Η Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο v.2

Ξεκίνησε από Λαμπράκης Μανώλης, 09 Ιουν 2013, 12:00:40 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

itt

Παράθεση από: NiColas1957 στις 08 Σεπ 2013, 01:13:35 ΜΜ
Fiscal     (δημοσιονομικό)  ...    ΟΚ

Αλλά μετά από όσα ακούσαμε, και βλέπουμε όλες αυτές τις μέρες, πιστεύω ότι στο βάθος υπάρχει και ... ... ... ... Conservatism (συντηρητισμός).

Και αυτό θα το βρίσκουμε μπροστά μας τα επόμενα χρόνια, ακόμα και αν τα δημοσιονομικά σταματήσουν να είναι το πρώτο και μοναδικό ζήτημα.

Η αντίληψη ότι σχολείο σημαίνει τρείς ειδικότητες, Φιλόλογος, Μαθηματικός και άντε και ο Φυσικός και όλοι οι υπόλοιποι είστε εκεί έτσι για να υπάρχει και κάποια «ποικιλία» για να ξεδίνουν τα παιδιά!!!
 
Είναι πολύ Συντηρητική άποψη και δυστυχώς βαθιά ριζωμένη σε πάρα πολύ κόσμο.

Δεν διαφωνώ στο ότι η άποψη που έχει το 90%+ δεν είναι απλά συντηριτική, αλλά και εκτός πραγματικότητας. Όμως αυτό είναι σύμπτωμα όσον αφορά την κατάσταση που αντιμετωπίζετε( διαχωρίζω, επειδή εγώ δεν είμαι καθηγητής), η λανθάνουσα αιτία, όπως φαίνεται και από την κατάσταση στο ΕΜΠ, όπου προσπαθούν να διώξουν ΔΕΠ+διοικητικοὐς είναι άλλη. Δεν είναι ότι το σύστημα αποτυχγάνει επειδή η πληροφορική δεν είναι μάθημα γενικής παιδείας, είναι εξειδικευμένη κλπ.

control_data

Αν ήτανε fiscal δεν θα το έβαζαν ως μια αρλούμπα γενικής παιδείας οπου ο υποψήφιος δάσκαλος, χημικός, φιλόλογος, γεωπόνος, κλπ θα έπρεπε να μάθει Αλγοριθμική. Θα το κρατούσανε ουσιαστικά κατηργημένο ως επιλογής στην Α' Λυκείου.

Το χτύπημα στην οικονομία σε 2 χρόνια όταν θα δούνε παύση πληρωμών ασφαλίστρων, φόρων, εισφορών και κλείσιμο καταστημάτων Η/Υ απο τα οποία αγοράζεται το υλικό συντήρησης εργαστηρίων θα είναι τότε πολύ χειρότερο.

Δεν είναι fiscal είναι απλά μια ανοησία που βασίστηκε στις απόψεις του άσχετου με τις εξελίξεις Μπαμπινιώτη και την οποία προσπαθούνε τώρα να κρύψουμε με ανόητα επιχειρήματα για "τμήματα σε μικρά σχολεία", "ψηφιακό αλφαβητισμό" κλπ απλώς για να μην παραδεχτούνε το χοντρό λάθος τους: προσπαθήσανε να επαναφέρουνε το σύστημα του 1983 στο 2013 μη γνωρίζοντας οτι άλλο χρήση εφαρμογών σε Η/Υ και άλλο ανάπτυξη εφαρμογών σε Η/Υ.

Δημήτρης Αρ.

Ας θεωρήσουμε ότι η ΑΕΠΠ είναι εξειδικευμένη!

Αν ΑΕΠΠ="εξειδίκευση" τότε
     Εμφάνισε "Μάθημα Κατεύθυνσης, πανελλαδικώς εξεταζόμενο"
αλλιώς
     Εμφάνισε "Μάθημα Γενικής Παιδείας"
Τέλος_αν

Μάλλον έτρεξε λάθος, όπως και οι αποσπάσεις εκπαιδευτικών!

itt

Παράθεση από: control_data στις 08 Σεπ 2013, 01:33:01 ΜΜ
Αν ήτανε fiscal δεν θα το έβαζαν ως μια αρλούμπα γενικής παιδείας οπου ο υποψήφιος δάσκαλος, χημικός, φιλόλογος, γεωπόνος, κλπ θα έπρεπε να μάθει Αλγοριθμική. Θα το κρατούσανε ουσιαστικά κατηργημένο ως επιλογής στην Α' Λυκείου.

