Θέμα 1Β2δ

Ξεκίνησε από gpapargi, 27 Μαΐου 2009, 03:18:46 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

evry

Η εκφώνηση δεν είναι καθόλου λάθος. Η σωστή απάντηση είναι X <- X - Ψ. Από εκεί και πέρα το θέμα είναι πως αντιλαμβάνεται κάποιος τη μείωση. Με το ίδιο σκεπτικό αν κάποιος μας δώσει την αντίστοιχη εκφώνηση για αύξηση θα πρέπει πάλι να τσεκάρουμε αν η μεταβλητή είναι θετική αρνητική. Ας μην ψειρίζουμε τόσο πολύ τα θέματα.
  Και αυτό που δίνεις με τις δύο περιπτώσεις είναι ουσιαστικά η απόλυτη τιμή όπως παρατήρησε και ο Γιώργος

Παράθεση από: potato στις 01 Ιουν 2009, 09:47:20 ΠΜ
Βασικά ούτε το απόλυτο Ψ είναι σωστό, γιατί του λέει να μειώσει κατά Ψ μόνο. (Το απόλυτο Ψ , δεν είναι Ψ.)
Αν όμως αυτό εκφρασθεί σε 2 υποπεριπτώσεις είναι σωστό:

Αν Ψ >= 0 , τότε , Χ <- Χ - Ψ
Αν Ψ < 0 , τότε , Χ <- Χ + Ψ.

[σε κάθε περίπτωση μειώνεται κατά Ψ]

Αυτό βέβαια αντιφάσκει με την εκφώνηση της άσκησης, αφού λέει μόνο για μία εντολή εκχώρησης. (υποτίθεται χωρίς υποπεριπτώσεις)

Τελικά: Η εκφώνηση είναι απλά λάθος. Δεν υπάρχει σωστή λύση. Νομίζω, όλες οι παραλλαγές θα πρέπει να θεωρηθούν σωστές.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

potato

Παράθεση από: evry στις 01 Ιουν 2009, 09:59:34 ΜΜ
Η εκφώνηση δεν είναι καθόλου λάθος. Η σωστή απάντηση είναι X <- X - Ψ. Από εκεί και πέρα το θέμα είναι πως αντιλαμβάνεται κάποιος τη μείωση. Με το ίδιο σκεπτικό αν κάποιος μας δώσει την αντίστοιχη εκφώνηση για αύξηση θα πρέπει πάλι να τσεκάρουμε αν η μεταβλητή είναι θετική αρνητική. Ας μην ψειρίζουμε τόσο πολύ τα θέματα.
  Και αυτό που δίνεις με τις δύο περιπτώσεις είναι ουσιαστικά η απόλυτη τιμή όπως παρατήρησε και ο Γιώργος


Η μείωση είναι μείωση. Δεν τίθεται θέμα αντίληψης.

Ψειρίζουμε τα θέματα γιατί κρίνονται βαθμοί, κατ'επέκταση σχολές και ούτω καθεξής. Η επιτροπή που έβαλε τα θέματα δεν θα έπρεπε να μας δίνει τέτοια περιθώρια βάζοντας *σωστά* θέματα.

Όσο για την απόλυτη, παραπέμπω και εσένα πάλι στο post μου.
Be open source. Knowledge belongs to the world.

Vangelis

Παράθεση από: potato στις 07 Ιουν 2009, 03:51:32 ΠΜ
Παράθεση από: evry στις 01 Ιουν 2009, 09:59:34 ΜΜ
Η εκφώνηση δεν είναι καθόλου λάθος. Η σωστή απάντηση είναι X <- X - Ψ. Από εκεί και πέρα το θέμα είναι πως αντιλαμβάνεται κάποιος τη μείωση. Με το ίδιο σκεπτικό αν κάποιος μας δώσει την αντίστοιχη εκφώνηση για αύξηση θα πρέπει πάλι να τσεκάρουμε αν η μεταβλητή είναι θετική αρνητική. Ας μην ψειρίζουμε τόσο πολύ τα θέματα.
  Και αυτό που δίνεις με τις δύο περιπτώσεις είναι ουσιαστικά η απόλυτη τιμή όπως παρατήρησε και ο Γιώργος


Η μείωση είναι μείωση. Δεν τίθεται θέμα αντίληψης.

Ψειρίζουμε τα θέματα γιατί κρίνονται βαθμοί, κατ'επέκταση σχολές και ούτω καθεξής. Η επιτροπή που έβαλε τα θέματα δεν θα έπρεπε να μας δίνει τέτοια περιθώρια βάζοντας *σωστά* θέματα.

