Η Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο v.2

Ξεκίνησε από Λαμπράκης Μανώλης, 09 Ιουν 2013, 12:00:40 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

NiColas1957


Katsadouros_Dhm

Τα πεδία που υπάρχουν στο σχέδιο είναι 5:
http://www.minedu.gov.gr/publications/docs2013/130819_Nomosxedio_YPAITH_me_allages.pdf
Για πιθανή εισαγωγή στρατιωτικού πεδίου τι δηλώσεις έχουμε; Το άρθρο του in.gr με αναφορά στο Βήμα δεν αναφέρει ποια θα είναι τα πεδία.

andrika

Απαραίτητη προϋπόθεση για την προαγωγή ή την απόλυση του μαθητή αποτελεί η επίτευξη γενικού βαθμού 10, αντί του 9,5 που ίσχυε ώς σήμερα, ενώ για την απόλυση από τη Γ' Λυκείου ο μέσος όρος της προφορικής και της γραπτής βαθμολογίας στην Ελληνική Γλώσσα και στα Μαθηματικά θα πρέπει να είναι ίσος ή ανώτερος του 10 -ένα σημείο ιδιαίτερα ασαφές, καθώς τα Μαθηματικά δεν αναφέρονται στη Γ' Λυκείου ως μάθημα Γενικής Παιδείας.

Έχουν ολοι οι μαθητες μαθηματικα οεο;;;;;
Μιλαμε για απιστευτη προχειροτητα. ΑΗΔΙΑ μου εχει φερει η ολη κατασταση...
Αηδια και απαγοητευση

P.Tsiotakis

ΠΕΚΑΠ για Γυμνασιο

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Το Υπ. Παιδείας συνεχίζει να υποβαθμίζει την πληροφορική στο δημόσιο σχολείο!
Το Υπουργείο Παιδείας, σύμφωνα με το σχέδιο νόμου "Αναδιάρθρωση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Λοιπές Διατάξεις", καταργεί ουσιαστικά τα μαθήματα πληροφορικής στο Γενικό Λύκειο, αφαιρώντας όλα τα συναφή με το αντικείμενο μαθήματα από τη Β' και Γ' Λυκείου, συμπεριλαμβανομένου και του επί 15 χρόνια πανελλαδικώς εξεταζόμενου μαθήματος "Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον", παρά τις αντιδράσεις της κοινωνίας, πανεπιστημιακών, εκπαιδευτικών κ.ά., οι οποίοι ζητούν για όλες τις τάξεις του Λυκείου μάθημα γενικής παιδείας, και πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα κατεύθυνσης στην Γ' Λυκείου.
Σε συνέχεια της επίθεσης που δέχεται η Πληροφορική στη Δημόσια Εκπαίδευση, με νέα Υπουργική Απόφαση δεν εφαρμόζεται το νέο πρόγραμμα σπουδών της Πληροφορικής στο Γυμνάσιο, το οποίο βρίσκεται σε πιλοτική εφαρμογή εδώ και δύο χρόνια, προβλέπει 2ωρο μάθημα πληροφορικής σε κάθε τάξη και αξιολογήθηκε θετικά από το Ι.Ε.Π. (πρώην Παιδαγωγικό Ινστιτούτο). Το πιλοτικό πρόγραμμα, το οποίο εφαρμόζεται από το 2011 με χρήματα του ελληνικού κράτους και του Ε.Σ.Π.Α., εν μία νυχτί αποφασίστηκε να μην εφαρμοστεί, παρά τη θετική αξιολόγησή του! Δυστυχώς, η μη εφαρμογή του, χωρίς μάλιστα καμία βάσιμη αιτιολογία, θα επιφέρει την ποινή της επιστροφής στην Ε.Ε. των χρημάτων που δαπανήθηκαν, ποσό που πάλι θα κληθεί να πληρώσει ο ελληνικός λαός. Σε πλήρη αντιδιαστολή με τα παραπάνω, το Υπουργείο αναφέρει συνεχώς τη σχεδιάζομενη πιστοποίηση στις Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών, με στόχο ουσιαστικά αυτή να επιτυγχάνεται παράλληλα με την ολοκλήρωση της φοίτησης στο Γυμνάσιο. Η Ένωσή μας καταρχάς χαιρετίζει την πρωτοβουλία δημιουργίας δημόσιου πλαισίου πιστοποίησης δεξιοτήτων, αλλά δυστυχώς η εκπαίδευση των μαθητών αφήνεται βορά στον ιδιωτικό τομέα, αφού σε ένα μονόωρο μάθημα γυμνασίου δεν προλαβαίνει να διδαχθεί ο μαθητής σωστά τα προβλεπόμενα για την βαθμίδα αυτή.
Σε συνέχεια λοιπόν των παρεμβάσεών μας, καλούμε τον Υπουργό και την επιτροπή που επεξεργάζεται το σχεδιασμό να προχωρήσουν:
– στην εφαρμογή του πιλοτικού προγράμματος στην Πληροφορική στο σύνολο των γυμνασίων της χώρας, με 2ωρο εργαστηριακό μάθημα σε κάθε τάξη.
– πρόβλεψη για σπάσιμο του τμήματος, είτε με άλλο μάθημα είτε σε δύο
εργαστήρια πληροφορικής, ώστε να έχει αποτέλεσμα η εργαστηριακή εξάσκηση.
– ονομασία μαθήματος Πληροφορική για όλες τις τάξεις του γυμνασίου
– ύπαρξη προαιρετικών ωρών διδασκαλίας για τους μαθητές που ενδιαφέρονται
να πιστοποιηθούν στις Τ.Π.Ε., εκτός των βασικών ωρών διδασκαλίας.
Στη δύσκολη οικονομική συγκυρία δεν είναι δυνατό η κυβέρνηση να γυρίζει την πλάτη της στις σύγχρονες επιστήμες και να σπρώχνει την ελληνική οικογένεια στην οικονομική αφαίμαξη.
Αθήνα, 24/08/2013
Το Δ.Σ. της Π.Ε.ΚΑ.Π.

