Τεχνική στήριξη σχολείων

Ξεκίνησε από Vangelis, 19 Νοε 2011, 12:53:55 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

P.Tsiotakis

Λάμπρο, αφού ξέρεις οτι πάντα θα διαβάζω τι γράφεις.
ααα, αν το 300 είναι τόσο μικρό, τότε να το αυξήσω  ;)

nk

Παράθεση από: Vangelis
Αγαπητοί συνάδελφοι
Αρχικά θεωρώ δεδομένο ότι οι εφαρμογές της πληροφορικής και ο αριθμός των υπολογιστών  σταθερών και laptop καθώς και άλλων σχετικών ηλεκτρονικών συσκευών (π.χ διαδραστικοί) θα αυξάνουν συνεχώς στα σχολεία μας.

Η ύπαρξη αυτού του εξοπλισμού θέτει ένα πρόβλημα συντήρησής του.

Λόγω ειδικότητας και μακριά από ιδεοληψίες του τύπου "εξυπηρετούμε τα σχέδια του Υπουργείου" πρέπει να αποφασίσουμε τι θέλουμε εμείς ως κλάδος.

Σήμερα οι καθηγητές πληροφορικής αναλαμβάνουν (αν το επιθυμούν) υπεύθυνοι εργαστηρίων και έχουν μείωση ωραρίου κατά 3 ώρες. Από επαφές που έχω με συναδέλφους κανείς δεν θεωρεί ότι η θέση υπευθύνου εργαστηρίου δεν πρέπει να αποτελεί "δική μας" υπόθεση.  Αντίθετα υπάρχουν πολλές διαμαρτυρίες αν επιχειρηθεί να γίνει κάτι αντίθετο.


Τουλάχιστον θα μπορούσες να μην μας κοροϊδεύεις και μπροστά μας (το πίσω δεν το γλιτώνουμε ...).
(Η παράθεση είναι από το εναρκτήριο μήνυμά σου στο thread)

Τι θα πει "...και έχουν μείωση ωραρίου κατά 3 ώρες."
Αφού εσύ υπόγραψες ότι ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ (παρά τις έντονες διαφωνίες σου ... Αλήθεια μήπως απειλήθηκες για να υπογράψεις ?) !

Επίσης τι θα πει:
"...Από επαφές που έχω με συναδέλφους κανείς δεν θεωρεί ότι η θέση υπευθύνου εργαστηρίου δεν πρέπει να αποτελεί "δική μας" υπόθεση. Αντίθετα υπάρχουν πολλές διαμαρτυρίες αν επιχειρηθεί να γίνει κάτι αντίθετο."
Αφού εσύ υπόγραψες ότι ο καθένας μπορεί να κάνει υποστήριξη εργαστηρίου (χωρίς καν πιστοποίηση και μάλιστα σε δημοτικό, δηλαδή οποιοσδήποτε δάσκαλος που θέλει) ! Αλήθεια όταν υπέγραφες το αντίθετο, τις "επαφές με τους συναδέλφους που είχες" δεν τις θυμήθηκες, τις διαμαρτυρίες δεν τις σκέφτηκες ?

Όλα αυτά συνοψίζονται στην λαϊκή ρήση "Φωνάζει ο κλέφτης". Πραγματικά μου θυμίζει τηλεοπτική εκπομπή που ο Βο(υ)λευτής που έχει διαλύσει τη χώρα εμφανίζεται ως εθνοσωτήρας !!!!

