Ημερήσια 2010

Ξεκίνησε από Γιαννούλης Γιώργος, 28 Μαΐου 2010, 08:49:31 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Πιστεύετε ότι η λύση με πίνακες στο Θέμα Γ  :

Είναι λάθος - να κοπούν 3-5 μονάδες
30 (8.7%)
Είναι λάθος - να κοπούν 1-2 μονάδες
23 (6.7%)
Είναι σωστή αλλά όχι ιδανική - να κοπούν 1-2 μονάδες
29 (8.5%)
Είναι σωστή αλλά όχι ιδανική - να μην κοπούν μονάδες
108 (31.5%)
Είναι σωστή - να μην κοπούν μονάδες
153 (44.6%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 341

xara_pap

Είναι λάθος δηλαδή να δηλώνουμε μέγιστο πλήθος πίνακα και μετά να διαβάζουμε το πλήθος τον στοιχείων που θα εισάγουμε και μετα να γίνεται η εισαγωγή?

lefterisb

Παράθεση από: geo1934 στις 28 Μαΐου 2010, 09:16:56 ΜΜ

Θεωρώ ότι θα έπρεπε να "κοπεί" το μισό θέμα διότι η επίλυση με χρήση πίνακα ήταν ιδιαίτερα απλή.
Αν υποθέσουμε λοιπόν ότι ένας μαθητής επιλύει ορθά το θέμα (χωρίς πίνακες) και κάνει ένα μικρό λάθος
λόγω της πολυπλοκότητας του αλγορίθμού, δεν είναι ΔΙΚΑΙΟ να βαθμολογηθεί το ίδιο με κάποιον που
εσφαλμενα επέλυσε το θέμα με χρήση πινάκων.

Την επόμενη φορά που θα βάλουν πίνακα ενώ δεν πρέπει να τους κόψουμε το κεφάλι όχι μόνο το μισό θέμα.

Μαθητές είναι , όχι προγραμματιστές. Έλεος...
Μπότσαρης Λευτέρης

Γιάννης Σ.

Τουλάχιστον βρήκαμε θέμα να ασχολούμαστε.
;)
Πάντως ξαναλέω, το θέμα δεν είναι η χρήση ή μη πίνακα αλλά το ότι ο μαθητής που έλυσε το θέμα χωρίς πίνακα είναι καλύτερα διαβασμένος, κουράστηκε περισσότερο βρε αδερφέ! Ύστερα δε νομίζω το υπουργείο να ήθελε να δώσει 4 μονάδες για την εύρεση του Min σε πίνακα... Οπωσδήποτε πρέπει να κοπούν μονάδες και αυτό το 'στην ευχέρεια του βαθμολογητή' δε μ' αρεσε καθόλου...

andreas_p

Παράθεση από: geo1934 στις 28 Μαΐου 2010, 09:16:56 ΜΜ
Θεωρώ ότι θα έπρεπε να "κοπεί" το μισό θέμα διότι η επίλυση με χρήση πίνακα ήταν ιδιαίτερα απλή.

Ηρέμησε !!!!

xara_pap

Κουράστηκε πιο πολύ να απαντήσει αλλα εγώ ξαναρωτάω αν είναι λαθος να δηλώνουμε πίνακα με μέγιστο μέγεθος και μετα να διαβάζουμε πληθος στοιχείων για να γίνει η εισαγωγή.
Εσείς στο πρώτο έτος στο πανεπιστήμιο malloc κάνατε?

madredeus

Παράθεση από: Σούλας Βασίλης στις 28 Μαΐου 2010, 09:09:04 ΜΜ
Συνάδελφοι για το συγκεκριμένο πρόβλημα που ζήτησε η ΚΕΕ από τα παιδιά βλέπετε άσκοπη χρήση πίνακα;;;; Για το συγκεκριμένο ρωτώ.

Όπως καταλαβαίνεις, παρ'όλο που έχεις ρωτήσει το ίδιο πράγμα 100 φορές, απάντηση δεν πρόκειται να πάρεις. Ο ψυχαναγκασμός που έλεγα παραπάνω...

tsixlas

Χαμός πάντως!!!!

