ΓΕΛ: Back to the Past

Ξεκίνησε από veni, 13 Μαΐου 2015, 12:22:20 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

seibei

Παράθεση από: janag79 στις 28 Μαΐου 2015, 10:16:25 ΠΜ
Ο παραλογισμός έχει αρχίσει ήδη να φαίνεται..Παιδιά της Β Λυκείου με ρωτάγαν που να πάω για Πληροφορική, και γιατί δεν μπορώ να δηλώσω και Μαθηματικό ταυτόχρονα
1. Πες τους να ψάξουν τι σημαίνει ΝΠΔΔ.
2. Πρότεινέ τους το βιβλίο «Η Νεοελληνική Φαυλοκρατία». Συγγραφέας, ο Ευάγγελος Κοροβίνης. Εκδότης, ο «Αρμός».

petrosp13

Τους έχει δημιουργηθεί η εντύπωση ότι για το παλιό σύστημα είναι υπεύθυνοι οι Πληροφορικοί (!), ότι κανένας δεν φώναξε για την αδικία (η ελεύθερη επιλογή των παιδιών είναι αδικία) και ότι μας βόλευε αυτή η κατάσταση για να έχουμε ώρες
Και φυσικά ακολουθεί το τσουβάλιασμα με το ΑΟΔΕ, η συζήτηση για γελοία μαθήματα κτλ κτλ κτλ
Είχα γράψει ένα "απειλητικό" μήνυμα πριν 2 χρόνια στον fupat της εποχής να μας αφήσουν να συνυπάρξουμε γιατί μπορεί να βρεθούν σε ακόμα δυσχερέστερη θέση κι από αυτή που είναι τώρα
Και εξηγούσα ότι δεν θα το πετύχουμε εμείς αυτό, αλλά η ίδια η κοινωνία θα δώσει μοιραία στην Πληροφορική την θέση που της αξίζει στο εκπαιδευτικό σύστημα, με ό,τι αυτό συνεπάγεται
Αυτό εξελήφθη από γνωστή εκπρόσωπο χημικών συμφερόντων ως απειλή και χρησιμοποιήθηκε δημόσια, ενώ ήμουν σαφέστατος
Η στρέβλωση που δημιουργείται πλέον θα οδηγήσει σε αντίστοιχη διόρθωση στα επόμενα συστήματα που θα εφαρμοστούν
Μόνο που τότε, κανένας από αυτούς που σχεδιάζουν το σημερινό σύστημα δεν θα είναι στην εξουσία, μπορεί να μην είναι καν στην ζωή λόγω ηλικίας (ας έχουν χρόνια οι άνθρωποι)
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: petrosp13 στις 28 Μαΐου 2015, 11:43:15 ΠΜ
Τους έχει δημιουργηθεί η εντύπωση ότι για το παλιό σύστημα είναι υπεύθυνοι οι Πληροφορικοί (!), ότι κανένας δεν φώναξε για την αδικία (η ελεύθερη επιλογή των παιδιών είναι αδικία) και ότι μας βόλευε αυτή η κατάσταση για να έχουμε ώρες
Και φυσικά ακολουθεί το τσουβάλιασμα με το ΑΟΔΕ, η συζήτηση για γελοία μαθήματα κτλ κτλ κτλ
Είχα γράψει ένα "απειλητικό" μήνυμα πριν 2 χρόνια στον fupat της εποχής να μας αφήσουν να συνυπάρξουμε γιατί μπορεί να βρεθούν σε ακόμα δυσχερέστερη θέση κι από αυτή που είναι τώρα
Και εξηγούσα ότι δεν θα το πετύχουμε εμείς αυτό, αλλά η ίδια η κοινωνία θα δώσει μοιραία στην Πληροφορική την θέση που της αξίζει στο εκπαιδευτικό σύστημα, με ό,τι αυτό συνεπάγεται
Αυτό εξελήφθη από γνωστή εκπρόσωπο χημικών συμφερόντων ως απειλή και χρησιμοποιήθηκε δημόσια, ενώ ήμουν σαφέστατος
Η στρέβλωση που δημιουργείται πλέον θα οδηγήσει σε αντίστοιχη διόρθωση στα επόμενα συστήματα που θα εφαρμοστούν
Μόνο που τότε, κανένας από αυτούς που σχεδιάζουν το σημερινό σύστημα δεν θα είναι στην εξουσία, μπορεί να μην είναι καν στην ζωή λόγω ηλικίας (ας έχουν χρόνια οι άνθρωποι)

Και για να τα τελειώνει η ιστορία με δαύτους, δεν μας ενδιαφέρει η θέση της Χ...ς, μας ενδιαφέρει η θέση τους δικού μας γνωστικού αντικείμενου

Οποιαδήποτε συζήτηση με αυτούς πρέπει να διακοπεί, δεν έχει νόημα..

Diotima

Παράθεση από: Παναγιώτης Τσιωτάκης στις 28 Μαΐου 2015, 08:57:50 ΠΜ
έχει κανεις αμφιβολία ότι οι δυνάμεις της συντήρησης, οι δυο υπουργοί και οι συνταξιούχοι σύμβουλοί τους θέλουν να επαναφέρουν την εκπαίδευση στο 1950 (πρότυπο και κλασσικό);

Δεν έχει κανείς αμφιβολία γι αυτό Παναγιώτη. Σε μια συνέντευξη μάλιστα ο ένας μίλησε για πρότυπο και κλασικό. Έχουμε καταλάβει όλοι την ψυχοσύνθεση τους, το πόσο πίσω είναι και τη μη επαφή τους με την πραγματικότητα, εγχώρια και διεθνή.
Το συμπέρασμα που έχω βγάλει εγώ είναι ότι οι άνθρωποι αυτοί θεωρούν παρείσακτη την Πληροφορική στο Λύκειο λόγω ηλικίας, ιδεοληψίας και ιδεολογίας και επειδή προστατεύουν συγκεκριμένα συμφέροντα κοντινών τους. Όλα αυτά έχουν φανεί πολύ καθαρά πλέον και πρέπει να γίνει  ένας μεγάλος αγώνας για μην εξαφανίσουν την Πληροφορική εντελώς από το σχολείο.
Κρίμα, γιατί η ανάπτυξη και ενίσχυση της Πληροφορικής παιδείας, τη στιγμή μάλιστα που έχουμε τόσες επιτυχίες από μαθητές σε διαγωνισμούς, θα μπορούσε να πάει πολύ μπροστά τη χώρα και να τη βοηθήσει στην τεράστια κρίση που περνάει.
Η εκπαίδευση θα έπρεπε να επενδύσει πολλά σε αυτόν τον τομέα, χωρίς μεγάλο οικονομικό κόστος, να μη φεύγουν οι επιστήμονες της Πληροφορικής έξω, να μπορούν να επενδύουν στο πολύ αξιόλογο δυναμικό μας εταιρίες Πληροφορικής αλλά και το ίδιο το κράτος και όχι να πολεμάμε για να αποδείξουμε την ανάγκη ύπαρξης της Πληροφορικής στα σχολεία και την ισοδυναμία της με τις άλλες θετικές επιστήμες, πότε; Το έτος 2015!!!

pthomop

Χτες μας επισκέφτηκε στο εξεταστικό κέντρο μας επισκέφτηκε ο σύμβουλος μας. Του την πέσαμε όλοι για τις πολύ λίγες ώρες που έχουμε για το επόμενο σχολικό έτος και ότι δεν έχουμε μέλλον στα λύκεια. Τι γύρισε και απάντησε ο αθεόφοβος; ΜΑ ΣΑΣ ΕΧΟΥΝ ΒΑΛΕΙ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΣΤΗΝ Β ΛΥΚΕΙΟΥ!!!!!! Δεν γνώριζε  ότι το μάθημα είναι ΜΟΝΟΩΡΟ!!!!
Με τέτοιους συμβούλους τι να περιμένουμε συνάδελφοι.


petrosp13

Επιτέλους...
Βαρύτητας το ΑΟΘ στις σχολές Πληροφορικής
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

nikosx

μεταξύ πολλών πολλών άλλων
Επιστήμης Υπολογιστών στο Ηράκλειο: Μόνο στο 2ο πεδίο ?????????????
Νίκος Ξένος
Καθηγητής Πληροφορικής
nxenos@sch.gr

Αποστολάτος Άκης

Οι στρατιωτικές μόνο στο 2ο πεδιο..
Οι σχολες μηχανικών πληροφορικής κοινες....
Απορώ γιατί αυτό δεν γινόταν με τα πολυτεχνεία......
Ένα έχω να πω: Ντροπή!!!

Spyridon

Από Οικονομική...

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (ΑΘΗΝΑ)   Ο.Π.Α.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)   ΑΠΘ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (ΚΕΡΚΥΡΑ)   ΙΟΝΙΟ ΠΑΝ/ΜΙΟ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (ΛΑΜΙΑ)   ΠΑΝ.ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (ΠΕΙΡΑΙΑΣ)   ΠΑΝ.ΠΕΙΡΑΙΑ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΛΕΜΑΤΙΚΗΣ (ΑΘΗΝΑ)   ΧΑΡΟΚΟΠΕΙΟ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ (ΑΘΗΝΑ)   ΕΚΠΑ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ (ΤΡΙΠΟΛΗ)   ΠΑΝ.ΠΕΛ/ΝΗΣΟΥ

Απο Θετική..

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ (ΑΘΗΝΑ)   ΕΚΠΑ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ (ΤΡΙΠΟΛΗ)   ΠΑΝ.ΠΕΛ/ΝΗΣΟ

Αυτό δεν είναι πίσω πόρτα;;



Επίσης εκτός από τους Ηλεκτρολογους έχουμε και ..

ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (ΙΩΑΝΝΙΝΑ)   ΠΑΝ.ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (ΠΑΤΡΑ)   ΠΑΝ.ΠΑΤΡΩΝ
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ (ΣΑΜΟΣ)   ΠΑΝ.ΑΙΓΑΙΟΥ
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ (ΚΟΖΑΝΗ)

Αυτές δεν είναι ΚΑΘΑΡΕΣ σχολές Πληροφορικής; Τι κάνουν στη Θετική χωρίς εξεταζόμενη Πληροφορική; Ελπίζω τα ίδια τα τμήματα να παρέμβουν ΑΜΕΣΑ. Εδώ μιλάμε για ΠΑΡΑΛΟΓΙΣΜΟ. Λίγη τσίπα δεν έχουν;

gpapargi

Και το τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών και στα 2 πεδία
Γιώργος Παπαργύρης

pgrontas

Παράθεση
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (ΙΩΑΝΝΙΝΑ)   ΠΑΝ.ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (ΠΑΤΡΑ)   ΠΑΝ.ΠΑΤΡΩΝ
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ (ΣΑΜΟΣ)   ΠΑΝ.ΑΙΓΑΙΟΥ
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ (ΚΟΖΑΝΗ)
Αυτές δεν είναι ΚΑΘΑΡΕΣ σχολές Πληροφορικής; Τι κάνουν στη Θετική χωρίς εξεταζόμενη Πληροφορική; Ελπίζω τα ίδια τα τμήματα να παρέμβουν ΑΜΕΣΑ. Εδώ μιλάμε για ΠΑΡΑΛΟΓΙΣΜΟ. Λίγη τσίπα δεν έχουν;

Έχουν τη λέξη κλειδί μηχανικών και τους έπιασε το grep του Υπουργείου.

193 σχολές στην Θετική, 123 στην οικονομική (χωρίς αστυνομικές κτλ.)
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

petrosp13

Η Πληροφορική με εφαρμογές στην Βιοιατρική μπήκε στο πεδίο των Ιατρικών
It keeps getting better
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Spyridon

Παράθεση από: pgrontas στις 28 Μαΐου 2015, 05:06:49 ΜΜ
Έχουν τη λέξη κλειδί μηχανικών και τους έπιασε το grep του Υπουργείου.

193 σχολές στην Θετική, 123 στην οικονομική (χωρίς αστυνομικές κτλ.)

Έχουν στείλει επιστολή οι ίδιοι οι πρόεδροι των τμημάτων και ζητάνε ΑΕΠΠ. Ντροπή τους!!

gpapargi

Γιώργος Παπαργύρης