Η Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο v.2

Ξεκίνησε από Λαμπράκης Μανώλης, 09 Ιουν 2013, 12:00:40 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

NiColas1957


petrosp13

Παράθεση

    .... κάθε μέρα .... όσο το νομοσχέδιο παίρνει την τελική μορφή (σβήσαμε την φωτιά και τώρα σιγοβράζει ) ένας Πληροφορικός ( από καθηγητής μέχρι ευρωβουλευτής και από έναν Σύλλογο μέχρι ένα Τμήμα ) ανεβάζει ένα άρθρο του στο esos με τις ( προφανείς ) θέσεις του .

    Σε αυτές τις τοποθετήσεις δεν υπάρχει ούτε 1 αντίλογος .... που είναι οι 160 σχολές που εμείς ισχυριζόμαστε ότι θίγονται από την απουσία της Χημείας από την Τεχνολογική Κατεύθυνση ?

    Μήπως τελικά δεν υπάρχουν ? ....

    Μήπως τελικά δεν έχουν πρόβλημα ? ...

    Μήπως οι μόνοι που έχουν πρόβλημα είναι οι Χημικοί που χάνουν τις ώρες τους στα σχολεία και στα φροντιστήρια ? ...

    υγ .... εγω θεωρώ πως το χρέος μου προς την επιστήμη μου το έκανα. Με 3 ποστ στην διαβούλευση , μέσα από τα μέτρια ελληνικά μου προσπάθησα να παραθέσω τα επιχειρήματα μου.

    Δεν είδα και πολλά γνωστά ονόματα ...

Φόρουμ Χημικών
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

gkatsion

Με όλο τον σεβασμό, αλλά....

ε, εντάξει αν είναι να γράφουμε ότι να ναι καλύτερα μονολεκτικά!

Θα πας πρωτοβάθμια; Η πλεονάζων - 0 ώρες - υποχρεωτική μετάθεση - διαθεσιμότητα;

εεε....

εεε....

Λέω να πάω μια βόλτα στην πρωτοβάθμια, να αισθάνομαι ασφαλής!!

Υ.Γ. Δεν έχω τίποτα μαζί σου συνάδελφε αλλά από τους 1100, ούτε οι 100 δεν ανήκουν σε αυτό που αναφέρεις, οι άλλοι
ήταν με το πιστόλι στον κρόταφο!!
ΈΞΟΔΟΣ_ΑΠΟ_ΛΥΚΕΙΟ <-- ΑΕΙ + PHD + ΑΣΕΠ

NiColas1957


Πέτρος Κ.


lkt

Παραθέτω από την ανακοίνωση του ΟΕΦΕ:
"Μια σημαντική μας επισήμανση αφορά τα Επιστημονικά πεδία εξειδίκευσης (ΕΠΕ). Στο νέο θεσμικό πλαίσιο κάθε υποψήφιος θα επιλέγει μόνο ένα. Καταργείται δηλαδή η οριζόντια κινητικότητα που ισχύει σήμερα. Θεωρούμε ότι χρειάζεται επανεξέταση ώστε να υπάρχει ευελιξία. Είμαστε έτοιμοι να καταθέσουμε διορθωτικές προτάσεις."
Τι λέτε, θα μας αφήσουν απέξω κι όταν τα μαθήματα γίνουν 5; Τα μαθήματα αποκλείεται να μείνουν 4 όταν οι μαθητές πάρουν χαμπάρι τι σημαίνει αυτό για τα πεδία. Αποκλείεται να εφαρμοστεί έτσι!

Javert

Παράθεση από: ggfiogos στις 29 Αυγ 2013, 04:14:20 ΜΜ
Μην τα βάζεις με τους συναδέλφους. Ρώτα τους τι σειρά έχουν-είχαν στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ; Ποιος σου είπε πως οι περισσότεροι είναι απο Λύκεια;

Όταν ανοίξει θέμα δημοτικού, δεν θα έχουμε όπλα να πολεμήσουμε ggfiogos. Αυτό λέω. Τώρα έχουμε χαλάσει τον κόσμο γιατί έχουμε δίκιο. Ζητάμε υποστήριξη από την πανεπιστημιακή κοινότητα, από βουλευτές, από την κοινωνία γιατί έχουμε δίκιο. Με τα δημοτικά τι θα λέμε;

tdrivas

Πέτρο, πάρε screenshot..δεν κάνω πλάκα.
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

pgrontas

Τις τελευταίες ημέρες συνάδελφοι του δημόσιου και του ιδιωτικού τομέα έχουμε πετύχει αρκετά. Ας μην χαλάσουμε αυτή τη συνεργασία με άστοχα μηνυματα.
Ευχαριστώ.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson


Javert

Παράθεση από: gkatsion στις 29 Αυγ 2013, 04:17:26 ΜΜ
Με όλο τον σεβασμό, αλλά....

ε, εντάξει αν είναι να γράφουμε ότι να ναι καλύτερα μονολεκτικά!

Θα πας πρωτοβάθμια; Η πλεονάζων - 0 ώρες - υποχρεωτική μετάθεση - διαθεσιμότητα;

εεε....

εεε....

Λέω να πάω μια βόλτα στην πρωτοβάθμια, να αισθάνομαι ασφαλής!!

Υ.Γ. Δεν έχω τίποτα μαζί σου συνάδελφε αλλά από τους 1100, ούτε οι 100 δεν ανήκουν σε αυτό που αναφέρεις, οι άλλοι
ήταν με το πιστόλι στον κρόταφο!!

Με αυτή τη λογική και όσοι έμεναν στα λύκεια, έχαναν τα πάντα. Ένα δίωρο επιλογής στην Α ήμασταν.
Προς θεού, δεν είναι μομφή, άλλωστε έχω διαβάσει τα μηνύματα σου και μακάρι να επιστρέψεις σύντομα στη δευτεροβάθμια.

fof

Παράθεση από: Menelaos στις 29 Αυγ 2013, 02:34:45 ΜΜ
Δείτε τι έγραψε στο fb του Υπουργού ένας συνάδελφος της Πληροφορικής:

Οταν κάποια μέρα φύγεις από το υπουργείο ως ο πιο αποτυχημένος υπουργός παιδείας όλων των εποχών και γυρίσεις στο πανεπιστήμιο .... Εκει πρέπει να εξηγήσεις για ποιους λόγους καρατομησες την πληροφορικη στους συναδέλφους σου που διαμαρτύρονται με επιστολές. 87 σχολές άμεσα συνδεδεμένες με την πληροφορικη τις αναγκάζεις να δέχονται μαθητές που έκαναν χημεία. Μόνο και μόνο επειδή μάλλον κάποια συμφέροντα πρέπει να εξυπηρετηθούν. Κωφευεις σε ανακοινώσεις του αριστοτελειου του μετσοβειου του παμακ της Κρήτης του Πειραιά του Καποδιστριακού. Κωφευεις στα σχόλια της διαβούλευσης και παραμυθιαζεις τον κόσμο ότι αναβαθμισες το μάθημα. Επειδη θα το διδάσκονται όλοι. Όλοι διδάσκονται και γαλλικά στο σχολειο. Κανεις δεν έμαθε όμως ποτε του από εκεί. ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗ !!!!

Μπράβο!!!

billdnet

Τελικά κορακας τον κορακα ματι δεν βγαζει. Να γράψω το προηγούμενο σε Assembly που οι "έξω" δεν θα το καταλάβουν;

lkt

Στο τέλος θα ζητάμε να έρθει πίσω η ...Διαμαντοπούλου με αυτά που μαθαίνουμε κάθε μέρα.
Οι μετατάξεις διαβάζω έγιναν από το γραφείο του Υπουργού Παιδείας και όχι από την αρμόδια υπηρεσία, η οποία δεν γνωρίζει τίποτε ούτε για τα κριτήρια, ούτε για τον τρόπο με τον οποίο έγιναν!
Ποιος νομίζει ότι είναι ο Αρβανιτόπουλος και παίζει με τις ζωές χιλιάδων οικογενειών; Νύχτα θα φύγει.
Κακώς στοχοποιήσαμε (μόνο) τον Λάσκαρη. Το αφεντικό του έπρεπε να βγάλουμε στη σέντρα!

Aggelikoula

Αναδημοσίευση σχολίου από το Βήμα


"Χτίζει το φούρνο του ο Χότζας και περνάνε 150 πανεπιστημιακοί καθηγητές Πληροφορικής και του λένε "καλά ρε πλάκα μας κάνεις, τον έχτισες με άμμο τον φούρνο θα πέσει!" Τους αγνοεί ο Χότζας. Έρχονται 3800 πολίτες και του λένε "σοβαρέψου, φούρνος χωρίς πέτρες δεν στέκει". Γελάει ο Χότζας. Έρχεται και ο Σηφάκης και του δίνει μια διατριβή για τα προβλήματα του φούρνου και ο Χότζας την κάνει σαΐτα. Τέλος έρχονται σοβαροί ευρωβουλευτές όπως ο Τσουκαλάς και μαζί τους και ο υφυπουργός του Χότζα και του λένε δίκιο έχουν οι πολίτες και οι ακαδημαϊκοί, θέλει πέτρες και κονίαμα ο φούρνος. Άσε λέει ο Χότζας. Καλά είναι έτσι. Φτηνός. Και αρέσει και στον Μπαμπινιώτη που ξέρει απο φούρνους."