Συνάδελφοι εδώ κάποιος που έχει ήδη αποφασίσει για εμάς και έχει βάλει και την υπογραφή του, εμφανίζεται να κάνει διάλογο για να δει τι θέλουμε για το ίδιο ζήτημα !! Αυτή την τακτική την κάνει επί 30 χρόνια το Υπουργείο αλλά και τα κόμματα που έχουν διαλύσει τη χώρα !
Το ακόμα μεγαλύτερο αστείο είναι ότι γράφει
"...μακριά από ιδεοληψίες του τύπου "εξυπηρετούμε τα σχέδια του Υπουργείου" πρέπει να ..."
Να σου υπενθυμίσω ότι δεν υπάρχουν θέσεις του υπουργείου για να "διαβουλευτούμε", εκτός από την επίσημη θέση του, με τον τελευταίο κανονισμό που έχεις υπογράψει, και λένε: Θα κάνετε τη δουλειά χωρίς μείωση αφού έτσι και αλλιώς μπορεί να την κάνει ο οποιοσδήποτε ! Τις θέσεις (ούτε καν σχέδια) αυτές τις εξυπηρέτησες !

Και για να προλάβω κάποιους που ενώ βλέπουν την τρίχα δεν βλέπουν το τρένο που έρχεται να μας πατήσει, τους στέλνω και κάποιες θέσεις που έχουν και την υπογραφή μου (μόνο που εγώ ρώτησα τους συναδέλφους μου πριν τις υπογράψω, απλώς δεν ρώτησα το Υπουργείο αλλά του της έστειλα).
Θέσεις-Προτάσεις: http://www.epe.org.gr/showarticle.jsp?articleid=492

Κατσάλης Νίκος
Καθηγητής Πληροφορικής

Λάμπρος Μπουκουβάλας

Βρε "παιδιά", αγαπητοί συνάδελφοι, όχι άλλη γκρίνια...

Παράθεση από: Παναγιώτης Τσιωτάκης στις 21 Νοε 2011, 03:55:26 ΜΜ
Λάμπρο, αφού ξέρεις οτι πάντα θα διαβάζω τι γράφεις.
ααα, αν το 300 είναι τόσο μικρό, τότε να το αυξήσω  ;)

Παναγιώτη, έτσι το έγραψα  ::)... για να κλέψω 1 χαμόγελο :D... άλλωστε η εκτίμηση είναι αμοιβαία και το γνωρίζεις πολύ καλά αυτό.
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

Vangelis

#33
Αγαπητέ κ. Κατσάλη αν θέλετε μπορείτε να κάνετε τις προτάσεις σας (αν έχετε).

Αν πάλι θέλετε διάλογο αυτού του επιπέδου μπορείτε να τον κάνετε μόνος σας.

Vangelis

Παράθεση από: arliba στις 21 Νοε 2011, 02:45:23 ΜΜ
Δεν έκανα καμιά πρόταση. Ερωτήσεις έκανα.

1) Ως τυπικά προσόντα για να αναλάβει κάποιος μια εργασία, θεωρούμε μόνο τις σπουδές ή και την αποδεδειγμένη προϋπηρεσία;

2) Σεβόμαστε τα τυπικά προσόντα όταν μοιράζουμε τις εργασίες; ή ελλείψη ενδιαφερομένων μπορεί να κάνει ο καθένας ότι θέλει, αρκεί να το ξέρει;

Πρέπει να απαντήσουμε και να συμφωνήσουμε  (τουλάχιστον η πλειοψηφία) σε αυτές τις ερωτήσεις, και μετά να συνεχίσουμε παρακάτω.


Θα σας παρακαλούσα να ενσωματώσετε τις ερωτήσεις στην πρότασή σας.  Μπορούν οι απαντήσεις σας να είναι του στύλ "αν ισχύει αυτό τότε η άποψή μου είναι ότι ..."

Μπορώ να σας απαντήσω στις ερωτήσεις σας αλλα δεν θέλω να ξεφύγουμε απο το θέμα μας.  Προτάσεις ζητάω και απόψεις.
Αν θέλετε διάλογο πάνω στις δικές σας ερωτήσεις μπορούμε να τον κάνουμε μέσω pm ή μπορείτε να ανοίξετε ένα νέο θέμα.