Μέχρι και στο troktiko βρίζουν Τσιωτάκη οι αναγνώστες!!!!!!!!  :D :D :D :D

geo1934

Παράθεση από: ggfiogos στις 28 Μαΐου 2010, 09:27:40 ΜΜ
Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου για την λανθασμένη χρήση του πίνακα αν και... εκπαιδευτικός!

Να ζητήσω ένα συγγνώμη γιατί στο προηγούμενο μήνυμα φαίνεται μία  πρόθεση μειώσης των εκπαιδευτικών ("έστω και μέσης εκπαίδευσης"), η οποία δεν υπάρχει σε καμμία περίπτωση. Αυτό που εννοούσα είναι ότι στην μέση εκπαίιδευση προφανώς δεν διδάσκεται όλη η θεωρία γλωσσών προγραμματισμού.

Αλεξόπουλος Ανδρέας

επειδή απότι φαίνεται θα κοπούν μονάδες (καλώς ή κακώς έχει αναλυθεί αρκετά) το θέμα είναι να ακολουθηθεί η ίδια γραμμή παντού. δεν είναι δυνατόν επειδή λέει "στην ευχέρεια του βαθμολογητή" κάποιοι να μην κόψουν τίποτα και κάποιοι το μισό θέμα. νομίζω αυτό είναι το πιο σημαντικό αυτή τη στιγμή. 1, 2 ,3...5 μονάδες.. δε ξέρω πόσες πρέπει να κοπούν. αλλά όσες είναι να κοπούν για όλους.

difan

Παράθεση από: lefterisb στις 28 Μαΐου 2010, 09:30:52 ΜΜ
Την επόμενη φορά που θα βάλουν πίνακα ενώ δεν πρέπει να τους κόψουμε το κεφάλι όχι μόνο το μισό θέμα.

Μαθητές είναι , όχι προγραμματιστές. Έλεος...


Εγώ αναρωτιέμαι αν θυμόμαστε πως κάποτε είμαστε στη θέση τους.

Ωραίο τρόπο βρήκαμε να βγάλουμε απωθημένα. στη πλάτη των μαθητών.

Σόρρυ αλλά φιλόλογος, όντως δε θα γίνω. Γιαυτό έγινα πληροφορικάριος.

Σούλας Βασίλης

Άρα εξετάζουμε και την ποιότητα της λύσης. Πάω να σβήσω το προγραμματάκι που έκανα για τους σχολικούς αγώνες στο άλμα εις μήκος που έφτιαξα παρότι δουλεύει σωστά με όλα όσα έθετε η εκφώνιση. Μπορεί πρακτικά να δουλεύει και να λύνει το συγκεκριμένο πρόβλημα αλλά θεωρητικά δεν δουλεύει!!! Μπορεί να έρθουν 2000 μαθητές στο άλμα εις μήκος και να μην φτάσουν οι πίνακες!!! Θα πω στο στους μαθητές μου ότι το μάθημα από του χρόνου πάει στην θεωρητική κατεύθυνση!!!!
Σούλας Βασίλης
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός & Μηχανικός Η/Υ Δ.Π.Θ.
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ19
http://users.sch.gr/vasisoulas
http://eclass.sch.gr/modules/auth/opencourses.php?fc=%D4-52

geo1934

Παράθεση από: difan στις 28 Μαΐου 2010, 09:40:12 ΜΜ

Εγώ αναρωτιέμαι αν θυμόμαστε πως κάποτε είμαστε στη θέση τους.

Ωραίο τρόπο βρήκαμε να βγάλουμε απωθημένα. στη πλάτη των μαθητών.

Σόρρυ αλλά φιλόλογος, όντως δε θα γίνω. Γιαυτό έγινα πληροφορικάριος.

Έχετε δίκιο, και θα συμφωνούσα απόλυτα αν επρόκειτο για προαγωγικές εξετάσεις. Οι συγκεκριμένες εξετάσεις όμως είναι ανταγωνιστικές (καλώς ή κακώς), ευνοώντας λοιπόν ή δείχνοντας επιείκια σε κάποιους είναι σαφές ότι αδικείς κάποιους άλλους. Θα πρέπει λοιπόν, όσο είναι δυνατόν η βαθμολόγηση να είναι δίκαια και αντικειμενική.

assow

Παράθεση από: geo1934 στις 28 Μαΐου 2010, 09:44:30 ΜΜ
Έχετε δίκιο, και θα συμφωνούσα απόλυτα αν επρόκειτο για προαγωγικές εξετάσεις. Οι συγκεκριμένες εξετάσεις όμως είναι ανταγωνιστικές (καλώς ή κακώς), ευνοώντας λοιπόν ή δείχνοντας επιείκια σε κάποιους είναι σαφές ότι αδικείς κάποιους άλλους. Θα πρέπει λοιπόν, όσο είναι δυνατόν η βαθμολόγηση να είναι δίκαια και αντικειμενική.