AlexPapplir

#2149
ΓΥΜΝΑΣΙΟ και ΛΥΚΕΙΟ. καλή κίνηση! πρέπει να διαδοθεί προς κάθε κατεύθυνση!


Από Δευτέρα 26/8:   ΠΡΕΜΙΕΡΑ : Skai τώρα πρωινή (Τσαπανίδου, mail στην ίδια και στον αρχισυντάκτη)
                                 ΠΡΕΜΙΕΡΑ : Live  Εύα Αντωνοπούλου ( mail στην ίδια και στον αρχισυντάκτη)

                                  16:45 ΣΚΑΪ με τον Νίκο Ευαγγελάτο (mail)

επίσης παίζουν και τηλέφωνα.
και λοιπές πρωινές ενημερωτικές εκπομπές άλλων καναλιών, καλό είναι να ενοχληθούν!

Όποιος τσιμπήσει του στέλνουμε βοηθητικό υλικό: εικόνες, τι σχεδιασαν οι καθηγητές πληροφορικής, τοποθετήσεις Παπαδημητρίου, Σηφάκη κλπ. Πρέπει να κάνουμε πράγματα που πονάνε... τους παχύδερμους.

Ακόμα και ο Τράγκας, μπορεί πολλοί να μη θέλουν να τον ακούν αλλά είναι καλός για καταστροφές!!!

Αυτά τα πράγματα θέλουν χρόνο και πολλή προσπάθεια! Ο καθένας που διαβάζει εδώ μέσα ας προσπαθήσει να τηλεφωνήσει στις ενημερωτικές εκπομπες και στους αρχισυντάκτες. Να εξηγήσει με απλά λόγια το παιχνίδι των τελευταίων ημερών.

Το κείμενο της ΠΕΚΑΠ είναι καλό!


lkt

Καλά μιλάμε μου σηκώθηκε η τρίχα κάγκελο μ'αυτή την ανακοίνωση. Μάτι δεν θα κλείσουν απόψε ο ΑΛ και η παρέα του. Τους ξεμπροστιάσανε. Θα ψάχνουν τρύπα να κρυφτούν. Μη γίνεστε τόσο σκληροί βρε παιδιά.

Υ.Γ. Τι το 'θελα και το ξανάνοιξα το ρημάδι το PC. Καλά είχα ηρεμήσει λιγάκι!

AlexPapplir

Παράθεση από: lkt στις 25 Αυγ 2013, 12:10:29 ΠΜ
Καλά μιλάμε μου σηκώθηκε η τρίχα κάγκελο μ'αυτή την ανακοίνωση. Μάτι δεν θα κλείσουν απόψε ο ΑΛ και η παρέα του. Τους ξεμπροστιάσανε. Θα ψάχνουν τρύπα να κρυφτούν. Μη γίνεστε τόσο σκληροί βρε παιδιά.

Υ.Γ. Τι το 'θελα και το ξανάνοιξα το ρημάδι το PC. Καλά είχα ηρεμήσει λιγάκι!

αν θες να βάλεις ένα χεράκι, πιάσε δουλειά αύριο πρωί πρώι,τα τηλέφωνα και τα mail, και με περισσότερη ένταση τη Δευτέρα. Μην τα περιμένουμε όλα από τους άλλους.

lkt

Παράθεση από: AlexPapplir στις 25 Αυγ 2013, 12:17:36 ΠΜ
αν θες να βάλεις ένα χεράκι, πιάσε δουλειά αύριο πρωί πρώι,τα τηλέφωνα και τα mail, και με πεισσότερη ένταση τη Δευτέρα
Πίστεψε με το έχω κάνει από την πρώτη στιγμή αλλά η ανταπόκριση είναι μηδενική. Μέχρι τώρα δεν ταρακουνιούνται με αυτή την τακτική της ήπιας αντίδρασης. Μακάρι να είμαι εγώ λάθος και να δούμε θεαματική στροφή υπέρ μας τις επόμενες μέρες...

AlexPapplir

Να βγάλουν πανεπιστημιακό καθηγητή στον αέρα. Να έρθει σε επαφή η ΠΕΚΑΠ με έναν καθηγητή (από τους 95 ή τους ΕΚΠΑ) ο οποίος θα ζητησει να κάνει παρέμβαση σε τηλεοπτική εκπομπή! Δεν υπάρχει όυτε ένας με πρόσβαση σε δημοσιογράφο και τηλεοπτικό σταθμό;

lkt

Παράθεση από: AlexPapplir στις 25 Αυγ 2013, 12:31:53 ΠΜ
Να βγάλουν πανεπιστημιακό καθηγητή στον αέρα. Να έρθει σε επαφή η ΠΕΚΑΠ με έναν καθηγητή (από τους 95 ή τους ΕΚΠΑ) ο οποίος θα ζητησει να κάνει παρέμβαση σε τηλεοπτική εκπομπή! Δεν υπάρχει όυτε ένας με πρόσβαση σε δημοσιογράφο και τηλεοπτικό σταθμό;
Μαζί σου αλλά γιατί δεν το κάνουν; Επαναλαμβάνω αυτό που έγραψα πιο πάνω. Αφού δεν μπαίνουν μπροστά να αντιδράσουν πιο δυναμικά οι Πανεπιστημιακοί πράγμα που θα ήταν το ιδανικό σενάριο, τους "αιφνιδιάζουμε" (έτσι κι αλλιώς σίγουρα μας παρακολουθούν) κι εμείς λέγοντας: ή πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα ή απορρίπτουμε το δίωρο γενικής!
Μην πέφτετε οι μόνιμοι στη φάκα του δίωρου και στην προσωρινή λύση του Δημοτικού. Αν δεν αναγνωριστεί τώρα η Πληροφορική ως ισότιμη επιστήμη, πολλοί συνάδελφοι θα δουν την πόρτα της εξόδου από τα σχολεία μέσα στα επόμενα χρόνια.

odyssevax

http://seepea-stella.blogspot.gr/2013/08/2482013.html - Η "έκπληξη"!

Συνδυάστε το τώρα με τον β' γύρο των μετατάξεων και τα μητσοτακομόρια, και δένει το παζλ!

(διευκρίνιση: η λέξη έκπληξη αναφέρεται στον ταμία της ΟΛΜΕ όπως την χρησιμοποίησε ότι τους την είπε ο Υπουργός, στη χτεσινή πρωϊνή εκπομπή του ΣΚΑΙ στον Λυριτζή, δείτε εδώ: http://www.skai.gr/tv/show/?showid=64410, Εκπομπή 23/8/2013 Β' μέρος στο 48:20)

και έτσι για κερασάκι: http://www.diorismos.gr/Dpages/news/viewnews.php?nid=16308&spec=edu&type=1

Κάποτε θα δικαιωθώ, αλλά θα είναι αργά!

seibei

«Όλοι οι εκπαιδευτικοί από τον Σεπτέμβριο του 2013 αποκτούν οργανική θέση στο σχολείο
χωρίς όρια ωρών και γραφειοκρατικά τερτίπια τοποθέτησης που γεννούν  ανασφάλεια και αδιαφάνεια.»

Οι εξωγήινοι που είχαν καταλάβει το ΥΠΑΙΘ και οι οποίοι επέβαλαν τα εν λόγω ανασφαλειογόνα τερτίπια,
έφυγαν!!!
Λέτε να του είχαν επιβάλει και την υποβάθμιση της Πληροφορικής ;;; ::)

NiColas1957

Λοιπόν, έστειλα κάπου 90 e-mails στις διευθύνσεις της λίστας που μας έδωσε ο συνάδελφος με το xls και πείρα μία απάντηση από τον κύριο Γιώργο Παπακωνσταντίνου, ο οποίος βλέποντας τα ονόματα στα συνημμένα, μου λέει ότι πολλά από αυτά είναι συνταξιούχων καθηγητών, όπως συνταξιούχος είναι και αυτός!

Μου εξηγεί ότι παλιότερα είχε ο ίδιος γράψει βιβλίο για μάθημα που διδάχτηκε για έναν χρόνο στη δευτεροβάθμια, ότι βοήθησε να φτιαχτεί λογισμικό που θα βοηθούσε τους μαθητές, ότι το έστειλε από μόνος του στα σχολεία και ότι δεν αξιοποιήθηκε.

Μου λέει επίσης ότι έχει και αυτός αγωνιστεί για να διδάσκετε η πληροφορική στο λύκειο, ότι δεν είναι ενήμερος για τι ακριβώς αλλαγές γίνονται σήμερα και ότι θα μπορούσα να βρω διευθύνσεις εν ενεργεία καθηγητών στη διεύθυνση του τμήματός του στο ... www.ece.ntua.gr  και μου προτείνει να απευθυνθώ σε νεότερους συνάδελφους και συγκεκριμένα στους κυρίους Παπασπύρου και Κοζύρη.

Αυτό και θα κάνω αύριο, Κυριακή, αλλά θα έλεγα ότι ίσως πρέπει να το κάνετε και εσείς, ιδικά αν τους γνωρίζεται.

Ελπίζω να δω και κάποιο ακόμα e-mail ως απάντηση στα 90 που έστειλα το απόγεμα του Σαββάτου.  ;)


Παναγιώτης Καραγεώργος

Συνάδελφε NiColas1957, στη διεύθυνση www.ece.ntua.gr υπάρχουν ακριβώς τα ίδια ονόματα καθηγητών με τη λίστα xls. Οι δε Κοζύρης και Παπασπύρου είναι με νούμερα 28 και 53 στη λίστα. Θετικό ότι σου απάντησε. Θα στείλω κι εγώ σήμερα επιστολή στους καθηγητές του ΕΜΠ.

petrosp13

"Οι μαθητές θα κληθούν να επιλέξουν ένα από τα πέντε ή έξι επιστημονικά πεδία εξειδίκευσης."

Το ξαναλέω κι αυτό
Όταν τα παιδιά αντιληφθούν τι σημαίνει αυτό, θα γίνει χαμός
Όταν αυτή την στιγμή κάποιο παιδί μπορούσε να δηλώσει μέχρι και 200+ σχολές και το οδηγούν να δηλώνει πλέον πεδία που έχουν από 20 μέχρι 50-60 σχολές, τότε καταλαβαίνετε ότι αυτό δεν θα περάσει (όχι απλά εύκολα, αλλά καθόλου)
Συνεπώς, επειδή θα αναγκαστούν να δώσουν κι άλλο πεδίο στα παιδιά, θα πρέπει να είμαστε παρόντες σαν μάθημα κατεύθυνσης, ώστε να έχουμε το 4+1. Διαφορετικά, θα ανακατέψουν μόνο τα υπάρχοντα μαθήματα
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής