Εσπερινά 2009

Ξεκίνησε από P.Tsiotakis, 23 Μαΐου 2009, 03:34:58 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

andreas_p

Παράθεση από: evry στις 24 Μαΐου 2009, 12:41:12 ΠΜ
Παναγιώτη μια και το ανέφερες επειδή εκείνη την εποχή δεν ήμουν βαθμολογητής πάντα αναρωτιόμουν πως το βαθμολογούσαν αυτό το θέμα, και πιο πολύ αυτό που θα ήθελα να μάθω αν ξέρεις είναι τι έπαιρναν οι μαθητές που έκαναν το πιο συνηθισμένο λάθος, δηλαδή το παρακάτω

  Για i από 1 μέχρι Ν-1 
    Αν (Β[i] <> (Α[i] + Α[i+1])/2) τότε 
         Εμφάνισε "Ο πίνακας Β είναι ο τρέχων μέσος του Α"
    Αλλιώς 
         Εμφάνισε "Ο πίνακας Β δεν είναι ο τρέχων μέσος του Α"
    Τέλος_αν
  Τέλος_επανάληψης


Ευριπίδη, καλημέρα.

Διορθώνω - βαθμολογώ από το 2001.

Το θυμάμαι σαν τώρα.  Τέσσερα (4) χρόνια μετά.  Τέτοιο θέμα ... ε, δεν πέφτει κάθε χρόνο. Στην πειραματική (πάντα πηγαίνω ακόμη και τώρα )  την επόμενη της εξέτασης του μαθήματος επί πέντε (5) ώρες βαθμολογούσαμε και συζητούσαμε πάνω σε μέτρια γραπτά [60-80/100]  (που είναι και τα πιο δύσκολα να βαθμολογηθούν ).
Στο συγκεκριμένο Θ3/2005.

Όσοι το απάντησαν ήσαν μαθητές 95-98/100 με έναν λιτό,  καθαρό  αλγοριθμικό τρόπο σκέψης. Βέβαια από αυτούς οι περισσότεροι (ο μαθητής απέναντι στη λογική μεταβλητή νιώθει ένα 'σφίξιμο') το απάντησαν με χρήση μετρητή, και στο τέλος έλεγχαν την τιμή του μετρητή.  Εννοείται ότι η λύση είναι αποδεκτή στο όλο. (20/20). Μια μικρή όμως μειοψηφία έδωσε λύση με χρήση λογικού διακόπτη (δλδ σύνθετη συνθήκη στην Όσο.)
Οι μαζο-παπαγάλοι απάντησαν το συγκεκριμένο κώδικα που αναφέρεις. Για τον απλούστατο λόγο.  Δεν σκέφθηκαν. Είδαν πίνακα μονοδιάστατο και είπαν :  Θυμάμαι .... Για  και μέσα ένα χωρίς σκέψη  μπλα μπλα μπλα  (Η κλασική  ΑΝ).   Η συγκεκριμένη μάζα έπαιρνε  3/20 το πολύ από έναν επιεική 5/20 με το σκεπτικό ότι το συγκεκριμένο θέμα (και έτσι είναι) ή το πιάνεις ή το χάνεις όλο, αφού δεν έχει έστω και δύο (2) υποερωτήματα ανεξάρτητα).
Άρα Παναγιώτη στη διόρθωση βαθμολόγηση δεν αντιμετωπίσαμε κανένα πρόβλημα.

evry

Δεν θα έπρεπε να έχει τη λέξη "μόνο" για να το απαντήσεις λάθος? Δηλαδή εσύ βλέπεις την πρόταση σαν ορισμό?

Παράθεση από: ntzios kostas στις 24 Μαΐου 2009, 01:48:35 ΠΜ
Πάντως το 3ο ΣΛ θα το απαντούσα ως Λ.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

evry

Παράθεση από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 24 Μαΐου 2009, 12:46:06 ΠΜ
"Η μέθοδος της σειριακής αναζήτησης δικαιολογείται στην περίπτωση που ο πίνακας είναι μη ταξινομημένος και μικρού μεγέθους, και δεν πραγματοποιείται σπάνια η αναζήτηση".

