Η Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο v.2

Ξεκίνησε από Λαμπράκης Μανώλης, 09 Ιουν 2013, 12:00:40 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

pgrontas

Παράθεση από: janag79 στις 11 Αυγ 2013, 01:19:26 ΜΜ
Αν υπάρχουν εδώ συνάδελφοι που έχουν αποφοιτήσει απο το ΠαΠει και είχαν καθηγητή τον συγκεκρικμένο κύριο, ας του στείλουν 1,2,3 ευγενικά mail να τον ρωτήσουν τι παίχτηκε, και γιατί δεν υπάρχουμε στο Λύκειο ; Αν δεν απαντήσει να στείλουμε και οι απόφοιτοι άλλων πανεπιστημίων...Θα το αναλάβει κάποιος;
Του έχω ήδη στείλει και όταν/αν μου απαντήσει θα ενημερώσω. Οφείλω να πω ότι ως φοιτητής δεν είχα σχέσεις μαζί του εκτός από τις τυπικές, αλλά σε καμία περίπτωση δεν μου έδινε την εντύπωση ότι θα είχε εν γνώση του σχέση σε κάτι τόσο αρνητικό για την εξέλιξη της πληροφορικής.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: che στις 11 Αυγ 2013, 11:49:08 ΠΜ

Σχετικά με τους φροντιστές δεν τους καίγεται καρφί. Εγω μπορω να κάνω συζήτηση με τον πρόεδρο του οεφε πάντως τον οποίο τον ξέρω προσωπικά. Μια ανακοίνωση νομίζω ότι θα μας την βγάλει. Δεν ξέρω όμως κατα ποσο ειναι χρήσιμο.

Να το κάνεις και να του ζητήσεις να υποστηρίξει τους εργαζόμενους του...


itt

Παράθεση από: pgrontas στις 11 Αυγ 2013, 01:24:09 ΜΜ
Του έχω ήδη στείλει και όταν/αν μου απαντήσει θα ενημερώσω. Οφείλω να πω ότι ως φοιτητής δεν είχα σχέσεις μαζί του εκτός από τις τυπικές, αλλά σε καμία περίπτωση δεν μου έδινε την εντύπωση ότι θα είχε εν γνώση του σχέση σε κάτι τόσο αρνητικό για την εξέλιξη της πληροφορικής.

Για ποιον μιλάτε; Ελπίζω να μην αναφέρεστε στον Φούντα.

pgrontas

Παράθεση από: itt στις 11 Αυγ 2013, 01:35:17 ΜΜ
Για ποιον μιλάτε; Ελπίζω να μην αναφέρεστε στον Φούντα.
Εγώ αναφέρομαι στον Θ. Παναγιωτόπουλο που είναι μέλος του ΙΕΠ.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

Γιάννης Αναγνωστάκης

Έχει μιλήσει κανείς με Κάτσικα;

itt

Παράθεση από: pgrontas στις 11 Αυγ 2013, 01:36:26 ΜΜ
Εγώ αναφέρομαι στον Θ. Παναγιωτόπουλο που είναι μέλος του ΙΕΠ.

Ω μα ναι, το χα ξεχάσει αυτό. Απλά κάποιος είπε ότι έστειλε και στον πρόεδρο του τμήματος.

Katsadouros_Dhm

Ρε παιδιά, είναι δυνατόν να είναι Πληροφορικός στην επιτροπή για το νέο λύκειο και να έχουμε υποστεί τέτοια εκτέλεση; Απίστευτα πράγματα...

ΣΧΟΙΝΑΣ ΚΩΣΤΑΣ

Τι  παραπανω συναδελφοι εκαναν οι καθηγητες των αγγλικων και το κερδισαν που ειναι η πανελλαδικη δυναμη του κλαδου μας ξυπνηστε θα μας σβυσουν απο το χαρτι της παιδειας
Καθηγητής πληροφορικής ΠΕ20

billdnet

Παράθεση από: Katsadouros_Dhm στις 11 Αυγ 2013, 01:58:59 ΜΜ
Ρε παιδιά, είναι δυνατόν να είναι Πληροφορικός στην επιτροπή για το νέο λύκειο και να έχουμε υποστεί τέτοια εκτέλεση; Απίστευτα πράγματα...

Ποιος ξέρει τι λαγους με πετραχηλια του εταξαν... της Ποπης γινεται. Επιπλεον, κανενας της ΠΕΚΑΠ δεν μας ενημερωσε για το τι υποθηκε στην τελευταια συναντηση που ειχαν με το Υπουργείο. Ειναι δυνατόν? Βρωμάει ή παρα βρωμαει;;;;;

tomgeri

Παράθεση από: bill_net στις 11 Αυγ 2013, 02:09:11 ΜΜ
Ποιος ξέρει τι λαγους με πετραχηλια του εταξαν... της Ποπης γινεται. Επιπλεον, κανενας της ΠΕΚΑΠ δεν μας ενημερωσε για το τι υποθηκε στην τελευταια συναντηση που ειχαν με το Υπουργείο. Ειναι δυνατόν? Βρωμάει ή παρα βρωμαει;;;;;

http://apokalipseto.blogspot.gr/2013/08/blog-post_91.html

Νομίζω κάτι ανάλογο με το παραπάνω πρέπει να κάνουμε και εμείς, για όσους αποδειχτεί ότι είναι υπεύθυνοι για το αίσχος της απομάκρυνσης της πληροφορικής από το λύκειο. Ανακαλύψτε τους στα γραφεία τους, στα σπίτια τους, στις διακοπές τους. Παντού. Όποιος ξέρει οτιδήποτε για αυτούς, να το διαδώσει. Να περάσουν μαύρο καλοκαίρι.

Αποκαλύψτε τους υπεύθυνους και τους προδότες!
Η μονιμότητα των ΔΥ στις πραγματοπαγείς θέσεις προστατεύεται συνταγματικά, στις προσωποπαγείς μόνο νομικά.
Και ο νόμος αλλάζει πολύ εύκολα, από την μια στιγμή στην άλλη.

pgrontas

Ας μην βγάζουμε τόσο εύκολα συμπεράσματα. Μπορεί να μην έχουν ερωτηθεί καν, όπως το ΕΣΥΠ.
Τέλος πάντων, προσωπικά αυτό που δεν μου αρέσει είναι η απουσία ενημέρωσης από την ΠΕΚΑΠ.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

tomgeri

Παράθεση από: pgrontas στις 11 Αυγ 2013, 02:20:30 ΜΜ
Ας μην βγάζουμε τόσο εύκολα συμπεράσματα. Μπορεί να μην έχουν ερωτηθεί καν, όπως το ΕΣΥΠ.
Τέλος πάντων, προσωπικά αυτό που δεν μου αρέσει είναι η απουσία ενημέρωσης από την ΠΕΚΑΠ.

Δεν ξέρω για την ΠΕΚΑΠ, ο άλλος του παπει όμως ήταν στην επιτροπή!!!!!!
Η μονιμότητα των ΔΥ στις πραγματοπαγείς θέσεις προστατεύεται συνταγματικά, στις προσωποπαγείς μόνο νομικά.
Και ο νόμος αλλάζει πολύ εύκολα, από την μια στιγμή στην άλλη.

Katsadouros_Dhm

Συμφωνώ και εγώ ότι δεν πρέπει να βγάζουμε εύκολα συμπεράσματα και να κατηγορούμε έτσι αβίαστα...

ftsak

ωχ, κοίτα να δεις κάτι μου θυμίζουν τα παρακάτω.
Αλήθεια πόσους λογαριασμούς έχεις στο στέκι?

Παράθεση από: tomgeri στις 11 Αυγ 2013, 12:17:20 ΜΜ
Όπως είπε και ένας συνάδελφος πριν, πρέπει η πληροφορικη να έχει δύο μαθήματα στο λύκειο. Το πρώτο να είναι κατασκευή κώδικα, και το άλλο ανάγνωση κώδικα. Και όλα αυτά, εις βάρος των ωρών των παραδοσιακών μαθηματικών και της φυσικής, που είναι άχρηστα μαθήματα για τους πολίτες του μέλλοντος.

ftsak

Δεν είναι δυνατόν να υπαγορεύουν το αναλυτικό πρόγραμμα του σχολείου τα φροντιστήρια.
Αντιλαμβάνομαι το πρόβλημα που έχουν οι συνάδελφοι εκεί, αλλά δεν μπορεί να σχεδιάζεται το σχολείο με βάση τη Γ λυκείου ή με γνώμονα πως θα αυξήσουν οι φροντιστές τις ώρες τους ή τα ιδιαίτερά τους.

Καλό θα ήταν οι φροντιστές να μείνουν διακριτικά έξω από αυτόν τον αγώνα γιατί όποιο επιχείρημα φαίνεται στο ελάχιστο να στηρίζει την παραπαιδεία μπορεί να γυρίσει μπούμερανγκ εναντίον μας. Ας είμαστε προσεκτικοί.

Ο στόχος είναι να υπάρχει δημόσιο σχολείο χωρίς φροντιστήριο για όλους τους μαθητές. Αν είναι να αγωνιζόμαστε μόνο για ένα πανελλαδικό μάθημα ώστε να κρατήσουμε τα φροντιστήρια και τα ιδιαίτερά μας τότε καλύτερα να φύγει η πληροφορική από το λύκειο και το λέω και το πιστεύω.

Παράθεση από: bill_net στις 11 Αυγ 2013, 11:10:10 ΠΜ
Το λάθος λοιπόν ξεκινά από τους συναδέλφους στο δημόσιο σχολείο. Έπρεπε από την Ά λυκείου να αφιερώνατε κάποιες ώρες και να διδάσκατε σε όλα τα παιδία το αντικείμενο του προγραμματισμού και το problem thinking – solving . Ήταν απαράδεκτο τόσα χρόνια που έβλεπα τους νέους μαθητές μου της Γ' τάξης να μην γνωρίζουν την έννοια του αλγόριθμου. Βέβαια, για να είμαι δίκαιος, υπάρχουν συνάδελφοι που στη ΄Β Λυκείου διδάσκουν τον προγραμματισμό στα πλαίσια του μαθήματος Τεχνολογία Επικοινωνιών. Αυτούς τους συναδέλφους τους συγχαίρω γιατί έκαναν και κάνουν εξαίρετη δουλειά στο σχολείο.