Η Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο v.2

Ξεκίνησε από Λαμπράκης Μανώλης, 09 Ιουν 2013, 12:00:40 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Σπύρος Δουκάκης

Ανακοίνωση της ΕΠΥ

Η Ελληνική Εταιρεία Επιστημόνων και Επαγγελματιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΕΠΥ) ενημερώθηκε με ιδιαίτερη έκπληξη και δυσαρέσκεια σχετικά με το πρόγραμμα του Ενιαίου και Τεχνολογικού Λυκείου το οποίο περιέχεται στο υπό διαβούλευση Σχέδιο Νόμου (ΣΝ). Επίσης δυσαρέσκεια και κατάπληξη προκάλεσε ο χρόνος που επελέγη να τεθεί το ΣΝ σε διαβούλευση, εν μέσω των θερινών διακοπών των συναδέλφων καθηγητών.

Η ΕΠΥ εδώ και πάνω από 25 χρόνια διοργανώνει τον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Πληροφορική (ΠΔΠ). Ο διαγωνισμός αυτός απευθύνεται σε μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου και αφορά σε προβλήματα αλγοριθμικής σκέψης στα οποία οι μαθητές καλούνται να απαντήσουν χρησιμοποιώντας γλώσσες προγραμματισμού. Από τον ΠΔΠ βγαίνει η Εθνική Ομάδα Πληροφορικής η οποία εκπροσωπεί τη χώρα μας σε διεθνείς διαγωνισμούς (International Olympiad on Informatics, Balkan Olympiad on Informatics). Η προσπάθεια αυτή, την οποία έχει καταβάλλει η ΕΠΥ σε συνεργασία και με την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας έχει αποφέρει μέχρι τώρα περισσότερα από 25 μετάλλια στη χώρα μας, τα οποία την τοποθετούν στο στερέωμα των χωρών με ύπαρξη στο αγωνιστικό γίγνεσθαι.

Απαραίτητη προϋπόθεση για τη συνέχιση της επιτυχημένης αυτής πορείας είναι η διατήρηση και ενίσχυση των μαθημάτων πληροφορικής στο Γυμνάσιο, Γενικό και Τεχνολογικό Λύκειο, και των συναδέλφων Καθηγητών Πληροφορικής, οι οποίοι θα στηρίξουν και θα ανδρώσουν την προσπάθεια αυτή.

Θεωρούμε περιττό να αναφέρουμε ότι η ανάπτυξη υψηλής στάθμης επιστημόνων πληροφορικής αποτελεί μοχλό ανάπτυξης της χώρας. Χώρες οι οποίες δίνουν βάση στην ανάπτυξη (ΗΠΑ, Ρωσία, Κίνα κ.λπ.) έχουν φροντίσει όχι μόνο για την εισαγωγή μαθημάτων πληροφορικής σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης, αλλά και για τη δημιουργία ειδικών σχολείων (σε αντιστοιχία με τα μουσικά σχολεία) τα οποία δίνουν έμφαση στην εκπαίδευση στην Πληροφορική και εντοπίζουν και αξιοποιούν ταλέντα στο συγκεκριμένο αντικείμενο, καθώς επίσης και ότι.

Η ΕΠΥ συμφωνεί με την τελευταία ανακοίνωση της Πανελλήνιας Ένωσης καθηγητών πληροφορικής (ΠΕΚΑΠ) στα σημεία και στις αλλαγές που προτείνονται και όπου με σαφήνεια επισημαίνεται ότι η συνεισφορά των μαθημάτων της Πληροφορικής στην παροχή ολοκληρωμένης παιδείας στους μαθητές του Ελληνικού σχολείου είναι πολύ σημαντική.

Η διδασκαλία της Πληροφορικής στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση συμβάλει στον τεχνολογικό αλφαβητισμό των μαθητών ώστε να μπορούν να αντιληφθούν έννοιες της Πληροφορικής αλλά και να χρησιμοποιούν λογισμικό για την συλλογή, επεξεργασία, σύνθεση και παρουσίαση της πληροφορίας.  Επιπλέον η διδασκαλία της αλγοριθμικής, βοηθά στην καλλιέργεια της αναλυτικής και συνθετικής σκέψης, στην ενεργοποίηση της δημιουργικότητας και της φαντασίας καθώς και στη απόκτηση ικανοτήτων μεθοδολογικού χαρακτήρα.

