Βιβλια και υλη πληροφορικης

Ξεκίνησε από ΔΗΜΗΤΡΗΣ Χ, 26 Ιουν 2020, 04:23:37 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

ΔΗΜΗΤΡΗΣ Χ

Συνάδελφοι καλησπερα και καλη ξεκουραση και συνέχεια σε όλους, μετά απο μια εξαντλητική χρονιά νομίζω, απο όλες τις απόψεις.
Ελεγα λοιπόν τωρα που τελείωσαν οι εξετάσεις, να ζητησουμε και ένα ακομα βιβλίο για το μάθημα... Οι μαθητές, με 4 βιβλία συν ενα αυτο που τους δινω εγώ, πέντε, αισθάνθηκαν μονοτονία... Οταν δε το ντελιβερυ βγήκε εκτός ύλης, εκει ξενέρωσαν ολοκληρωτικα...
Αστειευομαι βέβαια. Και για να γίνω σόβαρος, μια χαρα γραμμένο και διδαγμένο... το ντελιβερυ κλπ αλλα περασαν δύο ημερες από την εξέταση του μαθήματος  και δεν μπορω να καταλάβω γιατι εγώ και πολλοι ακόμη καθηγητες και μαθητές, τρέχαμε τόσο, για να βγάλουμε ολη αυτη την υλη που δε βγήκε (εννοω δεν βγήκε εκτός) αλλα ούτε μπήκε, και να βρούμε μπροστα μας, οτι είχαμε  κάνει μέχρι το Φεβρουάριο.
Πεστε μου, μπήκε κάτι απο το συμπληρωματικό υλικό;
Να πω ότι σέβομαι την επιτροπή, και θεωρω ότι όλοι τους  θα ηθελαν να αφησουν ευχαριστημένους καθηγητές και μαθητές και σίγουρα κανεις δεν ηθελε να διαβαζει παράπονα. Ομως τελικα το νεο βιβλίο δεν συμμετειχε...
Μπήκε λοιπόν στοιβα ουρα; Οχι. Αυτο που ρωτηθηκε, υπήρχε και παλιά...
Το επίλεξε επίσης υπηρχε (πλήν τελείας).
Μπήκε δυαδική; μπήκαν σφάλματα; οχι.
Και ισως καλώς δεν μπήκαν.
Γιατι όμως ρε φιλε με τρέχεις. Εγώ ως καθηγητής οφειλα να τα κάνω. Στοιβα ουρα κι αν ειχαμε κάνει...
Και πάμε στην πολύ θεωρία...  Με ρωτουσαν για κάποια κομματια θεωρίας " κύριε, λετε να μπουν;" . Κι εγω επειδη δεν θεωρω υπευθυνο να τους πω όχι, τους εβαζα βέβαια να τα διαβάσουν, γιατί ποτέ δεν ξέρεις... Καλως βέβαια δεν μπήκαν κάποια. Αλλα ρωτάω γιατι δεν βγήκαν....
Για να μην κουράζω, ελπίζω του χρόνου να ξεκαθαρισει το τοπιο με κάποια κεφάλαια θεωρίας και να βγουν για να μην τυχει και μπουν..
Πχ
2.2, 3.1, 4ο, 6.5,
Το 13. Γιατι δυο διαφορετικες πηγές για το μαθητη για τα λάθη; και δεν ξέρω τι αλλο μπορει να θεωρειτε κάποιοι αλλοι.
Και ελπιζω επίσης  να γίνει μια προσπάθεια  τα 4 βιβλία να γίνουν 2 . Ένα για θεωρία και ενα για ασκήσεις.
Ετσι σαν ενδειξη σεβασμού προς μαθητές και καθηγητές,  που φέτος τρέχαμε, τρέχαμε, τρεχαμε... ενω τελικα η κουρσα ειχε τελειωσει απο τον Φεβρουαριο και με κάποιους γύρους να μην λαμβάνονται υπ οψιν, αλλα σε εμας δεν το ειπαν ποτε.. Εστω και κατόπιν εορτής, σαν διόρθωση του λάθους (γιατι είναι λάθος), ωστε να μην τα εχουν όλα αυτα και οι επόμενοι του χρόνου.
Υγ: η επιτροπη, προσπαθησε να σεβαστει ολο αυτό που προηγηθηκε, εγω όμως και καθε καθηγητης, ακολουθησαμε και μαζι με εμάς και τα παιδια, ότι μας ειπαν τον Απριλιο. Και κάπου εκει εγινε το λάθος.(εννοω οτι δεν αφαιρεθηκαν όσα επρεπε)
Υγ2: καλη δυναμη και φωτιση σε οσους διορθωνετε. Καλη ξεκουραση σε οσους κάτσουν και καλη συνεχεια σε οσους ξεκινησουν τους επόμενους. Εγω ανήκω στους τελευταιους.