Vangelis

Παράθεση από: Λάμπρος Μπουκουβάλας στις 21 Νοε 2011, 03:20:29 ΜΜ
... ας φροντίσουμε εμείς να μάθουμε 2-3 πραγματάκια συντήρησης και ως κλάδος να επιδιώξουμε να περάσει **επιτέλους** η νέα φάση τεχν. στήριξης με εκπαιδευτικούς πληροφορικής, που ΘΕΛΟΥΝ, ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΜΠΟΡΟΥΝ. απλά, με αίτησή τους! καλό σε όλους θα κάνει αυτό.
....

Λάμπρο και εγώ ως παλιός ΠΛΗΝΕΤ έχω παρόμοιες εμπειρίες.  Μάλιστα ως ΠΛΗΝΕτ είχαμε διοργανώσει σεμινάρια συντήρησης εργαστηρίων. Το ίδιο κάναμε και περυσι στη Γ Αθήνας.  Θεωρώ ικανοποιητικό το έργο των ΠΛΗΝΕΤ και με μια καλή στελέχωση θα μπορούσαν να ανταποκριθούν πολύ καλά στο έργο τους.  Το Υπουργείο όμως φαίνεται ότι δεν έχει αυτή την άποψη.  Είναι αλήθεια βέβαια ότι η κεντρική υπηρεσία τεχνικής στήριξης παρουσιάζει σοβαρά προβλήματα σε νησιωτικές περιοχές ή σε αραιοκατοικημένες αγροτικές περιοχές.

Θα μπορούσες να μου διευκρινήσεις πως βλέπεις αυτή τη νέα φάση τεχνικής στήριξης που αναφέρεις (ή πως θα ήθελες να είναι). Νομίζω ότι η δική σου εμπειρία είναι πολύτιμη.

arliba

#36
Παράθεση από: Vangelis στις 22 Νοε 2011, 01:12:31 ΠΜ
Θα σας παρακαλούσα να ενσωματώσετε τις ερωτήσεις στην πρότασή σας.  Μπορούν οι απαντήσεις σας να είναι του στύλ "αν ισχύει αυτό τότε η άποψή μου είναι ότι ..."

Μπορώ να σας απαντήσω στις ερωτήσεις σας αλλα δεν θέλω να ξεφύγουμε απο το θέμα μας.  Προτάσεις ζητάω και απόψεις.
Αν θέλετε διάλογο πάνω στις δικές σας ερωτήσεις μπορούμε να τον κάνουμε μέσω pm ή μπορείτε να ανοίξετε ένα νέο θέμα.

Ωραία, θα το κάνω ως πρόταση. Πριν μπούμε σε μια ακατάσχετη συζήτηση , οφείλουμε να βρούμε μια μέθοδο εξαγωγής αποτελέσματος από όλα αυτά που θα ειπωθούν. Διαφορετικά δεν έχει νόημα να συζητάμε. Απλά μπουρδολογούμε σε ένα ακόμα φόρουμ.

Να η μέθοδος.

Πρώτα απευθυνόμαστε με μορφή ερωτηματολογίου ή ψηφοφορίας σε αυτό το φόρουμ ή όπου αλλού σε όλους τους συναδέλφους (όχι μόνο ΠΕ19-20) που ενδιαφέρονται και τους ζητάμε να απαντήσουν σε κάποια γενικά θέματα αρχών που άπτονται στο θέμα μας.

Για το συγκεκριμένο θέμα, απευθύνουμε σε όλους τις παρακάτω γενικές ερωτήσεις:

1) Ως τυπικά προσόντα για να αναλάβει κάποιος μια εργασία, θεωρούμε μόνο τις σπουδές ή και την αποδεδειγμένη προϋπηρεσία;

2) Σεβόμαστε τα τυπικά προσόντα όταν μοιράζουμε τις εργασίες; ή ελλείψη ενδιαφερομένων μπορεί να κάνει ο καθένας ότι θέλει, αρκεί να το ξέρει;


Αν η πλειοψηφία απαντήσει ότι τυπικά προσόντα  για να αναλάβει κάποιος μια εργασία θεωρούνται οι σπουδές, τότε η πρότασή μας θα πρέπει να διαμορφωθεί έτσι ώστε να λέει ότι μόνο οι σπουδές θα λαμβάνονται υπόψη για την τεχνική στήριξη του εργαστηρίου, διαφορετικά θα λαμβάνεται υπόψη και η αποδεδειγμένη προυπηρεσία ως τυπικό προσόν.

