Ημερήσια εξετάσεις 2009

Ξεκίνησε από VAIOS, 27 Μαΐου 2009, 12:17:52 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

evry

Δηλαδή τι προτείνεις? Να μπαίνουν εύκολα θέματα για να γράφουν όλοι καλά? ή για την ακρίβεια να μπαίνουν παπαγαλίστικα θέματα όπως στην ΑΟΔΕ για να μην χρειάζεται τα παιδιά να πηγαίνουν φροντιστήριο. Αν πιστεύεις ότι τα θέματα ήταν δύσκολα, δες το θέμα 4. Απομόνωσέ το και δες το μόνο του. Τώρα σύγκρινέ το με τα 4α θέματα των προηγούμενων 5 ετών και θα διαπιστώσεις ότι είναι το πιο εύκολο από όλα αυτά !!!

Παράθεση από: VAIOS στις 27 Μαΐου 2009, 03:29:23 ΜΜ
Είναι γεγονός πλέον ότι τα φετινά θέματα ήταν από τα καλύτερα των τελευταίων ετών. Αλλά δεν νομίζω να έχει γράψει καλά κανένας μαθητής που δεν πήγε φροντιστήριο ή έκανε ιδιαίτερα μαθήματα. Αυτό που βλέπω είναι ότι ανεβάζουμε συνεχώς το επίπεδο των θεμάτων και απαιτούμε από ένα μαθητή που διδάσκεται για μία μόνο χρονιά στη ζωή του ένα μάθημα και μόνο για δύο ώρες την εβδομάδα να έχει εμπεδώσει σε πολύ μεγάλο βαθμό την αλγοριθμική σκέψη. Δηλαδή απαιτούμε να πάει οπωσδήποτε φροντιστήριο.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Spyridon

Παράθεση από: evry στις 27 Μαΐου 2009, 04:38:00 ΜΜ

Επιτέλους κάποιοι θα καταλάβουν ότι το μάθημα αυτό δεν έχει καμία σχέση με το ΑΟΔΕ και θα μπουν επιτέλους στον κόπο να μάθουν το όνομά του!!!

Σωστός... Πολύ σωστος...

Οπως επισης και αυτο που εγραψες.. οτι πολλοι μαθητες νομισαν οτι εχουν γραψει τελεια με το που βγηκαν απο την αιθουσα....αλλα τελικά δεν ειναι έτσι..και αυτο γιατι τα θέματα ηταν έξυπνα και ελεγχαν τις πραγματικες γνώσεις, και οχι δύσκολα.

fragile

Καλησπέρα και από εμένα,

Τα θέματα φέτος ήταν ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ.

 
Τα "παπαγαλάκια" και οι "βάρβαροι" του εκ-παιδευτικού μας συστήματος καιρός είναι να θεωρήσουν την ΑΕΠΠ ως σοβαρό ΜΑΘΗΜΑ και όχι ως ένα από αυτά που δίνουν ή κόβουν μονάδες στις εξετάσεις.

Καλό καλοκαίρι σε όλους και καλό κουράγιο σ΄αυτούς που είναι καθηγητές σε φροντιστήριο και προσπαθούν να διδάξουν προγραμματισμό στην φωλιά του λύκου (πλάκα κάνω).. ;D
fragile..........

vistrian

Συγχαρητήρια στην επιτροπή για τα θέματα. ;)

Πάρα πολύ καλά τα θέματα, έξυπνα και κατανοητά.

Στο μόνο που μπερδεύτηκαν μερικοί μαθητές μου ήταν στο θέμα 2Α με τον πίνακα τιμών που ήθελε να γράφουν και ποια εντολή εκτελείτε στην αρχή της 1ης στήλης. Νομίζω ήταν περιττό γιατί μερικοί έκαναν τον πίνακα τιμών και ξεχνούσαν να βάλουν τον αριθμό της εντολής. Ας ελπίσω να μην τους κόβουν για κάθε φορά που ξέχασαν να βάλουν τον αριθμό και ένα μόριο :angel:   
VR in Computing

nikosx

Για δ απο amod10 μέχρι 0 με_βήμα -1
  Αν δ>0 τότε
    γ <-- γ + β
  Τέλος_αν
Τέλος_επανάληψης

