Η Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο v.2

Ξεκίνησε από Λαμπράκης Μανώλης, 09 Ιουν 2013, 12:00:40 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Katsadouros_Dhm

Ας πιάσουμε και ας γράψουμε ο καθένας ένα ενυπόγραφο, μικρό, πολιτισμένο, με προτάσεις αλλαγών κείμενο στη διαβούλευση, όπου θα εξηγούμε το απαράδεκτο της ουσιαστικής απουσίας της Πληροφορικής και την ανάγκη επανένταξής της στο πρόγραμμα του Λυκείου και σε όλες τις τάξεις. Αρκετοί το έχουν ήδη κάνει.
http://www.opengov.gr/ypepth/?p=1683
Δε χρειάζεται να λέμε τι είμαστε. Μόνο το όνομά μας. Οδηγός για τις προτάσεις μας θα πρέπει να είναι τα γραφόμενα του Παναγιώτη Τσιωτάκη:

4. ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ: η βιτρίνα (κακά τα ψέμματα) της εκπαίδευσης.
Η Πληροφορική είναι επιστήμη όπως οι άλλες θετικές επιστήμες. Θα εκροσωπηθεί όπως η Χημεία. Ούτε η Χημεία ούτε η φυσική είναι σημαντικότερες από την Πληροφορική (Επιστήμη Υπολογιστών. Συνεπώς:

Μάθημα 2ώρες Επιλογής στην Α (και το επιλογής είναι υποχώρηση)
Μάθημα 2ώρες Γενικής Παιδείας στη Β, όπως η Χημεία (χωράει)
Μάθημα 6ώρες Κατεύθυνσης στη Γ, όπως η Χημεία

ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΙΝΑΙ Η ΚΟΚΚΙΝΗ ΓΡΑΜΜΗ. Αν δε γίνουν όλα αυτά δεν είμαστε ευχαριστημένοι και αυτό σημαίνει δράση....
Θα καταλάβουν ορισμένοι ότι δεν παίζουμε άλλο με τη λογική.

Προαιρετικά:
ας αφήσουν κάποιον μαθητή να δίνει και Χημεία και Επιστήμη Υπολογιστών και να χτυπάει όλες τις σχολές
ή να δίνει και Ιστορία και Αρχές Φυσικών Επιστημών
ΑΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ 5 ΜΑΘΗΜΑΤΑ, γιατί όχι ρε παιδιά;;; Ποιο είναι το πρόβλημα;; 4 μαθήματα κατ'ελάχιστον αν κάποιος θέλει άλλο ένα! Μα πόσο στενοκέφαλοι είναι;;


Άντε παιδιά, συντάξτε το με την ηρεμία σας και δημοσιεύστε το. Πείτε και σε άλλους να κάνουν το ίδιο. Δε χρειάζεται να είναι απαραίτητα Πληροφορικοί. Το δίκιο είναι με το μέρος μας.

* Πιστεύω και η ΠΕΚΑΠ ως ένωση να παρουσιάσει επίσημα στη διαβούλευση τις θέσεις μας. Αν γνωρίζει κάποιος ας επιβεβαιώσει...
* Σταματήστε τώρα τις αντιπαραθέσεις. Μόνο κακό κάνει. Συνέλθετε...

PE19

Παράθεση από: Katsadouros_Dhm στις 12 Αυγ 2013, 07:18:26 ΜΜ
Ας πιάσουμε και ας γράψουμε ο καθένας ένα ενυπόγραφο, μικρό, πολιτισμένο, με προτάσεις αλλαγών κείμενο στη διαβούλευση, όπου θα εξηγούμε το απαράδεκτο της ουσιαστικής απουσίας της Πληροφορικής και την ανάγκη επανένταξής της στο πρόγραμμα του Λυκείου και σε όλες τις τάξεις. Αρκετοί το έχουν ήδη κάνει.
http://www.opengov.gr/ypepth/?p=1683
Δε χρειάζεται να λέμε τι είμαστε. Μόνο το όνομά μας. Οδηγός για τις προτάσεις μας θα πρέπει να είναι τα γραφόμενα του Παναγιώτη Τσιωτάκη:

4. ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ: η βιτρίνα (κακά τα ψέμματα) της εκπαίδευσης.
Η Πληροφορική είναι επιστήμη όπως οι άλλες θετικές επιστήμες. Θα εκροσωπηθεί όπως η Χημεία. Ούτε η Χημεία ούτε η φυσική είναι σημαντικότερες από την Πληροφορική (Επιστήμη Υπολογιστών. Συνεπώς:

Μάθημα 2ώρες Επιλογής στην Α (και το επιλογής είναι υποχώρηση)
Μάθημα 2ώρες Γενικής Παιδείας στη Β, όπως η Χημεία (χωράει)
Μάθημα 6ώρες Κατεύθυνσης στη Γ, όπως η Χημεία

ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΙΝΑΙ Η ΚΟΚΚΙΝΗ ΓΡΑΜΜΗ. Αν δε γίνουν όλα αυτά δεν είμαστε ευχαριστημένοι και αυτό σημαίνει δράση....
Θα καταλάβουν ορισμένοι ότι δεν παίζουμε άλλο με τη λογική.

Προαιρετικά:
ας αφήσουν κάποιον μαθητή να δίνει και Χημεία και Επιστήμη Υπολογιστών και να χτυπάει όλες τις σχολές
ή να δίνει και Ιστορία και Αρχές Φυσικών Επιστημών
ΑΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ 5 ΜΑΘΗΜΑΤΑ, γιατί όχι ρε παιδιά;;; Ποιο είναι το πρόβλημα;; 4 μαθήματα κατ'ελάχιστον αν κάποιος θέλει άλλο ένα! Μα πόσο στενοκέφαλοι είναι;;


Άντε παιδιά, συντάξτε το με την ηρεμία σας και δημοσιεύστε το. Πείτε και σε άλλους να κάνουν το ίδιο. Δε χρειάζεται να είναι απαραίτητα Πληροφορικοί. Το δίκιο είναι με το μέρος μας.

* Πιστεύω και η ΠΕΚΑΠ ως ένωση να παρουσιάσει επίσημα στη διαβούλευση τις θέσεις μας. Αν γνωρίζει κάποιος ας επιβεβαιώσει...
* Σταματήστε τώρα τις αντιπαραθέσεις. Μόνο κακό κάνει. Συνέλθετε...

Σωστός!!!

alfabit

Η ΟΙΕΛΕ πάντως των ιδιωτικών εκπαιδευτικών τουλάχιστον λέει μια κουβέντα και για μας:
http://www.dictyo.gr/component/content/article/48-2010-12-21-16-52-29/41253-2013-08-12-16-48-59.html

Η ΟΛΜΕ άραγε έκανε καμιά δήλωση στήριξης;

apom

Συνάδελφοι τα σχολιά μας στην διαβούλευση θα πρέπει να φτάσουν τις εκατοντάδες αν όχι χιλιάδες.... όλα αυτά μην ξεχνάμε ότι μεταφράζοντα και σε ψήφους... ίσως μόνο από αυτά καταλαβαίνουν οι πολιτικοί.

P.Tsiotakis

Επιλογής στην Α
Γενικής στη Β
Κατεύθυνσης στη Γ
ΙΔΙΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΜΕ ΧΗΜΕΙΑ

αλλιώς το σχέδιο δεν εφαρμόζεται. ΤΕΛΟΣ

Παναγιώτης Τσιωτάκης

P.Tsiotakis

παιδιά αν θέλετε να συζητήσετε για τις διαφορές μας και για το ποιος την έχει μεγαλύτερη την ικανότητα διδασκαλίας, σε άλλο topic ή και καλύτερα σε άλλο forum

εμείς εδώ οι λίγοι (από τους 6500-7000) έχουμε δουλειά και κανείς δεν περισσεύει

το στεκι των πληροφορικών έχει διατηρήσει ένα αξιοσημείωτο επίπεδο και είναι σημείο αναφοράς

Σπύρος Δουκάκης

Στην κατεύθυνση αναγκαιότητας των μαθημάτων κινούνται τα δύο σχετικά σχόλια στην διαβούλευση:

http://www.opengov.gr/ypepth/?c=12038 (Νικόλαος Μπέκος)
http://www.opengov.gr/ypepth/?c=12070 (Σπύρος Δουκάκης)

P.Tsiotakis

ΟΙ ΘΕΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΦΥΣΙΚΗ ΧΗΜΕΙΑ ΒΙΟΛΟΓΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
ΕΙΝΑΙ ΙΣΟΤΙΜΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΞΙΖΕΙ ΙΔΙΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ

ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΘΕΛΩ ΓΡΑΠΤΗ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΙΣΟΤΙΜΕΣ

τα μαθηματικά και η φυσική είναι βασικά μαθήματα (sic) και η βιολογία ειδική περίπτωση (επιστήμες υγείας)

ΣΥΝΕΠΩΣ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΙΔΙΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΜΕ ΤΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΑΤΟ (sic) ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΧΗΜΕΙΑΣ

terzantonis

Εγώ δεν θα σχολιάσω τίποτα παραπάνω απλώς θα παραθέσω αυτόν τον σύνδεσμο
http://www.bbc.co.uk/news/uk-23663350

Katsadouros_Dhm

Παράθεση από: apom στις 12 Αυγ 2013, 08:23:12 ΜΜ
Συνάδελφοι τα σχολιά μας στην διαβούλευση θα πρέπει να φτάσουν τις εκατοντάδες αν όχι χιλιάδες....
Στα επίμαχα άρθρα 02 και 04 τα σχόλια ήδη έχουν ξεπεράσει τα 200 (αθροιστικά) και τα περισσότερα αναφέρονται στην Πληροφορική. Αν συνεχιστεί αυτό σίγουρα θα είναι χιλιάδες στο τέλος.
Παιδιά, ας ενθαρρύνουμε όλους να γράψουν. Να δούμε στο τέλος αν από το υπουργείο εννοούν αυτό που λέγεται διαβούλευση.

* Η ΠΕΚΑΠ ας ξανασυναντηθεί με το υπουργείο.
Γράφω πάλι τα ίδια: Γίνεται κάθε μέρα να είναι εκεί; Να φανεί ότι μας πνίγει το δίκιο μας. (Εϊναι και αλήθεια).

Javert

Θα ήθελα κάποια στιγμή να μαθαίναμε πόσοι και ποιοι σχολικοί σύμβουλοι ήταν σήμερα στη συγκέντρωση. Από το νυν και πρώην ΔΣ της ΠΕΚΑΠ. Από τις άλλες ενώσεις.

Τα σχόλια στη διαβούλευση είναι συντριπτικά υπέρ της πληροφορικής. Δεν χρειάζεται να υπογράφουμε σαν καθηγητές πληροφορικής όσοι γράφουμε εκεί.

Πλέον πρέπει να μεταφερθεί το βάρος και στις ερωτήσεις από τα κόμματα. Να έχουμε δέσμευση ότι τα κόμματα της αντιπολίτευσης θα κάνουν ερώτηση για την πληροφορική. Ίσως αν κανονίζαμε οργανωμένα Τρίτη -  Τέταρτη μαζικά mail σε Σύριζα, Πέμπτη – Παρασκευή σε Πασόκ κ.ο.κ, να είχαμε καλύτερα αποτελέσματα από ότι μεμονωμένα ο καθένας. Να μείνει ο "μουντζούρης" στην ΝΔ ότι αυτή δεν θέλει το μάθημα, ενώ όλοι οι άλλοι το θέλουν. Πρέπει κάποιος - κάποιοι να στοχοποιηθούν για όλο αυτό που έχει συμβεί και να ξέρουν ότι θα το πληρώσουν, τουλάχιστον πολιτικά.

Αν τολμούν λοιπόν, ιδού η Ρόδος.. και θα έρθει και το "άλλο" αργότερα..

