πανελληνιες θεμα 1ο!

Ξεκίνησε από zwoula, 24 Απρ 2010, 06:27:52 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

zwoula

τι πιστευετε θα εξεταζει φετος το θεμα πρωτο?? εχω ενα προαισθημα για κεφαλαιο 10!! >:D
Κάποτε είχαμε χρόνο για τον εαυτό μας.
Σήμερα δεν έχουμε χρόνο για κανένα....
Αυτό το «Κάποτε», το έλεγαν ζωή..

Cloud_Strife

Παράθεση από: zwoula στις 24 Απρ 2010, 06:27:52 ΜΜ
τι πιστευετε θα εξεταζει φετος το θεμα πρωτο?? εχω ενα προαισθημα για κεφαλαιο 10!! >:D
Εγώ πιστεύω λίγο πολύ όλα.

(Ξεκινώντας από το τέλος προς την αρχή)

Επικεντρώνω την προσοχή μου στα ακόλουθα:
- Χρήση στοίβας στη κληση διαδικασιών
- Παράμετροι - Ορίσματα - Τοπική ισχύς παραμέτρων
- Αλφάβητο - Λεξιλόγιο - Γραμματική - Σημασιολογία
- Προγραμματισμός οδηγούμενος από το γεγονός - Οπτικός προγραμματισμός
- Αναφορικά οι γλώσσες προγραμματισμού (και μερικά χαρακτηριστικά τους)
- Μπορεί να σε μπερδέψουν σε Σ-Λ με την ταξινόμηση ευθείας ανταλλαγής (Φυσσαλίδα), αλλά εμείς δεν μασάμε...
- Ουρά (2 δείκτες Front & Rear - FIFO)
- Στοιβα (Ένας δείκτης Top - LIFO (Σαν το γλύφω πιάτα που λέμε...))
- Χαρακτηριστικά στατικών και δυναμικών δομών δεδομένων και λειτουργίες
- Ολίσθηση (Shift) ! Περιμένω πως και πως και καμια εφαρμογή
- Τα κρητήρια ποτυ πρέπει να πληρεί ένας αλγόριθμος

Πιστεύω έχουν κορεστεί (μέχρι αηδίας):
- Μεταγλωτιστής - Διερμηνευτής κτλ
- Ανάλυση προβλήματος
- Ορισμός προβλήματος
και άλλα...


Vangelis

Παράθεση από: zwoula στις 24 Απρ 2010, 06:27:52 ΜΜ
τι πιστευετε θα εξεταζει φετος το θεμα πρωτο?? εχω ενα προαισθημα για κεφαλαιο 10!! >:D

Ζωούλα
Το θέμα 1 είναι βασικά θεωρητικό και προσπαθεί να καλύψει όσο το δυνατόν  μεγαλύτερο μέρος της ύλης.  Άρα δεν μπορεί να είναι μόνο απο το κεφ. 10.   Γενικά περιέχει λίγο απο όλα Σωστό λαθος, αντιστοίχιση, ασκήσούλες κατανόησης κ.λπ

astakos1010

Εύχομαι να εξετάζει...ΑΠΕΡΓΙΑ και κοινωνική-εκπαιδευτική έκρηξη

Vangelis

Παράθεση από: astakos1010 στις 25 Απρ 2010, 09:41:24 ΠΜ
Εύχομαι να εξετάζει...ΑΠΕΡΓΙΑ και κοινωνική-εκπαιδευτική έκρηξη


Με σκοπό ποιόν άραγε?
Μπορεί να μου πει κάποιος ποιό πρόβλημα θα λύσει ή .....έκρηξη?   Πρακτικά όμως όχι του στύλ ...θα εμποδίσει να ....

zwoula

κυριως καεφαλαιο 10! δηλαδη ερωτηση αναπτυξης:ποιες ιδιοτητες πρεπει να διακρινουν τα υποπρογραμματα και μια μετατροπη απο συναρτηση σε διαδικασια!
Κάποτε είχαμε χρόνο για τον εαυτό μας.
Σήμερα δεν έχουμε χρόνο για κανένα....
Αυτό το «Κάποτε», το έλεγαν ζωή..

Circle

Παράθεση από: zwoula στις 27 Απρ 2010, 03:58:19 ΜΜ
κυριως καεφαλαιο 10! ....

Δεν συμφωνώ με τέτοιου είδους υποδείξεις κ προσεγγίσεις!! Ήδη σου απαντήσανε και παραπάνω και είναι λάθος η εμμονή! Μπορεί να δώσει λάθος κατεύθυνση σε κάποιον μαθητή και τότε... ποιος θα έχει την ευθύνη;;

Δεν προσεγγίζουμε έτσι τις εξετάσεις. Προσοχή λοιπόν! Και, καλή επιτυχία!!!

Vangelis

Εσύ διάβασε μόνο το 10 και περίμενε... θα βρέξει.

Στις εξετάσεις αυτές δεν υπάρχουν ΣΟΣ αν δεν το έχουν καταλάβει και αυτοί που διδάσκουν το μάθημα τότε δεν πάμε καλά.

Μπορεί μια ερώτηση να είναι απο το 10 μπορεί να μην υπάρχει καθόλου το 10 ούτε σαν άσκηση.  Ορισμένοι σκέπτονται ότι αρκετά με τα υποπρογράμματα.

Όποιος προβλέπει σε τέτοι στύλ  μπορεί κάτι να πιάσει αλλα μπορεί να πέσει και χιλιόμετρα μακριά.

Να προβλέψω και εγώ (το δίνω σα σίγουρο) ότι θα χρησιμοποιηθεί η δομή ακολουθίας,  επανάληψης και επιλογής!!!!.

iliasthes

Να υποθέσω πως αναφέρεστε για το ΑΕΠΠ?

Νίκος Αδαμόπουλος

Παράθεση από: Vangelis στις 27 Απρ 2010, 07:20:26 ΜΜ
...
Στις εξετάσεις αυτές δεν υπάρχουν ΣΟΣ αν δεν το έχουν καταλάβει και αυτοί που διδάσκουν το μάθημα τότε δεν πάμε καλά.
....

Να διευκρινίσουμε ότι οι zwoula και Cloud_Strife είναι μαθητές...

zwoula

αν καποιος μαθητης ακολουθησει αυτο που πιστευω και διαβασει μονο το 10 κεφαλαιο τοτε νομιζω οτι αυτος θα εχει το προβλημα και οχι εγω που το λεω. αλλα ετσι και αλλιως δε θα εγραφε καλο βαθμο ενας μαθητης που στηριζετε σε υποθεσεις αλλων....
Κάποτε είχαμε χρόνο για τον εαυτό μας.
Σήμερα δεν έχουμε χρόνο για κανένα....
Αυτό το «Κάποτε», το έλεγαν ζωή..

Circle



Εγώ σαν εκπαιδευτικός αν έλεγα κάτι και ζημιωνόταν ένας μαθητής, θα είχα πρόβλημα με τον εαυτό μου. Απορώ Zwoula που δεν νοιώθεις υπεύθυνη αν κάποιος ζημιωθεί ακολουθώντας μια συμβουλή σου ή μια εκτίμησή σου. Συμφωνούμε ότι δική του η επιλογή, αλλά ...

Τέσπα, η όλη προσέγγιση είναι εσφαλμένη από την αρχή.

Θα έλεγα οι διαχειριστές να δουν λίγο καλύτερα την επιμονή για ΜΟΝΟ το κεφάλαιο τάδε που εκφράζεται απο τη μαθήτρια. Δικό σας λοιπόν, ο χειρισμός του θέματος.

gpapargi

Circle κάθε χρόνο τέτοια εποχή ξεκινούν τέτοιου είδους συζητήσεις οι οποίες πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω τι νόημα έχουν, από τη στιγμή που όποιος έχει σκοπό να γράψει καλά διαβάζει τα πάντα.

Περά από αυτό, το να πέσει μπλα μπλα από το 10, ή μετατροπή από ένα υποπρόγραμμα σε ένα άλλο είναι θέματα κακά θέματα. Το πρώτο είναι φιλολογικού τύπου θέμα που μπορεί να το γράψει κάποιος που δεν έχει ιδέα για ανάλυση προβλήματος και επίλυση του κάθε τμήματος χωριστά με ξεχωριστό υποπρόγραμμα (σκοπός του 10). Το δεύτερο είναι απλά συντακτικός έλεγχος και επίσης δεν έχει σχέση με ανάλυση. Και ποτέ μα ποτέ δεν πρόκειται να κάποιος προγραμματιστής να χρειαστεί ούτε το ένα ούτε το άλλο. Καλά θέματα για το 10 θα ήταν να γίνει ανάλυση σε υποπρογράμματα... ή  επειδή αυτό βαθμολογείται δύσκολα, τουλάχιστο να δίνει έτοιμη την ανάλυση με σωστό τρόπο ώστε να παίρνει μια ωραία εικόνα τμηματικού προγραμματισμού  μαθητής 

evry

zwoula ο μαθητής που θα μπει εδώ και θα πέσει το μάτι του στο δικό σου Post δεν ξέρει ότι είσαι μαθήτρια και όχι καθηγήτρια επειδή δεν είναι υποχρεωμένος να παρακολουθεί το στέκι. Οπότε μπορεί να πάρει στα σοβαρά αυτά που λες. Όταν λέμε κάτι δημόσια πρέπει να σκεφτόμαστε και τις συνέπειες. Καλό θα ήταν να αποφεύγουμε συζητήσεις οι οποίες πραγματικά δεν έχουν τίποτα να προσφέρουν, παρά μόνο την εξάσκηση των μαντικών ικανοτήτων υποψήφιων uri geller.
  Ειδικά τέτοια εποχή που η αγωνία των μαθητών έχει φτάσει στο κατακόρυφο ας μην φτάσουμε στο σημείο να "προβλέπουμε" θέματα. Μπορούμε να μιλήσουμε για τη φιλοσοφία των θεμάτων, μπορούμε να πούμε τι θα θέλαμε να μπει, αλλά όχι τι θα μπει.
   
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

zwoula

δηλαδη μου λετε οτι αν προτεινα 5τροπους αυτοκτονιας και καποιος βλεποντας αυτο που προτεινω το ακολουθουσε θα ημουν εγω υπευθυνη?? και θεωρειτε καποιον μαθητη που διαβασει το ποστ μου και θα το ακολουθησει υπευθυνο? δεν νομιζω οτι οι καλοι μαθητες εχουν αναγκη τις μαντεψιες αλλων,διαβαζουν τα παντα. επισης οι μαθητες που δεν ειναι καλοι δεν πιστευω να ειναι τοσο ψαγμενοι ωστε να γνωριζουν το στεκι. οταν προτεινα το σαιτ σε συμμαθητες μου με αποκαλεσαν 'φυτο' ! οπως καταλαβαινετε δεν εχουν κριτικη να κατανοησουν και να εκτιμησουν τετοια πραγματα.
Κάποτε είχαμε χρόνο για τον εαυτό μας.
Σήμερα δεν έχουμε χρόνο για κανένα....
Αυτό το «Κάποτε», το έλεγαν ζωή..