Αν η πλειοψηφία απαντήσει ότι σεβόμαστε τα τυπικά προσόντα (όπως αυτά ορίστηκαν στην ερώτηση1 )  όταν μοιράζουμε τις εργασίες, τότε η πρότασή μας θα πρέπει να διαμορφωθεί έτσι ώστε τα τυπικά προσόντα να είναι απαραίτητη προυπόθεση όταν αναθέτουμε την στήριξη του εργαστηρίου σε κάποιον, διαφορετικά η πρότασή μας θα λέει ότι αν δεν υπάρχει κάποιος με τυπικά  προσόντα που ενδιαφέρεται να αναλάβει, τότε θα μπορεί να αναλάβει όποιος δηλώσει ότι ξέρει.


Με παρόμοιο τρόπο μπορούμε να διακρίνουμε και άλλες γενικές αρχές που σχετίζονται με το θέμα που συζητάμε. Να θέσουμε με τον ίδιο τρόπο ερωτήσεις σε όλους, και μετά το αποτέλεσμα της ψηφοφορίας , να τρέξουμε έναν προσχεδιασμένο αλγόριθμο όπως ο παραπάνω και να βγάλουμε το τελικό κείμενο-πρόταση.

Η άποψή μου είναι η άποψη της πλειοψηφίας, την οποία δυστυχώς κάποιοι δεν σέβονται.
"Ευτυχώς, το στέκι είναι (τελικά) μια όαση Δημοκρατίας" -- Keep Growing
Μετά το law-bay.com, καιρός είναι να πάμε και για το law-bay.edu !
Το υπουργείο κυνοβολευτικής υγείας προειδοποιεί: Τα κείμενα που προκύπτουν από ψηφοφορίες. προκαλούν σύγχυση, θυμό, εφίδρωση και υψηλούς καρδιακούς σφυγμούς σε όσους πάσχουν από ψηφοφοβία.

P.Tsiotakis

Η μέθοδος που προτείνεις έχει μια προϋπόθεση: να συμμετάσχει στην έρευνα ικανός αριθμός ατόμων. Ικανός σημαίνει σίγουρα περισσότεροι από 50 (το 50 δεν είναι το όριο που βάζω είναι το πλήθος των απαντήσεων).

arliba

Παράθεση από: Παναγιώτης Τσιωτάκης στις 22 Νοε 2011, 08:59:46 ΠΜ
Η μέθοδος που προτείνεις έχει μια προϋπόθεση: να συμμετάσχει στην έρευνα ικανός αριθμός ατόμων. Ικανός σημαίνει σίγουρα περισσότεροι από 50 (το 50 δεν είναι το όριο που βάζω είναι το πλήθος των απαντήσεων).

Δεν είναι αναγκαία αυτή η προυπόθεση. Ας ξεκινήσουμε οι δυό μας.

Μόλις το ερωτηματολόγιο απαντηθεί από 50 άτομα, τότε να τρέξει ο παραπάνω αλγόριθμος και να σχηματίσει, με βάση αυτό που ψηφίστηκε, τον σκελετό της πρότασης που θέλουμε να συνθέσουμε για τα εργαστήρια.
"Ευτυχώς, το στέκι είναι (τελικά) μια όαση Δημοκρατίας" -- Keep Growing
Μετά το law-bay.com, καιρός είναι να πάμε και για το law-bay.edu !
Το υπουργείο κυνοβολευτικής υγείας προειδοποιεί: Τα κείμενα που προκύπτουν από ψηφοφορίες. προκαλούν σύγχυση, θυμό, εφίδρωση και υψηλούς καρδιακούς σφυγμούς σε όσους πάσχουν από ψηφοφοβία.