Όσο για την απόλυτη, παραπέμπω και εσένα πάλι στο post μου.

Να προσθέσω και την περίπτωση που το Χ είναι αρνητικό οπότε η παράσταση Χ <- Χ- Α_Τ(Υ) οδηγεί σε αύξησή του!!!
Αντε και σε λίγο θα γίνουμε παράρτημα της Μαθηματικής Εταιρίας.

Νίκος Αδαμόπουλος

Παράθεση από: Vangelis στις 10 Ιουν 2009, 01:15:13 ΠΜ
Να προσθέσω και την περίπτωση που το Χ είναι αρνητικό οπότε η παράσταση Χ <- Χ- Α_Τ(Υ) οδηγεί σε αύξησή του!!!
Αντε και σε λίγο θα γίνουμε παράρτημα της Μαθηματικής Εταιρίας.

... σε μείωση οδηγεί και αυτό...!

Το ότι θα γίνουμε παράρτημα της Μαθηματικής Εταιρίας αυτό είναι σίγουρο...

Και με την ευκαιρία να πω και τη γνώμη μου πάνω σε αυτό το θέμα... Νομίζω ότι η απάντηση Χ <- Χ- Υ είναι μια χαρά σωστή. Όταν λέμε να μειωθεί κατά Υ, και γνωρίζουμε ότι το Υ είναι αρνητικό, τότε είναι αναμενόμενο ότι τελικά θα έχουμε αύξηση! Αυτό πιστεύω ότι θα έπρεπε να είναι αυτονόητο... και όχι και τόσο αυθαίρετο!

Ο,τιδήποτε άλλο θεωρήσει κανείς ότι θέλει να πει η εκφώνηση, τότε πιστεύω ότι ΑΥΤΟ είναι περισσότερο αυθαίρετο από το προηγούμενο.

Τώρα για το αν είναι λάθος η εκφώνηση, τότε πιστεύω ότι είναι τόσο λάθος όσο και το αν το 0,46 είναι ένας πραγματικός αριθμός ή δύο ακέραιοι !!!

Επίσης, αν ξέρουμε ότι το β είναι <0 τότε λέμε ότι το:

Για i από τ1 μέχρι τ2 με_Βήμα β
   <εντολές>
Τέλος_επανάληψης

είναι ισοσύναμο με το:

i<-τ1
Όσο i>=Τ2 επανάλαβε
   <εντολές>
   i <- i+β
Τέλος_επανάληψης

Δηλαδή το i αυξάνει κατά β, μόνο που επειδή το β είναι αρνητικό τότε τελικά μειώνεται!!! Σε αυτό δεν έχει κανένας πρόβλημα... Γιατί λοιπόν να έχει στο παραπάνω;

Ωστόσο, το Χ <- Χ- Α_Τ(Υ)  θα το λάμβανα σωστό, θεωρώντας όμως ότι ο μαθητής απλά παγιδεύτηκε (εντάξει, συμβαίνει και στους καλύτερους!) και όχι ότι αυτό είναι "πιο σωστό" από το Χ <- Χ- Υ.

potato

Παράθεση από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 10 Ιουν 2009, 06:37:26 ΠΜ
Δηλαδή το i αυξάνει κατά β, μόνο που επειδή το β είναι αρνητικό τότε τελικά μειώνεται!!! Σε αυτό δεν έχει κανένας πρόβλημα... Γιατί λοιπόν να έχει στο παραπάνω;

Όποιος δεν έχει πρόβλημα είναι λάθος. Το σύμβολο "+" δεν σημαίνει αύξηση.
Be open source. Knowledge belongs to the world.

Νίκος Αδαμόπουλος

Παράθεση από: potato στις 18 Ιουν 2009, 12:26:04 ΜΜ
Παράθεση από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 10 Ιουν 2009, 06:37:26 ΠΜ
Δηλαδή το i αυξάνει κατά β, μόνο που επειδή το β είναι αρνητικό τότε τελικά μειώνεται!!! Σε αυτό δεν έχει κανένας πρόβλημα... Γιατί λοιπόν να έχει στο παραπάνω;

Όποιος δεν έχει πρόβλημα είναι λάθος. Το σύμβολο "+" δεν σημαίνει αύξηση.

?

potato

Τί δεν κατάλαβες?
Be open source. Knowledge belongs to the world.

P.Tsiotakis

πραφανώς νομίζει οτι το  +  σημαίναι αύξηση