Θεμα 1ο Ημερησίων

Ξεκίνησε από EleniK, 30 Μαΐου 2008, 11:53:59 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

petrosp13

Μονά-διπλά το ίδιο είναι. Δεν έχει καμία σημασία
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

evry

Στο θέμα 1 το Α)4) το οποίο το έχουν πάρει αυτούσιο από το βιβλίο λέει

Η JAVA είναι μια αντικειμενοστραφής γλώσσα προγραμματισμού για την ανάπτυξη εφαρμογών που εκτελούνται
σε κατανεμημένα περιβάλλοντα, δηλαδή σε διαφορετικούς υπολογιστές οι οποίοι είναι συνδεδεμένοι στο διαδίκτυο


και ρωτάω εγώ τώρα, για να έχεις κατανεμημένο περιβάλλον πρέπει να είσαι συνδεδεμένος στο διαδίκτυο? Αν εγώ σπίτι μου
στήσω 3 υπολογιστές αυτό δε μπορεί να γίνει κατανεμημένο περιβάλλον αν δεν έχω σύνδεση Internet?

Απλά ήθελα να ρωτήσω αυτόν τον ορισμό της Java, έψαξαν πολύ για να τον βρουν? Και εντάξει είναι έτσι που είναι, έπρεπε να τον βάλουν και θέμα στις εξετάσεις?
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

potato

Μιας και δεν έχω εμπειρία από βαθμολογήσεις, δώστε καμία γνώμη.
Η μαθήτριά μου στην ΕΠΙΛΕΞΕ ξέχασε να βάλει τη ΔΙΑΒΑΣΕ, πόσο λέτε να της κόψουν??
Be open source. Knowledge belongs to the world.

petrosp13

Νομίζω ότι το ερώτημα έλεγε να μετατραπεί μόνο η δομή επιλογής
Το Διάβασε είναι περιττό στην απάντηση
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Sergio

Παράθεση από: potato στις 02 Ιουν 2008, 03:56:02 ΜΜ
Μιας και δεν έχω εμπειρία από βαθμολογήσεις, δώστε καμία γνώμη.
Η μαθήτριά μου στην ΕΠΙΛΕΞΕ ξέχασε να βάλει τη ΔΙΑΒΑΣΕ, πόσο λέτε να της κόψουν??

ΤΙΠΟΤΑ δε θα της κόψουν
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)

potato

Παράθεση από: petrosp_13 στις 02 Ιουν 2008, 03:57:52 ΜΜ
Νομίζω ότι το ερώτημα έλεγε να μετατραπεί μόνο η δομή επιλογής
Το Διάβασε είναι περιττό στην απάντηση

Ναι όντως έλεγε για την επιλογή μόνο, αλλά αυτή έβαλε τη ΓΡΑΨΕ της εκφώνησης και δεν έβαλε τη ΔΙΑΒΑΣΕ. Παρόλο που δεν χρειάζεται, μήπως νομίσει ο εξεταστής ότι δεν ξέρει να κάνει τη μετατροπή του αλγορίθμου, και της κόψει?
Ψιλοακραίο αλλά...
Be open source. Knowledge belongs to the world.

EleniK

Συμβαίνει. Τα παιδιά γράφουν με αρκετό άγχος. ΚΑνονικά δεν πρέπει να κοπεί τίποτα.
Ελένη Κοκκίνου
Καθηγήτρια Πληροφορικής, ΠΕ19

Juan

Παράθεση από: potato στις 02 Ιουν 2008, 04:30:18 ΜΜ
Παράθεση από: petrosp_13 στις 02 Ιουν 2008, 03:57:52 ΜΜ
Νομίζω ότι το ερώτημα έλεγε να μετατραπεί μόνο η δομή επιλογής
Το Διάβασε είναι περιττό στην απάντηση

Ναι όντως έλεγε για την επιλογή μόνο, αλλά αυτή έβαλε τη ΓΡΑΨΕ της εκφώνησης και δεν έβαλε τη ΔΙΑΒΑΣΕ. Παρόλο που δεν χρειάζεται, μήπως νομίσει ο εξεταστής ότι δεν ξέρει να κάνει τη μετατροπή του αλγορίθμου, και της κόψει?
Ψιλοακραίο αλλά...

Όταν συναντάμε πρώτη φορά την Επίλεξε στη διάρκεια της χρονιάς, σε ανάλογα θέματα, μερικοί μαθητές εσκεμμένα παραλείπουν τη ΔΙΑΒΑΣΕ. Κι αυτό γιατί νομίζουν ότι η δήλωση ΕΠΙΛΕΞΕ χ, εμπεριέχει την εντολή ΔΙΑΒΑΣΕ χ. Δεν είμαι σίγουρος ότι δεν πρέπει να κόψουν μονάδα.

Λευτέρης Δουκέρης

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ. ΜΙΑ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΝΑ ΚΑΝΩ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΜΕ ΤΟ ΕΠΙΛΕΞΕ. Διάβασα ότι κάποιος ρώτησε παραπάνω πόσα μόρια θα χάσει αν δώσει την παρακάτω λύση:

Γράψε “Δώσε αριθμό από 0 έως και 5”
Διάβασε Χ
ΕΠΙΛΕΞΕ Χ
Περίπτωση 0
      ΓΡΑΨΕ “μηδέν”
Περίπτωση 1 ή3 ή 5
       ΓΡΑΨΕ “περιττός αριθμός”
Περίπτωση 2 ή 4
        ΓΡΑΨΕ “άρτιος αριθμός”
Περίπτωση ΑΛΛΙΩΣ
        ΓΡΑΨΕ “έδωσες λάθος αριθμό”
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΙΛΟΓΩΝ

κάποιος άλλος αν έδινε την παρακάτω λύση

Διάβασε χ
Επίλεξε χ
   Περίπτωση =0
      Γράψε "......"
   Περίπτωση =1 ή =3 ή =5
      Γράψε "...."
   Περίπτωση  =2 ή =4
      Γράψε  "...."
   Περίπτωση  αλλιώς
      Γράψε  "..."
Τέλος_επιλογών

Για μένα η χειρότερη λύση είναι αυτή που κάποιοι προτείνουν στο forum με Περίπτωση 1 , 3  ,5 κτλ . συγκεκριμένα όταν οι μαθητές μου έφεραν λύση από φροντιστή με την μορφή Περίπτωση 1 , 3  ,5 αγωνιώντας αν θα χάσουν μόρια από τις 2 πρώτες μορφές (μια και πολλοί έλυσαν την άσκηση με τους 2 πρώτους τρόπους ) αυτό που έκανα ήταν να «χαρακτηρίσω άσχετο τον φροντιστή και …) .
Μα θα μου πουν κάποιοι το βιβλίο στην σελ. …. Είναι σαφή . μόνη αποδεκτή λύση βάση του βιβλίου είναι η ……..Τότε θα τους πώ ότι είπα για τον φροντιστή.

Επίσης με μεγάλη απορία είδα ότι κάποιοι έβγαζαν λάθος την αντιμετώπιση του 3 θέματος με διαδικασία….. Έλεος!!!!!!!!!
ΛΕΥΤΕΡΗΣ  ΚΕΡΑΤΕΑ
http://glavrio.blogspot.com"Ο ιδανικός δάσκαλος είναι εκείνος που γίνεται γέφυρα για να περάσει αντίπερα ο μαθητής του και όταν , πια του διευκολύνει το πέρασμα , αφήνεται χαρούμενα να γκρεμιστεί , ενθαρρύνοντας το μαθητή του να φτιάξει τις δικές του γέφυρ

P.Tsiotakis

Κι όμως, ο λογικός τελεστής  Ή  ενώνει λογικές συνθήκες.

Στο "1 ή 3 ή 5" τα 1  3  5   δεν είναι λογικές συνθήκες
ή ακόμη και στο " =1 ή =3 ή =5" τα  =1  =3  =5  επίσης δεν είναι λογικές συνθήκες

Περίεργο, γιατί νόμιζα οτι κατηγορούμε το βιβλίο μόνο για τα σημεία που έχει ασάφειες..

Λευτέρης Δουκέρης

φιλε παναγιώτη δεν καταλαβα: εχω να μετατρέψω το     
ΑΝ Χ = 0 ΤΟΤΕ
          ΓΡΑΨΕ "μηδέν"
     ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ (Χ = 1) ή (Χ = 3) ή (Χ = 5) ΤΟΤΕ       
   ΓΡΑΨΕ "περιττός αριθμός"
     ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ (Χ = 2) ή (Χ = 4) ΤΟΤΕ
που περιέχει λογικο τελεστη . θα το κανω λες χωρίς λογικό τελεστή γράφοντας
ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ 1,3,5??????????????
λαθος καταλαβα ε???????????
ΛΕΥΤΕΡΗΣ  ΚΕΡΑΤΕΑ
http://glavrio.blogspot.com"Ο ιδανικός δάσκαλος είναι εκείνος που γίνεται γέφυρα για να περάσει αντίπερα ο μαθητής του και όταν , πια του διευκολύνει το πέρασμα , αφήνεται χαρούμενα να γκρεμιστεί , ενθαρρύνοντας το μαθητή του να φτιάξει τις δικές του γέφυρ

P.Tsiotakis

Αυτό λέω Δημήτρη μου,

οτι δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω τον λογικό τελεστή  Ή  για να ενώσω αριθμούς !! Γιατί τότε αλλοιώνω τη λογική του τελεστή 'Η.

