πανελληνιες θεμα 1ο!

Ξεκίνησε από zwoula, 24 Απρ 2010, 06:27:52 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

zwoula

τι πιστευετε θα εξεταζει φετος το θεμα πρωτο?? εχω ενα προαισθημα για κεφαλαιο 10!! >:D
Κάποτε είχαμε χρόνο για τον εαυτό μας.
Σήμερα δεν έχουμε χρόνο για κανένα....
Αυτό το «Κάποτε», το έλεγαν ζωή..

Cloud_Strife

Παράθεση από: zwoula στις 24 Απρ 2010, 06:27:52 ΜΜ
τι πιστευετε θα εξεταζει φετος το θεμα πρωτο?? εχω ενα προαισθημα για κεφαλαιο 10!! >:D
Εγώ πιστεύω λίγο πολύ όλα.

(Ξεκινώντας από το τέλος προς την αρχή)

Επικεντρώνω την προσοχή μου στα ακόλουθα:
- Χρήση στοίβας στη κληση διαδικασιών
- Παράμετροι - Ορίσματα - Τοπική ισχύς παραμέτρων
- Αλφάβητο - Λεξιλόγιο - Γραμματική - Σημασιολογία
- Προγραμματισμός οδηγούμενος από το γεγονός - Οπτικός προγραμματισμός
- Αναφορικά οι γλώσσες προγραμματισμού (και μερικά χαρακτηριστικά τους)
- Μπορεί να σε μπερδέψουν σε Σ-Λ με την ταξινόμηση ευθείας ανταλλαγής (Φυσσαλίδα), αλλά εμείς δεν μασάμε...
- Ουρά (2 δείκτες Front & Rear - FIFO)
- Στοιβα (Ένας δείκτης Top - LIFO (Σαν το γλύφω πιάτα που λέμε...))
- Χαρακτηριστικά στατικών και δυναμικών δομών δεδομένων και λειτουργίες
- Ολίσθηση (Shift) ! Περιμένω πως και πως και καμια εφαρμογή
- Τα κρητήρια ποτυ πρέπει να πληρεί ένας αλγόριθμος

Πιστεύω έχουν κορεστεί (μέχρι αηδίας):
- Μεταγλωτιστής - Διερμηνευτής κτλ
- Ανάλυση προβλήματος
- Ορισμός προβλήματος
και άλλα...


Vangelis

Παράθεση από: zwoula στις 24 Απρ 2010, 06:27:52 ΜΜ
τι πιστευετε θα εξεταζει φετος το θεμα πρωτο?? εχω ενα προαισθημα για κεφαλαιο 10!! >:D

Ζωούλα
Το θέμα 1 είναι βασικά θεωρητικό και προσπαθεί να καλύψει όσο το δυνατόν  μεγαλύτερο μέρος της ύλης.  Άρα δεν μπορεί να είναι μόνο απο το κεφ. 10.   Γενικά περιέχει λίγο απο όλα Σωστό λαθος, αντιστοίχιση, ασκήσούλες κατανόησης κ.λπ

astakos1010

Εύχομαι να εξετάζει...ΑΠΕΡΓΙΑ και κοινωνική-εκπαιδευτική έκρηξη

Vangelis

Παράθεση από: astakos1010 στις 25 Απρ 2010, 09:41:24 ΠΜ
Εύχομαι να εξετάζει...ΑΠΕΡΓΙΑ και κοινωνική-εκπαιδευτική έκρηξη


Με σκοπό ποιόν άραγε?
Μπορεί να μου πει κάποιος ποιό πρόβλημα θα λύσει ή .....έκρηξη?   Πρακτικά όμως όχι του στύλ ...θα εμποδίσει να ....

zwoula

κυριως καεφαλαιο 10! δηλαδη ερωτηση αναπτυξης:ποιες ιδιοτητες πρεπει να διακρινουν τα υποπρογραμματα και μια μετατροπη απο συναρτηση σε διαδικασια!
Κάποτε είχαμε χρόνο για τον εαυτό μας.
Σήμερα δεν έχουμε χρόνο για κανένα....
Αυτό το «Κάποτε», το έλεγαν ζωή..

Circle

Παράθεση από: zwoula στις 27 Απρ 2010, 03:58:19 ΜΜ
κυριως καεφαλαιο 10! ....