Θα πρέπει ακόμη να σημειωθεί ότι η Πληροφορική αποτελεί θεμέλιο λίθο στην προσπάθεια ανάπτυξης ποιοτικών και ανταγωνιστικών υπηρεσιών.  Για το λόγο αυτό χρειαζόμαστε τόσο ανθρώπους που να αντιλαμβάνονται και να χρησιμοποιούν τις δυνατότητες της τεχνολογίας της Πληροφορικής όσο και ανθρώπους με ικανότητες ανάπτυξης ποιοτικού και ανταγωνιστικού λογισμικού. Η εκπαίδευση των ανθρώπων αυτών πρέπει να ξεκινήσει από το Σχολείο.

Με βάση τα παραπάνω θεωρούμε απαραίτητο η Πληροφορική να είναι βασικό μάθημα καθώς και να ενισχυθεί η διδασκαλία της αλγοριθμικής και του προγραμματισμού στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.

Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΠΥ

Ο Πρόεδρος
Ιωάννης Βογιατζής
Επ. Καθηγητής ΤΕΙ Αθήνας

Ο Αντιπρόεδρος
Χρήστος Δουληγέρης
Καθηγητής Πανεπιστημίου Πειραιά

Η Γενική Γραμματέας
Κλειώ Σγουροπούλου
Αν,. Καθηγήτρια ΤΕΙ Αθήνας

Ο Ταμίας
Γιάννης Κατωπόδης

Τα μέλη
Χρήστος Φραγκογιάννης
Νέστωρ Ιωαννίδης
Λεωνίδας Σιώζιος
Παναγιώτης Καραγεώργος

ftsak

ο υφυπουργός υποσχέθηκε στους καλλιτεχνικούς μια παραπάνω ώρα. Από ποιο μάθημα θα την πάρει? οεο  ???

Παράθεση από: soron80 στις 20 Αυγ 2013, 03:59:20 ΜΜ
Δεν ξέρω αν ταιριάζει στο συγκεκριμένο θέμα, αλλά ενώ εμείς προσπαθούμε να διατηρήσουμε κάποιες ώρες στο λύκειο, κάποιοι άλλοι προσπαθούν να μας πάρουν πάλι τη μια κερδισμένη ώρα στο Γυμνάσιο και να πάμε στη Μια πάλι..
Πληροφορίες από ψηλά πριν μερικά λεπτά...
Μπορεί κάποιος να το διασταυρώσει?

Επίσης έχει γραφτεί σε πολλά σάιτ και εφημερίδες το σενάριο ότι όσοι μείνουν στη διάθεση μετά τις μετατάξεις θα πάνε για διαθεσιμότητα με κάποιου είδους αξιολόγηση εξπρές, (ΑΣΕΠ, μεταπτυχιακά κλπ).

Δική μου πρόβλεψη: Σε 2 χρόνια όσοι έχουν μείνει στα Λύκεια θα έχουν τεράστιο πρόβλημα. Θα υπάρχουν τόσες θέσεις πρωτοβάθμιας τότε?

Τέλος όσον αφορά τις αντιδράσεις των βουλευτών ένα έχω να πω:
Ποιος περίμενε ότι ένα κόμμα-ανέκδοτο όπως οι ανεξάρτητοι έλληνες θα έβγαζε μια τόσο σωστή ανακοίνωση-διαμαρτυρία και η αξιωματική αντιπολίτευση (τρομάρα τους) θα μας δούλευε με αυτόν τον τρόπο.

lkt

Παράθεση από: soron80 στις 20 Αυγ 2013, 03:59:20 ΜΜ
Δεν ξέρω αν ταιριάζει στο συγκεκριμένο θέμα, αλλά ενώ εμείς προσπαθούμε να διατηρήσουμε κάποιες ώρες στο λύκειο, κάποιοι άλλοι προσπαθούν να μας πάρουν πάλι τη μια κερδισμένη ώρα στο Γυμνάσιο και να πάμε στη Μια πάλι..
Πληροφορίες από ψηλά πριν μερικά λεπτά...
Μπορεί κάποιος να το διασταυρώσει?
Αν θέλουν και πιστοποίηση στο Γυμνάσιο, η 1 ώρα δεν πιστεύω πως είναι αρκετή.

Ανδρέας Φαρμακόρης

Σκεφτόμουν να φτιάχναμε κάτι με αυτή την εινόνα του στυλ.   "Δεν μπορω να σβήσω την Πληροφορική από το Λύκειο.  Η κοινωνία την χρειάζεται ...κ.α"  (η ιδεα μου ηρθε από την κατακλείδα της ανακοινωσης των ΑΝ.ΕΛ)  .  Εχες κανεις καλυτερη εμπνευση απο εμένα;
Καθηγητης Πληροφορικής ΠΕ19
Λυκειο Αμπελακίων Σαλαμίνας

AlexPapplir

Παράθεση από: Ανδρέας Φαρμακόρης στις 20 Αυγ 2013, 01:26:29 ΜΜ
Υπάρχει πρόβλημα με την δημοσίευση των κινήσεων που γίνονται.  Η επιστολή των 100 πανεπιστημιακών αναρτήθηκε μόνο στο esos.  Το ίδιο και η κοινη θεση ΠΕΚΑΠ-ΕΠΥ-ΕΠΕ.

Το άιτημά μας είναι δίκαιο! Συναντώ κόσμο καθημερινά και όταν τους λέω ότι στο νεό λύκειο δεν υπάρχει πληροφορική, μένουν έκπληκτοι.  Είναι οξύμωρο που τα ΜΜΕ δεν αναδεικνύουν το θέμα.

ΠΡΟΤΕΙΝΩ: να στείλουμε mail σε δημοσιογράφους προσωπικά, όχι σε mail των σταθμών, οι οποίοι κάνουν ενημερωτικές εκπομπές σε ραδιόφωνο, τηλεόραση και σε δημοσιουγράφους εφημερίδων, ένα πολύ σύντομο κειμενάκι που θα τους δίνει να καταλάβουν άμεσα τί συμβάνει, δεν θα κουράζει, χωρίς μακροσκελείς αναφορές.

γράφω σύντομα ένα σχέδιο, ο καθένας μπορεί να κάνει διορθώσεις και να βάλει την πινελιά του:

" Αγαπητέ κύριε <<όνομα δημοσιογράφου>>  γνωρίζετε ότι:
                                Το Υπουργείο Παιδείας πρωτοτυπεί! το νομοσχέδιο που θα κατατεθεί στην Βουλή την επόμενη εβδομάδα προβλέπει την Εξαφάνιση των μαθημάτων  Πληροφορικής από το Νέο Λύκειο! Όταν σε όλο τον πλανήτη εντείνεται η διδασκαλία μαθημάτων πληροφορικής σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης, στην Ελλάδα γυρίζουμε 30 χρόνια πίσω, αφαιρώντας την. Ελπίζουμε ότι το λάθος αυτό θα διορθωθεί, έστω και την τελευταία στιγμή."

Πιστεύεις ότι  οι νέοι της πατρίδας μας πρέπει να έχουν θέση στον ψηφιακό κόσμο που γιγαντώνεται;
Θέλεις οι νέοι μας να έχουν διευρυμένους ορίζοντες;

Αν συμφωνείς, κάνε μία αναφορά μέσα από την εκπομπή σου, (εφημερίδα, blog, ραδιόφωνο κ.α.)

Αν θέλεις να ενημερωθείς περισσότερο:
(Συνημμένα, επιστολές πανεπιστημιακών, σχολικών συμβούλων ΠΕΚΑΠ κλπ, κλπ,)


skai 100,3, realmf97.8,   Το Βημα,  Πρώτο θέμα, κλπ, εντοπίζουμε mail δημοσιογράφων και στέλνουμε ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ.

Πρέπει να στείλουμε όσο γίνεται περισσότεροι σε όσο το δυνατό περισσότερους. Δεν μπορεί, κάπου θα πιάσει...






seibei

Παράθεση από: ftsak στις 20 Αυγ 2013, 04:13:05 ΜΜ
ο υφυπουργός υποσχέθηκε στους καλλιτεχνικούς μια παραπάνω ώρα. Από ποιο μάθημα θα την πάρει? οεο  ???