Λαμπράκης Μανώλης

Καλημέρα σε όλους και καλή αρχή στην καλοκαιρινή προετοιμασία

Δημήτρη σίγουρα αυτό με τα 4 βιβλία πρέπει να αλλάξει, ειδικά φέτος που έπρεπε να τους εξηγήσουμε πως βγήκε ο Αντικειμενοστραφής από το ένα, αλλά έμεινε μία παράγραφος από το άλλο και 2 γραμμές από το τρίτο, ήταν το αποκορύφωμα νομίζω .. και συμφωνώ πως τα θέματα δεν κάλυψαν μεγάλο μέρος της ύλης, αν το έκαναν για την κατάσταση που προηγήθηκε, οκ έχει μία λογική .. τέλος, το μάθημα πλέον έχει πάαααρα πολύ μεγάλο κομμάτι θεωρία, για το οποίο αφιερώσαμε αρκετό χρόνο (σε τεστ πχ μήπως και τη μάθουν)  ..

ΔΗΜΗΤΡΗΣ Χ

#2
Μανώλη, καλημερα.
Ακριβως αυτα που γραφεις φιλε εννοω.
Εγραψα πολλα λόγω κούρασης, παραπόνου αν θες...
Οι εξετασεις ετσι ειναι βέβαια. Το γνωρίζουμε όλοι. Κάνεις ένα σωρο πράγματα για να ερωτηθουν ελάχιστα. Και το εχω εξηγησει στα παιδια αυτο και για τη θεωρία ειδικα...
Πολλά τα βιβλία λοιπόν, πολυ περιττη θεωρία και θεματα που δεν δικαιολόγησαν όλη αυτή την ύλη που τελικά έμεινε...
Ας το σκεφτούν τι θα διορθώσουν στην ύλη για του χρόνου. Πρεπει.
Καλημέρα σε όλους.

George Eco

Η ύλη άλλαξε λόγω κορωνοϊού οπότε ναι. Έγινε γι' αυτό το λόγο η περικοπή.
Τα θέματα ήταν εφ' όλης της ύλης μετά τη περικοπή, εξαιρώντας την... εκσφαλμάτωση.
Εγώ εύχομαι όλα να γίνουν ένα βιβλίο, νέο καλογραμμένο, δίχως προβλήματα (και μετά ξύπμνησα), αλλά σε άλλη γλώσσα προγραμματισμού.
Τέλος πάντων, θα δείξει. Αναβάθμιση βλέπω πάντως σιγά σιγά στο μάθημα να έρχεται.

ApoAntonis

Σημείο πρώτο:
Καλά τα λέμε εδώ, μόλις γύρισα από βιβλιότσαρκα. Στο ράφι είδα βοηθήματα για μαθήματα που θα ξαναδιδαχθούν από την φετινή χρονιά.
Η ύλη δεν έχει βγεί όμως, εκτός αν κάνω λάθος. Μοιάζει να υπάρχει μεγαλύτερη ισότητα αναμετάξυ των ίσων.

Σημείο δεύτερο:
Δεν ξέρω αν έγινε επίτητες λόγω της ιδιαιτερότητας της φετινής χρονιάς, αλλά 62 μονάδες καλύπτονται αποκλειστικά από τα κεφάλαια 7 και 8 (άντε ας πούμε και το κεφ.2).