Δεν συμφωνώ με τέτοιου είδους υποδείξεις κ προσεγγίσεις!! Ήδη σου απαντήσανε και παραπάνω και είναι λάθος η εμμονή! Μπορεί να δώσει λάθος κατεύθυνση σε κάποιον μαθητή και τότε... ποιος θα έχει την ευθύνη;;

Δεν προσεγγίζουμε έτσι τις εξετάσεις. Προσοχή λοιπόν! Και, καλή επιτυχία!!!

Vangelis

Εσύ διάβασε μόνο το 10 και περίμενε... θα βρέξει.

Στις εξετάσεις αυτές δεν υπάρχουν ΣΟΣ αν δεν το έχουν καταλάβει και αυτοί που διδάσκουν το μάθημα τότε δεν πάμε καλά.

Μπορεί μια ερώτηση να είναι απο το 10 μπορεί να μην υπάρχει καθόλου το 10 ούτε σαν άσκηση.  Ορισμένοι σκέπτονται ότι αρκετά με τα υποπρογράμματα.

Όποιος προβλέπει σε τέτοι στύλ  μπορεί κάτι να πιάσει αλλα μπορεί να πέσει και χιλιόμετρα μακριά.

Να προβλέψω και εγώ (το δίνω σα σίγουρο) ότι θα χρησιμοποιηθεί η δομή ακολουθίας,  επανάληψης και επιλογής!!!!.

iliasthes

Να υποθέσω πως αναφέρεστε για το ΑΕΠΠ?

Νίκος Αδαμόπουλος

Παράθεση από: Vangelis στις 27 Απρ 2010, 07:20:26 ΜΜ
...
Στις εξετάσεις αυτές δεν υπάρχουν ΣΟΣ αν δεν το έχουν καταλάβει και αυτοί που διδάσκουν το μάθημα τότε δεν πάμε καλά.
....

Να διευκρινίσουμε ότι οι zwoula και Cloud_Strife είναι μαθητές...

zwoula

αν καποιος μαθητης ακολουθησει αυτο που πιστευω και διαβασει μονο το 10 κεφαλαιο τοτε νομιζω οτι αυτος θα εχει το προβλημα και οχι εγω που το λεω. αλλα ετσι και αλλιως δε θα εγραφε καλο βαθμο ενας μαθητης που στηριζετε σε υποθεσεις αλλων....
Κάποτε είχαμε χρόνο για τον εαυτό μας.
Σήμερα δεν έχουμε χρόνο για κανένα....
Αυτό το «Κάποτε», το έλεγαν ζωή..

Circle



Εγώ σαν εκπαιδευτικός αν έλεγα κάτι και ζημιωνόταν ένας μαθητής, θα είχα πρόβλημα με τον εαυτό μου. Απορώ Zwoula που δεν νοιώθεις υπεύθυνη αν κάποιος ζημιωθεί ακολουθώντας μια συμβουλή σου ή μια εκτίμησή σου. Συμφωνούμε ότι δική του η επιλογή, αλλά ...

Τέσπα, η όλη προσέγγιση είναι εσφαλμένη από την αρχή.

Θα έλεγα οι διαχειριστές να δουν λίγο καλύτερα την επιμονή για ΜΟΝΟ το κεφάλαιο τάδε που εκφράζεται απο τη μαθήτρια. Δικό σας λοιπόν, ο χειρισμός του θέματος.

gpapargi

Circle κάθε χρόνο τέτοια εποχή ξεκινούν τέτοιου είδους συζητήσεις οι οποίες πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω τι νόημα έχουν, από τη στιγμή που όποιος έχει σκοπό να γράψει καλά διαβάζει τα πάντα.

Περά από αυτό, το να πέσει μπλα μπλα από το 10, ή μετατροπή από ένα υποπρόγραμμα σε ένα άλλο είναι θέματα κακά θέματα. Το πρώτο είναι φιλολογικού τύπου θέμα που μπορεί να το γράψει κάποιος που δεν έχει ιδέα για ανάλυση προβλήματος και επίλυση του κάθε τμήματος χωριστά με ξεχωριστό υποπρόγραμμα (σκοπός του 10). Το δεύτερο είναι απλά συντακτικός έλεγχος και επίσης δεν έχει σχέση με ανάλυση. Και ποτέ μα ποτέ δεν πρόκειται να κάποιος προγραμματιστής να χρειαστεί ούτε το ένα ούτε το άλλο. Καλά θέματα για το 10 θα ήταν να γίνει ανάλυση σε υποπρογράμματα... ή  επειδή αυτό βαθμολογείται δύσκολα, τουλάχιστο να δίνει έτοιμη την ανάλυση με σωστό τρόπο ώστε να παίρνει μια ωραία εικόνα τμηματικού προγραμματισμού  μαθητής 