P.Tsiotakis

με συγχωρείς που εκφράζω μια απαισιοδοξία, απλά η κοινότητα δεν στέκεται στο ύψος των περιστάσεων

εγω προτείνω μια λίγο διαφορετική προσέγγιση:

συγκρότηση μια ολιγομελούς ομάδας που θα δουλέψει συνεργατικά (google docs) και θα διαμορφώσει ένα μικρό κείμενο με προτάσεις για την τεχνική στήριξη, ΤΟ ΟΠΟΙΟ θα τεθεί προς συζήτηση και ζύμωση.
Και αυτό υπό τη αιγίδα της ΠΕΚΑΠ και βέβαια του νέου ΔΣ...

μετά από μερικούς κύκλους τροποποιήσεων τίθεται σε ψηφοφορία

iliasthes

Παναγιώτη, μετά από μερικούς κύκλους τροποποιήσεων η ψηφοφορία θα είναι τυπική διαδικασία. Αν η διαμόρφωση της πρότασης έχει γίνει συλλογικά, τότε νομίζω πως είναι αυτονόητο η υπερψήφιση της από τους συντελεστές της.

         Είμαι υπέρ των ξεχωριστών θέσεων τεχνικής υποστήριξης με συνδυασμό του αποκεντρωμένου (σχολείο ή ομάδα σχολείου) και συγκεντρωτικού τρόπου οργάνωσης (ΚΕΠΛΗΝΕΤ) με  απόσπαση μέσης διάρκειας. (πχ 3 ετών) και μακροπρόθεσμα δημιουργίας και κάποιων οργανικών θέσεων (ένα ποσοστό του συνόλου των θέσεων που απαιτούνται) που θα καλυφθούν με νέες προσλήψεις, ακόμα και διαφορετικών βαθμίδων. (πχ γιατί υπάρχει ο Τομέας Πληροφορικής στην Επαγγελματικη'Εκπαίδευση αν δεν εμπιστευόμαστε στους αποφοίτους του μια θέση, που θα κάνουν πρακτικές δουλειές κάτω από την καθοδήγηση ενός Πτυχιούχου ΑΕ-ΤΕΙ).

Πιστεύω πως τόσο το αποκεντρωμένο σύστημα όσο και το συγκεντρωτικό έχουν κάποια μειονεκτήματα. Πχ στο αποκεντρωμένο δύσκολα ο συνάδελφος θα μπορεί να διαθέτει επαρκή εξοπλισμό, προμήθεια σε ανταλλακτικά και ακόμα είναι δύσκολο να μπορεί να ανταπεξέλθει σε μια μεγάλη ποικιλία τεχνικών εργασιών.  Από την άλλη ένα μόνο ΚΕΠΛΗΝΕΤ ανά περιφερειακή ενότητα με 3 άτομα στην καλύτερη των περιπτώσεων δεν επαρκεί, ούτε για αστείο. Ένα καλύτερα επανδρωμένο ΚΕΠΛΗΝΕΤ με συναδέλφους που θα έχουν χρεωθεί συγκεκριμένο αριθμό σχολείων (με συγκεκριμένα κριτήρια θα καθορίζεται ο αριθμός).

Οι υπεύθυνοι εργαστηρίων φυσικά να παραμείνουν με την τρίωρη μείωση ωραρίου να ασχολούνται μόνο με τη συντήρηση του εργαστηρίου τουςκαι να ζητάνε την υποστήριξη της "Τεχνικής Υπηρεσίας"  γι' αυτό σε εξεζητημένες περιπτώσεις. Ίσως μια καταγραφή των διάφορων εργασιών και διαχωρισμός των καθηκόντωνν να απαιτείται.

