e-School ?

Ξεκίνησε από Wizard, 02 Δεκ 2008, 09:14:58 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Wizard

#105
Πριν λίγο πραγματοποίησα επιτυχώς τη μετάπτωση, ευτυχώς δεν είχα πρόβλημα και με το συγχρονισμό αμέσως μετά.
Καλή τύχη σε όποιον το αναλάβει του χρόνου...  :angel:

gymsap

στο γυμνασιο μας το προγραμμα μεταπτωσης εφτιαξε το αρχειο αλλα όταν παμε να το φορτώσουμε δεν κανει τιποτα!!!!!

Πιο πριν βεβαια ειχαμε αλλα προβληματα...στο σχολειο μας διδασκονται τα Ρωσικα.Τετοιο μαθημα δεν υπαρχει στο προγραμμα μεταπτωσης οπότε εμεις το δηλώσαμε σαν Τουρκικα αφου δε μας απαντησαν από την τεχνική υποστηριξη σε mail που στειλαμε και ούτε σηκωναν τα τηλ. 

gymsap

Μήπως πρέπει να κλείσει η σχολική χρονιά 2008-2009 πρώτα πριν γίνει η μετάπτωση για αυτό το έτος;;

A_XRHSTOS

Παράθεση από: gymsap στις 23 Ιουν 2009, 01:44:00 ΜΜ
Μήπως πρέπει να κλείσει η σχολική χρονιά 2008-2009 πρώτα πριν γίνει η μετάπτωση για αυτό το έτος;;

Τελικά τη μετάπτωση, μετά από εντολή του διευθυντή, ο οποίος τα' χει παίξει ελαφρά με την προοπτική "e-school" θα την κάνω αυριό, κι όχι σήμερα όπως είχαμε αρχικά προγραμματίσει, μετα την οριστική έκδοση αποτελεσμάτων "για να είμαστε σίγουροι"  ;)  Wish me luck!!

za√‘ag

Γειά και χαρά !!
Λοιπόν ... εμείς στο σχολείο δεν μπορούμε να κάνουμε μετάπτωση αφού τα δεδομένα που μπορούμε να δώσουμε στο e-school είναι μόνο από αρχείο excel !!! Αυτά βέβαια είναι η θεωρία. Η πράξη χτες απέδειξε ότι αυτό (αν γίνει τελικά) θα είναι καθαρά θέμα τύχης... μιας και τα πεδία που ζητάει το πρόγραμμα και τα πεδία που έχουμε από το πρόγραμμα του Μεταλληνού που χρησιμοποιούμε θέλουν πολλά μαγειρέματα ... εχτές φάγαμε καμιά ώρα και δεν καταφέραμε τίποτα. Πλακώθηκα σε συναρτήσεις στο excel για να αλλάξω κάποια πεδία και αύριο βλέπουμε. Το χειρότερο (μιλάμε ότι το e-school είναι "για τα μπάζα") είναι ότι σε 1,5 γραμμή στο κάτω μέρος της οθόνης χωρίς να μπορώ να το μεγαλώσω μου εμφάνιζε τις εγγραφές από το excel με τα κοκκινισμένα λάθη από το συσχετισμό πεδίων που έκανε. Μιλάμε για "στόκο" προγραμματιστή που περιμένει να διαβάσει άνθρωπος αυτή τη γραμμή και να τη scrollάρει μέχρι να δει 200 εγγραφές από το αρχείο excel ... εννοείται βέβαια ότι το αρχείο excel ΔΕΝ ανοίγει μετά απέξω με το excel μιας και ο τύπος το "κλείδωσε" για να το διαβάσει !!!!

Μια απορία που πρέπει να λύσω οπωσδήποτε για να μην τα κάνω μαντάρα ...