evry

zwoula ο μαθητής που θα μπει εδώ και θα πέσει το μάτι του στο δικό σου Post δεν ξέρει ότι είσαι μαθήτρια και όχι καθηγήτρια επειδή δεν είναι υποχρεωμένος να παρακολουθεί το στέκι. Οπότε μπορεί να πάρει στα σοβαρά αυτά που λες. Όταν λέμε κάτι δημόσια πρέπει να σκεφτόμαστε και τις συνέπειες. Καλό θα ήταν να αποφεύγουμε συζητήσεις οι οποίες πραγματικά δεν έχουν τίποτα να προσφέρουν, παρά μόνο την εξάσκηση των μαντικών ικανοτήτων υποψήφιων uri geller.
  Ειδικά τέτοια εποχή που η αγωνία των μαθητών έχει φτάσει στο κατακόρυφο ας μην φτάσουμε στο σημείο να "προβλέπουμε" θέματα. Μπορούμε να μιλήσουμε για τη φιλοσοφία των θεμάτων, μπορούμε να πούμε τι θα θέλαμε να μπει, αλλά όχι τι θα μπει.
   
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

zwoula

δηλαδη μου λετε οτι αν προτεινα 5τροπους αυτοκτονιας και καποιος βλεποντας αυτο που προτεινω το ακολουθουσε θα ημουν εγω υπευθυνη?? και θεωρειτε καποιον μαθητη που διαβασει το ποστ μου και θα το ακολουθησει υπευθυνο? δεν νομιζω οτι οι καλοι μαθητες εχουν αναγκη τις μαντεψιες αλλων,διαβαζουν τα παντα. επισης οι μαθητες που δεν ειναι καλοι δεν πιστευω να ειναι τοσο ψαγμενοι ωστε να γνωριζουν το στεκι. οταν προτεινα το σαιτ σε συμμαθητες μου με αποκαλεσαν 'φυτο' ! οπως καταλαβαινετε δεν εχουν κριτικη να κατανοησουν και να εκτιμησουν τετοια πραγματα.
Κάποτε είχαμε χρόνο για τον εαυτό μας.
Σήμερα δεν έχουμε χρόνο για κανένα....
Αυτό το «Κάποτε», το έλεγαν ζωή..

zwoula

απλα θεωρουσα οτι σε ενα σαιτ σαν αυτο θα μπορουσα να εκφραζω ελευθερα αποριες μου και προβληματισμους μου! εαν δεν εχω το δικαιωμα ελευθεριας της αποψης μου επειδη πιστευετε οτι θα επηρεασω αρνητικα καποια ατομα ισως ειχα λαθος αποψη για το σαιτ και θα πρεπει η ενημερωση μεσω αυτης της ιστιοσελιδας να σταματησει εδω. αααα ,και να ζητησω συγνωμη που εκφραζομαι ελευθερα αλλα ετσι εχω μαθει να ζω,να συζητω,να κερδιζω!ατομα που δεν εχουν προσωπικοτητα επηρεαζοντε απο αποψεις ξενων και δεν εχω ευθυνη γι'αυτα και τις πραξεις τους.
Κάποτε είχαμε χρόνο για τον εαυτό μας.
Σήμερα δεν έχουμε χρόνο για κανένα....
Αυτό το «Κάποτε», το έλεγαν ζωή..

evry

#16
ναι θα ήσουν (μερικώς υπεύθυνη ;))
Παράθεση από: zwoula στις 02 Μαΐου 2010, 02:50:25 ΠΜ
δηλαδη μου λετε οτι αν προτεινα 5τροπους αυτοκτονιας και καποιος βλεποντας αυτο που προτεινω το ακολουθουσε θα ημουν εγω υπευθυνη??
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Νίκος Αδαμόπουλος

Παράθεση από: zwoula στις 02 Μαΐου 2010, 02:50:25 ΠΜ
δηλαδη μου λετε οτι αν προτεινα 5τροπους αυτοκτονιας και καποιος βλεποντας αυτο που προτεινω το ακολουθουσε θα ημουν εγω υπευθυνη??