Ο συνδυασμός 7-8 ωρών τεχνικής υποστήριξης και 10-12 ωρών μαθήματος, που προτάθηκε αν θυμάμαι καλά, θα έχει επιπτώσεις στην ποιότητα του εκπαιδευτικού έργου. Ο εκπαιδευτικός που μπαίνει στην τάξη δεν πρέπει να διασπάται σε πολλά άλλα καθήκοντα. Αυτά επιγραμματικά, αλλά σίγουρα με περισσότερες από 300 λέξεις.

arliba

Παράθεση από: Παναγιώτης Τσιωτάκης στις 22 Νοε 2011, 11:16:32 ΠΜ
με συγχωρείς που εκφράζω μια απαισιοδοξία, απλά η κοινότητα δεν στέκεται στο ύψος των περιστάσεων

εγω προτείνω μια λίγο διαφορετική προσέγγιση:

συγκρότηση μια ολιγομελούς ομάδας που θα δουλέψει συνεργατικά (google docs) και θα διαμορφώσει ένα μικρό κείμενο με προτάσεις για την τεχνική στήριξη, ΤΟ ΟΠΟΙΟ θα τεθεί προς συζήτηση και ζύμωση.
Και αυτό υπό τη αιγίδα της ΠΕΚΑΠ και βέβαια του νέου ΔΣ...

μετά από μερικούς κύκλους τροποποιήσεων τίθεται σε ψηφοφορία

Διαφωνώ με αυτή την τακτική της ολιγομελούς ομάδας, γιατί είναι και ελιτίστικη, και συντεχνιακή. Και φυσικα όταν φτάσει το κατεβατό έτοιμο, λίγοι θα το διαβάσουν, και ακόμα λιγότεροι από αυτούς που διαφωνούν με το κατεβατό θα μπουν στον κόπο να πουν την διαφωνία τους με οργανωμένο τρόπο.

Η απόφασή μας για οτιδήποτε πρέπει να εδράζεται σε βασικές αρχές δικαίου. Γιαυτό και πρέπει πρώτιστα να ερωτηθούν όλοι οι συνάδελφοι, ακόμα και μη συνάδελφοι θα έλεγα για αυτά τα θέματα αρχών.

Μετά την ψηφοφορία, και τον ορισμό των βασικών αρχών που διέπουν το θέμα μας, τότε μπορεί να συσταθεί μια ολιγομελής ομάδα που θα συντάξει ένα ποιό
ευανάγνωστο κείμενο, βασιμένη αυτή η ομάδα αλλά και δεσμευμένη από το κείμενο που δημιούργησε ο αλγόριθμος που έτρεξε μετά το πέρας της ψηφοφορίας των βασικών αρχών δικαίου που θέσαμε.
"Ευτυχώς, το στέκι είναι (τελικά) μια όαση Δημοκρατίας" -- Keep Growing
Μετά το law-bay.com, καιρός είναι να πάμε και για το law-bay.edu !
Το υπουργείο κυνοβολευτικής υγείας προειδοποιεί: Τα κείμενα που προκύπτουν από ψηφοφορίες. προκαλούν σύγχυση, θυμό, εφίδρωση και υψηλούς καρδιακούς σφυγμούς σε όσους πάσχουν από ψηφοφοβία.

Katsadouros_Dhm

Νομίζω ότι όλα αυτά τα ερωτηματολόγια συνάδελφε arlimpa δε θα δώσουν απαντήσεις, αλλά θα δημιουργήσουν τελικά και άλλα ερωτήματα και θα μπούμε σε φαύλους κύκλους.

Απλή λογική χρειάζεται και καλή θέληση και πρόθεση από όλους μας.

Τα εργαστήρια χρησιμοποιούνται από εμάς κατά 99%( μπορεί και 100%). Είναι λογικό να είμαστε εμείς υπεύθυνοι για το εργαστήριό μας.
Η 3ωρη μείωση ωραρίου επιβάλλεται να υπάρξει και στην Α'θμια.

Δε νομίζω ότι οι σύμβουλοι είχαν πρόθεση να μην μπει η μείωση στην Α'θμια, πολλές φορές δεν ξέρουμε τι ακριβώς γίνεται στη «διπλωματία» των διεκδικήσεων.
Πολλά πράγματα δεν κατακτώνται «με τη μία», χρειάζονται πολλές μάχες, ας κρατήσουμε το θετικό (θεσμοθετείται υπεύθυνος στην πρωτοβάθμια) και ας παλέψει το νέο Δ.Σ. (και όχι μόνο) για αλλαγή του κανονισμού (3ωρη μείωση στο ωράριο, σπάσιμο τμημάτων, περαιτέρω μείωση αν υπάρχει και κινητό εργαστήριο κ.λ.π.).
Είμαι σίγουρος ότι οι σύμβουλοι δεν είναι αντίθετοι σε δίκαιες διεκδικήσεις του κλάδου, το αντίθετο συμβαίνει.

Για τα υπόλοιπα ισχύουν τα γνωστά: Είμαστε εκπαιδευτικοί και η προτεραιότητά μας είναι αυτή: Η τάξη (και το εργαστήριο).
Για το θέμα της Γραμματειακής υποστήριξης όλοι οι κλάδοι θα πρέπει να έχουν -ας πούμε- «πρώτη ανάθεση». Δεν πρέπει να υπάρχει καμιά προτεραιότητα σε ΠΕ19-20. Όποιος θέλει να κάνει γραμματεία, ας αναλάβει και ας απαλλαγεί από ωράριο, αίθουσες ή ταλαιπωρίες να πηγαίνει και σε άλλα σχολεία.
Για τον υπόλοιπο τεχνικό εξοπλισμό του σχολείου που έχει να κάνει με υπολογιστές (pc, δίκτυο, εκτυπωτές, κ.λ.π.) νομίζω ότι θα πρέπει να έχει προτεραιότητα (και αν θέλει να αναλάβει) συνάδελφος ΠΕ19-20. Αυτό το λέω γιατί και αν αρνηθεί, με το πρώτο σοβαρό πρόβλημα σ' αυτόν θα απευθυνθούν και έτσι «δε θα τη γλιτώσει». Αυτό θα μπορούσε να συνοδεύεται όχι από μείωση ωραρίου αν είναι ήδη υπεύθυνος εργαστηρίου (γιατί αν πάρει και άλλη μείωση θα φτάσει να κάνει σχεδόν ωράριο υποδιευθυντή, πράγμα όχι σωστό, αλλά θα έχει και τη δυσαρέσκεια των υπολοίπων συναδέλφων), αλλά από άλλα Bonus, π.χ. απαλλαγή από εφημερίες. Αν δεν είναι ήδη υπεύθυνος εργαστηρίου τότε να υπάρχει μείωση ωραρίου.

Σε δεύτερο επίπεδο υποστήριξης συμφωνώ με το συνάδελφο illiasthes. Θα πρέπει να υπάρχει οργανωμένο ΚΕΠΛΗΝΕΤ, το οποίο θα καθοδηγήσει για οποιοδήποτε σοβαρότερο πρόβλημα. Άλλωστε για σοβαρά προβλήματα όλοι ξέρουμε ότι χρειάζεται «πάγκος» και εξοπλισμός για να διορθωθούν.
Όλα τα παραπάνω είναι προσωπικές μου απόψεις, μην αρχίζετε να πυροβολείτε αν δε συμφωνείτε, μόνο τον εαυτό μου εκπροσωπώ!

(Παναγιώτη ξεπέρασα και γω τις 300 λέξεις, ελπίζω να με διαβάσεις... :))

P.Tsiotakis


P.Tsiotakis

arliba, με όλο το θάρρος και σεβασμό και χωρίς ίχνος αντιδικίας, ειλικρινά

θα δεις σύντομα οτι ολιγομελής ομάδα είναι: πολυτέλεια και ευχή
εύχομαι να διαψευστώ, απλά γράφω 9 χρόνια στο στέκι...