Σημείο τρίτο:
Ίσως αυτό που γράφω οφείλεται σε προσωπική αντίληψη ή είναι μεροληπτικό λόγω του δείγματος που διαθέτω, όμως ακόμα και ο τίτλος του βιβλίου το οποίο διανείμεται φαίνεται να έχει επίδραση στον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζεται από τους μαθητές. Χρειάστηκε παραπάνω <<κόπος>> από αυτό που θα φανταζόμουν για να πείσω τους μαθητές ότι το βιβλίο 2 αποτελεί βιβλίο που εμπεριέχει θεωρία. Νομίζω ένας παράγοντας είναι η επικάλυψη μεταξύ των διαφορετικών εγχειριδίων αλλά και ο διαφορετικός τίτλος. Ακόμα και το χρώμα μπορεί να προκαλέσει συνειρμούς, λόγου χάρη το λευκό περιέχει ασκήσεις. Η συγκεκριμένη διάσταση, φυσικά συμπεριλαμβάνοντας και αυτό καθ'αυτό το πλήθος των βιβλίων, θεωρώ ότι παιδαγωγικά δεν έχει ληφθεί υπόψην κατά τον σχεδιασμό.
Λάστ μπατ νοτ λιστ, αυτονόητα το layout θα έπρεπε να είναι κοινό. Δεν νομίζω ότι αυτό χρειάζεται να εξηγηθεί.

ΔΗΜΗΤΡΗΣ Χ

Μια ακομη παρατηρηση που αφορα τη σταση των μαθητων, μιας και ανεφερε κατι σχετικο ο συναδελφος ApoAntonis στο προηγουμενο σχολιο.
Διδασκω το μαθημα 21 χρόνια. Απο την 1η χρονια σε φροντιστηριακο παντα επίπεδο. Το μάθημα ΑΡΕΣΕ  στην συντριπτικη πραγματικα πλειοψηφια των μαθητων. Φετος το μαθημα ΚΟΥΡΑΣΕ. Και δεν φταιει ο covid...
Πρέπει να μειωθεί η τόσο πολυ θεωρία οταν  μάλιστα κάποιο μέρος της, πχ κεφ 4, ο μαθητης βλέπει ότι δεν εχει σχέση με όλα τα άλλα που μαθαίνει η βλεπει τα ιδια πραγματα σε 2 και 3 σημεία.
Στο κεφ 4 το μονο ενδιαφερον  και σχετικό ισως να ηταν το τι μπορει να προσφέρουν οι μέθοδοι σχεδίασης...
Επίσης 2 διαφορετικα κεφ για λάθη...
Μεταβλητες σταθερες κλπ σε 2 σημεια...
Μηπως ρε παιδια κάτι πρέπει να διορθωθει λοιπόν με τη θεωρία έστω;

evry

Κανονικά δεν θα έπρεπε να υπάρχει θεωρία (παπαγαλία) αλλά θεωρητικές ασκήσεις.  Εδώ όμως δεν φταίει απαραίτητα το βιβλίο αλλά οι θεματοδότες. Όταν ρωτάνε ποιες είναι τυπικές επεξεργασίες πινάκων είναι φανερό ότι δεν έχουν αντιληφθεί ότι το μάθημα έχει σχέση με κάποια επιστήμη που λέγεται πληροφορική.
Όταν παλιά είχαν ρωτήσει ποιες είναι οι τεχνικές σχεδίασης αλγορίθμων (2008) οι οποίες ήταν στην ύλη μόνο ονομαστικά (απίστευτο!!!) δεν είχε διαμαρτυρηθεί και κανένας γιατί σου λέει στο βιβλίο είναι, τι να λέμε. Εδώ φταίμε και εμείς γιατί όταν κάτι είναι στο βιβλίο και το γράφουν οι μαθητές δεν διαμαρτυρόμαστε.
Αντίθετα το 2010 τα θέματα είχαν την καλύτερη θεωρία, δηλαδή μηδέν παπαγαλία.
Θα πρέπει λοιπόν οι θεματοδότες να μην φοβούνται και να αφήσουν τις εύκολες λύσεις (να παίρνουν αυτούσιες ασκήσεις από βιβλία, να βάζουν αυτούσια ΣΛ κλπ) και να είναι πιο δημιουργικοί/ες.
Επίσης οι ασκήσεις συμπλήρωσης κενών θα πρέπει να έχουν κάποια λογική στο πως θα σκεφτεί ο μαθητής, όχι βρήκα έναν αλγόριθμο σε ένα βιβλίο επιλέγω μερικά κενά και έκανα άσκηση.

