Συνενώσεις – Ιδρύσεις Σχολικών Μονάδων

Ξεκίνησε από Χ.Μοτσενίγος, 20 Ιαν 2011, 04:19:46 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Χ.Μοτσενίγος

Από το opengov. Προς διαβούλευση....

Λάμπρος Μπουκουβάλας

τις τελευταίες μέρες πολλοί στη φωκίδα με αυτό το θέμα ασχολούμαστε...
πολλές φορές η συγχώνευση μπορεί να γίνει στα χαρτιά, αλλά στην πράξη είναι δύσκολη, πχ λόγω του δύσκολου δρόμου και των συχνά κακών καιρικών συνθηκών, όπως συμβίνει με πολλές περιοχές της φωκίδας.
εύχομαι η πολιτική ηγεσία να κρίνει σωστά και να αποφασίσει με γνώμονα όχι μόνο τα λεφτά...
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

skoud

Ενώ οι μαθητές ξέχασαν από καιρό τα λάθη του δασκάλου, αυτός ακόμα τα θυμάται...

poursali

μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ

soron80

Τσισπαράς Βασίλης
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ19

nikos33

Ήδη αρχίζουν με τα πειραματικά σχολεία, τα κλείνουν άρον άρον και οι εκπαιδευτικοί που υπηρετούν σε αυτά εξοστρακίζονται οπουδήποτε στη περιφέρεια. Στα νέα πειραματικά θα ισχύουν νέοι κανόνες πρόσληψης οι οποίοι δεν έχουν καμία σχέση με αυτά που ξέρατε για τις προσλήψεις σε δημόσια σχολεία !

Πολύ μικρή αναμένεται να είναι η όποια αντίδραση αφού πολύ λίγοι έχουν καταλάβει τι αναμένεται να επέλθει και για τους ίδιους στον αμέσως επόμενο γύρο αναμορφώσεων !!!!

Λάμπρος Μπουκουβάλας

Παράθεση από: nikos33 στις 30 Ιαν 2011, 06:44:39 ΜΜ
Ήδη αρχίζουν με τα πειραματικά σχολεία, τα κλείνουν άρον άρον και οι εκπαιδευτικοί που υπηρετούν σε αυτά εξοστρακίζονται οπουδήποτε στη περιφέρεια. Στα νέα πειραματικά θα ισχύουν νέοι κανόνες πρόσληψης οι οποίοι δεν έχουν καμία σχέση με αυτά που ξέρατε για τις προσλήψεις σε δημόσια σχολεία !


Νίκο, έχεις συγκεκριμένα στοιχεία;;
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

nikos33

Παράθεση από: Λάμπρος Μπουκουβάλας στις 31 Ιαν 2011, 01:32:21 ΜΜ
Νίκο, έχεις συγκεκριμένα στοιχεία;;

ναι έχω αλλά δεν είναι σε ηλεκτρονική μορφή τα έλαβα με φαξ, θα προσπαθήσω να σκανάρω κάποια σημεία !

αυτό που με ανησυχεί ιδιαίτερα όμως είναι ότι κάποιο περιμένουν πως και πως να διώξουν τους προηγούμενους για να αναλάβουν αυτοί!

Vangelis

Στα πειραματικά σχολεία δεν είναι δυνατόν να υπάρχουν μόνιμες οργανικές θέσεις.  Θα πρέπει να είναι με θητεία καλύτερες αμοιβές, πλήρες ωράριο και αξιολόγηση.
Εναλλακτικά θα μπορούσε να γίνει διαχωρισμός  προτύπων και πειραματικών.  Στα πρότυπα να ισχύει το παραπάνω καθεστώς και τα πειραματικά σχολεία να εναλλάσσονται κάθε τετραετία. Δηλαδή κάποιο σχολείο ορίζεται ως πειραματικό για μια τετραετία και την επόμενη τετραετία ορίζεται άλλο.   

Τα πειραματικα κλείνουν άρον - άρον δεν το καταλαβαίνω πως το εννοείς?

dtsilog

Να προσθέσω ότι η συγχώνευση δύο η τριών σχολείων σε ένα, δεν αποτελεί ίδρυση ενός νέου σχολείου.\

Η λογική του υπουργείου να καταργήσει σχολικές μονάδες και να δημιουργήσει πολυδύναμα σχολικά κέντρα, θυμίζει τη δημιουργία αλυσίδων μεγάλων πολυκαταστημάτων που πρωταγωνιστούν στην αγορά και στο εμπόριο. Η διαφορά όμως είναι πως η Παιδεία δεν είναι εμπόρευμα, δεν πουλιέται και τα σχολεία δεν είναι σούπερμαρκετ.
Πολύ νωρίς είδες τα Όχι να γίνονται Ίσως... ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ και ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ έννοιες που ΧΑΘΗΚΑΝ! (*ΔΕΝ)