... Μα γιατί εσύ να προτείνεις τρόπους αυτοκτονίας;  :D Έτσι, στα καλά καθούμενα; Στο πλαίσιο ποιας συζήτησης; Η ελευθερία λόγου δηλαδή σημαίνει να λέει ο καθένας ό,τι θέλει;

gthal

Εντάξει, η zwoula μίλησε εξ αρχής για "προαίσθημα". Όποιος καταλαβαίνει, καταλαβαίνει.
Γενικά δε χρειάζεται κανείς να ψάχνει το τι θα πέσει και το τι λένε οι άλλοι.
Μην πιστεύετε τίποτα. Προγνωστικά δεν υπάρχουν.

Αλλά από την άλλη μεριά zwoula όταν γίνονται προγνωστικά, είναι εντελώς μα εντελώς ανούσια.
(και εδώ συμφωνώ με το Νίκο, ότι λέμε κάτι αν υπάρχει ουσιαστικός λόγος, όχι μόνο επειδή δεν απαγορεύεται να το πούμε.)

Κι επειδή όλοι είναι σε ένταση αυτή την εποχή, ζαλισμένοι από το διάβασμα και το άγχος, "χάφτουν" και το παραμικρό και πέφτουν σε ακόμα περισσότερο πανικό. Γιαυτό, ας μην να προβλέπουμε και ας μην υποδεικνύουμε τίποτα, ειδικά δημοσίως. (να, σε ένα άλλο τόπικ κάποιος λέει ότι φαίνεται πως το 4ο θέμα θα έχει πίνακες και επαναληπτική κλήση ενός υποπρογράμματος  - από τι φαίνεται άραγε ;  )
Φιλικά,
Γιώργος Θαλασσινός

Νίκος Αδαμόπουλος

Μόλις μου ήρθε στο μυαλό και μία φοβερή έκφραση που ακούστηκε πριν λίγο καιρό: "νόμιμο => ηθικό" !

Πάντως zwoula μου φαίνεται ότι κι εσύ η ίδια δεν το πιστεύεις ότι σε αυτό το site δεν μπορείς να εκφράσεις ελεύθερα τις απόψεις σου και τους προβληματισμούς σου!

zwoula

ναι οντως το πιστευω οτι δεν μπορω να εκφραζομαι ελευθερα ακομη και εδω.οπως και στο σχολειο! το εκπαιδευτικο συστημα μου επιβαλλει να μαθαινω τα βιβλια απεξω χωρις να κατανοω πραγματικα τι λενε ωστε να μην αναπτυξω την κριτικη μου ικανοτητα. να μην εκφραζω την αποψη μου γιατι ειμαι 18 χρονων και δεν εχω τις γνωσεις και την εμπειρια και να ανεχομαι εσας να μου λετε να μην μιλαω για μια πιθανη μου προβλεψη. οι τροποι αυτοκτονιας ειναι σχετικοι με τη συζητηση μας. για παραδειγμα,σαν τροπους αυτοκτονιας θα προτεινα : ΝΑ ΖΕΙΣ ΜΟΝΟ ΕΠΕΙΔΗ ΑΝΑΠΝΕΕΙΣ, ΝΑ ΖΕΙΣ ΣΚΛΑΒΩΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΑΠΟΔΕΚΤΕΣ ΙΔΕΟΛΟΓΙΕΣ, ΝΑ ΖΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΑΠΟΨΗ, ΝΑ ΖΕΙΣ ΕΧΟΝΤΑΣ ΑΠΟΨΗ ΑΛΛΑ ΑΝΙΚΑΝΟΣ ΝΑ ΤΗΝ ΕΚΦΡΑΣΕΙΣ... αυτα ειναι χειροτερα απο το να χασεις την ιδια σου τη ζωη. εγω ειμαι μαθητρια 18 χρονων και αλλη μια φορα καταλαβα οτι ειμαι θυμα του εκπαιδευτικου συστηματος και του τροπου που λειτουργειτε και εσεις οι μεγαλοι και εμπειροι οι υποστηρικτες αυτου του τροπου,ας μην πω οι δημιουργοι του! μονο μην ξεχνατε οτι εγω ειμαι το μελλον αυτης της χωρας...εσεις μονο το παρον και ισως μετατραπειτε σε ενα ξεχασμενο παρελθον αν συνεχισετε ετσι!
Κάποτε είχαμε χρόνο για τον εαυτό μας.
Σήμερα δεν έχουμε χρόνο για κανένα....
Αυτό το «Κάποτε», το έλεγαν ζωή..

evry

Αφού μπορείς να μας χαρακτηρίζεις ξεχασμένο παρελθόν και να γράφεις όλα αυτά για μας, μόνο και μόνο επειδή σου κάναμε μια σύσταση θα έλεγα ότι το συμπέρασμα που προκύπτει είναι πως μπορείς να εκφράζεσαι αρκετά ελεύθερα ακόμη και εδώ.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Loukritia

Βρε zwoula, απευθύνεσαι σε ένα forum όπου "συχνάζουν" κυρίως καθηγητές, πώς είναι δυνατόν να απαντήσουμε καταφατικά αν κάτι είναι "ΣΟΣ"; Τα "ΣΟΣ" απευθύνονται στους μέτριους μαθητές που δεν προλαβαίνουν να διαβάσουν όλη την ύλη! Εγώ, π.χ. σαν υπεύθυνη καθηγήτρια δεν μπορώ να σου πω που να δώσεις βάρος, αφού θεωρώ πως δεν υπάρχουν ΣΟΣ!!! Ούτε τα στατιστικά μπορούμε να εμπιστευτούμε για το τι θα πέσει, ούτε να μαντέψουμε, ούτε να συμβουλέψουμε. Διαβάστε όλη την ύλη και εστιάστε να καλύψετε τα κενά σας!!! Δεν μπορούμε να κάνουμε εδώ υποθέσεις για το τι θα πέσει 1ο ή 4ο θέμα!!!
Time is a great teacher, but unfortunately it kills all its pupils ... - Louis Hector Berlioz

Νίκος Αδαμόπουλος

Λοιπόν, λαμβάνοντας υπόψη ότι είμαστε λίγες μέρες πριν τις εξετάσεις, οπότε είναι λογικό οι υποψήφιοι να είναι φορτισμένοι ψυχολογικά, και επειδή ίσως υπερβάλαμε με τις συστάσεις, πρώτος εγώ ζητάω συγγνώμη στη zwoula...  ???

lp

Κάθε μαθητής που πλησιάζουν οι εξετάσεις (αλλά και πολλοί φοιτητές και μεταπτυχιακοί!) αναρωτιέται μήπως υπάρχει κάποιο "ΣΟΣ" (μέσα σε εισαγωγικά) .

Είναι λογικό θα έλεγα... Καλή επιτυχία παιδιά, και ψυχραιμία. Τίποτα δεν χάνεται με μία εξέταση. Αν και  ο χρόνος είναι περιορισμένος επικεντρωθείτε  στην κατανόηση και όχι στην παπαγαλία.


Λέων Προκόπης
2ο ΓΕΛ Ναυπλίου

zwoula

ευχαριστω πολυ κ. νικο!!! δεν ηθελα συγνωμη,απλα να καταλαβετε οτι δεν ειχα κακη προθεση! εχω τελειωσει την υλη,εκτος απο το ατιμο το 6! καλη επιτυχια σε οοολους τους μαθητες!!! :D :D :D
Κάποτε είχαμε χρόνο για τον εαυτό μας.
Σήμερα δεν έχουμε χρόνο για κανένα....
Αυτό το «Κάποτε», το έλεγαν ζωή..

Vangelis

Εδώ τα καλά ΣΟΣ!!!

Θα πέσει το 6 (αφού είναι το μόνο που δεν διάβσσε η zwoula)   ;D

zwoula

το διαβασα οποτε οοοοοοοοοολα μια χαρα!!!ας πεσει οτι θελει..... :P :P :P :P
Κάποτε είχαμε χρόνο για τον εαυτό μας.
Σήμερα δεν έχουμε χρόνο για κανένα....
Αυτό το «Κάποτε», το έλεγαν ζωή..

evry

Ναι ε? αφού έχεις διαβάσει καλά λοιπόν για πες μας:

Από τι εξαρτάται η επιλογή της γλώσσας προγραμματισμού για την ανάπτυξη μιας εφαρμογής;

What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Νίκος Αδαμόπουλος

Χα! Κλοπή! .... Θυμάμαι τον Αστέριο που το είχε προτείνει τότε που τα λέγαμε στο συνέδριο στην Αθήνα...!