Κοίτα η πρόταση που παρέθεσες δεν είναι ακριβώς σωστή, είναι ολόσωστη
Και δεν μπορώ να καταλάβω που βρίσκεις το πρόβλημα. Δηλαδή πρέπει σε κάθε ερώτηση να βάζουν και τα κόμματα που έχει το σχολικό βιβλίο;

αν έχουμε έναν πίνακα μη ταξινομημένο, μικρού μεγέθους και δεν πραγματοποιείται σπάνια αναζήτηση τότε ποια μέθοδο ταξινόμησης να επιλέξουμε? Δεν θα επιλέγαμε την σειριακή?
Επίσης το μαθηματικό κομμάτι είναι επίσης εύκολο αφού αρκεί να κάνεις τα εξής

Α = {μη ταξινομημένοι πίνακες}
Β = {πίνακες μικρού μεγέθους}
Γ = {δεν χρησιμοποιείται συχνά}

  Στο Α δικαιολογείται η σειριακή
  Στο Β δικαιολογείται η σειριακή
  Στο Γ δικαιολογείται η σειριακή
---------------------------------
==> Στο ΑΛΒΛΓ δικαιολογείται η σειριακή

Σε ποιο σημείο του παραπάνω συλλογισμού είναι η ένστασή σου?
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

evry

Έχω την εντύπωση ότι ο Παναγιώτης όταν έδειξε την αντίθεσή του με το θέμα εννοούσε ότι στο θέμα αυτό δεν υπήρχε κλιμακούμενη βαθμολόγηση. Δηλαδή ή το έπαιρνες όλο ή το έχανες όλο και αυτό δεν είναι καλό για εξετάσεις. Πρέπει οι μονάδες να μοιράζονται ώστε να είναι όσο το δυνατόν πιο δικαία η κατανομή των βαθμών στους μαθητές

Παράθεση από: andreas_p στις 24 Μαΐου 2009, 09:32:33 ΠΜ
Άρα Παναγιώτη στη διόρθωση βαθμολόγηση δεν αντιμετωπίσαμε κανένα πρόβλημα.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

andreas_p

ok. 
Θ3/2005 ωραίο αλλά θα μπορούσε να έχει διαφορετική δομή.

tsakmaki

Μήπως ξέρει κανείς, στο Α3 Σ-Λ τι απάντηση έδωσε η επιτροπή;

evry

Ίσως κάποιοι να ξέρουμε την Τετάρτη-Πέμπτη που θα πάμε στο βαθμολογικό, αλλά προς το παρόν θα πρέπει να βρεθεί κάποιος που να εμπλέκεται στις εξετάσεις των εσπερινών.
Αλλά δεν κατάλαβα γιατί έχεις αμφιβολίες? Αν ήταν λάθος θα ίσχυε ότι
"Η μέθοδος της σειριακής αναζήτησης δεν δικαιολογείται στις δύο αυτές περιπτώσεις"
Παράθεση από: tsakmaki στις 24 Μαΐου 2009, 12:37:36 ΜΜ
Μήπως ξέρει κανείς, στο Α3 Σ-Λ τι απάντηση έδωσε η επιτροπή;
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

ntzios kostas

Εμένα η σύζευξη με χαλάει. Αν είναι μη ταξινομημένος, γιατί πρέπει να είναι μικρού μεγέθους ώστε να δικαιολογήσω την σειριακή αναζήτηση.

Έχει πρόβλημα το ερωτημα αυτό.
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

P.Tsiotakis

Λοιπόν, αξιώθηκα και γω να λύσω τα θέματα (με πολύ copy paste απο τον βιάστικό Νικολακάκη  :) )
Πάρα πολύ απλά, αφού και το κοινό στο οποίο απευθύνονται είναι εργαζόμενοι βιοπαλεστές νέοι και γόνοι μεγαλο-λαμόγιων (συγγνώμη για την έκφραση) που με νομότυπο τρόπο εγγράφονται στα εσπερινά σχολεία.

- Θέμα 1.Α.3.: Αν ένας πίνακας είναι μη ταξινομημένος ΚΑΙ μικρός (έχει αυτά τα δυο χαρακτηριστικά) διακιολογείται η χρήση σειριακής; ΝΑΙ
και μένα με προβλημάτισε μόλις το διάβασα αλλά δεν περιέχει τη λέξη ΜΟΝΟ και έτσι συμφωνω με τον Ευρυπίδη οτι είναι απλό (και για απλό μπήκε)

- Η ερώτηση ανάπτυξης μου φάνηκε καλή (στο τέλος θα το φάω το ξύλο)

- Η μετατροπή του Επίλεξε αλλά και οι εκφράσεις χωρίς φαντασία, θα μπορούσαν να έχουν 1-2 σημεία πιο πονηρά, αυτά τα ερωτήματα.