Το χτύπημα στην οικονομία σε 2 χρόνια όταν θα δούνε παύση πληρωμών ασφαλίστρων, φόρων, εισφορών και κλείσιμο καταστημάτων Η/Υ απο τα οποία αγοράζεται το υλικό συντήρησης εργαστηρίων θα είναι τότε πολύ χειρότερο.

Δεν είναι fiscal είναι απλά μια ανοησία που βασίστηκε στις απόψεις του άσχετου με τις εξελίξεις Μπαμπινιώτη και την οποία προσπαθούνε τώρα να κρύψουμε με ανόητα επιχειρήματα για "τμήματα σε μικρά σχολεία", "ψηφιακό αλφαβητισμό" κλπ απλώς για να μην παραδεχτούνε το χοντρό λάθος τους: προσπαθήσανε να επαναφέρουνε το σύστημα του 1983 στο 2013 μη γνωρίζοντας οτι άλλο χρήση εφαρμογών σε Η/Υ και άλλο ανάπτυξη εφαρμογών σε Η/Υ.

Εννοούσα ότι  η αιτία για την αλλαγή του συστήματος γενικά ήταν fiscal, όχι γιατί βγάζουν το αεππ από μάθημα πανελληνίων.

Γιάννης Αναγνωστάκης

Όποιος επικοινωνεί με βουλευτές αυτές τις μέρες, ας μου κάνει ένα p.m να του πω μία ιδέα..

seibei

Παράθεση από: petrosp13 στις 08 Σεπ 2013, 01:18:14 ΜΜ
Μην ανησυχείτε, η γενιά των μπαμπάδων μας (όσο και να τους αγαπάμε) σιγά σιγά μας αποχαιρετάει

Όσο για την εξειδίκευση της ΑΕΠΠ, θα σας πω αυτό που έστειλα και στην ΠΕΚΑΠ για επιχείρημα

Αν θεωρήσουμε ότι το νέο σύστημα ψηφίζεται και Χημεία και Φυσική διδάσκονται 6 ώρες πλέον, ας μας πουν οι Φυσικοί και οι Χημικοί απλά τους τίτλους των κεφαλαίων που θα περιλαμβάνει η ύλη τους
Για να σας προλάβω, πήρα κάποιες απαντήσεις κι έπεσε πολύ γέλιο με την "γενική παιδεία" που παρέχουν
Παράθεση από: Δημήτρης Αρ. στις 08 Σεπ 2013, 01:34:18 ΜΜ
Ας θεωρήσουμε ότι η ΑΕΠΠ είναι εξειδικευμένη!

Αν ΑΕΠΠ="εξειδίκευση" τότε
     Εμφάνισε "Μάθημα Κατεύθυνσης, πανελλαδικώς εξεταζόμενο"
αλλιώς
     Εμφάνισε "Μάθημα Γενικής Παιδείας"
Τέλος_αν

Μάλλον έτρεξε λάθος, όπως και οι αποσπάσεις εκπαιδευτικών!

Ο Ιονέσκο, θα ήταν σίγουρα καλύτερος σύμβουλος του κράτους από την αγαπημένη μας ΝΠΔΔ.

Καμία λογική και κανένα επιχείρημα δεν έχουν ισχύ στην εν λόγω διαπραγμάτευση. Είναι καθαρά μια σύγκρουση παρασκηνίου. Και εκεί υστερούμε πολύ.

novaro

#4251
Παράθεση από: Δημήτρης Αρ. στις 08 Σεπ 2013, 01:34:18 ΜΜ
Ας θεωρήσουμε ότι η ΑΕΠΠ είναι εξειδικευμένη!

Αν ΑΕΠΠ="εξειδίκευση" τότε
     Εμφάνισε "Μάθημα Κατεύθυνσης, πανελλαδικώς εξεταζόμενο"
αλλιώς
     Εμφάνισε "Μάθημα Γενικής Παιδείας"
Τέλος_αν

Μάλλον έτρεξε λάθος, όπως και οι αποσπάσεις εκπαιδευτικών!

Είναι όντως παράλογο το επιχείρημα της εξειδίκευσης!!!

Αυτοί βέβαια δεν είχαν πρόβλημα να εκτελέσουν το εξής κομμάτι αφού τους έκανε και αυτό compile και είχαν και μπόνους 15.000


Αν ΑΕΠΠ="εξειδίκευση" τότε
     Εμφάνισε "Είμαστε παράλογοι η ΑΕΠΠ είναι εξειδίκευση γιαυτό το βάλαμε στη Γενική παιδεία!!!"
αλλιώς
     Εμφάνισε "Αποτελεί γενική γνώση! Να το κάνεις στο πανεπιστήμιο σαν ειδίκευση!!!"
Τέλος_αν



Θα τους παρακαλέσω να μας το διευκρινήσουν τουλάχιστον για να ξέρουμε το λόγο που μας έβγαλαν. Είναι ή δεν είναι η ΑΕΠΠ εξειδίκευση;

NiColas1957

Συνεχίζω τη κουβέντα ....  Με  control_data και itt 

Παράθεση
«... προσπαθήσανε να επαναφέρουνε το σύστημα του 1983 στο 2013 μη γνωρίζοντας ότι άλλο χρήση εφαρμογών σε Η/Υ και άλλο ανάπτυξη εφαρμογών σε Η/Υ.»

Αν αυτό τολμήσουν ποτέ να το χρησιμοποιήσουν ως επιχείρημα για να δικαιολογήσουν τη στάση τους απέναντι στην Πληροφορική, η απάντησή μου είναι "Το γνωρίζατε και μάλιστα πολύ καλά", τα ίδια (άγνοια) έλεγαν και οι Ναζί για τα στρατόπεδα ....... «Δεν ξέραμε τίποτα για τις θηριωδίες στα στρατόπεδα συγκέντρωσης» Ευτυχώς τότε δεν τους πίστεψαν!

Άγνοια σε Υπουργούς και υφυπουργούς παιδείας δεν αναγνωρίζεται, γνωρίζουν και πολύ καλά μάλιστα. Άλλοι είναι οι λόγοι.   

Όταν ένα 16χρονο, μετά από τις πρώτες 3-4 ώρες μάθημα στην ΑΕΠΠ, (το πρώτο κεφάλαιο, αν το διδάξεις σωστά, δεν χρειάζεται ούτε τους πρώτους αλγόριθμους να δει), καταλαβαίνει ότι δεν μιλάμε για Internet, games, ECDL, και FB, αλλά για το πώς Αναλύουμε και Επιλύουμε με οργανωμένο τρόπο σκέψεις τα προβλήματα.  Δεν μπορεί να ισχυριστεί ο όποιος Υπουργός Παιδείας ότι Δεν γνώριζε την διαφορά ΤΠΕ και Πληροφορικής!

Η αλήθεια είναι ότι δεν θέλουν ούτε καν ανθρώπους που να σκέπτονται, όπως ούτε και να έχουν ολοκληρωμένη άποψη για την επιστήμη τους.  Απλά θέλουν μόνο «καταρτισμένους», φτηνά πληρωμένους και αναλώσιμους.

Πάντως σε καμία περίπτωση δεν θέλουν ανθρώπους με Αλγοριθμικό Τρόπο Σκέψης!


Παράθεση
«... η λανθάνουσα αιτία, όπως φαίνεται και από την κατάσταση στο ΕΜΠ, όπου προσπαθούν να διώξουν ΔΕΠ + διοικητικούς είναι άλλη.  ...»

Λές? 
Δεν τους το είχα για τόσο προγραμματισμό, δηλαδή «θέλουμε να διώξουμε ΔΕΠ ξεκινάμε με το ξήλωμα από τη δευτεροβάθμια»
Μπορεί να τους υποτίμησα. 

Όμως έχω πάνω από ένα μήνα πριν, ένας απλός πληροφορικός χωρίς γνώση του τι συμβαίνει στην Τριτοβάθμια, που ρωτούσα για την «εκκωφαντική» σιωπή του ΕΜΠ, και τελικά έστειλα και μήνυμα στους καθηγητές ροτόντας τους «καλά τους μαθητές που επιλέγουν τις σχολές σας, μετά την γνωριμία τους με την ΑΕΠΠ δεν τους θέλετε?»

Αν το θέμα λοιπόν είναι οι ΔΕΠ, πως και καθυστέρησαν τόσο?
Γιατί μόνο 17 Υπογραφές Τμημάτων? 
Τι δεν καταλαβαίνουν ?

Τι συμβαίνει ?     :-\

Ελπίζω να μην θεωρηθεί ότι αποπροσανατολίζω, αν πάλι θέλετε πείτε μου να σταματήσω, όμως κουράστηκα με τους  ΑΛμπάντιδες. 

Πάντως E-mails  έστειλα και σήμερα  ;)

Σήμερα και 2 ........ Ορμάτε τους !!! 




apom

το ότι η συζήτηση έχει πάρει φιλοσοφική τροπή το θεωρώ αρκούντως θετικό... ελπίζωντας ότι πραγματικά πολλά γίνονται που δεν λέγονται ( ρε παιδιά ένα πμ ... όποιος γνωρίζει κάτι ) ήρθε η ώρα να πούμε και κανένα ανέκδοτο...

αρχίζω... τι είναι γκριζοπράσινο... μεγάλο ... και γυρίζει γύρω γύρω... μα ένας ελέφαντας κολλημένος σε περιστρεφόμενη πόρτα... ::)

και φεύγοτας από το ανέκδοτο...

Ρωτάω έναν χημικο με διδακτορικό σε φροντιστήριο ''αδερφέ θυμάσαι τίποτα από θεωρία κρυσταλικού πεδίου'' κι άλλες παρόμοιες ερωτήσεις... μέχρι που η απάντηση του ήταν αποστομωτική ''φίλε γνωρίζω μόνο ότι υπάρχει στην ύλη του Λυκείου...''

ένας ακόμη ''επιστήμονας'' που διδάσκει στα παιδιά μας... ( όπου 'φροντιστήριο'' άνετα πηγαίνει το ''δημόσιο σχολείο'' ).

υ.γ.1 το γιατί έκανα την ερώτηση γνωρίζουν όσοι επικοινωνήσαμε με πμ...
υ.γ.2 πραγματικό περιστατικό... δοκιμάστε το... θα δείτε ότι η συντριπτική πλειοψηφία των επιστημόνων δεν γνωρίζει περισσότερα από έναν μαθητή που τελειώνει γ λυκείου... απλά έχουν κάνει περισσσότερες ασκήσεις...

seibei

Ένα άλλο σημείο που θέλω να επισημάνω αφορά τις σχολές.
Πρέπει να πάρουμε υποστήριξη και από άλλες σχολές πλην των κλασσικών.
Πρώτο-πρώτο το Μαθηματικό. Οι μαθηματικοί που θεωρούν (και σωστά σε μεγάλο βαθμό) πως είναι θεμελιωτές της πληροφορικής γιατί δεν μπαίνουν στο παιχνίδι; Το μεταπτυχιακό στους Αλγορίθμους με ποιές σχολές το κάνουν παρέα;; Με το Χημικό;
Το "Μαθηματικά της Αγοράς και της Παραγωγής" με ποιά τμήματα το κάνουν; Με το Χημικό; Γιατί ανέχονται το καπέλωμα της Χημείας για τους υποψήφιους φοιτητές τους!

Οσο για το Φυσικό της Αθήνας, θα το πώ δε με νοιάζει, ισχύει στο ακέραιο το :"αλλού τρώς, αλλού πίνεις, αλλού πάς και το..."

apom

να κάνω μία αιρετική τοποθέτηση;

Πολύ κακώς ευθύς εξαρχής έβαλαν επιστήμονες που ανήκουν στην αιχμή της τεχνολογίας να διδάσκουν σε παιδάκια... κάποια στιγμή όλοι οι άλλοι ''επιστήμονες'' θα τους εβλεπαν με κακό μάτι και θα τους περίμεναν στη γωνία γιατί πολύ απλά όταν υπάρχουν 10 άτομα , τα 9 σκέφτονται με τον Α τρόπο άκρως συντηρητικό και ο ένας με τον Β τρόπο μη συντηρητικό ε τότε ποιά νομίζετε ότι θα είναι η τύχη του ενός...;

Γνωρίζετε πόσες φορές με έχουν ρωτήσει σε φροντιστήρια πότε τελειώνω την ύλη; ακόμα εκεί είναι... άντε να τους εξηγήσεις ότι η ΑΕΠΠ είναι καθαρά μάθημα λογικής κι όταν την αποκτήσεις όλα τα υπόλοιπα έρχονται και κουμπώνουν σιγά σιγά... άντε να τους εξηγήσεις ότι έχω μαθητές που τον Νοέμβριο είναι έτοιμοι για εξετάσεις ενώ άλλοι την παλεύουν μέχρι τέλους... κι αυτοί τον χαβά τους ... η ύλη θα τελειώσει τον Μάρτιο... καμία ευελιξία...

α!! και το άλλο ωραίο... μονίμως όλοι να κουβαλάνε βιβλία-φωτοτυπίες και ότι νά ναι... κι εμείς με το κλειδί της μηχανής και τα γυαλιά ηλίου στο χέρι... και η συντρηπτική πλειοψηφία των παιδιών να μας αγαπάνε για την διαφορετικοτητά μας... και τον τρόπο σκέψης μας...

apom


apom

Ποιά ΠΕΚΑΠ και πράσινα άλογα... ο Πέτρος είναι από μόνος του μία ένωση... Μόνο συγχαρητήρια ( τουλάχιστον) για τον συνάδελφο... μακάρι να ήσουν εσύ επικεφαλής...

το παραθέτω... δεν γνωρίζω εάν έχει ήδη γίνει...

http://www.newsnow.gr/article/498347/pliroforiki-kai-ximeia-exthroi-i-oxi-i-alitheia.html

novaro

Παράθεση από: NiColas1957 στις 08 Σεπ 2013, 03:59:07 ΜΜ
Λές? 
Δεν τους το είχα για τόσο προγραμματισμό, δηλαδή «θέλουμε να διώξουμε ΔΕΠ ξεκινάμε με το ξήλωμα από τη δευτεροβάθμια»
Μπορεί να τους υποτίμησα. 

Όμως έχω πάνω από ένα μήνα πριν, ένας απλός πληροφορικός χωρίς γνώση του τι συμβαίνει στην Τριτοβάθμια, που ρωτούσα για την «εκκωφαντική» σιωπή του ΕΜΠ, και τελικά έστειλα και μήνυμα στους καθηγητές ροτόντας τους «καλά τους μαθητές που επιλέγουν τις σχολές σας, μετά την γνωριμία τους με την ΑΕΠΠ δεν τους θέλετε?»

Αν το θέμα λοιπόν είναι οι ΔΕΠ, πως και καθυστέρησαν τόσο?
Γιατί μόνο 17 Υπογραφές Τμημάτων? 
Τι δεν καταλαβαίνουν ?

Τι συμβαίνει ?     :-\


Και εγώ συνάδελφε το έγραψα σε ένα μνμ μου αυτό. Και να μην είναι προγραμματισμένο να γίνει απλά θα είναι επακόλουθο αυτής της πολιτικής να μικρύνει ο επιστημονικός κλάδος της πληροφορικής στην Ελλάδα.

Τώρα γιατί δεν φωνάζουν όσο πρέπει τα ιδρύματα; Μάλλον κατάλαβαν τώρα τελευταία τι πάει να γίνει ή προσπαθούν να μην σκέφτονται από τώρα τι θα γίνει σε δύο χρόνια με την υποτίμηση σε σειρά προτίμησης των σχολών πληροφορικής.

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: novaro στις 08 Σεπ 2013, 05:45:57 ΜΜ
Και εγώ συνάδελφε το έγραψα σε ένα μνμ μου αυτό. Και να μην είναι προγραμματισμένο να γίνει απλά θα είναι επακόλουθο αυτής της πολιτικής να μικρύνει ο επιστημονικός κλάδος της πληροφορικής στην Ελλάδα.

Τώρα γιατί δεν φωνάζουν όσο πρέπει τα ιδρύματα; Μάλλον κατάλαβαν τώρα τελευταία τι πάει να γίνει ή προσπαθούν να μην σκέφτονται από τώρα τι θα γίνει σε δύο χρόνια με την υποτίμηση σε σειρά προτίμησης των σχολών πληροφορικής.

Νομοτελειακά πάμε σε μείωση εισακτέων έτσι και αλλιώς..Αν σήμερα εισάγονται 70000+ σε λίγα χρόνια υπολόγιζε 40-50000 (μπορεί να λέω και πολλούς)

Προφανώς θα χτυπήσουν πρώτα τα τμήματα που είναι πολυπληθή σε φοιτητές και τις σχολές που έχουν ίδιο αντικείμενο

Το αν αυτό είναι σωστό ή όχι είναι μία άλλη ιστορία..Κατά την προσωπική μου άποψη, η χώρα δεν σηκώνει άλλους άνεργους πτυχιούχος ούτε μπορεί να γίνει δεξαμενή για τις χωρές του εξωτερικού

Το θέμα είναι ότι δεν θα γίνει ορθολογικά και με βάση τις ανάγκες της οικονομίας, αλλά με το γνωστό τρόπο των πιέσεων, συντεχνειών, τι γουστάρει ο ΑΛ κτλ..Το θέμα είναι τεράστιο και σηκώνει πάρα πολύ συζήτηση..θα έχουμε χρόνο και γι αυτά όμως..