ΓΕΛ: Back to the Future

Ξεκίνησε από odysseas, 27 Νοε 2014, 06:19:11 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

vtsakan

Παράθεση από: morfeus στις 31 Μαρ 2015, 12:19:47 ΜΜ
H Πληροφορική απαντάται στο σχέδιο αυτό

  • στην οικονομική κατεύθυνση που συνυπάρχει με αοθ
  • στη θετική για να ξεκλειδώσει σχολές πληροφορικής.


θα υπάρχει οικονομική κατεύθυνση;
Βασίλης Τσακανίκας
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός και Μηχανικός Υπολογιστών Ε.Μ.Π.

tdrivas

τυποις οχι, πρακτικα ναι συμφωνα με το αρθρο.
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

makisele

Μας εφτασαν στο σημειο να παρακαλαμε να υπαρχει οικονομικη κατευθυνση. Θα τους πουμε και ευχαριστω στο τελος αν εχουμε υποχρεωτικο εστω στην οικονομικη...

Αποστολάτος Άκης

Αν όντως ισχύει αυτή η διαρροή, τοτε μιλάμε για "θρίαμβο" των ΝΠΙΔ και των λεγόμενων βασικών ειδικοτήτων. Το θεωρώ απαράδεκτο να παραγκωνίζονται επιστήμες όπως η οικονομια, πληροφορική και βιολογία.... Πιο πολύ για ευσεβής πόθος μου φαίνεται...... Πάντως δεν πλήτουμε: κάθε μέρα και άλλο σχέδιο....

tasospap

Δεν ξέρω κατά πόσο ισχύει πάντως από το πρωί ο Χημικός του σχολείου χορεύει σάμπα. Μπορεί να του είπε τα ευχάριστα η Φιλλένια.....

ntzios kostas

Ίσως το άρθρο να μην εννοεί για το ποια μαθήματα θα εξεταστούν οι μαθητές, αλλά για το ποια θα παρακολουθούν. Έχει μεγάλη διαφορά.

Παράθεση από: tasospap στις 31 Μαρ 2015, 02:00:22 ΜΜ
Δεν ξέρω κατά πόσο ισχύει πάντως από το πρωί ο Χημικός του σχολείου χορεύει σάμπα. Μπορεί να του είπε τα ευχάριστα η Φιλλένια.....
Στην πλάτη των μαθητών πες του ότι χορεύει. 
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

thana$i$

Θεωρώ μέγιστη ανοησία το μάθημα να μην υπάρχει στο πεδίο των Θετικών Επιστημών. Μπορώ να σκεφτώ και άλλες λέξεις αλλά σέβομαι τον χώρο που μας φιλοξενεί. Σε κάθε περίπτωση αν δεν μας θεωρούν βασική ειδικότητα είναι καιρός να ξεκινήσουμε να φερόμαστε και έτσι, και να σταματήσουμε να αναλαμβάνουμε βασικές εργασίες στα σχολεία μας. Ας τις αναλάβουν επιτέλους οι βασικές ειδικότητες.  >:(

petrosp13

Μην ξεχνάτε ότι η Πληροφορική δεν είναι βασική επιστήμη, αλλά μπορεί και να μην είναι καν επιστήμη, αφού μάλλον προς δεξιότητα βολεύει να την θεωρούμε
Μην ξεχνάτε ότι έχουν γαλουχηθεί γενιές και γενιές καθηγητών με το πλαίσιο των βασικών και αναντικατάστατων επιστημών και ότι οι υπόλοιπες είναι απλά συμπληρωματικές, δορυφόροι για να συμπληρώνουν τα "πακέτα" των βασικών επιστημών
Δεν έχει σημασία αν το ημερολόγιο γράφει 2015, δεν έχει καμία σημασία αν σχεδιάζουμε το εκπαιδευτικό σύστημα του 2020+
Ο υπουργός μας έζησε το θεωρητικό-πρακτικό, αυτό ξέρει, αυτό εμπιστεύεται, αυτό θα μας επιβάλλει
Ο υφυπουργός μας θεωρεί βασική επιστήμη την Πληροφορική για δεκάδες σχολές σύμφωνα με δηλώσεις αντιπολίτευσης του στις μεθοδεύσεις του συντεχνίτη Λοβέρδου, αλλά θα την στείλει στην Τεχνολογική παρέα με το ΑΟΘ, μια και γίναμε αδερφάκια για 15 χρόνια
Κι έτσι, θα δούμε το παράδοξο είτε να ενταχθούν στο ίδιο πεδίο οι σχολές Πληροφορικής με τις Οικονομικές (μια και σε κάθε πανεπιστήμιο είναι δίπλα-δίπλα), είτε η Πληροφορική nα είναι εξεταζόμενη σε μια κατεύθυνση που δεν θα αφορά τις σχολές Πληροφορικής
It keeps getting better every month
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

tsabatman

Θα υπάρχει κανονικά και με το νόμο πληροφορική στο σύστημα που θα ανακοινωθεί.

