Θέμα 4ο Ημερησίων

Ξεκίνησε από EleniK, 30 Μαΐου 2008, 11:56:46 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

EleniK

Συζητήσεις, απόψεις και προβληματισμοί για το θέμα 4 των ημερησίων.
Ελένη Κοκκίνου
Καθηγήτρια Πληροφορικής, ΠΕ19

evry

What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

clevercitizen

Παράθεση από: Sidiropoulos στις 31 Μαΐου 2008, 11:54:14 ΠΜ

***Να σημειώσω εδώ ότι υπάρχει η περίπτωση ισοβαθμίας δύο ομάδων, οπότε αν ήθελε ο μαθητής μπορούσε να κάνει έλεγχο και ταξινόμηση και με βάση τα ονόματα, κάτι όμως που δεν είναι απαραίτητο αφού δεν το ζητάει η άσκηση.

Hρθε διευκρύνιση που έλεγε ότι δεν υπάρχει περίπτωση ισοβαθμίας.

Εγώ τον ΠΛ τον γέμισα ως εξης:

Για ι απο 1 μεχτο 16
   Για ξ απο 1 μεχρι 30
      Αν ΑΠ[ι,ξ] ='Ν' τοτε
        ρ[ι]<- ρ[ι] + 1
Αν...
τ[ι]<--τ[ι] +1 κοκ

αν
ω[ι]<-ω[ι]+1
......................
και μετά
Για ι απο 1 μεχρι 16
ΠΛ[ι,1]<-ρ[ι]
ΠΛ[ι,2]<-τ[ι]
ΠΛ[ι,3]<-ω[ι]

etc
Σωστός δεν είμαι?

ΘΕΛΩ
                ΑΛΛΑΓΗ
                ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
                ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ

P.Tsiotakis

Οι ρ, ξ, ω, αρχικοποιήθηκαν;

clevercitizen

ΘΕΛΩ
                ΑΛΛΑΓΗ
                ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
                ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ

klitos

Κοινότατο έως απογοητευτικά τυποποιημένο ... δεν δινει δυνατότητα να φανει ο καλός μαθητής .... κριμα, κριμα , κριμα
Αλλη μια χρονιά που δεν δοθηκε η ευκαιρία στους καλούς μας μαθητές να ξεχωρισουν... απογοητευση
κλητος χατζηγεωργιου

droopy

Την περίπτωση να γεμίσει ο πίνακας  μόνο με Νικες ή μόνο Ηττες οπότε και δεν έχει καμία λογικη θα πρέπει να την προβλέψει ο μαθητής;

petrosp13

Γιατί να μην έχουν λογική οι 30 νίκες ή ήττες;
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

P.Tsiotakis

Ο ολυμπιακός πχ λογικά, θα έχει μόνο νίκες  :D

droopy

Αμα γεμίσει όλος ο πίνακας και για τις 16 ομάδες από νίκες τότε ποιον νικήσαν αφου δεν θα υπάρχουν ήττες???

πρέπει όσες νίκες υπάρχουν συνολικά στον πίνακα τόσες αντίστοιχες ήττες

petrosp13

Αυτό που λες ξεφεύγει κατά πολύ από την φιλοσοφία του θέματος μάλλον
Και επιπλέον, δεν είναι προγραμματιστικό πρόβλημα, αλλά θέμα ανάλυσης και απαιτήσεων που τίθενται για το πρόβλημα
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

clevercitizen

Ψιλοάσχετο. Όταν έγραφα το 4 μου ήρθε φλασιά να το έλυνα κ αυτό με χρήση διαδικασιων(ΔΕΝ το έκανα). Λέτε άν το έκανα, και τα αποτελέσματα-λογική να ήταν σωστά, να μου έκοβαν μονάδες?
ΘΕΛΩ
                ΑΛΛΑΓΗ
                ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
                ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ

ρενα

Παράθεση από: clevercitizen στις 31 Μαΐου 2008, 05:20:36 ΜΜ
Ψιλοάσχετο. Όταν έγραφα το 4 μου ήρθε φλασιά να το έλυνα κ αυτό με χρήση διαδικασιων(ΔΕΝ το έκανα). Λέτε άν το έκανα, και τα αποτελέσματα-λογική να ήταν σωστά, να μου έκοβαν μονάδες?
Ζητουσε αλγοριθμο.. οχι προγραμμα στο 4ο.... Οποτε θα σου εκοβαν.. δεν ξερω βεβαια ποσο! ;)
Θελω... να πιασω μηχανολογους μηχανικους...!

evry

και το πρόγραμμα αλγόριθμος είναι
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

ρενα

Παράθεση από: evry στις 31 Μαΐου 2008, 06:17:17 ΜΜ
και το πρόγραμμα αλγόριθμος είναι
Ε?! Εγω εχω διδαχθει παντως οτι οταν μ ζηταει αλγοριθμο.. κανω αλγοριθμο.. οταν μ ζηταει προγραμμα κανω προγραμμα.. κ αυτο απο καθηγητη που ειναι κ διορθωτης....!
Θελω... να πιασω μηχανολογους μηχανικους...!