Τελευταία μηνύματα

#1
Γ΄ Λυκείου / Απ: Απορία στα δέντρα.
Τελευταίο μήνυμα από Γιαννούλης Γιώργος - Χθες στις 11:57:42 ΜΜ
Παράθεση από: ApoAntonis στις Χθες στις 08:45:10 ΜΜΔεν υπάρχει λόγος αφαίρεσης μονάδων. Απαντάτε σε ερωτήσεις που δεν έχουν τεθεί. Μάλιστα δεν απαντάει καν το βιβλίο αν είναι τα δύο δέντρα (στο παράδειγμα που δείχνει) ίδια.

*το δέντρο δεν είναι διατεταγμένο σύνολο
Το συντακτικό δέντρο όμως είναι.
#2
Γ΄ Λυκείου / Απ: Απορία στα δέντρα.
Τελευταίο μήνυμα από ApoAntonis - Χθες στις 08:45:10 ΜΜ
Δεν υπάρχει λόγος αφαίρεσης μονάδων. Απαντάτε σε ερωτήσεις που δεν έχουν τεθεί. Μάλιστα δεν απαντάει καν το βιβλίο αν είναι τα δύο δέντρα (στο παράδειγμα που δείχνει) ίδια.

*το δέντρο δεν είναι διατεταγμένο σύνολο
#3
Γ΄ Λυκείου / Απ: ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ Γ' Λ...
Τελευταίο μήνυμα από v.ale.s - Χθες στις 02:19:35 ΜΜ
Θα μπορύσε στο Α' θέμα να υπάρχει μια άσκηση συμπλήρωσης δένδρου ή μια λίστα ή ένας γράφος ή μια άσκηση μαύρου κουτιού (ακραίες τιμές κτλ);
#4
Γ΄ Λυκείου / Απ: Επαναληπτικό διαγώνισμα γι...
Τελευταίο μήνυμα από Κανένας - 16 Μαΐου 2024, 04:49:52 ΜΜ
Παράθεση από: vistrian στις 15 Μαΐου 2024, 11:41:13 ΠΜΚαλημέρα νομίζω για το θέμα Α3 το Γ η εντολή ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ με ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ είναι αποδεκτή, το γράφει στις Γενικές οδηγίες Διδασκαλίας σελίδα 8-9

Στιγμιότυπο 2024-05-15, 11.28.36.png
Το νόημα της άσκησης προϋποθέτει ότι έχουμε δεχθεί ότι η 'ΓΛΩΣΣΑ' του Βιβλίου1 αποτελεί
μια πραγματική γλώσσα προγραμματισμού με το λεξιλόγιο και τη γραμματική  της
(όπως αναφέρεται στη σελ. 127 και όπως χρησιμοποιείται απ' το 7ο κεφάλαιο και μετά).
Φυσικά, όπως αναφέρεις, γενικότερα οι λύσεις των ασκήσεων μπορούν να γράφονται
στην ψευδογλώσσα του πράσινου βιβλίου (Κεφ2-6) ή του βιβλίου της Β' τάξης.
Ευχαριστώ για την παρατήρηση.
#5
Γ΄ Λυκείου / Απ: ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΑ ΤΕΣΤ ΘΕΩΡΙΑΣ
Τελευταίο μήνυμα από Λαμπράκης Μανώλης - 16 Μαΐου 2024, 04:15:43 ΜΜ
Ένα πρώτο update μιας που τα κάναμε με κάποιους μαθητές--> στο ΝΕΑ_ΥΛΗ_2--> ερώτηση 5--> το "στάδια ανάλυσης προβλήματος"--> είναι "στάδια αντιμετώπισης προβλήματος", αν βρείτε και άλλα τέτοια παρακαλώ να τα στείλετε να τα αλλάξουμε όλοι

ανεβάζω ξανά το αρχείο

ευχαριστώ
#6
Γ΄ Λυκείου / Απ: ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΑ ΤΕΣΤ ΘΕΩΡΙΑΣ
Τελευταίο μήνυμα από Λαμπράκης Μανώλης - 16 Μαΐου 2024, 10:09:15 ΠΜ
https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=8627.msg93885#msg93885

και εδώ ένα μικρό update από την "παλιά ύλη", 4 τεστ ανά ενότητα
#7
Γ΄ Λυκείου / ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΑ ΤΕΣΤ ΘΕΩΡΙΑΣ
Τελευταίο μήνυμα από Λαμπράκης Μανώλης - 16 Μαΐου 2024, 10:05:31 ΠΜ
Καλημέρα σε όλους

ανεβάζω κάποια τεστ θεωρίας από τη νέα ύλη μιας που τα ζήτησαν οι μαθητές μου

είναι κλασσικά σε επεξεργάσιμη μορφή οπότε αν θέλετε αντα χρησιμοποιήσετε το κα΄νετε με το δικό σας στιλ

αν δείτε κάτι περίεργο στείλτε μου να το συζητήσουμε / αλλάξουμε

καλή συνέχεια
#8
Δομές δεδομένων / ουρες στοιβες ασκησεις
Τελευταίο μήνυμα από evimavr - 16 Μαΐου 2024, 09:17:02 ΠΜ
Είναι εντός ύλης ασκήσεις με ουρες στοίβες λίστες δένδρα;
το παράδειγμα 4 είναι εντός ύλης;
#9
Linux / Απ: Προσωπικές σημειώσεις
Τελευταίο μήνυμα από alkisg - 15 Μαΐου 2024, 07:46:30 ΜΜ
Κρυπτογράφηση δίσκου ανά χρήστη (δηλαδή ούτε ο administrator δεν μπορεί να διαβάσει τα αρχεία των χρηστών), με αυτόματο ξεκλείδωμα κατά το login και υποστήριξη ZFS snapshots:

https://docs.oracle.com/cd/E88353_01/html/E37853/pam-zfs-key-7.html
To avoid adding `homes=home` in PAM config, use the default rpool/home:

Κώδικας: Bash
apt install zfsutils-linux libpam-zfs
zpool create -m none rpool nvme0n1p7 -f
zfs create -o mountpoint=/home rpool/home
zfs create -o encryption=on -o canmount=noauto -o keylocation=prompt -o keyformat=passphrase rpool/home/alkisg

Leave /home/alkisg owned by root and mode 755; modify the permissions inside the ZFS dataset.
#10
Γ΄ Λυκείου / Απ: Απορία στα δέντρα.
Τελευταίο μήνυμα από gpapargi - 15 Μαΐου 2024, 01:12:54 ΜΜ
Παράθεση από: ManiacGr στις 15 Μαΐου 2024, 11:34:03 ΠΜΚαι εγώ προς το αριστερό τείνω... απλά η απορία ήρθε μετά από απαντήσεις μαθητών σε διαγώνισμα. Θεωρώντας το δέντρο διατεταγμένο (γιατί τα δέντρα πράξεων είναι διατεταγμένα λόγω της αφαίρεσης και της διαίρεσης) τότε η δεξιά απάντηση είναι λάθος.
Αν το ερώτημα έμπαινε σαν θέμα πανελληνίων, με 4 μονάδες, στο αριστερό θα έδινα 4 ενώ στο δεξί 2 με 3.

Οι απορίες των μαθητών ανέδειξαν μια "αδυναμία" του θέματος ως προς τις παρανοήσεις. Καλύτερα να αλλάξει η εκφώνηση και να μπει πράξη που δεν είναι αντιμεταθετική, όπως η αφαίρεση ή η διαίρεση. 

Αλλάζοντας μαθηματικά αντικείμενα, πέρα από τους αριθμούς, οι πίνακες ως προς τον πολλαπλασιασμό και τα εξωτερικά γινόμενα διανυσμάτων δεν είναι αντιμεταθετικά. Δηλαδή ο αλγόριθμος θα πρέπει να ισχύει γενικότερα.