tsabatman


fupat2

Παράθεση από: tsabatman στις 01 Απρ 2015, 12:23:58 ΠΜ
http://www.esos.gr/arthra/35993/i-thesi-toy-syriza-sti-voyli-gia-lykeio-tin-pliroforiki-kai-ti-himeia

Τάδε έφη Κουράκης παλιότερα

Παράθεση από: ΚουράκηςΈτσι, λοιπόν, πολύ ρητά λέμε ότι πρέπει να υπάρχει μάθημα Πληροφορικής Γενικής Παιδείας τουλάχιστον δύο ωρών εβδομαδιαίως σε όλες τις τάξεις του γυμνασίου και του λυκείου.

Άραγε τι θα κάνει ο κουράκης; θα υπάρξει τελικά πληροφορική δύο ωρών σε κάθε τάξη γυμνασίου και λυκείου;;;

Αν δεν το κάνει, θα φταίω εγώ μετά αν τον αποκαλέσω ψεύτη;;;;
Η παιδεία είναι άσκηση ελευθερίας, που λυτρώνει τόσο τον μαθητή όσο και τον παιδαγωγό από μια δίδυμη υποδούλωση. Την υποδούλωση της σιωπής (που αφορά κυρίως τον μαθητή) και την υποδούλωση του μονολόγου (που αφορά κυρίως τον παιδαγωγό).

pthomop

Παράθεση από: tsabatman στις 31 Μαρ 2015, 05:48:21 ΜΜ
Θα υπάρχει κανονικά και με το νόμο πληροφορική στο σύστημα που θα ανακοινωθεί.
Ναι ως πέμπτο μάθημα για τις σχολές Πληροφορικής. Το πήρατε χαμπάρι ότι μας εξαφανίζουν σιγά σιγά;

pthomop

http://www.esos.gr/arthra/37671/okto-metra-fotia-gia-toys-ekpaideytikoys-poy-tha-prokalesoyn-thyella-antidraseon

30 ώρες την εβδομάδα; Ανέκδοτο για τους καθηγητές Πληροφορικής που δεν θα έχουν ώρες διδακτικές.
΄Νέα υποχρεωτική μετάταξη για κάπου αλλού στο δημόσιο;

dski

Παράθεση από: pthomop στις 01 Απρ 2015, 08:52:31 ΠΜ
http://www.esos.gr/arthra/37671/okto-metra-fotia-gia-toys-ekpaideytikoys-poy-tha-prokalesoyn-thyella-antidraseon

30 ώρες την εβδομάδα; Ανέκδοτο για τους καθηγητές Πληροφορικής που δεν θα έχουν ώρες διδακτικές.
΄Νέα υποχρεωτική μετάταξη για κάπου αλλού στο δημόσιο;

Νομίζω πως πρόκειται για μια καλά στημένη πρωταπριλιάτικη φάρσα...  :D Από την άλλη τα σχόλια στο esos δείχνουν ότι η ψυχολογία των εκπαιδευτικών είναι τόσο καταρρακωμένη που δεν προσμένουν τίποτε θετικό ενώ ακόμη και η πιο παράλογη εξαγγελία ακούγεται εντελώς αληθοφανής με βάση την πρόσφατη εμπειρία των τελευταίων ετών...

pthomop

Παράθεση από: dski στις 01 Απρ 2015, 09:27:12 ΠΜ
Νομίζω πως πρόκειται για μια καλά στημένη πρωταπριλιάτικη φάρσα...  :D Από την άλλη τα σχόλια στο esos δείχνουν ότι η ψυχολογία των εκπαιδευτικών είναι τόσο καταρρακωμένη που δεν προσμένουν τίποτε θετικό ενώ ακόμη και η πιο παράλογη εξαγγελία ακούγεται εντελώς αληθοφανής με βάση την πρόσφατη εμπειρία των τελευταίων ετών...
Σωστός!!! Ο Μπαλτάς το μόνο που έχει ζητήσει είναι προς το παρόν να μην μειώσει το ωράριο μέχρι να στρώσει η κατάσταση.