ΕΧΕΙ 2 ΠΕΔΙΑ: ΤΟ ΕΝΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑΖΕΙ ΑΡ. ΒΙΒΛΙΟΥ ΜΗΤΡΩΟΥ   ΚΑΙ ΤΟ ΑΛΛΟ ΑΡ. ΜΗΤΡΩΟΥ

Καταλαβαίνει μήπως κανένας τη διαφορά;;;

Μήπως είναι καλό το Αρ.Μητρώου να το βάλω σαν το Α/Α (αύξων αριθμός) από το excel αλλά τότε θα πρέπει να βάλω σε αρχείο excel ΟΛΟΥΣ τους μαθητές ενώ τώρα τα έχω σε 3 αρχεία κατά τάξη
Ή να τα βάλω οτι είναι το ίδιο;;; Δεν νομίζω ότι θα τα κάνει σωστά σε ότι αφορά τις ταξινομήσεις σε τμήματα/τάξεις αφού ο 1ος μαθητής που θα βάλει στη βάση θα είναι πχ ο 4201  (απο τον αρ. βιβλίου μητρώου) και όχι ο 1 που θα ήταν πιο λογικό....

ΓΙΑ ΒΟΗΘΗΣΤΕ ΟΣΟΙ ΤΟ ΔΟΥΛΕΨΑΤΕ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

ΥΓ... Υπάρχει κανείς από σας που συμμετείχε σε σεμινάρια επιμόρφωσης (ΠΕ4) το Σεπτέμβριο και έχει πληρωθεί;; Μέχρι τις 30/6 δεν είπανε ότι θα πρέπει να πάρουμε τις επιταγές;
«Δεν υπάρχει λόγος να θέλει κανείς έναν υπολογιστή στο σπίτι του»--Ken Olson, πρ. της DEC, 1977
«Τα 640KB RAM επαρκούν για να τρέξει κάθε πρόγραμμα»--Bill Gates
Δείτε κι άλλες ιστορικές ατάκες  εδώ

P.Tsiotakis

σπάσε το αρχείο mdb και δες μέσα τι δεδομένα έχει.

ΑΡ. ΒΙΒΛΙΟΥ ΜΗΤΡΩΟΥ, μηπως πάει στο ηλεκτρονικό πρωτόκολλο?

Καρκαμάνης Γεώργιος

Πολλά ακούγονται για την μετάπτωση.
Μπορεί κάποιος που την έχει πραγματοποιήσει, να αναφέρει πως ακριβώς γίνεται η μετάπτωση απο το πρόγραμμα της Δ-Βάσης;

Λάμπρος Μπουκουβάλας

Η προσωπική μου εκτίμηση είναι ότι το e-school ΔΕΝ είναι για τα μπάζα (by the way, είναι γραμμένο σε .NET).
Από την άλλη, θεωρώ απαράδεκτο να ζητάς υποστήριξη από τους αρμόδιους και ειδικούς και κανένας να μη γνωρίζει κάτι (όοοοοοταν τους βρίσκεις στο τηλέφωνο). Στην Ελλάδα της ψηφιακής εποχής, η εξυπηρέτηση είναι για τη γενιά του μέλλοντος...
Το e-school ξεκίνησε σαν μια καλή προσπάθεια, ΕΠΡΕΠΕ να έχει γίνει παλαιότερα και ΤΙΠΟΤΕ δε γίνεται σωστά την τελευταία στιγμή... Πότε θα το καταλάβουν αυτό οι αρμόδιοι, που το μόνο σχολείο που γνωρίζουν (ίσως...) είναι αυτό των παιδιών τους;
Πριν λίγες μέρες μας φώναξαν για να μας δείξουν τη λειτουργία του (περιέχει ΚΑΙ εισαγωγή από δ-βάση). Όταν βρήκαμε χρόνο και αναπτύξαμε τους προβληματισμούς μας, μεταξύ των άλλων μας είπαν και τούτο:

αν το σχολείο δε μπορεί να αγοράσει υπολογιστή, γιατί δεν εγκαθιστά το e-school στον server του σχολείου, που είναι δυνατός και αξιόπιστος;
οι άνθρωποι είναι ΒΑΘΙΑ νυχτωμένοι...
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

Wizard

Παράθεση από: Καρκαμάνης Γεώργιος στις 23 Ιουν 2009, 11:57:22 ΜΜ
Πολλά ακούγονται για την μετάπτωση.
Μπορεί κάποιος που την έχει πραγματοποιήσει, να αναφέρει πως ακριβώς γίνεται η μετάπτωση απο το πρόγραμμα της Δ-Βάσης;

Ακολούθησα τις οδηγίες του pdf. Πριν αλλάζεις καρτέλα, θα πρέπει να πατάς και το κουμπί Ενημέρωση για να περνάνε οι αλλαγές στους μαθητές. Επίσης, στην αντιστοίχιση μαθημάτων υπάρχει π.χ. Γαλλικά αρχάριοι, Γαλλικά μέσοι και Γαλλικά προχωρημένοι. Επειδή δεν υπάρχουν επίπεδα στα Γαλλικά, διάλεξα Γαλλικά μέσοι.

Καλά, αν δεν έκανα χθες μετάπτωση και συγχρονισμό θα τραβούσα τα μαλλιά μου σήμερα γιατί όλη μέρα "αποτυχία σύνδεσης με ΚΒΔ"  >:(

Σούλας Βασίλης

Μέχρι τώρα τα περισσότερα Γυμνάσια δούλευουν το δ-βάση. Το δ-βάση δούλευει πάρα πολύ καλά και αποδοτικά, είναι εύχρηστο και οι συνάδελφοι με τα χρόνια έχουν μάθει να το χειρίζονται αρκετά καλά. Ποιά λοιπόν η χρησιμότητα του e-school με τα τόσα προβλήματα που παρουσιάζει όπως αναφέρει η πλειοψηφία των συναδέλφων; Αν το Υπουργείο θέλει να έχει πρόσβαση στα στοιχεία ας μας βάλει να τους στέλνουμε την βάση. Ποιά η χρησιμότητα να αλλάξουμε το δ-βάση της εταιρίας ΕΠΑΦΟΣ (το οποίο το πληρώσαμε για την καινούρια χρονιά περεπιπτόντως) με το e-school πάλι της εταιρίας ΕΠΑΦΟΣ; Γιατί δεν αναβαθμίζεται το υπάρχον το δ-βάση και να προστεθούν οι καινούριες λειτουργίες που θέλει το Υπουργείο; Σας μυρίζει τίποτα περίεργο συνάδελφοι;  ;)

Υ.Γ.:Δήλωσα αδυναμία εγκατάστασης/λειτουργίας του e-school λόγω μη ύπαρξης υπολογιστή με τις απαιτούμενες προδιαγραφές.
Σούλας Βασίλης
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός & Μηχανικός Η/Υ Δ.Π.Θ.
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ19
http://users.sch.gr/vasisoulas
http://eclass.sch.gr/modules/auth/opencourses.php?fc=%D4-52

polanagnost

ΠαράθεσηΗ προσωπική μου εκτίμηση είναι ότι το e-school ΔΕΝ είναι για τα μπάζα (by the way, είναι γραμμένο σε .NET).
Φίλε Λάμπρο με όλο το σεβασμό, όλη τη δουλειά στο e-school την κάνει ο SQL Server (merge replication). Όσο για το interface που είναι σε .net ΕΙΝΑΙ για τα μπάζα. Εκτός απο το γεγονός ότι είναι γεμάτο bugs (δοκιμάστε  π.χ. να βάλετε ένα μάθημα σε ένα τμήμα με τσεκάρισμα, ας πούμε Γερμανικά Αρχάριοι και προσπαθήστε μετά να το βγάλετε.....δεν βγαίνει!  :'(), ορθογραφικά π.χ. Κλιτική αντί Κλητική, κάνει στον υπολογιστή του σχολείου με 2.1 Ghz και 2 Γίγα μνήμη 3+ λεπτά με το ρολόι να εισάγει απο το excel τους βαθμούς μιας τάξης για ένα μάθημα. Αν αυτά δεν είναι μπάζα τότε τί είναι;
Θα μπορούσα να κάνω λίστα με όσα βρήκα στο λίγο σχετικά χρόνο που αφιέρωσα αλλά δεν θα κάνω debugging στο πρόγραμμά τους.
Θα έπρεπε να το εγκαταστήσουν πρώτα πιλοτικά σε κάποια σχολεία και να το παρακολουθήσουν πρίν μας το στείλουν να το δουλέψουμε "υποχρεωτικά".
Όσο για την αδυναμία σύνδεσης με την ΚΒΔ το παρατήρησα και εγώ. Σκέψου τι θα γίνει όταν πέσει περισσότερη κίνηση.
Κατά τα άλλα τραβάμε μπροστά...   
Ένα λάθος γίνεται σφάλμα μόνο όταν προτιμήσουμε να μην το διορθώσουμε.

A_XRHSTOS

Προβλήματα στη μετάπτωση από Δ-βάση (που τελικά δεν ολοκληρώθηκε)

Στα ιδιωτικά δημοτικά τι κωδικό σχολείου βάζουμε;
Σε μαθητές που έχουν έρθει από εξωτερικό και έχουν πάρει πάλι μεττεγραφή για εξωτερικό τι κάνουμε;
κλπ κλπ
Τα έστειλα με mail στο support γιατί τηλεφωνικά είναι αδύνατον να τους βρεις....

Κατά τα άλλα μετάνοιωσα που ανέλαβα έστω και εθελοντικά να το στήσω το ...ευλογημένο  το e-school. Τόσο σπαστικό data entry στη μετάπτωση δεν το περίμενα ειδικά στους Κωδικούς σχολείων (εμείς είχαμε πάνω από 30) τα' παιξα. Άσε που δεν τους βρήκα κι όλους.

Σήμερα κάθησα μέχρι τις 3 στο σχολείο και στο τέλος ούτε μετάπτωση έγινε και κλείδωσε και η Δ-βάση  (μάλλον κάποιο update δεν έγινε;)

Βράστα κι άστα.....λυπάμαι όποιον το δουλέψει όταν (κι αν τελειώσει η διαδικάσία της εγκατάστασης/μετάπτωσης/συγχρονισμου)

Τα είπα και ξεθύμανα.

Wizard

Παράθεση από: A_XRHSTOS στις 24 Ιουν 2009, 03:48:59 ΜΜ
Προβλήματα στη μετάπτωση από Δ-βάση (που τελικά δεν ολοκληρώθηκε)

Στα ιδιωτικά δημοτικά τι κωδικό σχολείου βάζουμε;
Σε μαθητές που έχουν έρθει από εξωτερικό και έχουν πάρει πάλι μεττεγραφή για εξωτερικό τι κάνουμε;
κλπ κλπ
Τα έστειλα με mail στο support γιατί τηλεφωνικά είναι αδύνατον να τους βρεις....

Κατά τα άλλα μετάνοιωσα που ανέλαβα έστω και εθελοντικά να το στήσω το ...ευλογημένο  το e-school. Τόσο σπαστικό data entry στη μετάπτωση δεν το περίμενα ειδικά στους Κωδικούς σχολείων (εμείς είχαμε πάνω από 30) τα' παιξα. Άσε που δεν τους βρήκα κι όλους.

Σήμερα κάθησα μέχρι τις 3 στο σχολείο και στο τέλος ούτε μετάπτωση έγινε και κλείδωσε και η Δ-βάση  (μάλλον κάποιο update δεν έγινε;)

Βράστα κι άστα.....λυπάμαι όποιον το δουλέψει όταν (κι αν τελειώσει η διαδικάσία της εγκατάστασης/μετάπτωσης/συγχρονισμου)

Τα είπα και ξεθύμανα.

Η διαδικασία για μεγάλα σχολεία είναι ψυχοβγάλτης. Εγώ ευτυχώς είχα μόνο 65 μαθητές και σχεδόν όλα τα πεδία που έπρεπε ήταν συμπληρωμένα.

Παρόλο που οι οδηγίες αναφέρουν ότι για σχολεία εξωτερικού ΔΕΝ βάζουμε κωδικό σχολείου, το πρόγραμμα μετάπτωσης ΔΕΝ δεχόταν σχολείο χωρίς κωδικό ( >:( >:() και από το support μου είχανε πει να βάλω κωδικό 9999999 (μην απορείτε που τους βρίσκω στο τηλέφωνο, ένα μήνα πριν τους έπαιρνα και φαίνεται δεν είχαν κίνηση).

Δυστυχώς, αν κάτσεις στο σχολείο να κάνεις τη μετάπτωση, θα αντιμετωπίσεις δυσκολίες λόγω της έλλειψης καλής τεκμηρίωσης. Έτσι, 1 μήνα πριν εγκατέστησα σαν demo τη δ-βάση στο laptop μου και έκανα copy το Move2eSchool.exe. Αφού με την ησυχία μου δημιούργησα επιτυχώς το αρχείο μετάπτωσης, όταν ήρθε η ώρα χθες ήξερα τι να κάνω στην πραγματική μετάπτωση  ::)

ΥΓ1: Ευτυχώς δουλεύει και δ-βάση κανονικά (έκδοση 23.51)
ΥΓ2: Κι εγώ λυπάμαι αυτόν που θα το δουλέψει του χρόνου  :( >:(

Laertis

Φίλοι και συνάδελφοι,
αν και δεν έχω χρησιμοποιήσει το e-school ακόμα (είμαι σε Λύκειο) απο αυτά που διαβάζω και ακούω προφανώς πρόκειται για προχειροδουλειά, η οποία σίγουρα θα δημιουργήσει πολλά προβλήματα και θα έχει πολλές παραλείψεις.
Σκοπός είναι να ενοποιηθούν τα διαφορετικά προγράμματα που υπάρχουν στα σχολεία (Δημοτικα, Γυμνάσια, Λύκεια, ΕΠΑΛ) με προφανώς καλές προθέσεις για απομακρυσμένη διαχείριση, άμεση ενημέρωση κάθε ενδιαφερόμενου απο τη βάση, κεντρικό backup κ.α.
Αλλά δεν αρκούν οι καλές προθέσεις για να λειτουργήσει όλο αυτό το εγχείρημα. Δεν έχει γίνει πρόβλεψη για βασικά θέματα του προγράμματος και βασικότερο όλων δεν έχει γίνει η πρόβλεψη για το ποιος (καθηγητής ;; ) και με τι ελαφρύνσεις θα χειρίζεται το σύστημα το οποίο προφανώς θα γίνεται καθημερινά ...
Καλώς οι περισσότεροι συνάδελφοι σπεύδουν να "στήσουν" την εφαρμογή αλλα ..........
Μέχρι να λυθούν όλα αυτά τα θέματα καλό είναι κανείς συνάδελφος να μην αναλάβει αλλά και ούτε καν να δώσει δικαίωμα στους άλλους να νομίσουν ότι θα αναλάβει την καθημερινή ενασχόληση με το σύστημα.
Το λέω αυτό γιατί -όπως μάθαμε και στο στρατό - όταν βρουν ένα γάιδαρο του τα φορτώνουν όλα, και πολλοί Διευθυντές ήδη απο το Σεπτέμβρη θα έχουν έτοιμο των χειριστή του e-school αφού αυτός το έστησε και ξέρει ...
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

Wizard

Συνάδελφοι, για την επόμενη χρονιά προβλέπονται καταιγίδες κατά τόπους έντονες με ισχυρά πλημμυρικά φαινόμενα! Προφανώς, πλησιάζει και η μετάπτωση Λυκείων, ΕΠΑΛ.

Μήπως τελικά το e-school πρέπει να λειτουργήσει σαν e-shock για τον κλάδο μας;

Και σε πιο πρακτικά πράγματα, πού μπορούμε να στείλουμε ο καθένας e-mail για την πρόθεσή μας να μην αναλάβουμε του χρόνου αυτή την εφαρμογή; Ακόμα κι αν πετάξουν το e-mail στoν κάδο ανακύκλωσης, ποιο τμήμα του ΥΠΕΠΘ είναι ας πούμε αρμόδιο για να λάβει τέτοιο e-mail;