Οπότε μόλις κάηκε το θέμα!  >:D

evry

Προφανώς πλάκα έκανα, δεν υπάρχει περίπτωση να βάλει κάποιος τέτοιο θέμα (ελπίζω), άσχετα αν το λέει το βιβλίο.
Ελπίζω η zwoula να μην το πήρε στα σοβαρά :)
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Vangelis

Παράθεση από: zwoula στις 11 Μαΐου 2010, 11:51:59 ΠΜ
το διαβασα οποτε οοοοοοοοοολα μια χαρα!!!ας πεσει οτι θελει..... :P :P :P :P

Μπράβο "παιδί" μου αυτή είναι η σωστή αντιμετώπιση.   Καλή επιτυχία.

zwoula

χμμμ ειχα ρωτησει τον καθηγητη μου σχετικα μ'αυτο αλλα μου ειπε οτι θα ξεφυγουμε απο την υλη και δεν το συζητησαμε  :'( :'( το σημαντικοτερο που μου ειπε παντως ειναι οτι δεν υπαρχει καλυτερη και χειροτερη γλωσσα προγραμματσμου αλλα πιο καταληλλη γλωσσα αναλογα με το σκοπο χρησης! μεταξυ μας βεβαια εγω προτιμω τη c
Κάποτε είχαμε χρόνο για τον εαυτό μας.
Σήμερα δεν έχουμε χρόνο για κανένα....
Αυτό το «Κάποτε», το έλεγαν ζωή..

gthal

Φιλικά,
Γιώργος Θαλασσινός

zwoula

εχω διαβασει ενα βιβλιο και με εντυπωσιασε! μ'αρεσε παααρα πολυ και το καλοκαιρι που ισως θα εχω ελευθερο χρονο θα ηθελα να μαθω.  :D :D :laugh:
Κάποτε είχαμε χρόνο για τον εαυτό μας.
Σήμερα δεν έχουμε χρόνο για κανένα....
Αυτό το «Κάποτε», το έλεγαν ζωή..

evry

What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Vangelis

Άρα καλοκαίρι στην Πάρο παρέα με C.
Ξέρεις τι είναι να είσαι ξάπλα στην παραλιά με ένα βιβλίο C στα χέρια ...τους κούφανες όλους
Αλγόριθμοι... στην άμμο.

zwoula

ολο κοντρα μου πας 'μπαμπα' και δε θα τα παμε καλα!!!!! 2βδομαδες θα παω Παρο. το καλοκαιρι ειναι 4μηνες για μενα φετος!!!!
Κάποτε είχαμε χρόνο για τον εαυτό μας.
Σήμερα δεν έχουμε χρόνο για κανένα....
Αυτό το «Κάποτε», το έλεγαν ζωή..

zwoula

τελικα επεσα πολυ μεσα ε??? :D :D :P :P
Κάποτε είχαμε χρόνο για τον εαυτό μας.
Σήμερα δεν έχουμε χρόνο για κανένα....
Αυτό το «Κάποτε», το έλεγαν ζωή..

gthal

Παράθεση από: zwoula στις 24 Απρ 2010, 06:27:52 ΜΜ
τι πιστευετε θα εξεταζει φετος το θεμα πρωτο?? εχω ενα προαισθημα για κεφαλαιο 10!! >:D
Για τούτο λες?
Μέντιουμ είσαι ?   :P  :P  :P
Φιλικά,
Γιώργος Θαλασσινός

zwoula

ιχνος της λεξης υποπρογραμμα. χαχαχα!! οριστε τι δουλεια θα  κανω, μεντιουμ! παρτε σειρα. λεω και τον καφε! :D
Κάποτε είχαμε χρόνο για τον εαυτό μας.
Σήμερα δεν έχουμε χρόνο για κανένα....
Αυτό το «Κάποτε», το έλεγαν ζωή..

gthal

Ναι, να έρχεσαι κάθε χρόνο να προτείνεις, για να ξέρουμε τι ΔΕΝ θα πέσει  :)
Αυτό αυτομάτως θα θεωρείται ΕΚΤΟΣ ΥΛΗΣ  ;D
Φιλικά,
Γιώργος Θαλασσινός