- το θέμα 2 απλό και προσίτό. Θα ήθελα στο ίδιο τα ΑΛΗΘΗΣ/ΨΕΥΔΗΣ του ρόμβου ανάποδα. Η μετατροπή εξετάζει συγκεκριμένη γνώση και η πρότασή μου θα το έκανε πιο γουστόζικο

- θέμα 3, πολύ απλό. Αν περιείχε κάποιο στοιχείο ακόμα (πχ ποσοστό, έναν μετρητή, θα ήταν καλυτερη

- θέμα 4. πιο τετριμμένο δε γίνεται. Πρέπει να υπάρχουν μονάδες στο διάβασμα πινάκων, αλλά όχι και 8 μονάδες.
Αααα, το παίρνω πίσω, είχε παγίδα το θέμα 4.
Δεν ήθελε φθίνουσα ταξινόμηση του αριθμητικού πίνακα, αλλά αλφαβητική (αύξουσα) του αλφαριθμητικού.

ΥΓ: Ανδρέα δεν έννοώ μόνο την κατανομή των μονάδων όπως εύστοχα επισήμανε ο Ευρυπίδης, αλλά και το οτι σε άλλο βαθμολογικό κέντρο μπορεί να αποφάσισαν άλλες μονάδες για κάθε λάθος λύση (αφου είναι όλα ή τίποτα)...

P.Tsiotakis

ΕΠίσης, στο θέμα 4 κάνανε πατατούλα στην προσπάθειά τους να το κάνουμε απλό.

Στο θέμα γ ζητάει να εμφανίζει τις συνολικές κάθε μοντέλου.
Και στο θέμα δ, μετά την ταξινόμηση ζητάει το ίδιο.

Γιατί να γίνει 2 φορές; Δεν είναι λάθος, αλλά δεν κολλάει και καλά...

Laertis

Παναγιώτη όντως έλυσα βιαστικά τα θέματα γύρω στις 12 τα μεσάνυχτα και μετά απο 2,5 ώρες μπασκετάκι με 35 βαθμούς ......
Κι έκανα μερικά λαθάκια...

Δεν το ξανακάνω (εννοώ την επίλυση κάτω απο τέτοιες συνθήκες). Το μπάσκετ θα το ξανακάνω ευχαρίστως  ;)
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

evry


  Σε αυτό συμφωνώ, ότι δηλαδή το χαρακτηριστικό  "μικρού μεγέθους"  είναι πλεονασμός. Πολύ καλή παρατήρηση Κώστα.
Αλλά πάλι δεν βλέπω κανένα πρόβλημα. Ο μαθητής που έχει καταλάβει περί τίνος πρόκειται θα το απαντήσει σωστό. Εσύ δηλαδή λες ότι θα ήταν καλύτερα να έδιναν το παρακάτω ΣΛ

Η μέθοδος της σειριακής αναζήτησης δικαιολογείται στην περίπτωση που ο πίνακας είναι μη ταξινομημένος

Παράθεση από: ntzios kostas στις 24 Μαΐου 2009, 05:30:18 ΜΜ
Εμένα η σύζευξη με χαλάει. Αν είναι μη ταξινομημένος, γιατί πρέπει να είναι μικρού μεγέθους ώστε να δικαιολογήσω την σειριακή αναζήτηση.

Έχει πρόβλημα το ερωτημα αυτό.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

evry

Μήπως ήθελαν να υποχρεώσουν τους μαθητές να αποθηκεύσουν τα αθροίσματα σε πίνακα? Αλλά λογικά δεν θα το έλεγαν?

Παράθεση από: Τσιωτάκης Παναγιώτης στις 24 Μαΐου 2009, 06:03:53 ΜΜ
ΕΠίσης, στο θέμα 4 κάνανε πατατούλα στην προσπάθειά τους να το κάνουμε απλό.

Στο θέμα γ ζητάει να εμφανίζει τις συνολικές κάθε μοντέλου.
Και στο θέμα δ, μετά την ταξινόμηση ζητάει το ίδιο.

Γιατί να γίνει 2 φορές; Δεν είναι λάθος, αλλά δεν κολλάει και καλά...
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

evry

Σε προκαλώ όποτε θέλεις, και μάλιστα σου δίνω και 5 πόντους για αρχή μαζί με τη μπάλα  :D.

Παράθεση από: Laertis στις 24 Μαΐου 2009, 06:11:07 ΜΜ
Δεν το ξανακάνω (εννοώ την επίλυση κάτω απο τέτοιες συνθήκες). Το μπάσκετ θα το ξανακάνω ευχαρίστως  ;)
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Laertis

Παράθεση από: evry στις 24 Μαΐου 2009, 06:26:51 ΜΜ
Σε προκαλώ όποτε θέλεις, και μάλιστα σου δίνω και 5 πόντους για αρχή μαζί με τη μπάλα  :D.

Φέρε μπάλα την επόμενη φορά και αρκετά χρήματα για τις μπύρες που θα κεράσεις  :P
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola