Βαθμολόγηση για χρήση διαδικασίας

Ξεκίνησε από petrosp13, 02 Μαΐου 2013, 07:22:26 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

petrosp13

Παράθεση από: best_teacher στις 02 Μαΐου 2013, 03:33:02 ΜΜ
Εχω τα θέματα και τις λύσεις.... Στο 4 Θεμα ζητούσε υποπρόγραμμα, ποσο κοβουμε αν τα παιδια αντί για συνάρτηση εκαναν διαδικασία?

Χωρίς να ξέρω καν τι λέει η εκφώνηση, τίποτα
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

noname

Παράθεση από: best_teacher στις 02 Μαΐου 2013, 03:33:02 ΜΜ
Εχω τα θέματα και τις λύσεις.... Στο 4 Θεμα ζητούσε υποπρόγραμμα, ποσο κοβουμε αν τα παιδια αντί για συνάρτηση εκαναν διαδικασία?
Δεν κόβεις τίποτα. Αφού ζητούσε "κατάλληλο υποπρόγραμμα". Αυτό μπορεί να είναι είτε συνάρτηση είτε διαδικασία.

igeorgi

Παράθεση από: noname στις 02 Μαΐου 2013, 11:49:38 ΜΜ
Δεν κόβεις τίποτα. Αφού ζητούσε "κατάλληλο υποπρόγραμμα". Αυτό μπορεί να είναι είτε συνάρτηση είτε διαδικασία.

Υποτίθεται ότι η διαδικασία και η συνάρτηση χρησιμοποιούνται καταλλήλως. Αλλιώς όλα τα υποπρογράμματα θα ήταν διαδικασίες. Αν έχει δοθεί λύση με διαδικασία αντί συνάρτησης κόβουμε 1 ή 2 μονάδες από το ερώτημα.

Dinos

Η λύση με διαδικασία είναι σωστή (επιστημονικά τεκμηριωμένη);  ΝΑΙ
Υπάρχει απαγόρευση χρήσης διαδικασίας (όταν γίνεται με συνάρτηση); ΟΧΙ
Άρα δεν κόβεται τίποτα (ούτε μονάδα), έστω κι αν έχεις δίκιο κι αν κι εγώ θα ήθελα κάτι να κόβεται

petrosp13

Παράθεση από: igeorgi στις 06 Μαΐου 2013, 02:06:08 ΜΜ
Υποτίθεται ότι η διαδικασία και η συνάρτηση χρησιμοποιούνται καταλλήλως. Αλλιώς όλα τα υποπρογράμματα θα ήταν διαδικασίες. Αν έχει δοθεί λύση με διαδικασία αντί συνάρτησης κόβουμε 1 ή 2 μονάδες από το ερώτημα.

Για ποιο λόγο;;
Μια διαδικασία δεν μπορεί να επιστρέψει ένα αποτέλεσμα;
Δεν θα μπορούσε να προσδιορίζει η εκφώνηση "να γραφεί συνάρτηση";
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

igeorgi

Παράθεση από: petrosp13 στις 06 Μαΐου 2013, 05:44:13 ΜΜ
Για ποιο λόγο;;
Μια διαδικασία δεν μπορεί να επιστρέψει ένα αποτέλεσμα;
Δεν θα μπορούσε να προσδιορίζει η εκφώνηση "να γραφεί συνάρτηση";
Θα μπορούσε, αλλά όταν η εκφώνηση λέει "Να γραφεί κατάλληλο υποπρόγραμμα", το θέμα, πέρα από το να γράψει ο μαθητής υποπρόγραμμα το οποίο να αντιμετωπίζει σωστά το ζητούμενο του θέματος, εξετάζει και το κατά πόσο γνωρίζει ο μαθητής πότε χρησιμοποιούμε συναρτήσεις και πότε διαδικασίες. Σε διαφορετική περίπτωση θα διευκρίνιζε τι είδους υποπρόγραμμα να γράψει ο μαθητής. Και, ανεξάρτητα από το αν είμαι υπέρ ή κατά του να κόβονται μονάδες (προσωπικά είμαι υπέρ), αυτές είναι οι οδηγίες από τους συντονιστές της διόρθωσης για την Ανάπτυξη Εφαρμογών προς τους διορθωτές στις πανελλαδικές εξετάσεις από την χρονιά που τα υποπρογράμματα είναι κομμάτι της εξεταστέας ύλης.

noname

Παράθεση από: igeorgi στις 07 Μαΐου 2013, 01:12:02 ΠΜ
...αυτές είναι οι οδηγίες από τους συντονιστές της διόρθωσης για την Ανάπτυξη Εφαρμογών προς τους διορθωτές στις πανελλαδικές εξετάσεις από την χρονιά που τα υποπρογράμματα είναι κομμάτι της εξεταστέας ύλης.

Αυτό το γνωρίζεις θετικά; Δηλαδή στις Πανελλαδικές να ζητήσουν «κατάλληλο υποπρόγραμμα» και να κόψουν μονάδες αν ο μαθητής το λύσει με διαδικασία αντί συνάρτησης;

petrosp13

Παράθεση από: igeorgi στις 07 Μαΐου 2013, 01:12:02 ΠΜ
εξετάζει και το κατά πόσο γνωρίζει ο μαθητής πότε χρησιμοποιούμε συναρτήσεις και πότε διαδικασίες.

Και πότε χρησιμοποιούνται διαδικασίες και ποιος το ορίζει αυτό;
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

andreas_p

Επειδή διορθώνω - βαθμολογώ ... Χρόνια , αν η διατύπωση είναι "κατάλληλο υποπρόγραμμα" τότε είναι επιλογή του μαθητή
(  αρκεί να είναι ορθή αλλά και να την παρουσιάζει με βάση τη Γραμματική (Τυπικό , Συντακτικό της ΓΛΩΣΣΑΣ) )
τι είδους υποπρόγραμμα θα χρησιμοποιήσει !!!

Όλα τα άλλα περί κόβω, δε δίνω κλπ  ΔΕΝ ΙΣΧΥΟΥΝ !!!!

Α

igeorgi

Συνάρτηση χρησιμοποιούμε όταν θέλουμε το υποπρόγραμμά μας να επιστρέψει μόνο ένα αποτέλεσμα.
Διαδικασία χρησιμοποιούμε αν θέλουμε το υποπρόγραμμά μας να επιστρέψει περισσότερα του ενός αποτελέσματα (συμπεριλαμβανομένου ολόκληρου πίνακα) ή να κάνει μια λειτουργία (να διαβάζει δεδομένα ή να εμφανίζει ζητούμενα).
Επαναλαμβάνω, όταν η εκφώνηση αναφέρει "κατάλληλο υποπρόγραμμα" εννοεί κατάλληλο για να επιτελεί την λειτουργία που περιγράφεται στην εκφώνηση. Δεν είναι θέμα ελευθερίας να επιλέξουμε.
Συνάδελφε andreas_p, κι εγώ επειδή διορθώνω το αναφέρω, προφανώς, και στις 2 περιφέρειες που έχω διορθώσει, αυτά ισχύουν. Και, εξάλλου, ο αλγόριθμος δεν αρκεί να είναι σωστός, θα πρέπει να είναι και βέλτιστος, τηρουμένων των αναλογιών. Δηλαδή εσύ θα έδινες όλες τις μονάδες αν κάποιος έκανε αναζήτηση μοναδικού στοιχείου με δομή "ΓΙΑ" αντί της "ΟΣΟ" ή αν σε ταξινομημένο πίνακα υπολόγιζε το μέγιστο στοιχείο χωρίς να εκμεταλλευτεί το γεγονός ότι είναι ταξινομημένος και σάρωνε όλον τον πίνακα χωρίς να χρειάζεται; Γιατί ούτε αυτά παραβιάζουν την γραμματική της ΓΛΩΣΣΑΣ..

petrosp13

H χρήση συνάρτησης αντί για διαδικασία όταν το αποτέλεσμα είναι ένα, αποτελεί παράδειγμα βέλτιστου κώδικα; Με ποια λογική;
Και ποιος συντονιστής έδωσε τέτοιες οδηγίες;;
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

igeorgi

Το ανέφερα ως επιχείρημα για το ότι η λύση που παρουσιάζει ο μαθητής δεν αρκεί να δίνει το σωστό αποτέλεσμα ή να μην παραβιάζει την γραμματική. Δεν αναφερόμουν απαραίτητα στο είδος του υποπρογράμματος.
Ονόματα συντονιστών δεν θυμάμαι, είναι η αλήθεια, αλλά και να θυμόμουν δεν θα έκανα αναφορά για οποιονδήποτε και για κανέναν λόγο, προφανώς..

petrosp13

Όταν ρωτάω για τους συντονιστές, προφανώς και δεν θέλω ονόματα, αλλά μου φαίνεται περίεργο να υπάρχει τέτοια οδηγία
Ίσως έτσι να εξηγούνται κάποιες μονάδες που λείπουν σε γραπτά που φαίνονται να είναι (και μάλλον είναι) καλύτερα
Και φυσικά, ποια παιδιά θα είναι τόσο άτυχα να ισχύσουν 2 μέτρα και 2 σταθμά για το ίδιο θέμα..
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

igeorgi

Για όλα τα παιδιά ισχύουν 2 μέτρα και 2 σταθμά. Δυστυχώς δεν υπάρχει ενιαίος τρόπος διόρθωσης γραπτών. Το πόσο κόβουμε και από που καθορίζεται τοπικά από την ομάδα διόρθωσης. Όταν διόρθωνα το 2006, για ένα συγκεκριμένο λάθος κόβαμε 6 μονάδες ενώ είχαμε μάθει ότι για το ίδιο λάθος στην Λάρισα έκοβαν όλο το θέμα (12 μονάδες). Θεωρώ ότι το να μην υπάρχει ενιαίος τρόπος βαθμολόγησης είναι ανεπίτρεπτο και θα πρέπει με κάποιον τρόπο να αντιμετωπιστεί.

gpapargi

Όλοι οι βαθμολογητές που έχουν γράψει κατά καιρούς εδώ μέσα, είπαν ότι δεν κόβουν για τους παραπάνω λόγους. Προσοχή: δε λέω ότι δε θεωρούν σωστό το να κόβεις για εύρεση μεγίστου με πλήρη ταξινόμηση. Λέω ότι με βάση της οδηγίες δεν κόβουν.

Σε ποιο εξεταστικό κέντρο κόβουν για τα παραπάνω φίλε igeorgi; Δε λέω να πεις ονόματα ανθρώπων, όμως εξεταστικό κέντρο δεν υπάρχει πρόβλημα να πεις.