Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου

Ξεκίνησε από skoud, 02 Οκτ 2010, 11:50:30 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

longdet2

Παράθεση από: Γκουντούμα Ευαγγελία στις 30 Οκτ 2010, 11:57:55 ΠΜ
Εγώ είμαι ερασιτέχνης καθηγητής πληροφορικής και κάνω ότι μπορώ και με χαρά θα ακολουθήσω όποια κίνηση γίνει συνδικαλιστικά.

Δεν θεωρώ τον ευατό μου ασόβαρο όταν με απλή καθημερινή προσέγγιση ανοίγω έναν διάλογο με τα μέλη του group μου. Θα θεωρούσα τον ευατό μου ασόβαρο αν δεν έκανα τίποτα.

Δεν πιστεύω στο διαίρη και βασίλευε αλλά υποστηρίζω ένθερμα όποια προσπάθεια γίνεται ερασιτεχνικά και φυσικά και όποια προσπάθεια γίνει υπο το πέπλο της σοβαρότητας.

Εξάλλου ποτέ δεν πιστεύω ότι το κάθε group σαν το δικό μου  θα αλλάξει το κόσμο.
Αλλά το τι είναι σοβαρό και τι όχι σε αυτή την χώρα ξεκινά απο το ίδιο το Υπουργείο που μας βάζει σε μια διαδικασία κουβέντας σε μια ασόβαρη βάση ΟΧΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ.

Χαιρετίζω λοιπόν κάθε προσπάθεια και είμαι εδώ για να υποστηρίζω κάθε ενέργεια που συγκλίνει στον ΚΟΙΝΟ στόχο..

Ας αφήσουμε λοιπόν τις κριτικές και ας κάνουμε ότι μπορούμε ο κάθε ένας.

Συμπερασματικά αν δεν υπήρχε αυτή μου η ανάρτηση δεν θα είχε γίνει αυτή η ανταλλαγή ερασιτεχνικών αντιλήψεων.

Περιμένω συντονισμένη κίνηση σοβαρή λοιπόν.

Υ.Γ. το 2003 με μια εντελώς ασόβαρη ερασιτεχνική προσέγγιση καταφέραμε μια ομάδα 250 ατόμων ΠΕ19 να διοριστούμε όταν υπήρχε το γνωστό θέμα της Παιδαγωγικής Επάρκειας .... :)


Η σοβαρή κίνηση είναι εδώ

http://www.sch.gr/192-simantikaa/1484-smartcards-etokens

πρέπει όλοι οι καθηγητές πληροφορικής, μέσω των ενώσεών μας να αποκτήσουμε ψηφιακή υπογραφή.
Έτσι ο λόγος μας θα έχει βάρος, δεν θα είναι ανώνυμος ή αμφισβητίσιμος.

Είναι τουλάχιστον αστείο που από τις 1500 υπογραφές που έχουμε μαζέψει, οι 240 προέρχονται από την κορυτσά Καρπενησίου!


alkisg

Παράθεση από: longdet2 στις 11 Νοε 2010, 10:40:20 ΠΜ
Είναι τουλάχιστον αστείο που από τις 1500 υπογραφές που έχουμε μαζέψει, οι 240 προέρχονται από την κορυτσά Καρπενησίου!

Είναι απλά πρόβλημα στο geoip detection code τους, τίποτα παραπάνω. Π.χ. εμένα (Γιάννενα) συνήθως με δείχνει από Πάτρα... κι αν υπολογίσεις και τους squid proxy servers του ΠΣΔ, ο τελικός χάρτης είναι αρκετά αναξιόπιστος.

Gnirut

"Oι εκπαιδευτικοί που διατίθενται εξ' ολοκλήρου από τη δευτεροβάθμια στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση έχουν ως εβδομαδιαίο ωράριο διδασκαλίας τις είκοσι μία (21) ώρες. Aυτό ορίζει  νέα σημερινή εγκύκλιος την οποία υπέγραψε η υφ. Παιδείας  Εύη Χριστοφιλοπούλου."

Και αυτοί που τυχόν έχουν λιγότερες από 21 ώρες πάλι ριγμένοι θα'ναι;


longdet2

#544
είναι άραγε όντως 46 τω αριθμώ αυτοί που μας χορεύουν στο ταψί;

Εμένα μου κάνει τεράστια απορία και εντύπωση, πως ανεχόμαστε 1500 άτομα να μας χορεύουν στο ταψί 46(+μία...)