Η κριτική σε τυχόν λάθη που κάνει η επιτροπή πρέπει να γίνεται με μεγάλη προσοχή γιατί οι συνθήκες που βγαίνουν τα θέματα δεν είναι και οι καλύτερες, η πίεση είναι μεγάλη και είναι λογικό να γίνονται λάθη.
Η κριτική όμως στη φιλοσοφία των θεμάτων πρέπει να είναι αμείλικτη.
Οι ερωτήσεις παπαγαλίας/αποστήθισης πρέπει να εκλείψουν. Ας γίνει εισήγηση να αλλάξει το ΦΕΚ που ορίζει την εξέταση του μαθήματος.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

ΔΗΜΗΤΡΗΣ Χ

#7
Παράθεση από: evry στις 27 Ιουν 2020, 04:10:16 ΜΜ
Κανονικά δεν θα έπρεπε να υπάρχει θεωρία (παπαγαλία) αλλά θεωρητικές ασκήσεις.
...
Αντίθετα το 2010 τα θέματα είχαν την καλύτερη θεωρία, δηλαδή μηδέν παπαγαλία.
...
Οι ερωτήσεις παπαγαλίας/αποστήθισης πρέπει να εκλείψουν. Ας γίνει εισήγηση να αλλάξει το ΦΕΚ που ορίζει την εξέταση του μαθήματος.

Ευρυπιδη συμφωνω.
Ομως όταν έχει θεωρία να μαθει ο μαθητής, πρεπει να ερωτηθει. Προσωπικα  το 2010 (που δεν υπήρχε θεωρία ουτε σε σ-λ), στεναχωρηθηκα με τη μη υπαρξη θεωρίας, γιατι θεωρω αδικο να εχεις βαλει το μαθητη να τη διαβασει και να μην τον ρωτας, εξισωνοντας ετσι αυτον που κουραστηκε να την μαθει με αυτον που δεν την κοιταξε ποτε. Απο την αλλη, ειχα αισθανθει μια ελπίδα, οτι θα άλλαζε κατι επισήμως...
Συμφωνω λοιπον με αυτα που γραφεις. Αν ομως υπάρχει και διαβάζεται με προοπτική να ρωτηθεί, πρεπει και να ερωτάται. Οπότε είτε να μειωθεί πρέπει, ειτε να αλλάξει το φεκ.
Επίσης, επειδη πιστευω οτι τα θέματα τα κρίνεις και απο αυτα που θα σου πουν οι μαθητες, μου ειπε μαθητής μου ο οποιος εγραψε μεν πολύ καλά: "κυριε, αισθανομαι κοροιδία, που τρελλαθηκα να διαβαζω τοσο πολύ θεωρια για να ρωτηθουν αυτα που μπορει να τα εγραψε και καποιος που διαβασε θεωρία τις 2 τελευταιες ημέρες μονο."
Οσο λοιπον αφορα αυτο που λεγεται θεωρία, υπαρχει θέμα.
Γιατι σαφως πρεπει να μπουν και ευκολα ερωτηματα, για να γραψει κατι και το παιδακι που προσπαθησε λιγο εστω και μονο του σε σχεση με τον εντελως αδιαφορο, αλλα εδω, και παλι λεω για τη θεωρια, συμβαινει μια εξισωση της παρα πολυ δουλειας του ενος με την ελαχιστη καποιου αλλου.
Συμπερασμα:
Η Θεωρια ειναι παααρα πολυ και κουρασε τα παιδια φετος. (Γιατι ουτε το να ρωτησουν λεπτομερειες πχ απο 4ο η 2.2 η 3.1 θα ηταν ωραιο.) Οπότε ξαναγραφω οτι πρεπει να μειωθει οπωσδηποτε.

Υγ : στα δικτυα του επαλ, υπαρχουν παραγραφοι που ειναι για παραδοση για την καλυτερη κατανόηση και οχι προς εξεταση. Μήπως θα ηταν καλό να γίνει και εδω... αν και επιμένω στη μειωση. Η λύση νομιζω θα ειναι,  να γινουν 2 βιβλια, ενα για θεωρία και ενα για ασκησεις και τα περιττα να φυγουν.

