Εκπαίδευση και καθηγητές πληροφορικής

Ξεκίνησε από evry, 24 Νοε 2009, 07:54:29 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

toufeki

Αφού λοιπόν μιλάμε ελεύθερα απαντώ:

1. Το μήνυμα δεν είχε στόχο εσένα αλλά όλον τον κλάδο, καθαρά για να σπάσει ο πάγος.

2. Γιατί δεν προτείνεις τις ελάχιστες προδιαγραφές που θα πρέπει να ικανοποιεί κάποιος για να είναι καθηγητής Πληροφορικής; (Αφού δε θέλεις τα ταμπού, κάνε το. Έτσι δε θα χρειαστεί να βάλουμε κανένα σκουπίδι κάτω από το χαλί. Θα τα ρουφήξει όλα η ηλεκτρική σκούπα)


za√‘ag

Και για να "κομματικοποιήσουμε" τη συζήτηση:

Προπάντων να διαφυλάξουμε την ενότητα του κόμματος ... ε..ε...ε κλάδου μας ήθελα να πω (όπως λένε και οι 3 υποψήφιοι)
«Δεν υπάρχει λόγος να θέλει κανείς έναν υπολογιστή στο σπίτι του»--Ken Olson, πρ. της DEC, 1977
«Τα 640KB RAM επαρκούν για να τρέξει κάθε πρόγραμμα»--Bill Gates
Δείτε κι άλλες ιστορικές ατάκες  εδώ

toufeki

...και μη ξεχνάτε ότι είμαστε όλοι εδώ για να προσφέρουμε στην ενότητα του κλάδου των καθηγητών πληροφορικής.

Ας μας πει κάποιος. Είμαστε όλοι εδώ ως αγωνιζόμενοι ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ πληροφορικής ή ως τεχνοκράτες πληροφορικοί - εκπαιδευτικοί.

Να το καταλάβω γιατί μπερδεύτηκα.

sstergou

Παράθεση από: toufeki στις 24 Νοε 2009, 06:18:47 ΜΜ
Γιατί δεν προτείνεις τις ελάχιστες προδιαγραφές που θα πρέπει να ικανοποιεί κάποιος για να είναι καθηγητής Πληροφορικής;

Γιατί αγαπητέ δεν τις ξέρω όλες , προφανώς όμως θα πρέπει να είναι και δάσκαλος και πληροφορικός.

Παράθεση από: toufeki στις 24 Νοε 2009, 06:32:15 ΜΜ
Ας μας πει κάποιος. Είμαστε όλοι εδώ ως αγωνιζόμενοι ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ πληροφορικής ή ως τεχνοκράτες πληροφορικοί - εκπαιδευτικοί.

Βασικά εγώ είμαι εδώ ως ο εαυτός μου, απλά λέω τη γνώμη μου.

za√‘ag

Παράθεση από: pgrontas στις 24 Νοε 2009, 04:53:38 ΜΜ
Βασικά στην ιστορική αναδρομή βρίσκω δύο ανακρίβειες:
1ον:Ο κυριότερος λόγος για τον οποίο δεν πήγαν οι απόφοιτοι πληροφορικής να διδάξουν πληροφορική ήταν ότι δεν το επέτρεπε το υπουργείο με το πρόσχημα της παιδαγωγικής επάρκειας. Απόφοιτοι πληροφορικής υπήρχαν από τις αρχές της δεκαετίας του 90 ίσως και νωρίτερα.
2ον:Πολλοί από όσους δίδασκαν μέχρι τότε πληροφορική δεν σταμάτησαν να διδάσκουν πληροφορική, ούτε έκαναν δεύτερο πτυχίο.

Επίσης διαφωνώ σε αυτό που λες με τις τεχνολογικές εξελίξεις. Μπορεί να έχουμε συνεχείςκαι βαθμιαίες αλλαγές που δεν αλλάζουν τις βασικές αρχές. Να σου υπενθυμίσω και την φράση του Dijkstra: "Ο υπολογιστής είναι για την πληροφορική ό,τι και το τηλεσκόπιο για την αστρονομία"

Χαίρομαι πάντως που συμφωνείς ότι με ένα σεμινάριο δεν μπορείς να διδάξεις πληροφορική.