Επίσης έχει γραφτεί σε πολλά σάιτ και εφημερίδες το σενάριο ότι όσοι μείνουν στη διάθεση μετά τις μετατάξεις θα πάνε για διαθεσιμότητα με κάποιου είδους αξιολόγηση εξπρές, (ΑΣΕΠ, μεταπτυχιακά κλπ).

Δική μου πρόβλεψη: Σε 2 χρόνια όσοι έχουν μείνει στα Λύκεια θα έχουν τεράστιο πρόβλημα. Θα υπάρχουν τόσες θέσεις πρωτοβάθμιας τότε?

Τέλος όσον αφορά τις αντιδράσεις των βουλευτών ένα έχω να πω:
Ποιος περίμενε ότι ένα κόμμα-ανέκδοτο όπως οι ανεξάρτητοι έλληνες θα έβγαζε μια τόσο σωστή ανακοίνωση-διαμαρτυρία και η αξιωματική αντιπολίτευση (τρομάρα τους) θα μας δούλευε με αυτόν τον τρόπο.
Με μια μικρή επιφύλαξη λεω πως για να στείλει κάποιους σε διαθεσιμότητα πρέπει να αξιολογηθούν όλοι οι υπάλληλοι του κλάδου. Γιαυτό και δεν το έχει κάνει μέχρι τώρα.
Άρα δεν έχει να κάνει με αυτούς που μένουν στην διάθεση μόνο.

AlexPapplir

μία ακόμα δημοσίευση:
http://www.diorismos.gr/Dpages/news/viewnews.php?nid=16274&spec=edu&type=1

ΔΕΙΤΕ ΑΥΤΟ: http://www.dictyo.gr/2011-10-04-12-17-46/41331--2500-.html

(καθόλου τυχαία η επιλογή των σχολίων!!!) από τα 3700, αυτά βρήκαν να δείξουν!!! θέλουν κράξιμο!!!

pthomop

Ζήτησα ενημερωση ξανά από τον αιρετο του Συριζα. Δεν έμεινα ικανοποιημένος απο τις απαντήσεις του. Να κάνεις την αίτηση για μετάταξη στο Δημοτικό μήπως πάρεις οργανική αλλά κλείνεις την πόρτα για πάντα στην Δευτεροβάθμια. Αν κάνεις αίτηση , αποδέχεσαι οτι είσαι υπεραριθμος αρα υποψήφιος για μετάταξη σε διοικητικές θέσεις ή διαθεσιμότητα. Οταν το ρώτησα αν μιλησε με Παπαδημούλη μου είπε πως θα το κάνει.
Ήταν θυμωμένος με τον κλάδο μας γιατί κάποιοι απο εμας στείλαμε επιστολή γλειψίματος στον Σαμαρά( ισχύει κάτι τέτοιο;). Αύριο πιστεύω θα έχω καλύτερη ενημέρωση απο αυτόν.
Ομολογώ οτι η ανακοίνωση των ΑΝΕΛ ήταν ανέλπιστα υπέροχη. Ελπίζω να προβληθεί απο τα ΜΜΕ.

AlexPapplir

σχόλιο στη διαβούλευση:

Πανελλήνια Ένωση Διπλωματούχων Μηχανικών Δευτεροβάθμιας Eκπαίδευσης
Π.Ε.Δ.ΜΗ.Δ.Ε.
Έρμου 37, 16233 Βύρωνας
http://www.edmide.gr, ΤΗΛ: 210 6851675, 210 7644012, 6974847800, FAX: 210 6851675

Αθήνα, 20/8/13
Αρ.Πρωτ.: 280

Προς: Υπουργό Παιδείας
κ. Αρβανιτόπουλο

Αξιότιμε Υπουργέ,

Ενόψει των αλλαγών στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, η Πανελλήνια Ένωση Διπλωματούχων Μηχανικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (Π.Ε.Δ.ΜΗ.Δ.Ε.), θα ήθελε να σας επισημάνει τα εξής :

Οι σύγχρονες αναπτυγμένες κοινωνίες μεταβαίνουν από την λεγόμενη «κοινωνία της πληροφορίας» στην «κοινωνία της γνώσης», στην οποία οι τεχνολογικές και επιστημονικές γνώσεις αποτελούν θεμελιώδεις παραγωγικούς παράγοντες του κοινωνικού και οικονομικού βίου. Με βάση τα παραπάνω και επειδή το εκπαιδευτικό σύστημα αποτελεί βασικό δομικό στοιχείο διαμόρφωσης του μελλοντικού ανθρώπινου δυναμικού,
η μεταρύθμιση:

Α) Θα έπρεπε τουλάχιστον να διασφαλίζει, εαν όχι να δευρύνει, την τεχνολογική διασταση της γνωσης στο Γυμνάσιο και στο Γενικό Λυκείο. Αντιθέτως την εκμηδένισε σχεδόν καταργώντας ή περιορίζοντας τα μαθήματα που την προσέφεραν, όπως:

α) Το μάθημα του Σχεδίου
Το σχέδιο είναι διεθνής γλώσσα επικοινωνίας, την οποία συναντούμε πλέον συχνά στην καθημερινή μας ζωής. Δεν είναι δυνατόν ο απόφοιτος Λυκείου να μην μπορεί να αναγνώσει στοιχειωδώς ένα σχέδιο.

β) Το μάθημα της Πληροφορικής

Η αναβάθμιση της Πληροφορικής στο Γυμνάσιο είναι αναμφισβήτητα θετικό γεγονός. Αντιθέτως, η υποβάθμιση της στο Λύκειο (ένα μάθημα επιλογής) είναι εκτός της σύγχρονης τεχνολογικής εποχής μας.

γ. Το μάθημα της Τεχνολογίας

Η Τεχνολογία, αναπόσπαστο κομμάτι του σύγχρονου πολιτισμού, δεν πρέπει να λείπει από την δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Το μάθημα του Γυμνασίου, όπου ο μαθητής σχεδιάζει, κατασκευάζει με δημιουργικότητα, αναπτύσσοντας παράλληλα τις ψυχοκινητικές του δεξιότητες και αποκτώντας μοναδικές εμπειρίες από επισκέψεις σε παραγωγικές μονάδες, δεν πρέπει σε καμιά περίπτωση να είναι προαιρετικό. Η κατάργηση του μαθήματος της Τεχνολογίας από το Γενικό Λύκειο και ουσιαστικά από το Γυμνάσιο στερεί τους μαθητές την τεχνολογική διάσταση του πολιτισμού μας.

Β) Θα έπρεπε να προσαρμόσει την Τεχνική – Επαγγελματική Εκπαίδευση (ΤΕΕ) στο παραγωγικό μοντέλο που θα οδηγήσει την χωρα στην αναπτυξη. Να καταγράψει λεπτομερώς τις ανάγκες σε γνώσεις και δεξιότητες ανά οικονομική δραστηριότητα και ειδικότερα ανά ειδικότητα. Επίσης, καμία μεταρρύθμιση δεν μπορεί να αποβεί ωφέλιμη, αν δεν λάβει υπ΄ όψιν και την ανταπόκριση της αγοράς εργασίας προς τους αποφοίτους της ΤΕΕ.
Με βάση τα παραπάνω παρατηρούμε οτι στη νέα ΤΕΕ, παραμένουν ειδικότητες χωρίς ζήτηση, υπάρχουν ελλείψεις σε άλλες (π.χ στους Δομικούς), ενώ δημιουργούνται και νέες στρεβλώσεις με καινοφανείς τομείς-ειδικότητες όπως η ενοποίηση ηλεκτρολόγων και ηλεκτρονικών οι οποίοι έχουν τελείως διαφορετικά αντικείμενα εργασίας.

Επειδή η τωρινή εκπαιδευτική μεταρρύθμιση θα επηρεάσει την Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση για πολλά χρόνια, παρακαλούμε όπως λάβετε υπ' όψιν τα παραπάνω. Οι Διπλ. Μηχανικοί που υπηρετούν στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση μπορούν με την ποιότητα και την εμπειρία που διαθέτουν να συμβάλλουν τα μέγιστα στην κατεύθυνση της αναβάθμισης της Εκπαίδευσης.

Με τιμή

Θεόδωρος Δ. Γεωργάκης
Πρόεδρος

lkt

Παράθεση από: AlexPapplir στις 20 Αυγ 2013, 05:14:21 ΜΜ


ΔΕΙΤΕ ΑΥΤΟ: http://www.dictyo.gr/2011-10-04-12-17-46/41331--2500-.html

(καθόλου τυχαία η επιλογή των σχολίων!!!) από τα 3700, αυτά βρήκαν να δείξουν!!! θέλουν κράξιμο!!!
Η επιλογή των σχολίων είναι από ύποπτη έως προβοκατόρικη. Δύσκολο να μην υπάρχει δόλος. Ξέρει μήπως κανείς ποιοι διαχειρίζονται το dictyo.gr;

ftsak

έχεις δίκιο, ο νόμος αυτό λέει και είναι ξεκάθαρος. Μου κάνει εντύπωση όμως που αυτή την εποχή υπάρχουν τόσα δημοσιεύματα που μιλούν για διαθεσιμότητα αυτών που είναι στη διάθεση.

Παράθεση από: seibei στις 20 Αυγ 2013, 04:39:08 ΜΜ
Με μια μικρή επιφύλαξη λεω πως για να στείλει κάποιους σε διαθεσιμότητα πρέπει να αξιολογηθούν όλοι οι υπάλληλοι του κλάδου. Γιαυτό και δεν το έχει κάνει μέχρι τώρα.
Άρα δεν έχει να κάνει με αυτούς που μένουν στην διάθεση μόνο.

ftsak

ΧΑΧΑ,
καλά ρε τι περιμένατε, ότι θα διαβάσει ο υπουργός τα σχόλιά σας και θα τα λάβει υπόψη του?
έχετε αντιληφθεί με τι άτομα έχουμε να κάνουμε? οι σύμβουλοί του είναι όλοι εξωθεσμικοί.

Είναι φανερό ότι ο υπουργός θα προσπαθήσει να εξαργυρώσει την μεγάλη συμμετοχή όλων στη διαβούλευση για να νομιμοποιήσει το νομοσχέδιο. Και αφού το περάσει από τη βουλή μετά θα πίνει εις υγείαν των κορόιδων που έχασαν το καλοκαίρι τους για να γράφουν σχόλια στη διαβούλευση.

Παράθεση από: lkt στις 20 Αυγ 2013, 05:59:32 ΜΜ
Η επιλογή των σχολίων είναι από ύποπτη έως προβοκατόρικη. Δύσκολο να μην υπάρχει δόλος. Ξέρει μήπως κανείς ποιοι διαχειρίζονται το dictyo.gr;

NiColas1957

Παράθεση από: pthomop στις 20 Αυγ 2013, 05:14:29 ΜΜ
...
Ήταν θυμωμένος με τον κλάδο μας γιατί κάποιοι απο εμας στείλαμε επιστολή γλειψίματος στον Σαμαρά( ισχύει κάτι τέτοιο;).  ..... 

Πες του χαιρετίσματα, ότι Δεν γλύφουμε κανέναν αλλά πιέζουμε τους πάντες!

Πάντως εδώ μπήκε το κείμενο των Πανεπιστημιακών.
http://left.gr/news/epistoli-panepistimiakon-daskalon-ston-yp-paideias-gia-tin-pliroforiki-sto-lykeio

και εδώ :)
http://www.kolivas.de/archives/158707



NiColas1957

Παράθεση από: ftsak στις 20 Αυγ 2013, 06:04:50 ΜΜ
ΧΑΧΑ, .......
..... Και αφού το περάσει από τη βουλή μετά θα πίνει εις υγείαν των κορόιδων που έχασαν το καλοκαίρι τους για να γράφουν σχόλια στη διαβούλευση.

Το ποιος είναι ο υπουργός και ποιοι είναι οι «σύμβουλοι» και «ιθύνοντες» το ξέρουμε.
Αλλά για να μην τρελαθούμε εντελώς, θα ήταν καλύτερα να μην γράφαμε τίποτα και απλά να απολαμβάναμε «τα μπάνια του λαού» έτσι ώστε να μην «χάσουμε» το καλοκαίρι μας?   

Συνεχίζουμε τον αγώνα μας όπως καλύτερα μπορεί ο καθένας μας.


Ανδρέας Φαρμακόρης

Καθηγητης Πληροφορικής ΠΕ19
Λυκειο Αμπελακίων Σαλαμίνας