Θέματα Εξετάσεων Πληροφορικής 2022 και σχολιασμός

Ξεκίνησε από evry, 07 Ιουν 2022, 12:47:08 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

methenitis

Ναι εγω εκανα λάθος :D :D :D :D  
Απο βιασυνη πιστευα οτι θα το είχανε κάνει έτσι για να μπερδεύψουν!!!

kLee

Παράθεση από: kLee στις 08 Ιουν 2022, 10:11:45 ΠΜΠολύ ωραία θέματα, ΜΠΡΑΒΟ!
Απλά δε μου αρέσει ότι το Δ είναι πιο 'τυποποιημένο'/'εύκολο' από το Γ. 
Τάση που τη βλέπω να επικρατεί τελευταία?
Ανδροκλής Πολυμένης

Πληροφορικός

petrosp13

Άλλη μια χρονιά που δεν είδαμε ερώτημα με δυαδική αναζήτηση
Από το 2016 εντός ύλης
Γιατί;
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

NIKOS_KALYVAS

ΝΙΚΟΣ ΚΑΛΥΒΑΣ
Καθηγητής Πληροφορικής (ΠΕ86)

akalest0s

Νομίζω ένας μαθητής που είχε κάνει καλά την δουλειά του, από έναν μέτριο μαθητή, θα έχουν πολύ μικρή απόκλιση στο βαθμολογικό αποτέλεσμα. Το διαγώνισμα εύκολα σου δίνει τις περισσότερες μονάδες, χοντρικά χωρίς υπολογισμούς, κάπου το 15 το έχεις σχετικά εύκολα, μην πω και παραπάνω. Αν εξαιρέσεις το Β1, όπου ίσως δυσκολέψει η ολίσθηση, δεν βλέπω που έχουμε κάτι απρόσμενο ή δύσκολο. 
Μακροπρόθεσμα, κάνει καλό αυτό στο μάθημά μας;
Ειδικά αν σκεφτούμε τι χρειαζόταν ένας μαθητής για να προετοιμαστεί καλά.
"Abstraction is not the first stage, but the last stage, in a mathematical development." MK
"I don't want to write about a high level thing, unless I fully understand about a low level thing" DK

Γιαννούλης Γιώργος

Παράθεση από: petrosp13 στις 08 Ιουν 2022, 11:31:40 ΠΜΆλλη μια χρονιά που δεν είδαμε ερώτημα με δυαδική αναζήτηση
Από το 2016 εντός ύλης
Γιατί;
Μπήκε έμμεσα στο 3ο Σ/Λ θα μπορούσε να πει κάποιος.

bageo

πολύ εύκολα και φέτος,
δεν έχει καν νόημα η σύγκριση με πέρυσι όταν όλα τα μαθήματα πέρυσι  ήταν διαδικτυακά.
Αντί το επίπεδο του μαθήματος να ανεβαίνει συνεχώς (ή τουλάχιστον να παγιώνεται σε ένα αξιοπρεπές επίπεδο)  τείνει να γίνει το πιο εύκολο της κατεύθυνσης.
Είναι δυνατόν στο Δ θέμα να ζητά μόνο ένα μέσο όρο για κάθε γραμμή και μια ταξινόμηση που έχει πέσει 100 φορές??


NIKOS_KALYVAS

#23
Παράθεση από: tsabatman στις 08 Ιουν 2022, 11:45:07 ΠΜΤο ΑΘΡ<--'0' είναι συντακτικό
Για το ΑΘΡ<--'0'


ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΟ ΛΑΘΟΣ.
ΝΙΚΟΣ ΚΑΛΥΒΑΣ
Καθηγητής Πληροφορικής (ΠΕ86)

bageo

Παράθεση από: akalest0s στις 08 Ιουν 2022, 11:40:10 ΠΜΝομίζω ένας μαθητής που είχε κάνει καλά την δουλειά του, από έναν μέτριο μαθητή, θα έχουν πολύ μικρή απόκλιση στο βαθμολογικό αποτέλεσμα. Το διαγώνισμα εύκολα σου δίνει τις περισσότερες μονάδες, χοντρικά χωρίς υπολογισμούς, κάπου το 15 το έχεις σχετικά εύκολα, μην πω και παραπάνω. Αν εξαιρέσεις το Β1, όπου ίσως δυσκολέψει η ολίσθηση, δεν βλέπω που έχουμε κάτι απρόσμενο ή δύσκολο.
Μακροπρόθεσμα, κάνει καλό αυτό στο μάθημά μας;
Ειδικά αν σκεφτούμε τι χρειαζόταν ένας μαθητής για να προετοιμαστεί καλά.
Συμφωνώ απόλυτα, εύκολο μάθημα =δεν έχει αίγλη- βαρύτητα. Και στην τελική άντε να πείς σε ένα μαθητή να διαβάσει σοβαρά όταν γράφει για πλάκα 15-16

tasospap

Με την εκχώρηση του '0' στην ακέραια μεταβλητή θα γίνει πανηγύρι. Και οι 2 απαντήσεις θα έχουν υποστήριξη από βαθμολογητες. 

evry

Παράθεση από: tasospap στις 08 Ιουν 2022, 11:55:19 ΠΜΜε την εκχώρηση του '0' στην ακέραια μεταβλητή θα γίνει πανηγύρι. Και οι 2 απαντήσεις θα έχουν υποστήριξη από βαθμολογητες.
Συγγνώμη αλλά επειδή έχει αναφερθεί από πολλούς. Ποιος βαθμολογητής θα υποστηρίξει ότι το συγκεκριμένο λάθος είναι χρόνου εκτέλεσης? Σε ποιο περιβάλλον προγραμματισμού και σε ποια γλώσσα το έχετε δει αυτό;
Αν μια μεταβλητή Α είναι ακέραια και γράψουμε:
Α <- 3/2

τι λάθος είναι;
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

petrosp13

Μα δεν είναι ανάγνωση μεταβλητής
Δεν είναι λάθος του χρήστη, άρα runtime
Είναι λάθος του προγραμματιστή που το εντοπίζει ο μεταγλωττιστής από την δήλωση
Δεν νομίζω ότι υπάρχει ασάφεια σε αυτό
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

NIKOS_KALYVAS

Παράθεση από: evry στις 08 Ιουν 2022, 11:58:05 ΠΜΣυγγνώμη αλλά επειδή έχει αναφερθεί από πολλούς. Ποιος βαθμολογητής θα υποστηρίξει ότι το συγκεκριμένο λάθος είναι χρόνου εκτέλεσης? Σε ποιο περιβάλλον προγραμματισμού και σε ποια γλώσσα το έχετε δει αυτό;
Αν μια μεταβλητή Α είναι ακέραια και γράψουμε:
Α <- 3/2

τι λάθος είναι;
ΣΩΣΤΟ. ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΟ ΛΑΘΟΣ.
ΝΙΚΟΣ ΚΑΛΥΒΑΣ
Καθηγητής Πληροφορικής (ΠΕ86)

Anastasis13

Εγώ που έγραψα σήμερα πιστεύω τα θέματα ήταν παρά πολυ εύκολα αφού όλοι βγήκαν στο δίωρο ευχαριστημένοι. Στο μόνο θέμα που υπήρχε η ελαχιστη δυσκολία ήταν αυτό με την ολίσθηση. Γενικά ο Αρίστος ξεχωρίζει ελάχιστα από τον μέτριο που έμαθε τυποποιημένες μεθοδολογίες