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: evry στις 27 Ιουν 2020, 04:10:16 ΜΜ
Κανονικά δεν θα έπρεπε να υπάρχει θεωρία (παπαγαλία) αλλά θεωρητικές ασκήσεις.  Εδώ όμως δεν φταίει απαραίτητα το βιβλίο αλλά οι θεματοδότες. Όταν ρωτάνε ποιες είναι τυπικές επεξεργασίες πινάκων είναι φανερό ότι δεν έχουν αντιληφθεί ότι το μάθημα έχει σχέση με κάποια επιστήμη που λέγεται πληροφορική.
Όταν παλιά είχαν ρωτήσει ποιες είναι οι τεχνικές σχεδίασης αλγορίθμων (2008) οι οποίες ήταν στην ύλη μόνο ονομαστικά (απίστευτο!!!) δεν είχε διαμαρτυρηθεί και κανένας γιατί σου λέει στο βιβλίο είναι, τι να λέμε. Εδώ φταίμε και εμείς γιατί όταν κάτι είναι στο βιβλίο και το γράφουν οι μαθητές δεν διαμαρτυρόμαστε.
Αντίθετα το 2010 τα θέματα είχαν την καλύτερη θεωρία, δηλαδή μηδέν παπαγαλία.
Θα πρέπει λοιπόν οι θεματοδότες να μην φοβούνται και να αφήσουν τις εύκολες λύσεις (να παίρνουν αυτούσιες ασκήσεις από βιβλία, να βάζουν αυτούσια ΣΛ κλπ) και να είναι πιο δημιουργικοί/ες.
Επίσης οι ασκήσεις συμπλήρωσης κενών θα πρέπει να έχουν κάποια λογική στο πως θα σκεφτεί ο μαθητής, όχι βρήκα έναν αλγόριθμο σε ένα βιβλίο επιλέγω μερικά κενά και έκανα άσκηση.

Η κριτική σε τυχόν λάθη που κάνει η επιτροπή πρέπει να γίνεται με μεγάλη προσοχή γιατί οι συνθήκες που βγαίνουν τα θέματα δεν είναι και οι καλύτερες, η πίεση είναι μεγάλη και είναι λογικό να γίνονται λάθη.
Η κριτική όμως στη φιλοσοφία των θεμάτων πρέπει να είναι αμείλικτη.
Οι ερωτήσεις παπαγαλίας/αποστήθισης πρέπει να εκλείψουν. Ας γίνει εισήγηση να αλλάξει το ΦΕΚ που ορίζει την εξέταση του μαθήματος.

Για το 2010, Ευριπίδη θα διαφωνήσω, γιατί από τη στιγμή που σου λέει έχεις να διαβάσεις θεωρία αλλά εγώ σε ρωτάω ποια είναι τα είδη των μεταβλητών, είναι σαν να σου λέει "είσαι κορόιδο που διάβασες θεωρία" (για να μην πω ότι την χρονιά εκείνη δεν εξετάστηκαν καθόλου υποπρογράμματα ενώ από δισδιάστατους μπήκε μία πολύ απλή συμπλήρωση κενών')

Για μένα είναι επιτακτική ανάγκη , να γίνει μία προσπάθεια, να αλλάξει το ΦΕΚ. Η θεωρία που έχει μαζευτεί είναι απίστευτα πολύ για το σκοπό του μαθήματος (έχουμε τις περισσότερες σελίδες θεωρίας ίσως από οποιοδήποτε μάθημα). Εγώ λέω ότι σημαντικότερο είναι να υπάρξει μία ρητή απαγόρευση ερωτήσεων ανοιχτού τύπου (ανάπτυξης) και να είναι όλα τα θέματα θεωρίας κλειστού τύπου (ακόμα και πολλαπλής επιλογής) . Ο χρόνος που επενδύει ένα παιδί για να μάθει αυτή τη θεωρία είναι δυσανάλογα μεγάλος για τις μονάδες που παίρνει!

Προσωπικά σκέφτομαι μια επιστολή στο ΙΕΠ. Υπάρχει διάθεση να γίνει μια συλλογή υπογραφών;

evry

Το θέμα είναι το εξής:
Δεν μπαίνει θεωρία, γκρινιάζουμε ότι τα παιδιά διάβασαν (αποστήθισαν) τσάμπα.
Μπαίνει θεωρία, γκρινιάζουμε ότι είναι παπαγαλία και κάποιοι καλοί μαθητές θα χάσουν μονάδες από ερωτήσεις ή ΣΛ που δεν έχουν νόημα και σε κάποιες περιπτώσεις είναι και αντιεπιστημονικά.

Για το 2010 συμφωνώ για τους πίνακες 2 διαστάσεων και για τα υποπρογράμματα, δεν είχαν καλύψει όλη την ύλη , αλλά για τη θεωρία νομίζω ήταν μια χαρά.