Οταν το 12.5% του λαού διατάζει το 87.5% τότε ο δρόμος, μας λέει ο Θεοδωράκης, είναι μόνον ένας, η  Ανυπακοή

Είμαστε 1500 και θέλουμε πληροφορική στο λύκειο. Μήπως θα έπρεπε να μην ανεχτούμε και να μην σεβαστούμε καμιά άλλη απόφαση, παρά μονάχα την απόφαση άλλων 1500 άτομων που θα υπογράψουν ότι ΔΕΝ θέλουν την πληροφορική στο λύκειο; Μήπως θα έπρεπε συντονισμένα μέσα από αποφάσεις των συλλόγων διδασκόντων, και οπωσδήποτε με την υποστήριξη των μη πληροφορικών συναδέλφων μας, όλοι μαζί μέσω των συνδικαλιστικών παρατάξεων και ενώσεων να ορίσουμε τα μαθήματα που θα διδάσκονται στο νεο λύκειο και να υπογράψουμε την απόφασή μας; Μήπως στην τελική θα έπρεπε ευθέως να αρνηθούμε οτιδήποτε θελήσουν να επιβάλουν οι 46+1;

Ο Γκάντι από την μακρυνή Ινδία εφάρμοσε την ανυπακοή στους εγγλεζους κατακτητές, και αποδείχτηκε πολύ σωστή μέθοδος.
Μήπως ήρθε η ώρα να εφαρμόσουμε στην πράξη και εμείς, στο δικό μας τομέα, την ανυπακοή;

denix

Παράθεση«Σήμερα φαίνεται ότι ο δάσκαλος μετατρέπεται σε εκπαιδευτικό, που περισσότερο διεκδικεί παρά διακονεί, που μεταδίδει πληροφορίες στη νέα γενιά, αλλά δεν έχει πρόταση ζωής. Και ο μαθητής γίνεται εκπαιδευόμενος, ο οποίος δεν θέλει να ακούει, δεν μαθαίνει να ακούει, αλλά να έχει άποψη για όλα και να κρίνει. Η εκπαιδευτοποίηση του δασκάλου και η απώλεια της ιδέας της μαθητείας μπορούν να αποβούν μοιραίες για την παιδεία μας. Γιατί ο δάσκαλος δεν αρκεί να είναι ειδικός επιστήμονας της αγωγής και παράγοντας της εκπαίδευσης, δεν φτάνει να έχει ανθρωπιστική κουλτούρα, πρέπει να έχει και το ήθος του δασκάλου, την ελευθερία και τη σοφία, που δεν αποκτώνται με την καλύτερη οργάνωση της εκπαίδευσης των εκπαιδευτικών, αλλά είναι υπόθεση αληθινής μαθητείας, υπευθυνότητας και αυθυπέρβασης. Και γιατί η λέξη μαθητής κατονομάζει μια από τις σημαντικότερες διαστάσεις της ανθρώπινης ύπαρξης, την αλήθεια της σχέσης, της άσκησης, της υπακοής, του σεβασμού, της αγάπης για την πνευματική κληρονομιά μας. Δάσκαλος και μαθητής είναι κατάκτηση που θα έπρεπε να προσέχουμε ως κόρην οφθαλμού.

Μαζί με τον δάσκαλο και τον μαθητή απειλείται σήμερα και η ίδια η έννοια της παιδείας ως ανθρωποποιίας, αφού, μέσα στη γενικότερη σύγχυση αξιών φαίνεται να κυριαρχεί ο χρησιμοθηρικός προσανατολισμός στον χώρο της εκπαίδευσης κα να απεμπολούνται αλήθειες ζωτικές για τον άνθρωπο και την ελευθερία του. Οι αλήθειες, που συγκλόνισαν τους Πατέρες και τους Μάρτυρες, τους αγωνιστές και τους ήρωες, που διέσωσαν το Γένος, δεν φαίνεται σήμερα να μας αγγίζουν. Χάνεται η αλήθεια ότι η Παιδεία αναφέρεται στην ικάνωση της νέας γενιάς να ανακαλύπτει νόημα ζωής και αξιολογικό προσανατολισμό μέσα από τη συνάντηση με τα πολύτιμα στοιχεία της παράδοσης, η οποία δεν είναι το δικαίωμα ψήφου των νεκρών, αλλά ανεξάντλητη πηγή νοηματοδότησης της ελευθερίας μας».
Φώτη Κόντογλου, «Προς αγιογράφον Ευάγγελον Μαυρικάκην», σελ. 40, Εκδόσεις «Αρμός», 1997

denix

ΠαράθεσηΕπέκταση του υποχρεωτικού ωραρίου ως τις 3 το μεσημέρι στα δημοτικά και ως τις 4 στο γυμνάσιο σχεδιάζει το υπουργείο Παιδείας...
Κυριακή 7 Νοεμβρίου 2010
http://www.tovima.gr/default.asp?pid=46&ct=1&artId=321826&dt=07/11/2010
Παράθεση...διπλές ώρες διδασκαλίας στα βασικά μαθήματα υποδομής (Νέα και Αρχαία Ελληνικά, ξένη γλώσσα, Μαθηματικά, Φυσικές επιστήμες, Θρησκευτικά, Κοινωνικές επιστήμες- Ιστορία)
Παράθεση...Ταυτόχρονα όμως οι μαθητές θα κληθούν στο μέλλον να... αυτοαξιολογούνται, να διορθώνουν μόνοι τα γραπτά τους και να αναζητούν την λύση σε εκείνα τα κεφάλαια που τους δυσκόλεψαν...

longdet2

#547
Ας κάνω λοιπόν και εγώ την πρόταση μου.