Ο κυριότερος λόγος που πολλοί δεν ενδιφέρονταν να διδάξουν στα σχολεία ήταν το οικονομικό κίνητρο αφού προφανώς ο μισθός σε μια εταιρεία ήταν κατά πολύ υψηλότερος από το δημόσιο. Για να μην αναφέρω και τα γνωστά "κοινωνικά κριτήρια" του τύπου: σιγά μην γίνω καθηγητής σε γυμνάσιο αφού οι προοπτικές μου με τις σπουδές που έκανα είναι για πολύ παραπάνω - βάλτε κι αυτούς που έκαναν έξω μεταπτυχιακά (έχω 4-5 προσωπικά παραδείγματα συμφοιτητών μου)

Από όσους παλιούς συναδέλφους (και πρώην καθηγητές μου !!!) που δίδασκαν πληροφορική χωρίς πτυχίο ΔΕΝ ΔΙΔΑΣΚΕΙ ΠΛΕΟΝ ΚΑΝΕΙΣ

Οι βασικές αρχές που αναφέρεις μπορεί να είναι ίδιες ... αλλά κανείς πια δεν προγραμματίζει σε FORTRAN όπως παλιότερα .... (για να μην επεκτείνω τη συζήτηση σε μερικούς συναδέλφους που αντί να διδάσκουν στο Γυμνάσιο ψευδογλώσσα - παλιότερα - ή logo like περιβάλλον εξακολουθούν να διδάσκουν C ή ό,τι άλλο έμαθαν !!!)
«Δεν υπάρχει λόγος να θέλει κανείς έναν υπολογιστή στο σπίτι του»--Ken Olson, πρ. της DEC, 1977
«Τα 640KB RAM επαρκούν για να τρέξει κάθε πρόγραμμα»--Bill Gates
Δείτε κι άλλες ιστορικές ατάκες  εδώ

toufeki

"Βασικά εγώ είμαι εδώ ως ο εαυτός μου, απλά λέω τη γνώμη μου."

Συμφωνώ.

Και γω ως τέτοιος είμαι εδώ.

za√‘ag

Παράθεση από: sstergou στις 24 Νοε 2009, 06:41:35 ΜΜ
Παράθεση από: toufeki στις 24 Νοε 2009, 06:18:47 ΜΜ
Γιατί δεν προτείνεις τις ελάχιστες προδιαγραφές που θα πρέπει να ικανοποιεί κάποιος για να είναι καθηγητής Πληροφορικής;

Γιατί αγαπητέ δεν τις ξέρω όλες , προφανώς όμως θα πρέπει να είναι και δάσκαλος και πληροφορικός.

Παράθεση από: toufeki στις 24 Νοε 2009, 06:32:15 ΜΜ
Ας μας πει κάποιος. Είμαστε όλοι εδώ ως αγωνιζόμενοι ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ πληροφορικής ή ως τεχνοκράτες πληροφορικοί - εκπαιδευτικοί.

Βασικά εγώ είμαι εδώ ως ο εαυτός μου, απλά λέω τη γνώμη μου.


Τότε προς τι όλα αυτά τα σχόλια ;;;;

Έγινε κάτι στον κλάδο μας και πρέπει να "ιεραρχηθούμε";;;

Δεν μπορώ να καταλάβω...

Από τη μια "τσαρλατάνοι" από την άλλοι "πανεπιστήμονες" από την άλλη "εξειδικευμένοι στο Oracle" από την άλλη δεν ξέρω εγώ τι άλλο .... Τι γίνεται παιδιά ;;;;

Μπορούμε να βρούμε λύση σε όσα μας κοπανάνε οι καρεκλοκένταυροι και άσχετοι "τεχνοκράτες" και ανεκπαίδευτοι διοικητικοί που όλα με ένα ραβδάκι πρέπει να γίνουν ηλεκτρονικά και από τους ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ή όχι;;;;

ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ !!!!

ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΑΠΟ ΜΑΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΗΔΗ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΓΡΑΦΕΙΑ Η ΚΑΠΟΥ ΑΛΛΟΥ ΣΕ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ. ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΝ .... ΔΥΣΤΥΧΩΣ ... ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΗΜΑΣΙΑ ΑΝ ΑΥΤΟΙ ΞΕΡΟΥΝ ΚΑΛΑ ΝΑ ΓΡΑΦΟΥΝ ΣΕ C++ ΣΕ JAVA Η ΝΑ ΣΧΕΔΙΑΖΟΥΝ ΜΙΑ ΒΑΣΗ ΣΕ ORACLE;


Βάλτε τα πράγματα σε μια σειρά και ας μην τρωγόμαστε μεταξύ μας....
«Δεν υπάρχει λόγος να θέλει κανείς έναν υπολογιστή στο σπίτι του»--Ken Olson, πρ. της DEC, 1977
«Τα 640KB RAM επαρκούν για να τρέξει κάθε πρόγραμμα»--Bill Gates
Δείτε κι άλλες ιστορικές ατάκες  εδώ

sstergou

Παράθεση από: zavag στις 24 Νοε 2009, 06:55:55 ΜΜ
Τότε προς τι όλα αυτά τα σχόλια ;;;;

Έγινε κάτι στον κλάδο μας και πρέπει να "ιεραρχηθούμε";;;

Δεν μπορώ να καταλάβω...

Δεν νομίζω ότι κανείς πρότεινε κάτι τέτοιο. Ασφαλώς και πρέπει να ενωθούμε για το καλό της πληροφορικής στην εκπαίδευση. Δεν νομίζω να διαφωνεί κάποιος σε αυτό.

Ως προς τα σχόλια, δεν έχω καμία διάθεση να θίξω κανέναν εδώ μέσα. Απλά εξέφρασα την γνώμη μου ότι ένας καθηγητής πληροφορικής πρέπει να είναι και δάσκαλος και πληροφορικός. Ίσως ούτε κι εγώ να ικανοποιώ αυτά τα κριτήρια. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί τόση ένταση. Δεν είναι απαραίτητο να συμφωνούμε.

pgrontas

Αγαπητέ zavag,
Παράθεση από: zavag στις 24 Νοε 2009, 06:55:55 ΜΜ
Τότε προς τι όλα αυτά τα σχόλια ;;;;
τα σχόλια προήλθαν από το γεγονός ότι εξίσωσες πτυχίο πληροφορικής με σεμινάρια και εμπειρία.
Επίσης κανένας δεν μίλησε για συγκεκριμένες τεχνικές γνώσεις, το αντίθετο μάλιστα.
Παράθεση από: zavag στις 24 Νοε 2009, 06:43:58 ΜΜ
Ο κυριότερος λόγος που πολλοί δεν ενδιφέρονταν να διδάξουν στα σχολεία ήταν το οικονομικό κίνητρο αφού προφανώς ο μισθός σε μια εταιρεία ήταν κατά πολύ υψηλότερος από το δημόσιο. Για να μην αναφέρω και τα γνωστά "κοινωνικά κριτήρια" του τύπου: σιγά μην γίνω καθηγητής σε γυμνάσιο αφού οι προοπτικές μου με τις σπουδές που έκανα είναι για πολύ παραπάνω - βάλτε κι αυτούς που έκαναν έξω μεταπτυχιακά (έχω 4-5 προσωπικά παραδείγματα συμφοιτητών μου)

Από όσους παλιούς συναδέλφους (και πρώην καθηγητές μου !!!) που δίδασκαν πληροφορική χωρίς πτυχίο ΔΕΝ ΔΙΔΑΣΚΕΙ ΠΛΕΟΝ ΚΑΝΕΙΣ
Σε ότι αφορά την ιστορική αναδρομή, επέτρεψε μου να θεωρώ την απαγόρευση πρόσβασης ισχυρότερη από την επιλογή μεταξύ ιδιωτικού και δημοσίου τομέα. Επίσης όλοι μπορούμε να βρούμε παραδείγματα από γνωστούς μας για κάτι. Δεν σημαίνει όμως ότι ισχύει καθολικά αυτό.

Προσωπικά δεν έχω να προσθέσω κάτι άλλο στην συζήτηση.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

za√‘ag

Όποιοι θέλανε πήραν παιδαγωγική επάρκεια ... οι υπόλοιποι έμειναν στον ιδιωτικό τομέα....

Έγραψα αυτό:

Και τα σεμινάρια και οι σπουδές και τα δεύτερα πτυχία και τα μεταπτυχιακά και η πείρα και ... όλα ... Είναι κακό να είναι και μαθηματικός ή φυσικός ή και κάτι άλλο ; Πρέπει δηλ. να σπουδάσει κανείς μόνο πληροφορική για να είναι "καθαρόαιμος πληροφορικός";;;;

Από πού φαίνεται η εξίσωση;;;; ( Χωρίς να προσβάλλω : Η μαθηματική λογική είναι κλάδος της πληροφορικής ή των μαθηματικών;) (Ίσως να είμαι και λίγο "φορτισμένος" από την όλη συζήτηση οπότε ζητάω συγγνώμη αν ξέφυγα)
«Δεν υπάρχει λόγος να θέλει κανείς έναν υπολογιστή στο σπίτι του»--Ken Olson, πρ. της DEC, 1977
«Τα 640KB RAM επαρκούν για να τρέξει κάθε πρόγραμμα»--Bill Gates
Δείτε κι άλλες ιστορικές ατάκες  εδώ

toufeki

Δε θα με παρεξηγήσετε ε;

Όποιος νομίζει ότι θα παρεξηγηθεί να ΜΗΝ κάνει κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο.  >:D

http://www.speechtherapy.org.cy/index.php?option=com_content&task=view&id=6&Itemid=7

pgrontas

Σε προηγούμενο μήνυμα έγραψες:
Παράθεση από: zavag στις 23 Νοε 2009, 09:09:10 ΜΜ
-- Για ποιο λόγο ένας μαθηματικός/φυσικός/θεολόγος κλπ ο οποίος σπούδασε με οποιοδήποτε τρόπο Πληροφορική και δουλεύει σαν εκπαιδευτικός ΠΕ19/ΠΕ20 μπορεί να μειονεκτεί από ένα "καθαρόαιμο πληροφορικό" ;
To οποιοδήποτε νομίζω ότι σημαίνει ή.

Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

evry

Τα διπλά και τριπλά ολοκληρώματα ανήκουν στα Μαθηματικά ή στη Φυσική? Αν δεν υπήρχε Φυσική θα υπήρχαν αυτές οι έννοιες?

Όσον αφορά την μαθηματική λογική στην οποία αναφέρεσαι, για την ακρίβεια είναι κλάδος των μετα-μαθηματικών που είναι υπερσύνολο των μαθηματικών και υποσύνολο της πληροφορικής.
  Γιατί όμως ρωτάς για την μαθηματική λογική και δεν ρωτάς για την υπολογισιμότητα? ή για τη θεωρία πολυπλοκότητας?  Αυτά άραγε σε ποια επιστήμη ανήκουν?

Παράθεση από: zavag στις 24 Νοε 2009, 07:19:45 ΜΜ
( Χωρίς να προσβάλλω : Η μαθηματική λογική είναι κλάδος της πληροφορικής ή των μαθηματικών;) (Ίσως να είμαι και λίγο "φορτισμένος" από την όλη συζήτηση οπότε ζητάω συγγνώμη αν ξέφυγα)
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

pgrontas

Επιπλέον άλλο μαθηματική λογική άλλο επεξεργασία φυσικής γλώσσας.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

toufeki

...Ουάου. Μπήκαν ολοκληρώματα, μπήκε ανάλυση-πολυπλοκότητα αλγορίθμων, μπήκε φυσική γλώσσα!;

Λοιπόν πάω να βάλω ουισκάκι, να πάρω και ποπ κορν και έρχομαι...