Υ.Γ. Δεν το περίμενα ο πρόεδρος της ΟΛΜΕ να είναι σήμερα μαζί μας. Που υποτίθεται ότι η ΟΛΜΕ είναι με τους φιλόλογους και τους φυσικομαθηματικούς. Ήταν αυτός εκεί και λείπαμε εμείς. Μας "ξεβράκωσε" σήμερα ο κος Κοτσυφάκης.

pthomop

Παράθεση από: Παναγιώτης Τσιωτάκης στις 12 Αυγ 2013, 08:36:10 ΜΜ
παιδιά αν θέλετε να συζητήσετε για τις διαφορές μας και για το ποιος την έχει μεγαλύτερη την ικανότητα διδασκαλίας, σε άλλο topic ή και καλύτερα σε άλλο forum

εμείς εδώ οι λίγοι (από τους 6500-7000) έχουμε δουλειά και κανείς δεν περισσεύει

το στεκι των πληροφορικών έχει διατηρήσει ένα αξιοσημείωτο επίπεδο και είναι σημείο αναφοράς
Συμφωνώ μαζί σου Παναγιώτη. Δυστυχώς σήμερα κατάλαβα γιατι οι προσπάθειες της ΠΕΚΑΠ τοσα χρονια δεν έχουν αποδώσει. Διότι υπάρχουν 2 κατηγορίες Πληροφορικών, 'επιστήμονες΄και κομπογιαννίτες. Μόνοι μας βγάλαμε τα μάτια μας και τώρα τρέχουμε και δεν φτάνουμε.

Γιάννης Αναγνωστάκης

Λοιπόν

γράφω κάποια πράγματα με μία πολύ μικρή  (δυστυχώς) επιφύλαξη, γιατί η πηγή που τα μεταδίδει είναι μέχρι σήμερα πάντα αξιόπιστη

Στις συνεδριάσεις που έχουνε κάνει μέχρι σήμερα τα κυβερνώντα κόμματα, δεν έχει γίνει καμία κουβέντα για την Πληροφορική στο Λύκειο. Ουδεμία..Αντιμετωπιζόμαστε ως εξαρχής τελειωμένοι...
Το μόνο θέμα που έχουν τσακωθεί τα δύο κόμματα, και έντονα μάλιστα ήταν τα Αγγλικά. Το πράσινο κόμμα (δεν θέλω ουτε τα ονόματα τους να αναφέρω) ήταν αυτό που υποστήριζε την έξοδο των Αγγλικών απο το Λύκειο. Τελικά, ύστερα από τσακωμούς (οι φωνές λέει ακουγόντουσαν στους διαδρόμους του Υπουργείου),ο Αρβανιτόπουλος το πήρε πάνω , γιατί λέει ως ακαδημαϊκός δεν θέλει να μείνει στην ιστορία ως ο Υπουργός που έδιωξε τα Αγγλικά από το λύκειο.

Κατά 95% λοιπόν ο κ. Νικηφόρος μας δουλεύει ψιλό-γαζί! Εκτός να έχει γίνει μυστική συνάντηση στην οποία δεν ήταν παρών η πηγή..

Ίσως  κύριοι ο Γκλάβας και οι τύποι του ΙΕΠ να είναι οι τελευταίοι τροχοί της αμάξης...

Επίσης, όσο και αν δεν θέλω να το πιστεύω, μην νομιζετε ότι οι Χημικοί είναι άγιοι...



pthomop

Έχω μιλήσει με τον αιρετό του ΣΥΡΙΖΑ της περιοχής μου. Θα μεταφέρει το θέμα μας στους  Κουράκη και Παπαδημούλη που είναι φίλοι του.

dtsilog

Πραγματικά εύχομαι στο σύντομο μέλλον, και με αφορμή τις πρόσφατες εξελίξεις, μια φορά να βγει ένας και να πει να συντάξουμε μια πρόταση για τη διδασκαλία της Πληροφορικής τόσο στο Γενικό όσο και στο Επαγγελματικό Λύκειο. Μια φορά να προσπαθήσουμε να δούμε το δάσος και όχι το δέντρο έξω από το σπίτι μας. Ελπίζω η ΠΕΚΑΠ να το κάνει. Και για να προλάβω, δε φταίει η ονομασία του topic που δε σκεφτόμαστε όλους τους άλλους.
Πολύ νωρίς είδες τα Όχι να γίνονται Ίσως... ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ και ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ έννοιες που ΧΑΘΗΚΑΝ! (*ΔΕΝ)