Έφτασε η ώρα :)

Ξεκίνησε από Stefevan, 20 Μαΐου 2011, 06:45:29 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Stefevan

Έφτασε το μάθημά μας!! Εύχομαι σε όλους καλή επιτυχία, σε μαθητές και καθηγητές!! Πολύ χρήσιμα όλα τα σχόλια και οι συζητήσεις εδώ μέσα!  ;D Και να έχουμε μικρότερο ποσοστό κάτω από τη βάση φέτος!  :angel:

Ma8hths

Πόσο ήταν το ποσοστό πέρσι;  ::)

petrosp13

Φλερτάρει κάθε χρόνο με το 50%
Και το θεωρούν και εύκολο το μάθημα...
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

johngreek

Τη φυσική τη χτυπήσανε  , όπως και τα μαθηματικά . Κοινό χαρακτηριστικό το οτι ακομα και άριστοι μαθητές δεν είχαν αρκετό χρόνο για όλα τα θέματα . Η φήμη που είχε κυκλοφορήσει για δύσκολα θέματα φέτος επιβεβαιώνεται . Είμαι πολύ περίεργος να δω τι μας ετοιμάζουν για τη Δευτέρα

kpde

Πάντως τα παιδιά τα έχουν παίξει φέτος.. κάποια κοντεύουν να καταρρεύσουν.. ελπίζω οι δικοί μας να μην τα χτυπήσουν τόσο.. Θα δείξει..

Stefevan

Μακάρι να μη χτυπήσουν το αεππ γιατί δεν είναι και βαρύτητας.. τα μαθηματικά γενικής είναι και αυτά βαρύτητας γι'αυτό έβαλαν δύσκολα (μάλλον).

amar

ότι και να πούμε τα δύσκολα θέματα είναι για όλους...εμένα μου μυρίζει ξεσκαρτάρισμα. Εξάλου και τα ΑΕΙ - ΤΕΙ κάτι τέτοιο θέλουν. Μαθητές με πραγματικές γνώσεις.

petrosp13

4ο θέμα με πίνακες φέτος
Για πρώτη φορά
Αν επιβεβαιωθώ, θα με παραδεχτείτε όλοι
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Stefevan

 :o  πίνακες!
Η επιτροπή έχει πρόσβαση στο ίντερνετ?

Νίκος Αδαμόπουλος

Χμμ! Πίνακες! Νομίζω ότι μπορώ να το πιστέψω κι εγώ!

Cloud_Strife

Παράθεση από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 21 Μαΐου 2011, 10:12:10 ΜΜ
Χμμ! Πίνακες! Νομίζω ότι μπορώ να το πιστέψω κι εγώ!
Όταν λέτε πίνακες τι ακριβώς εννοείται? Δεν πιάνω την ορολογία...
Λίγο πριν το τέλος δουλέψαμε πολύ σε άσκηση στοίβας εκτέλεσης χρόνου, σε αραιούς πίνακες, και σε 3 περιπτώσεις συγχώνευσης.

Νίκος Αδαμόπουλος

Μάλλον είναι αστείο! Πιστεύουμε ότι κάποιο θέμα θα έχει και πίνακες! Φοβερή πρόβλεψη, έτσι δεν είναι; Μην αγχώνεσαι, λοιπόν, και συγκεντρώσου στην τελευταία μελέτη σου απερίσπαστος! Και καλή επιτυχία!

johngreek

Παρατήρησα οτι το βιβλίο καθηγητή δεν προτείνει να γίνεται η (μοναδική ) άσκηση από το τετράδιο μαθητή που αφορά αραιούς πίνακες . Αυτό μπορεί να σημαίνει οτι το θεωρούμε από δύσκολο έως απίθανο ως θέμα ή όχι ;

Cloud_Strife

Όντως φοβερή... Είμαι παλιός "χρήστης" εγώ... Ξαναδίνω! Πέρσυ στο τρίτο τον έβαλα τον πινακά μου και μοριο δεν μου έκοψαν... Με αυτή τη λογική... Πίνακας θα πέσει... Τώρα, για τριγωνικούς ή μη, αραιους και τα λοιπά, τα θεωρώ πολύ εφετζίδικα και δεν έχουν κανένα όφελος... Βέβαια με τις φετινές "άγριες" διαθέσεις των επιτροπών θεμάτων, όλα είναι δυνατα... Ο καθηγητής μου έκανε φέτος μία έμπνευση της τελευταιας στιγμης... Αυτή αφορά όπως προανέφερα, στοιβα εκτέλεσης χρόνου... Για δείτε...

Παίζει να βάλουν κάτι τέτοιο... Όχι ότι δεν το χω, αλλά πιστεύω ότι εξετάζεται με μορφή άσκησης η στοίβα, γεγονός αδύνατο, αφού είναι στην ύλη μόνο ως θεωρία... Τι γίνεται εδώ?

lsourtzo

Παράθεση από: Cloud_Strife στις 21 Μαΐου 2011, 11:57:23 ΜΜ
Όντως φοβερή... Είμαι παλιός "χρήστης" εγώ... Ξαναδίνω! Πέρσυ στο τρίτο τον έβαλα τον πινακά μου και μοριο δεν μου έκοψαν... Με αυτή τη λογική... Πίνακας θα πέσει... Τώρα, για τριγωνικούς ή μη, αραιους και τα λοιπά, τα θεωρώ πολύ εφετζίδικα και δεν έχουν κανένα όφελος... Βέβαια με τις φετινές "άγριες" διαθέσεις των επιτροπών θεμάτων, όλα είναι δυνατα... Ο καθηγητής μου έκανε φέτος μία έμπνευση της τελευταιας στιγμης... Αυτή αφορά όπως προανέφερα, στοιβα εκτέλεσης χρόνου... Για δείτε...

Παίζει να βάλουν κάτι τέτοιο... Όχι ότι δεν το χω, αλλά πιστεύω ότι εξετάζεται με μορφή άσκησης η στοίβα, γεγονός αδύνατο, αφού είναι στην ύλη μόνο ως θεωρία... Τι γίνεται εδώ?
ναι αμέ ... και μετά θα πηδηχτούμε όλοι από το παράθυρο ... !
καλή επιτυχία ...

Stefevan

Δε  λέω καλή η άσκηση αλλά τέτοιο πράγμα θα τρομάξει τα παιδιά όταν το δουν. Αν μπει τέτοια άσκηση θα είναι μια αποτυχία τα θέματα. Εγώ έκανα σήμερα την άσκηση Γ - θέμα 1ο επαναληπτικών 2006, αξιοπρεπέστατη άσκηση θεωρίας με στοίβα και ουρά.

Οι διευθύνσεις στη στοίβα έχουν μπει μόνο σε σωστό ή λάθος και εκεί πρέπει να μείνουν, τι εμπειρία έχουν τα παιδιά από διευθύνσεις για να μπει και άσκηση...??? Δεν ξέρουν καν τι είναι.  Αυτά  :angel:

Λογικά ειρωνικό ήταν το σχόλιο με τους πίνακες. Αν δεν έχει πίνακες το 4ο ή το 3ο τότε τι θα έχει??  :P ??? 8) :o

andreas_p

Cloud_Strife , είναι όντως εξαιρετική !!!
Όμως, για να μην τρομάξει τα παιδιά, θα μπορούσε να έχει λιγότερες κλήσεις - επιστροφές ...
Και επίσης να δίνει έτοιμο (αλλά προς συμπλήρωση) το πλαίσιο (ή αν θέλετε layout) της άσκησης.
π.χ.
1) Κλήση υποπρογράμματος                       Ενέργεια στη ΣΧΕ                     Σχήμα  της ΣΧΕ
       ......                                                          ...........                                           ...........
2) Επιστροφή στο κύριο πρόγραμμα           Ενέργεια στη ΣΧΕ                      Σχήμα  της ΣΧΕ
       ......                                                           ...........                                          ...........

Α.Π.

alepap76

Παράθεση από: Cloud_Strife στις 21 Μαΐου 2011, 11:57:23 ΜΜ
Όντως φοβερή... Είμαι παλιός "χρήστης" εγώ... Ξαναδίνω! Πέρσυ στο τρίτο τον έβαλα τον πινακά μου και μοριο δεν μου έκοψαν... Με αυτή τη λογική... Πίνακας θα πέσει... Τώρα, για τριγωνικούς ή μη, αραιους και τα λοιπά, τα θεωρώ πολύ εφετζίδικα και δεν έχουν κανένα όφελος... Βέβαια με τις φετινές "άγριες" διαθέσεις των επιτροπών θεμάτων, όλα είναι δυνατα... Ο καθηγητής μου έκανε φέτος μία έμπνευση της τελευταιας στιγμης... Αυτή αφορά όπως προανέφερα, στοιβα εκτέλεσης χρόνου... Για δείτε...

Παίζει να βάλουν κάτι τέτοιο... Όχι ότι δεν το χω, αλλά πιστεύω ότι εξετάζεται με μορφή άσκησης η στοίβα, γεγονός αδύνατο, αφού είναι στην ύλη μόνο ως θεωρία... Τι γίνεται εδώ?
ti les ore cloud_strife.....kali epityxia......alepap

iliasthes

Καλη επιτυχία για αύριο σε όλους τους μαθητές που επισκέπτονται το στέκι και σε όλους τους μαθητές των καθηγητών που το επισκέπτονται επίσης. Καλά, εντάξει μην βαράτε, καλή επιτυχία και σε όσους δεν επισκέπτονται το στέκι  ;D.
Ο καθένας ας δρέψει τους καρπούς των κόπων του.

vtsakan

Καλή τύχη σε όλα τα παιδιά!
Βασίλης Τσακανίκας
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός και Μηχανικός Υπολογιστών Ε.Μ.Π.

soron80

καλή επιτυχία σε όλα τα παιδιά που δίνουν...
ελπίζω τα θέματα αύριο να μη μας διχάσουν πάλι!!
Τσισπαράς Βασίλης
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ19

Keep Growing

Η ελπίδα, πάντοτε πεθαίνει τελευταία.

Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

alpapanto

Καλή επιτυχία σε ολους όσους συμμετεχουν με τον ενα ή τον αλλο τρόπο στις εξετάσεις του μαθηματός μας.
Ακόμη καλύτερη στα παιδια, αλλα και σε αυτούς που θα βγαλουν τα θέματα..

antonaros

Καλησπέρα σας. Έγινα μέλος για απορίες της τελευταίας στιγμής. Δίνω ξανά μετά από χρόνια και ο,τι διάβασμα έκανα το έκανα μόνος μου οπότε ρωτάω.

Όταν ζητείται αλγόριθμος είναι υποχρεωτικό να αναπτύξουμε αλγόριθμο ή μπορούμε και σε Γλώσσα;
Στους μήνες θεωρούμε πως είναι 30 οι μέρες φιξ;
Τα εσπερινά έδωσαν εξετάσεις; Αν ναι υπάρχουν τα θέματά τους;

Σας ευχαριστώ.

sstergou

1) Συνήθως υπάρχει οδηγία η οποία λέει πως η λύση είναι αποδεκτή είτε σε γλώσσα είτε σε ψευδογλώσσα. Θα πρέπει βέβαια να προσέξεις κάποια θέματα όπως το μέγεθος των πινάκων και τους τύπους των μεταβλητών.

2) Για τις μέρες του μήνα, μια τέτοια παραδοχή θα πρέπει να περιλαμβάνεται στην εκφώνηση.

3) Φέτος τα εσπερινά δίνουν μαζί με τα ημερήσια οπότε τα θέματα θα τα δούμε αύριο.

Καλή επιτυχία.

antonaros

Παράθεση από: sstergou στις 22 Μαΐου 2011, 10:52:48 ΜΜ
1) Συνήθως υπάρχει οδηγία η οποία λέει πως η λύση είναι αποδεκτή είτε σε γλώσσα είτε σε ψευδογλώσσα. Θα πρέπει βέβαια να προσέξεις κάποια θέματα όπως το μέγεθος των πινάκων και τους τύπους των μεταβλητών.

2) Για τις μέρες του μήνα, μια τέτοια παραδοχή θα πρέπει να περιλαμβάνεται στην εκφώνηση.

1) Τι εννοείτε ως προς τους πίνακες και τις μεταβλητές;

2) Δεν είναι γενικά αποδεκτό σε υπολογιστικά θέματα πως οι μέρες θεωρούνται 30; Δηλαδή αν ζητηθεί ο Μ.Ο. των πρώτων 6 μηνών και δεν υπάρχει τέτοια διευκρίνηση πρέπει να κάνουμε άλλο υπολογισμό για Γενάρη, άλλο για Φλεβάρη, άλλο για Μάρτη κοκ και άλλο αν το έτος είναι δίσεκτο;

Συγνώμη αν κουράζω.

υγ. Αλγόριθμο συντάσσουμε όπως την Γλώσσα μόνο που παραλείπουμε τη δήλωση σταθερών, μεταβλητών;

Sergio

Άντε, καλή φώτιση στους συναδέλφους που .. ξεκίνησαν τον αγώνα τους για την προετοιμασία των θεμάτων. :)

Καλή επιτυχία στους μαθητές και τις μαθήτριες που θα δώσουν αύριο το δίκό τους αγώνα. ;)

Και σε μας που θα περιμένουμε, καλή φώτιση να κάνουμε επικοδομητική και καλοπροαίρετη συζήτηση από αύριο (άντε να δούμε φέτος)  >:D


Καλή ξεκούραση στις ομάδες Β και Γ, καλή δύναμη (για το ξενύχτι τους) στην ομάδα Α   :D
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)

P.Tsiotakis

 Αλγοριθμος είναι και η ψευδογλωσσα κ το προγράμμα σε ΓΛΏΣΣΑ,συνεπώς διαλέγεις!
Αν όμως γράψεις προγράμμα πρέπει να δηλώσεις μεταβλητες κ πίνακες.

Αν αναφέρει για μήνες γενικά,ναι 30ημερων θα είναι,απλά αν αναφέρει το Φλεβάρη του 2011, ξέρεις ότι έχει 28 μέρες!

Καλη επιτυχία κ εύχομαι να πετύχει το στόχο σου...

antonaros

Υπήρχε σύγχυση στις έννοιες αλλά με κατατοπίσατε. Σας ευχαριστώ κι ας ελπίσουμε να μην συνεχιστεί το χάλι των προηγούμενων μαθημάτων. Καλό βράδυ.

gthal

Φτάνουμε στο τέλος μιας δύσκολης χρονιάς.
Ελπίζω οι κόποι όλων μας να ανταμειφθούν ηθικά (μιας και με άλλους τρόπους δεν αμειβόμαστε έτσι κι αλλιώς)
Καλή επιτυχία σε όλους, μαθητές και καθηγητές !
Φιλικά,
Γιώργος Θαλασσινός

kwtakis

επειδή η στοίβα και η ουρά εξετάζεται μόνο ως θεωρία γιαυτό και το θέμα με τη στοίβα χρόνου εκτέλεσης δεν πρέπει να εξετάζεται στο 3ο ή το 4ο!!!!