Για αυτή τη λύση ποια είναι η γνώμη σας;
Νίκος Ξένος
Καθηγητής Πληροφορικής
nxenos@sch.gr

alkisg

Συγχαρητήρια στην επιτροπή, πάντα τέτοια, να οδηγεί το μάθημα στη σωστή κατεύθυνση.
Συγχαρητήρια και σε όλους εδώ στο στέκι που με την κριτική και τα διαγωνίσματά τους παίζουν το ρόλο της πυξίδας.  :)

merlin

Παράθεση από: alkisg στις 27 Μαΐου 2009, 05:14:59 ΜΜ
Συγχαρητήρια στην επιτροπή, πάντα τέτοια, να οδηγεί το μάθημα στη σωστή κατεύθυνση.
Συγχαρητήρια και σε όλους εδώ στο στέκι που με την κριτική και τα διαγωνίσματά τους παίζουν το ρόλο της πυξίδας.  :)

Ούτως ή άλλως, οι θεματοδότες ζουν ανάμεσά μας...  ;)
Παρασκευάς Πανάγου
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ20

gouvasg

τα παραθέτω από τον eyry επειδή ήταν το πιο κοντινό... :-) (και συνήθως συμφωνώ με ό,τι γράφει)

Παράθεση από: evry στις 27 Μαΐου 2009, 04:38:00 ΜΜ

Ένα άλλο μικρό φάουλ της επιτροπής ήταν πάλι στο θέμα 1 στο Β1 αυτό με την καταλληλότερη Για. Είναι αντιεπιστημονικό άσχετα αν το βιβλίο οδηγεί προς τα εκεί.


Ελάχιστοι ασχολούμενοι με τον προγραμματισμό (προσωπικά δεν έχω γνωρίσει κανένα), θα χρησιμοποιούσαν την όσο.
Με αυτή την ένοια είναι σωστός και ο προσανατολισμός του βιβλίου, αλλά και η ΔΙΑΤΥΠΩΣΗ του θέματος που ΔΕΝ ζητούσε αν γίνεται ή δεν γίνεται, ούτε τι πρέπει να γίνεται...

Παράθεση από: evry στις 27 Μαΐου 2009, 04:38:00 ΜΜ

    Στο θέμα 1)Δ αρκετοί μαθητές την πάτησαν γιατί θεώρησαν το  -32,0 ακέραιο. Εδώ που τα λέμε αυτό είναι λίγο ψιλά γράμματα, αλλά τι να κάνουμε.
     

νομίζω ότι οποιοσδήποτε μαθητής έτρεξε λίγα προγραμματάκια με το εργαλείο που έχει στη διάθεσή του το έχει δει να εμφανίζεται μπροστά του πολλές φορές!
Γεώργιος Γκούβας
Μηχ. Η/Υ-Σ
www.gouvas.eu

taxata

Καλησπέρα σε όλους, ωραία θέματα τα φετινά, καμία σχέση με τα περσινά, ας κάνουν μια σύγκριση των 2 τελευταίων ετών αυτοί που υπεραμύνθηκαν της περσινής επιτροπής, (ευτυχώς ήταν λίγοι)  ... χάρηκα που είδα ότι δεν υπήρχε θέμα παπαγαλίας επιτέλους....  μια μικρή ένσταση  >:( όσον αφορά στον συμβολισμό των πραγματικών όπου χωρίζονται με "," και όχι με "." (στο 1Δ) . Στο βιβλίο ως γνωστόν το κόμμα χρησιμοποιείται για διαχωρισμό μεταβλητών κ.α. αλλά όχι για τους πραγματικούς ....  ::) επίσης θα ήθελα και ένα ερωτηματάκι όχι πολλά μόρια στο 3 ή στο 4 να είναι πιο δύσκολο ... καλά αποτελέσματα ... άντε καλή ξεκούραση για φέτος και .... του χρόνου  8)
Τάσος_Χατζηπαπαδόπουλος
Κύριε δεν έχω internet
http://users.sch.gr/chatzipap/

evry

Κοίτα, δεν πρόκειται να υπάρξει πρόβλημα με το ερώτημα γιατί πολύ απλά όλοι οι μαθητές "ξέρουν" ότι όταν έχουμε πίνακα τον σαρώνουμε με την Για. Ωραία ως εδώ. Έρχομαι τώρα όμως εγώ ως κακοπροαίρετος μαθητές και σε ρωτάω: Γιατί η Για είναι η καταλληλότερη? Σε τι διαφέρει από την Όσο, δεν είναι ισοδύναμες? Γιατί να χρησιμοποιήσω αυτή?

Παράθεση από: gouvasg στις 27 Μαΐου 2009, 05:20:45 ΜΜ
Ελάχιστοι ασχολούμενοι με τον προγραμματισμό (προσωπικά δεν έχω γνωρίσει κανένα), θα χρησιμοποιούσαν την όσο.
Με αυτή την ένοια είναι σωστός και ο προσανατολισμός του βιβλίου, αλλά και η ΔΙΑΤΥΠΩΣΗ του θέματος που ΔΕΝ ζητούσε αν γίνεται ή δεν γίνεται, ούτε τι πρέπει να γίνεται...

Δεν είναι τόσο απλό. Έχω ήδη μιλήσει με 3-4 μαθητές που έχουν γράψει κοντά στο 100 και έχουν απαντήσει όλοι ότι είναι ακέραιος. Κατά τη γνώμη μου είναι λίγο ψιλά γράμματα. Αυτό για να το ξέρεις και για να καταλάβεις γιατί είναι έτσι πρέπει να έχεις προγραμματίσει και με τις 2 ώρες την εβδομάδα το εργαστήριο είναι λίγο στην απέξω. Πιστεύω ότι πολλοί καλοί θα χάσουν τσάμπα μονάδες από αυτό.
Προσοχή. Δε λέω ότι είναι λάθος ή κάτι τέτοιο, αλλά δεν μου αρέσει σαν θέμα, είναι πολύ προγραμματιστικό και όχι αλγοριθμικό.
Παράθεση
νομίζω ότι οποιοσδήποτε μαθητής έτρεξε λίγα προγραμματάκια με το εργαλείο που έχει στη διάθεσή του το έχει δει να εμφανίζεται μπροστά του πολλές φορές!
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

P.Tsiotakis

Τα θέματα φέτος είναι πολύ καλύτερα απο πέρσι
Τα θέματα πέρσι δεν ήταν χάλια, δεν ήταν χάλια, απλά ήταν πιο άπειρη και φοβισμένη επιτροπή.
Αυτό δε σημαίνει (σε οτι με αφορα) οτι προτιμω τα περσινα.

VAIOS

Πάντως μπράβο σε όλους που μπορούν μέσα σε λιγότερες από 40 διδακτικές ώρες (εγώ έγραψα 39 ώρες στο βιβλίο ύλης) και σε τμήματα πάνω από 20 άτομα να μπορούν να εμβαθύνουν τόσο πολύ στον προγραμματισμό.

P.Tsiotakis

Παίρνουμε ώρες και απο τα Θρησκευτικά  ;)

gouvasg

Παράθεση από: evry στις 27 Μαΐου 2009, 05:30:09 ΜΜ
Κοίτα, δεν πρόκειται να υπάρξει πρόβλημα με το ερώτημα γιατί πολύ απλά όλοι οι μαθητές "ξέρουν" ότι όταν έχουμε πίνακα τον σαρώνουμε με την Για. Ωραία ως εδώ. Έρχομαι τώρα όμως εγώ ως κακοπροαίρετος μαθητές και σε ρωτάω: Γιατί η Για είναι η καταλληλότερη? Σε τι διαφέρει από την Όσο, δεν είναι ισοδύναμες? Γιατί να χρησιμοποιήσω αυτή?

Evry, στον προγραμματισμό (και ίσως το ξέρεις πολύ καλύτερα από εμένα) πρέπει να λαμβάνουμε υπ'όψη μας και ζητήματα όπως απλότητα, ευκολία στη διόρθωση κλπ.
Νομίζω ότι σε αυτά τα πλαίσια είναι σωστός και ο προσανατολισμός του βιβλίου.

Παράθεση από: evry στις 27 Μαΐου 2009, 05:30:09 ΜΜ
Δεν είναι τόσο απλό. Έχω ήδη μιλήσει με 3-4 μαθητές που έχουν γράψει κοντά στο 100 και έχουν απαντήσει όλοι ότι είναι ακέραιος. Κατά τη γνώμη μου είναι λίγο ψιλά γράμματα. Αυτό για να το ξέρεις και για να καταλάβεις γιατί είναι έτσι πρέπει να έχεις προγραμματίσει και με τις 2 ώρες την εβδομάδα το εργαστήριο είναι λίγο στην απέξω. Πιστεύω ότι πολλοί καλοί θα χάσουν τσάμπα μονάδες από αυτό.
Προσοχή. Δε λέω ότι είναι λάθος ή κάτι τέτοιο, αλλά δεν μου αρέσει σαν θέμα, είναι πολύ προγραμματιστικό και όχι αλγοριθμικό.

Δεν είπα ότι είναι απλό, ευνοεί όμως όσους αναρωτήθηκαν και κατάλαβαν, δεν στηρίχθηκαν στους "τυφλοσούρτες" του στυλ: τα δηλώνουμε όλα πραγματικούς για να είμαστε "μέσα" κλπ.

περισσότερο με ενόχλησε οτι "εμφανίζονται" τα λογικά λάθη, παρά αυτό...

και πάλι συγχαρητήρια! :-)
Γεώργιος Γκούβας
Μηχ. Η/Υ-Σ
www.gouvas.eu

VAIOS