Πόσο δίκαιο μπορεί να είναι όταν οι μαθητές εχουν κοινούς στοχους με άλλες κατευθύνσεις όπου δεν υπήρξε ούτευποερώτημα στο οποίο να υπάρχουν 2 διαφορετικες απόψεις...

potato

Πραγματικά βαρέθηκα τους εχθρούς των πινάκων. 0 επιχείρηματα.
Είχα γράψει άλλο μήνυμα , αρκετά καυστικό, δίνοντας έννοιες όπως στατική δομή (που αμφιβάλλω πόσοι την γνωρίζουν), ή runtime που κάποιος πάλι την πέταξε, αγνοώντας τι σημαίνει, ή πόσο εξαρτάται από μεταγλωττιστές και περιβάλλοντα... επίσης πολλοί απορώ πως (άσχετοι τελείως, θα πρότεινα να διαβάσουν το c99 και για variable-length arrays) αναφέρουν άλλες γλώσσες όπως η C για να δικαιολογήσουν πράγματα. Αυτό από μόνο του δείχνει αδυναμία απόδειξης από το διδακτικό πακέτο.

Δεν θα επεκταθώ σε προσωπικό επίπεδο γιατί όντως δεν αξίζει.
Είναι γεγονός ότι οι υπαίτιοι είναι:
1) η επιτροπή θεμάτων που εάν ήθελε να εξετάσει λύσεις χωρίς πίνακες θα ζητούσε απλά πρόγραμμα.
2) το ίδιο το διδακτικό πακέτο που έχει ΤΙΣ ασάφειες και δεν μπορούμε απλά να πούμε "σελίδα τάδε, πάρτο, τέλος".

Του χρόνου θα διδάξω μία high-level γλώσσα προγραμματισμού με συγκερκιμένο standard και goto φυσικά για έξοδο από embedded loops και αποδοτικότητες.... and get me wrong!!

Σήμερα σιχάθηκα πολλά/ούς! (και όχι οι μαθητές μου δεν το έκαναν με πίνακες!)
Be open source. Knowledge belongs to the world.

Laertis

Είναι πρωτάκουστο να διασύρονται συνάδελφοι που εκφράζουν την άποψή τους όποια κι αν είναι αυτή μέσα απο το forum.
Εγώ τοποθετήθηκα αρχικά σε αυτό το τερατώδες thread αλλά νομίζω ότι τα πράγματα έχουν αρχίσει και ξεφεύγουν.
Παρότι αρκετοί συνάδελφοι που υποστηρίζουν ότι δεν έπρεπε να γίνει χρήση πινάκων έχουν δίκιο επιστημονικά εγώ εμμένω στο εκπαιδευτικό κομμάτι το οποία είναι αντίθετο.
Δεν θα ξανατοποθετηθώ,αλλά σήμερα αισθάνομαι απαίσια απο τη συμπεριφορά μερικών που επιτίθενται σε συναδέλφους επειδή και μόνο εκφράζουν διαφορετική άποψη.
Αίσχος ....  Αυτό το πράγμα πρέπει να σταματήσει ΤΩΡΑ.
Ντρέπομαι ειλικρινά για όσα συνέβησαν σήμερα ....

Κι επειδή είμαστε εκπαιδευτικοί πάνω από όλα και πολλοί άρχισαν να μας χαρακτηρίζουν ως Φιλολόγους, για του λόγου το αληθές υπενθυμίζω εναν ξεχασμένο φιλόσοφο που δεν έχει καμία σχέση με την Πληροφορική :

Δε συμφωνώ ούτε με μια λέξη από όλα όσα λες, αλλά θα υπερασπίζω – ακόμα και με το τίμημα της ζωής μου – το δικαίωμά σου ελεύθερα να λες αυτά που πρεσβεύεις.
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola