Η Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο v.2

Ξεκίνησε από Λαμπράκης Μανώλης, 09 Ιουν 2013, 12:00:40 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

thana$i$

#3930

Ψυχραιμία, νηφαλιότητα και κόσμιο λεξιλόγιο  :angel:
Οι της ΕΕΧ είναι τόσο ερασιτέχνες και η επιχειρηματολογία τους πραγματικά αστεία.


Μια αξιολύπητη προσπάθεια απάντησης στο αντίστοιχο ερωτηματολόγιο των καθηγητών Πληροφορικής. Ενδεικτικό της σοβαρότητας της ανακοίνωσης είναι η σελίδα του IBO που πραγματικά εκθέτει την ΕΕΧ σε ότι αφορά το «επιχείρημα» 5
http://www.ibo.org/diploma/cur...
Στο επιχείρημα 4 ο χαρακτηρισμός «εύκολο» είναι πραγματικά αστείος και ατεκμηρίωτος. Το μάθημα του Προγραμματισμού είναι εύκολο για όσους πραγματικά έχουν αναλυτική και συνθετική σκέψη, σε αντίθεση με τους μαθητές που έχουν έφεση στην αποστήθιση, που σίγουρα θα βρουν την Χημεία ευκολότερη.
Στο επιχείρημα 3 περιλαμβάνονται τμήματα όπως το Φυσικό. Δείτε τον οδηγό σπουδών του τμήματος Φυσικής του ΕΚΠΑ και αναζητήστε μάταια ένα μάθημα Χημείας.
http://www.phys.uoa.gr/fileadm...
Αντίθετα, θα δείτε μαθήματά όπως Υπολογιστές Ι και Κατεύθυνση Υπολογιστών και Τηλεπικοινωνιών.
Για τα επιχειρήματα 1 και 2 παραπέμπω στην έκθεση του Informatics Europe και ACM,http://germany.acm.org/upload/... όπου εξηγούνται αναλυτικά οι διαφορές ψηφιακού εγγραματισμού και Επιστήμης Υπολογιστών, καθώς και η θέση που πρέπει αυτά να έχουν στο εκπαιδευτικό σύστημα των Ευρωπαϊκών χωρών.
Οι καθηγητές Πληροφορικής υποστηρίζουν το δικαίωμα επιλογής μαθήματος ανάλογα με τις σχολές ώστε οι νέοι φοιτητές να έχουν το καλύτερο δυνατόν υπόβαθρο στις σπουδές που θα επιλέξουν,  και όχι την κατάργηση ενός γνωστικού αντικειμένου όπως η ΕΕΧ. Οι «συνάδερφοι» της ΕΕΧ οσμίστηκαν ψωμάκι και αντιδρούν, και στο πνεύμα της εποχής όπου η επιβίωση του ενός βασίζεται στον θάνατο του άλλου καλά κάνουν.  Ακόμα και αν καταφέρουν λόγω των προσβάσεών τους, μια και η επιχειρηματολογία τους είναι σαθρή, να καταφέρουν αυτό που θέλουν η εποχή θα φέρει το μάθημα του Προγραμματισμού πίσω.

Γιάννης Αναγνωστάκης

Μπράβο ρε Θανάση...Μπορείς να κάνεις το κείμενο σου με την μορφή ερώτησης-απάντησης και να το στείλεις στην ΠΕΚΑΠ;

thana$i$

Το έστειλα και στην ΠΕΚΑΠ από την φόρμα επικοινωνίας ως έχει, νομίζω ότι κουμπώνει επάνω στα «επιχειρήματα» της ΕΕΧ. Αν και πιστεύω πως τίποτα δεν τελειώνει την άλλη Τρίτη, το γεγονός ότι βγάζουν τόσο πρόχειρες ανακοινώσεις μπορεί και να είναι καλό σημάδι.

AlexPapplir

Συμβαινει αυτο που σας ελεγα πριν λιγες μερες. Πανω στον πανικο τους θα κα κανουν λαθη!!!!!
Να μην κανουμε τα ιδια και εμεις.. Ψυχραιμες κινησεις

NiColas1957

Σήμερα Πέμπτη δεν έχουμε κάτι νεότερο     :-\
Έστω με ΠΜ

petrosp13

Το βράδυ θα ετοιμάσω ένα απλό κείμενο σαν απάντηση που θα τα ξεκαθαρίζει όλα
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

merlin

Μέχρι τώρα ήμουν ψύχραιμος.  >:(
Γράψτε κάτι εσείς γιατί τέτοια επιχειρήματα δεν έχω καν κουράγιο και υπομονή να τα αντικρούσω...
Παρασκευάς Πανάγου
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ20

billdnet

#3937
?

petrosp13

θα σου πούνε οτι η θετική έχει καλύτερους μαθητές. Δεν χρειάζεται να περιλάβεις την χημεία. Και μόνο τα ποσοστα αποτυχίας και αριστούχων της αεππ φτάνουν για να δείξουν οτι σίγουρα δεν μιλάμε για εύκολο μάθημα
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

billdnet

#3939
 :angel:

Keep Growing

Για να καταλάβω ρε παιδιά. Αν το κριτήριο είναι η αποτυχία στις πανελλαδικές, ...πρέπει οπωσδήποτε να βρω τα χάπια μου για την περίπτωση.

Εκτροχιαζόμαστε και είμαστε έξυπνοι άνθρωποι ...
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

billdnet

Συνάδελφοι, κάνω μια πρόταση ... το συζητάμε και αποφασίζουμε. Νομίζω πως το παραπάνω που γράφω μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε κάποιο βαθμό.

υγ: Μπορεί να μην είμαι τόσο έξυπνος.

Ανδρέας Φαρμακόρης

Να παρατήσουμε την ΕΕΧ και την κάθε ΕΕΧ.  Ο στόχος μας είναι η αναβάθμιση της Πληροφορικής.  Όσο ασχολούμαστε με άλλα παρεκλίνουμε από αυτόν.   
Καθηγητης Πληροφορικής ΠΕ19
Λυκειο Αμπελακίων Σαλαμίνας

apom

Παράθεση από: bill_net στις 05 Σεπ 2013, 08:54:08 ΜΜ
Συνάδελφοι, κάνω μια πρόταση ... το συζητάμε και αποφασίζουμε. Νομίζω πως το παραπάνω που γράφω μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε κάποιο βαθμό.

υγ: Μπορεί να μην είμαι τόσο έξυπνος.

Συνάδελφοι στο θέμα μας... εύκολο - δύσκολο ... δεν νομίζω ότι είναι επί του παρόντος... θέλει στατιστική ανάλυση και δεν νομίζω ότι από αυτό εξαρτάται η κατάληξη του αγώνα μας... ότι και να αποφασιστεί θα είναι καθαρά πολιτική απόφαση και δεν θα γίνει με παιδαγωγικά κριτήρια... απλά ότι και να αποφασίσουν θα ήθελαν να του δώσουν μια δημοκρατική νομιμοποίηση ... τρομάρα τους!!!

συνεχίζουμε... όποιος κι όπως μπορεί... κι αν όλα πάνε καλά να κανονίσουμε για καμιά μπυρίτσα... ::)

Keep Growing

Παράθεση από: bill_net στις 05 Σεπ 2013, 08:54:08 ΜΜ
...
υγ: Μπορεί να μην είμαι τόσο έξυπνος.

...έλα τώρα! Αν παρατηρήσεις τα μηνύματά μου,δεν είμαι τόσο κακός.
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).