Η γνώμη μου είναι μακάρι κάθε χρόνο οι θεματοδότες να μην βάζουν καθόλου ερωτήσεις αποστήθισης.
Θα μπορούσε να υπάρξει μια οδηγία από το ΙΕΠ σχετικά με το θέμα αυτό, δηλαδή να μην υπάρχουν ερωτήσεις ανάπτυξης στην θεωρία.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

ΔΗΜΗΤΡΗΣ Χ

Παράθεση από: evry στις 27 Ιουν 2020, 05:19:53 ΜΜ
Το θέμα είναι το εξής:
Δεν μπαίνει θεωρία, γκρινιάζουμε ότι τα παιδιά διάβασαν (αποστήθισαν) τσάμπα.
Μπαίνει θεωρία, γκρινιάζουμε ότι είναι παπαγαλία και κάποιοι καλοί μαθητές θα χάσουν μονάδες από ερωτήσεις ή ΣΛ που δεν έχουν νόημα και σε κάποιες περιπτώσεις είναι και αντιεπιστημονικά.

Δεν νομιζω οτι κανουμε αυτο. Απεναντιας λέμε αν υπάρχει θεωρία, πρεπει και να ερωτηθει. Ας ειναι ομως πιο λιγη.  Και βεβαια δεν παιρνω προσωπικα αυτο που λες, απλα επισημαινω πως δεν κάνουμε αυτο τωρα. Οντως κάποιες φορες εχουμε εδω μεσα ολοι γκρινιαξει...
Πάντως, δεν συμφωνει με την ομορφια του μαθηματος ολος αυτος ο ογκος θεωρίας. Γιατι το μαθημα, ειναι ομορφο.

Λαμπράκης Μανώλης

Δημήτρη απλά να πω ξανά πώς κατά τη γνώμη μου πλέον  η θεωρία δεν είναι απλά αρκετή, αλλά είναι τεράστια ποσότητα για ένα μάθημα όπως στο δικό μας.. Και το θέμα είναι πως δεν μπορεί κάποιος να πει στο μαθητή " μην τη διαβασεις", οπότε πρέπει να αφιερώσει αρκετά σημαντικό χρόνο στην εκμάθηση της, με συνέπεια όντως να κουραστεί στο τέλος..

evry

Δημήτρη το πρόβλημα είναι ότι από τη στιγμή που θα υπάρχει θεωρία δεν ξέρεις ποιος παλαβός θεματοδότης θα βρει την υποσημείωση της υποσημείωσης και θα τη βάλει.
Για αυτό πρέπει με κάποιο θεσμικό τρόπο να σταματήσουν οι ερωτήσεις ανάκλησης.
Για παράδειγμα η δομή θα μπορούσε να ήταν η εξής:
Θέμα Α: Ασκήσεις κατανόησης της θεωρίας (25μ )
Θέμα Β: Ασκήσεις κατανόησης της θεωρίας ή πρόβλημα (25 μ)
Θέμα Γ: Πρόβλημα (25 μ)
Θέμα Δ: Πρόβλημα (25 μ)

Παράθεση από: ΔΗΜΗΤΡΗΣ Χ στις 27 Ιουν 2020, 05:36:32 ΜΜ
Δεν νομιζω οτι κανουμε αυτο. Απεναντιας λέμε αν υπάρχει θεωρία, πρεπει και να ερωτηθει. Ας ειναι ομως πιο λιγη.  Και βεβαια δεν παιρνω προσωπικα αυτο που λες, απλα επισημαινω πως δεν κάνουμε αυτο τωρα. Οντως κάποιες φορες εχουμε εδω μεσα ολοι γκρινιαξει...
Πάντως, δεν συμφωνει με την ομορφια του μαθηματος ολος αυτος ο ογκος θεωρίας. Γιατι το μαθημα, ειναι ομορφο.

Προφανώς το σχόλιο δεν πήγαινε σε σένα προσωπικά αλλά μου έδωσες αφορμή να θίξω αυτό το θέμα.
Επίσης βάλε και κανένα τόνο  :D
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

ΔΗΜΗΤΡΗΣ Χ

Παράθεση από: evry στις 27 Ιουν 2020, 06:01:00 ΜΜ
Δημήτρη το πρόβλημα είναι ότι από τη στιγμή που θα υπάρχει θεωρία δεν ξέρεις ποιος παλαβός θεματοδότης θα βρει την υποσημείωση της υποσημείωσης και θα τη βάλει.
Συμφωνώ. Για αυτό και δεν μπορείς να αφήσεις τους μαθητές να μην την διαβάσουν. Για αυτό και συμφωνω με τον Μανώλη.
Παράθεση από: Λαμπράκης Μανώλης στις 27 Ιουν 2020, 05:57:09 ΜΜ
Δημήτρη απλά να πω ξανά πώς κατά τη γνώμη μου πλέον  η θεωρία δεν είναι απλά αρκετή, αλλά είναι τεράστια ποσότητα για ένα μάθημα όπως στο δικό μας.. Και το θέμα είναι πως δεν μπορεί κάποιος να πει στο μαθητή " μην τη διαβασεις", οπότε πρέπει να αφιερώσει αρκετά σημαντικό χρόνο στην εκμάθηση της, με συνέπεια όντως να κουραστεί στο τέλος..
επίσης:

Παράθεση από: Γιάννης Αναγνωστάκης στις 27 Ιουν 2020, 05:13:57 ΜΜ
Προσωπικά σκέφτομαι μια επιστολή στο ΙΕΠ. Υπάρχει διάθεση να γίνει μια συλλογή υπογραφών;

Παράθεση από: evry στις 27 Ιουν 2020, 06:01:00 ΜΜ
Για αυτό πρέπει με κάποιο θεσμικό τρόπο να σταματήσουν οι ερωτήσεις ανάκλησης.
Για παράδειγμα η δομή θα μπορούσε να ήταν η εξής:
Θέμα Α: Ασκήσεις κατανόησης της θεωρίας (25μ )
Θέμα Β: Ασκήσεις κατανόησης της θεωρίας ή πρόβλημα (25 μ)
Θέμα Γ: Πρόβλημα (25 μ)
Θέμα Δ: Πρόβλημα (25 μ)
Δεν είναι κακή ιδέα ο συνδυασμός των παραπάνω.

Παράθεση από: evry στις 27 Ιουν 2020, 06:01:00 ΜΜ
Επίσης βάλε και κανένα τόνο  :D
:D Όταν γράφω στο κινητό, είμαι τσακωμένος με τους τόνους...
Γενικά είμαι λίγο. Παραθέτω ένα αστείο.
ερώτηση μαθητή πριν από χρόνια όταν στο πρώτο μάθημα τους εγραφα αλγόριθμο στον πίνακα:
Κύριε, τόνους να βάζουμε η δεν κάνει; :D :D :D

petrosp13

Δυστυχώς, όταν η ύλη περιλαμβάνει παραγράφους θεωρίας, δεν μπορείς να αναλάβεις το ρίσκο να πεις στα παιδιά ότι οι θεματοδότες οφείλουν να αποφύγουν ερωτήσεις αποστήθισης
Αν δεν αποφασιστεί ρητά ότι δεν θα περιλαμβάνονται ερωτήσεις αποστήθισης, η κάθε επιτροπή θα έχει δικαίωμα να τις περιλαμβάνει κι εμείς θα είμαστε υποχρεωμένοι να βάζουμε τους μαθητές μας να διαβάζουνε μερόνυχτα την θεωρία
Για 10-12 μονάδες το πολύ στις 100
Σκεφτείτε πόσοι μαθητές-ταλέντα σας έχασαν 100ρια για 1 ερώτηση θεωρίας που δεν εξέταζε κάτι σημαντικό

Πέρα από αυτό, πρέπει να αλλάξει επιτέλους η κατανομή των μονάδων
Δεν μπορεί να δίνω 5 μονάδες στο Δ2 και 5 μονάδες στις τυπικές επεξεργασίες πινάκων
Να δίνω 6 μονάδες σε γραφή και κλήση υποπρογράμματος και 10 μονάδες σε κενά που εύκολα μπορούν να αντιγραφούν
Οι μονάδες δεν πρέπει να είναι δώρο, πρέπει να αντικατοπτρίζουν την πραγματική αξία και δυσκολία κάθε θέματος
Το 3ο και το 4ο θέμα πρέπει να πληρώνονται μίνιμουμ με 50 μονάδες, όπως στο ΑΟΘ και όπως σε όλα τα θετικά μαθήματα
Αυτή η αστοχία που παρέμεινε από τα πρώτα βήματα της ΑΕΠΠ καλό θα είναι να αλλάξει από φέτος
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής