Παράθεση από: petrosp13 στις 27 Ιουν 2025, 10:04:29 ΜΜΤα Μαθηματικά της κατεύθυνσης μας δεν αλλάζουν κυρίως για λόγους οικονομίας πόρωνΠέτρο, νομίζω ότι το βασικότερο είναι ότι οι μαθητές του 4ου πεδίου διεκδικούν με τους μαθητές του 2ου πεδίου τις σχολές Πληροφορικής.
Πρέπει να είναι ίδια με της Θετικής
Για να τα διδάσκουν λιγότεροι καθηγητές, για να συμπτύσσονται με τμήματα της Θετικής, για λιγότερα βιβλία, για λιγότερα θέματα, λιγότερους βαθμολογητές κτλ
Είναι δεδομένο ότι τα Μαθηματικά αυτά δεν απευθύνονται σε μαθητές της κατεύθυνσης μας και γι'αυτό αποτυγχάνει το 75%
Παράθεση από: petrosp13 στις 27 Ιουν 2025, 10:04:29 ΜΜΌσοι θεωρείτε ότι το μάθημα μας πρέπει να γίνει ακόμα δυσκολότερο, θα ήθελα να ήξερα πόσες φορές έχετε έρθει σε τετ-α-τετ με γονέα που έχει πειστεί από δεξιά και αριστερά ότι το αντικείμενο της Πληροφορικής είναι εύκολο και ψάχνει ευθύνες γιατί το παιδί του δεν έγραψε τον βαθμό που ονειρευόταν (στο μυαλό του)Αυτό που συμβαίνει είναι το εξής: Αν πέσουν εύκολα, γράφουν όλοι 19, ο καλός δεν ξεχωρίζει από το μέτριο αλλά ο γονιός δεν μπορεί να κατηγορήσει κανέναν γιατί έγραψε 19 το παιδί του. Αν πέσουν δύσκολα ο καλός γράφει 18 και ξεχωρίζει από τον μέτριο που γράφει 15. Ο γονιός του μέτριου διαμαρτύρεται στον καθηγητή που ανέλαβε την προετοιμασία του (φροντιστήριο/ιδιαίτερο). Τα δύσκολα θέματα δείχνουν την αλήθεια και ξεμπροστιάζουν τους δήθεν καλούς. Άρα τα εύκολα θέματα βολεύουν τον καθηγητή που προετοιμάζει το μαθητή γιατί δεν έχει ποτέ να απολογηθεί για τίποτα. Στα δύσκολα, ο δυσαρεστημένος γονιός ρωτάει γιατί το παιδί του έγραψε χαμηλά.
Γιατί από χθες, έχουμε τέτοια περιστατικά με γονείς να νιώθουν έκπληκτοι για τα 19άρια του ΑΟΘ και τα αντίστοιχα 15άρια της Πληροφορικής
Οι γονείς, όπως και πολλοί συνάδελφοι δυστυχώς, δεν μπαίνουν στην ουσία της υπόθεσης, κοιτάνε απλά τα δεδομένα
Και όταν ο γονέας είναι πελάτης, ψάχνει ευθύνες για την ανισορροπία των βαθμών Οικονομίας και Πληροφορικής, ειδικά όταν έχει ακούσει (από σίγουρα έμπιστες πηγές) ότι το μάθημα μας είναι εύκολο