Καλησπέρα. Είμαι μαθήτρια της 3ης λυκείου που δίνει ΑΕΠΠ, και παρατήρησα πως στην φετινή ύλη των πανελληνίων τα κεφάλαια της στοίβας και της ουράς θα πρέπει να διδαχθούν και στην πράξη, υλοποιημένα με χρήση μονοδιάστατου πίνακα, και όχι μόνο θεωρητικά όπως τις άλλες χρονιές. Έχω ρωτήσει διάφορους καθηγητές, και ένας με ενημέρωσε πως από το Υπουργείο είναι ανεπίσημο αλλά πληροφορήθηκε ότι μόνο οι λειτουργίες της στοίβας μπορεί να εξεταστούν πρακτικά. Μπορεί κάποιος να μου το επιβεβαιώσει; Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Καλησπέρα
όντως οι οδηγίες αναφέρουν πως ασκήσεις μπορεί να μπουν μόνο από στοίβα, που μεταξύ μας είναι περισσότερο ξεκάθαρες οι λειτουργίες της...στην ουρά θα υπήρχε πρόβλημα σχετικά με την υλοποίησή τους θεωρώ (πως καταλαβαίνουμε ότι μια ουρά είναι άδεια, γεμάτη, αν είναι "κυκλική" η λειτουργία της ή οχι κτλ) ... τώρα ελπίζω μόνο να τηρήσουν αυτό που είπαν
Αυτό που έχω καταλάβει είναι ότι δεν μπορεί να πέσει προγραμματιστική άσκηση με ουρά.
Θεωρητικές ασκήσεις, στις οποίες σου ζητάει να περιγραφει η δομή μετά απο διαδοχικές εισαγωγές-ωθήσεις και εξαγωγές-απωθήσεις, μπορούν να πέσουν και στα δύο, παρά το γεγονός ότι όντως υπάρχουν γκρίζα σημεία (όπως πότε είναι άδεια μια ουρά).
σε μια ουρά που την έχω προσομοιώσει με πίνακα Α[50] έχω 3 στοιχεία στις 3 τελευταίες θέσεις του πίνακα, οπότε front = 48 και rear = 50
κάνω 3 εξαγωγές ποιες θα είναι οι τιμές των δεικτών μετα;