Λάμπρος Μπουκουβάλας

εγώ θα έλεγα ότι θυμίζει τα πολυδύναμα αστυνομικά μέγαρα ή τα πολυδύναμα νοσοκομεία.
όμως είναι εντελώς διαφορετικό πράγμα η αστυνομία και οι γιατροί με τα παιδιά. από την εγκύκλιο που είδα, υποθέτω ότι το υπουργείο θα κινηθεί χωρίς υπερβολές. σε πρώτη φάση μάλλον θα γίνουν μετακινήσεις εκεί όπου μπορούν να δεχθούν κι άλλους μαθητές.
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

mour

Σε άλλους νομούς δεν ξέρω τι γίνεται αλλά στο Ν Ρεθυνου οι κινήσεις είναι "λογικές"
======================================================
από το http://www.rethnea.gr/news/index.php?mact=News,cntnt01,detail,0&cntnt01articleid=18011&cntnt01origid=15&cntnt01returnid=39

Όσον αφορά τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, η πρόταση θα προβλέπει τη συνένωση γυμνασίων σε δυο χωριά του νομού. Πρόκειται για το γυμνάσιο Αργυρούπολης στο οποίο φοιτούν μόλις 17 μαθητές και για το γυμνάσιο στις Μέλαμπες, το οποίο έχει συνολικά δέκα μαθητές. Οι 17 μαθητές του γυμνασίου Αργυρούπολης θα «μετακομίσουν» στο γυμνάσιο-λύκειο Επισκοπής, το οποίο έχει σήμερα 183 και οι δέκα μαθητές από τις Μέλαμπες στο γυμνάσιο Σπηλίου, όπου φοιτούν περίπου 100
==================================================
Το ένα σχολείο απέχει περίπου 6 χλμ και το άλλο περίπου 10 χλμ από το άλλο
Την ίδια στιγμή προωθείται η δημιουργία 2 νέων σχολείων σε άλλες περιοχές (κοντά στην πόλη που είναι τίγκα τα σχολεία)

nikos33

έστω και με καθυστέρηση βρήκα κάποιες νέες "ήπιες" πληροφορίες σχετικά με το θέμα.

ευτυχώς αυτή τη φορά αναφέρει μεταθέσεις στην περιοχή μετάθεσης και όχι στην περιφέρεια όπως έλεγε το αρχικό κείμενο...

Vangelis

Παράθεση από: nikos33 στις 08 Φεβ 2011, 11:11:41 ΠΜ
έστω και με καθυστέρηση βρήκα κάποιες νέες "ήπιες" πληροφορίες σχετικά με το θέμα.

ευτυχώς αυτή τη φορά αναφέρει μεταθέσεις στην περιοχή μετάθεσης και όχι στην περιφέρεια όπως έλεγε το αρχικό κείμενο...

Μάλλον λογικές οι απόψεις του Νομοσχεδίου.  Περιμένουμε βέβαια το τελικό κείμενο.

nikos33

τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά, υπάρχουν κάποια θέματα:

1) τα σχολεία αυτά φεύγουν ουσιαστικά απο την β/βάθμια εκπαίδευση που ξέρουμε και ουσιαστικά η κεντρική επιτροπή διορίζεται από τον υπουργό παιδείας με ότι αυτό συνεπάγεται
2) στις επιτροπές μετέχουν και απόφοιτοι αλλά πουθενά καθηγητές των ήδη υπαρχόντων σχολείων (??)
3) η συνέντευξη για την πρόσληψη καθηγητών στα πειραματικά
4) ουσιαστικά, όπου δημιουργείται πειραματικό αυτομάτως οι καθηγητές του σχολείου εκεί θα πρέπει να αρχίσουν να ψάχνουν για νέα οργανική (αν βρουν), δηλ αν το σχολείο σου γίνει πειραματικό άρχισε να ψάχνεις...
5) κατάργηση χωρίς καμιά πρόνοια των υπαρχόντων σχολείων
6) δημιουργία πλαισίου λειτουργίας των νέων πειραματικών χωρίς να έχει προηγηθεί η οριστικοποίηση του γενικότερου πλαισίου μέσα στα οποία αυτά θα λειτουργούν αφού αναμένεται να έχουμε και μεγάλες αλλαγές

αυτά απ'όσα ξέρω....