Προτείνω κάθε καθηγητής πληροφορικής να ζητήσει από το σύλλογο διδασκόντων του σχολείου του να γίνει μυστική ψηφοφορία
για το αν θέλουν ή όχι το μάθημα της πληροφορικής στο Λύκειο. Το αποτέλεσμα της μυστικής ψηφοφορίας (πόσα ναι και πόσα οχι),
να το υπογράψουν όλοι οι καθηγητές, και ο πληροφορικός να δημοσιεύσει κάπου στο Internet το αποτέλεσμα του σχολείου του.
Έτσι θα έχουμε αποτελέσματα από όλα τα σχολεία της επικράτειας.

Ο τρόπος που θα διεξαχθεί η μυστική ψηφοφορία προτείνω να είναι ο εξής:

Καταρχήν διαλέγουμε ένα τεράστιο τυχαίο νούμερο και το ανακοινώνουμε στους συναδέλφους.  "Συνάδελφοι γειά σας, είναι η ψηφοφοριία αριθμός 21348549328583724908. Παρακαλώ όποιος θέλει ας σημειώσει το νούμερο αυτό."   Αυτό το πρώτο βήμα είναι για να κρατηθεί το σχολείο μας μυστικό, αν δεν έχουμε πρόβλημα το παραλείπουμε.

Ας υποθέσουμε ότι έχουμε 20 καθηγητές στο σύλλογο. Θα γράψουμε σε 40 όμοια χαρτάκια 20 "ναι", και 20 "όχι".
Και θα τα αριθμήσουμε. Δηλαδη π.χ το ένα χαρτάκι θα γράφει "ναι 1", το άλλο "ναι 2", "ναι 3" κλπ. Αντίστοιχα και στα όχι.
Θα διπλώσουμε τα χαρτάκια να μην φαίνονται, θα βάλουμε τα "ναι" σε μια σακούλα, τα "όχι" σε μια άλλη, και θα μοιράσουμε στην τύχη
από ένα "ναι" και ένα "όχι" σε καθε συνάδελφο.

Ο κάθε συνάδελφος σημειώνει το νούμερο που έχει, δεν το λέει σε κανέναν, και ρίχνει την απόφαση του σε μια τρίτη σακούλα.
Όταν βγαίνει το αποτέλεσμα της μυστικής ψηφοφορίας, ανακοινώνονται πόσα ναι και πόσα όχι έχουμε μαζί με το νούμερο
του κάθε ναι ή όχι.

Αυτός ο τρόπος μυστικής ψηφοφορίας έχει ένα πολύ σημαντικό πλεονέκτημα. Ενώ είναι μυστική, ο κάθε συνάδελφος ξέρει για τον εαυτό του ότι λάβαμε υπόψη την ψήφο του στην καταμέτρηση και δεν έγινε καλπονοθία. Κατά συνέπεια  θα υπογράψει το αποτέλεσμα με μεγαλύτερη εμπιστοσύνη.

(Μια παραλλαγή αυτής της μεθόδου, είναι να αφήσουμε το κάθε συνάδελφο να βάλει αυτός ένα τυχαίο μεγάλο νούμερο στο ναι ή στο όχι του. Ποιό γρήγορη μέθοδος, αλλά έχει το μειονέκτημα της "εξαγοράς" ψήφου)

Mr takis

Δεν ξανα ασχολούμαι... Την Κυριακή που ήταν να αντιδράσουμε (όχι μόνο για το συγκεκριμένο θέμα αλλά γενικότερα) δεν αντιδράσαμε...
Το καθήκον μου πάντως εγώ το έκανα... Ίσως σε πολλούς κατά βάθος αρέσει η όλη κατάσταση...

longdet2

Παράθεση από: Mr takis στις 12 Νοε 2010, 09:20:24 ΠΜ
Δεν ξανα ασχολούμαι... Την Κυριακή που ήταν να αντιδράσουμε (όχι μόνο για το συγκεκριμένο θέμα αλλά γενικότερα) δεν αντιδράσαμε...
Το καθήκον μου πάντως εγώ το έκανα... Ίσως σε πολλούς κατά βάθος αρέσει η όλη κατάσταση...

τι είναι αυτά τα κουλά; φυσικά και αντιδράσαμε! 12.5% των εγγεγραμμένων πήρε το κυβερνών κόμμα. Τι περίμενες να πάρει για να  θεωρήσεις ότι
αντιδράσαμε; 3%;

Mr takis

Παράθεση από: longdet2 στις 12 Νοε 2010, 09:26:39 ΠΜ
τι είναι αυτά τα κουλά; φυσικά και αντιδράσαμε! 12.5% των εγγεγραμμένων πήρε το κυβερνών κόμμα. Τι περίμενες να πάρει για να  θεωρήσεις ότι
αντιδράσαμε; 3%;
Αν και ξεφεύγουμε από το θέμα, αντίδραση για μένα δεν είναι η αποχή από τις εκλογές!!!!

longdet2

#551
Παράθεση από: Mr takis στις 12 Νοε 2010, 10:57:56 ΠΜ
Αν και ξεφεύγουμε από το θέμα, αντίδραση για μένα δεν είναι η αποχή από τις εκλογές!!!!

Δεν είναι σωστό να υποδεικνύεις τον τρόπο αντίδρασης. Ο καθένας αντιδράει
κατά συνείδηση. Οι μισοί με αποχή, οι άλλοι μισοί με συμμετοχή. Ο καθένας έχει
τα επιχειρήματά του, κατά την γνώμη μου εύλογα και από τις δύο πλευρές.
Αλλά ας μην βγούμε εκτός θέματος.

Όταν λές δεν αντιδράσαμε στις εκλογές, η στάση σου φέρνει απογοήτευση.  Είναι λάθος να το λες λοιπόν.
Και γιατί καμία σχέση δεν έχει με την πραγματικότητα, και γιατί η απογοήτευση που ενσπείρει μια
τέτοια θέση εξυπηρετεί την ισχνή μειοψηφία που κυβερνά.

Να μετράμε την αντίδραση αυτή καθεαυτή, και όχι τον τρόπο αντίδρασης.
Ουσιαστική σημασία έχει το γεγονός ότι το 87.5% του λαού ΔΕΝ έδωσε την έγκρισή του στην παρούσα κυβέρνηση.

Mr takis

Δεν υποδεικνύω τίποτα. Απλά διατυπώνω την άποψή μου- προσωπική μου γνώμη και δεν πιέζω κανέναν να κάνει αυτό που θέλω. Υποστηρίζω ότι αντιδρώντας με αποχή, υποχωρώ και αφήνω άλλους να διαμορφώνουν το σκηνικό. Αυτό πιστεύω και θα πιστεύω.

geokra

Παράθεση από: Mr takis στις 12 Νοε 2010, 12:27:59 ΜΜ
Δεν υποδεικνύω τίποτα. Απλά διατυπώνω την άποψή μου- προσωπική μου γνώμη και δεν πιέζω κανέναν να κάνει αυτό που θέλω. Υποστηρίζω ότι αντιδρώντας με αποχή, υποχωρώ και αφήνω άλλους να διαμορφώνουν το σκηνικό. Αυτό πιστεύω και θα πιστεύω.

Και όπως οι πιο πολλοί θα γνωρίζετε, ο χαρακτηρισμός 'ιδιώτης' στην αρχαία Ελλάδα σήμαινε ο ηλίθιος και ο τεμπέλης, αυτός που δεν ενδιαφερόταν και δεν συμμετείχε στα κοινά. από' κει και το αγγλικό 'idiot'.

longdet2

#554
Παράθεση από: geokra στις 12 Νοε 2010, 01:56:41 ΜΜ
Και όπως οι πιο πολλοί θα γνωρίζετε, ο χαρακτηρισμός 'ιδιώτης' στην αρχαία Ελλάδα σήμαινε ο ηλίθιος και ο τεμπέλης, αυτός που δεν ενδιαφερόταν και δεν συμμετείχε στα κοινά. από' κει και το αγγλικό 'idiot'.

Επειδή αρχίσαμε τα επιχειρήματα, να υπενθυμίσω και το επιχείρημα της πλευράς της αποχής.
Στην εποχή μας δεν έχουμε το πολίτευμα της αρχαίας ελλάδας. Στην αρχαία ελλάδα, αυτός που δεν είχε δικαίωμα ψήφου ονομαζόταν δούλος.
Όσοι συμμετέχουν στις κοινοβουλευτικές-δημοτικές εκλογές παραχωρούν το δικαίωμα ψήφου τους σε κάποιο αντιπροσώπο, υποχωρούν και αφήνουν κάποιον
άλλο να διαμορφώσει το σκηνικό, και αποδέχονται το γεγονός ότι θα είναι δούλοι για τα επόμενα τέσσερα χρόνια.

Τέσσερα χρόνια Δούλος ή Ιδιώτης (idiot), τι να διαλέξω;  :-\

Μου φαίνεται ότι και αυτός που συμφωνεί για 4 χρόνια να είναι δούλος, και αυτός Ιδιώτης  (idiot) είναι!  ;D