Για παράδειγμα αν σε μία άσκηση ζητηθεί να βρεθεί ποσοστιαία μεταβολή , ρυθμός αύξησης κ.α θα δίνεται τύπος στους μαθητές ή πρέπει να τα γνωρίζουν από πριν?
Οτιδήποτε πέρα απο προφανείς τύπους (π.χ μέσος όρος) δίνονται αλλιως θα τρελαθούν οι θεματοδότες στο Υπουργείο απο ερωτήσεις του τύπου "πως γίνεται αυτό", " τι είναι αυτό".
Παράθεση από: Vangelis στις 18 Νοε 2021, 08:59:32 ΜΜ
Οτιδήποτε πέρα απο προφανείς τύπους (π.χ μέσος όρος) δίνονται αλλιως θα τρελαθούν οι θεματοδότες στο Υπουργείο απο ερωτήσεις του τύπου "πως γίνεται αυτό", " τι είναι αυτό".
Και όμως έχει συμβεί,
Επαναληπτικές 2007, θέμα 4ο παραθέτω το ερώτημα Α3:
3. να εμφανίζει τον τρίτο κατά σειρά από τους μήνες του έτους που έχουν ο καθένας μέσο όρο ημερήσιας παραγωγής μέχρι και δέκα ποσοστιαίες μονάδες πάνω ή κάτω από τον ετήσιο μέσο όρο. Αν δεν βρει τέτοιο μήνα, να εμφανίζει κατάλληλο μήνυμα.
Ζητήθηκε η ποσοστιαία μεταβολη χωρίς να δοθεί τύπος
Από τα πιο δύσκολα ερωτήματα από μαθηματικής άποψης στην ιστορία του μαθήματος