Κατά συνέπεια, πρέπει να υπάρχει άλλος μηχανισμός, και αυτόν παρουσιάζει το βιβλίο στη σελίδα 173

petrosp13

Στις περισσότερες γλώσσες προγραμματισμού, η Select δουλεύει με τον τρόπο που ξέρουμε όλοι
Όταν επιλέγονται συγκεκριμένες τιμές, αποδίδονται με κόμματα, χωρίς λογικούς τελεστές
Εκεί έγκειται και η ύπαρξη της και το πλεονέκτημα αυτής της δομής και γι'αυτό τον λόγο συμπεριελήφθη στο σχολικό βιβλίο από τους συγγραφείς
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

alkisg

Πέτρο μη βάζεις στοίχημα!

Θυμόμαστε όλοι το
Επίλεξε
Περίπτωση < 0
  Εμφάνισε "Είπαμε ηλικία ..."

της σελίδας 37 του σχολικού βιβλίου.

Η Basic επιτρέπει τέτοια σύνταξη, και φυσικά και αποτελεί λογική συνθήκη, αφού εννοείται το age < 0. Επίσης η Basic επιτρέπει και λογικούς τελεστές.
Επίσης, αντίθετα με την Pascal, η ΓΛΩΣΣΑ επιτρέπει πραγματικούς αριθμούς στην ΕΠΙΛΕΞΕ (σελ. 173). Πάλι δηλαδή σαν τη Basic. Και αν δεις στο κάτω μέρος της σελίδας 36, αναφέρεται στη select case της Fortran, η οποία δέχεται και αλφαριθμητικά και διαστήματα της μορφής 3:6.
Πάντως εφόσον παραλληλίζεται με αυτή, προφανώς και οι συγγραφείς δεν είχαν στο μυαλό τους την Pascal ή τη C.

Τώρα, όταν διαφωνούμε μεταξύ μας για την ερμηνεία του σχολικού βιβλίου, θεωρείτε σωστό να μπαίνει θέμα στις πανελλαδικές;

Λευτέρης Δουκέρης

Αυτό που μου κάνει απίστευτη εντύπωση είναι ότι ενώ από την μία κατακρίνουμε την παπαγαλία και την έλλειψη κριτικής σκέψης (κάτι βασικότατο βέβαια σαν …δάσκαλοι που είμαστε όλοι μας ) … δογματικά προσκαλούμαστε σε μια αναφορά του βιβλίου (που τόσο κατακρίνουμε για το περιεχόμενό του)

ΕΠΙΛΕΞΕ Χ

1)Περίπτωση 1 ή3 ή 5

2)Περίπτωση =1 ή =3 ή =5

3)Περίπτωση 1,3 ,5

Αγαπητοί δάσκαλοι λοιπόν …. Με το χέρι στην καρδιά ….και έχοντας σώας τας φρένας (και σε εγρήγορση την λογική μου ) λέω λοιπόν ότι και οι 3 μετατροπές είναι σωστές με χειρότερη την Τρίτη. Μην προσπαθήσετε να με πείσετε περι του αντιθέτου διότι …όταν σαν δάσκαλος εξηγώ την επίλεξε λέω (δεν είναι κακό να συμβαδίσουν οι εντολές με την … νεοελληνικήν )

ΕΠΙΛΕΞΕ Χ (διάλεξε την τιμή του χ)

1)Περίπτωση 1 ή3 ή 5 (στην περίπτωση που η τιμή του χ είναι 1 ή 3 ή 5 ….

2)Περίπτωση =1 ή =3 ή =5 (στην περίπτωση που η τιμή του χ είναι ίση με 1 ή είναι ίση με 3 ή είναι ίση με 5 ….


3)Περίπτωση 1,3 ,5 (στην περίπτωση που η τιμή του χ είναι  1 κώμα 3 κώμα 5 ….

Φιλε παναγιώτη και φίλε Πέτρο να δεχτώ λοιπόν ότι στην πληροφορική στέκει η μορφή 3 στην νεοελληνική και στην μη παπαγαλική ποια μορφή στέκει?????

Ο ιδανικός δάσκαλος είναι εκείνος που γίνεται γέφυρα για να περάσει αντίπερα ο μαθητής του και όταν , πια του διευκολύνει το πέρασμα , αφήνεται χαρούμενα να γκρεμιστεί , ενθαρρύνοντας το μαθητή του να φτιάξει τις δικές του γέφυρες".
ΛΕΥΤΕΡΗΣ  ΚΕΡΑΤΕΑ
http://glavrio.blogspot.com"Ο ιδανικός δάσκαλος είναι εκείνος που γίνεται γέφυρα για να περάσει αντίπερα ο μαθητής του και όταν , πια του διευκολύνει το πέρασμα , αφήνεται χαρούμενα να γκρεμιστεί , ενθαρρύνοντας το μαθητή του να φτιάξει τις δικές του γέφυρ