ΠΕΡΑΣΜΑ ΣΤΑΘΕΡΩΝ Ή ΤΙΜΩΝ ΣΤΙΣ ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΥΣ ΤΩΝ ΥΠΟΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ

Ξεκίνησε από COACH, 29 Μαΐου 2008, 09:34:32 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

COACH

Έσω βγάλει το συμπέρασμα ότι απαγορεύεται αφού στο βιβλίο σαν παράμετρος ορίζεται μια ΜΕΤΑΒΛΗΤΗ που επιτρέπει το πέρασμα των τιμών της...κλπ......
Τι λέτε?
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΘΩΜΟΥ

alkisg

Εφόσον υπάρχει το παράδειγμα του Ανόι στο τετράδιο μαθητή, νομίζω ότι είμαστε υποχρεωμένοι να δεχτούμε ότι επιτρέπονται και σταθερές αλλά και εκφράσεις. Δηλαδή αν το κάνει κάποιος μαθητής νομίζω ότι δεν μπορούμε να του κόψουμε μονάδες, εκτός κι αν έχει έρθει από την αρχή της χρονιάς διευκρίνηση από το ΠΙ ότι το παράδειγμα των πύργων του Ανόι είναι λάθος.

Από την άλλη, δεδομένου ότι υπάρχουν διαφορετικές απόψεις γι' αυτό το θέμα (άλλοι συμφωνούν και άλλοι όχι), ας μην ζορίζουμε τα πράγματα και ας μη βάζουμε τέτοιες ασκήσεις...

Έχει συζητηθεί καμιά 10ριά φορές, π.χ. https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=418.0

COACH

Οκ,πάντως αν και δεν είναι της παρούσης το βιβλίο (ξανά)φάσκει και αντιφάσκει αφού στον ορισμό της παραμέτρου λέει είναι μεταβλητή που κλπ....
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΘΩΜΟΥ

Manolis Kosmidis

Παράθεση από: COACH στις 29 Μαΐου 2008, 09:55:06 ΠΜ
Οκ,πάντως αν και δεν είναι της παρούσης το βιβλίο (ξανά)φάσκει και αντιφάσκει αφού στον ορισμό της παραμέτρου λέει είναι μεταβλητή που κλπ....

Θα συμφωνήσω με το βιβλίο που προσπαθεί να έχει απλούς και κατανοητούς ορισμούς από μαθητές (όχι καθηγητές) και συγχρόνως να συμπληρώνει τη θεωρία χρησιμοποιώντας λυμένα παραδείγματα. Δεν υπάρχει ποιοτική διαφορά μεταβλητών και σταθερών, μιλάμε για θέσεις μνήμης που περιέχουν κάποια τιμή.
Γιατί δεν θα αντιδρούσαμε αν βλέπαμε y<--ημ(2*πι) ή ημ(6,28) ή ημ(πι) δηλαδή στις ενσωματωμένες συναρτήσεις της γλώσσας, και μας κάνει εντύπωση στις δηλωμένες στο πρόγραμμα.
Νομίζω ότι τα βιβλία είναι καλή δουλεια που θέλει σίγουρα βελτιώσεις, αλλά γενικά είναι καλή δουλειά.
To μάθημα της Πληροφορικής πιστεύω ότι πρέπει να περιέχει στοιχεία Ηλεκτρονικής, Ρομποτικής και της ανάπτυξης προϊόντων μέσω CAD. Επίσης, πρέπει να είναι project oriented και να βαθμολογείται ανάλογα. Η ΑΕΠΠ, πιστεύω ότι θα γίνει το πρώτο μάθημα που θα εξετάζεται με adaptive online testing.
https://aepp.gr

P.Tsiotakis

Παράθεση από: Manolis Kosmidis στις 19 Μαρ 2009, 08:36:48 ΠΜ
Νομίζω ότι τα βιβλία είναι καλή δουλεια που θέλει σίγουρα βελτιώσεις, αλλά γενικά είναι καλή δουλειά.

Συμφωνώ απόλυτα



Το θέμα με τις σταθερές/εκφράσεις στις διαδικασίες είναι το εξής:
μάλλον μπορούν να χρησιμοποιούνται ΑΛΛΑ, δεν πρέπει να είναι παράμετροι εξόδου. Πρέπει δηλαδή οι αντίστοιχες τυπικές παράμετροι εντός της διαδικασίας απλά να χρησιμοποιούνται σε πράξεις και να ΜΗΝ αλλάζουν, καθώς τότε ΠΟΥ θα μεταβιβαστεί η τιμή;

Ωστόσο, για λόγους λόγους απλότητας μπορεί απλά να καταργηθεί αυτή η δυνατότητα, ώστε να μην αφορά τους μαθητές άλλο ένα προγραμματιστικό θέμα που ουδόλως αφορά τους στόχους του μαθήματος κατά τη γνώμη μου.

ntzios kostas

Νομίζω ότι το θέμα αυτό είναι από τα πιο ξεκάθαρα του βιβλίου. Στη σελίδα 218 περιγράφεται αναλυτικά ο τρόπος μεταφοράς τιμών από τις πραγματικές στις τυπικές παραμέτρους και ανάποδα κατά την κλήση μιας διαδικασίας. Η σελίδα αυτή δεν αφήνει καμία αμφιβολία για το ότι οι πραγματικές παράμετροι πρέπει να μεταβλητές.
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

sstergou

off topic :
Το πακέτο περιλαμβάνει:

1) Βιβλίο μαθητή το οποίο έχει δημιουργήσει τόσα προβλήματα με τους ελλιπείς ορισμούς και τις κακές μεταφράσεις άλλων βιβλίων, που στερείται παραδειγμάτων με φαντασία, που αφήνει χωρίς ανάλυση σημαντικές έννοιες όπως οι εκφράσεις, η ιεραρχία, η μνήμη κτλ, είναι γεμάτο αντιφάσεις και λάθη και περιλαμβάνει κεφάλαια όπως το 6 που γεμίζουν το κεφάλι των μαθητών με άχρηστες πληροφορίες. Αλήθεια έχετε δει και τα άλλα κεφάλαια του βιβλίου, αυτά που είναι εκτός ύλης;;

2)Βιβλίο καθηγητή με αστείες προτάσεις διδασκαλίας και γεμάτο λάθη.

3) Τετράδιο μαθητή με ελάχιστες σοβαρές ασκήσεις, λάθη και παραλείψεις. Η ύπαρξη του κανονικά θα έπρεπε να μειώσει την χρήση των βοηθημάτων αλλά νομίζω ότι όλοι βλέπουμε ότι αυτό δεν συμβαίνει.

Πως γίνεται αυτό να θεωρείται καλή δουλειά?

Ναι, σίγουρα αν το συγκρίνουμε με αυτό των ΕΠΑΛ που μιλάει για "σφαιρικές μεταβλητές" (global variables) ίσως είναι καλύτερο. Μήπως όμως έχουμε χαμηλές προσδοκίες; Αυτά είναι τα βιβλία που θέλουμε για την δευτεροβάθμια; Ένας ακόμη τρόπος να βγάλουν κάποιοι λεφτά;

evry

off topic :

Μα τι λες είναι το 2ο καλύτερο βιβλίο της Ανάπτυξης Εφαρμογών που έχει βγει ποτέ
Αλήθεια έχει κανείς το 1ο? υπάρχει πουθενά?

Πάντως αυτό που μου έχει κάνει εντύπωση εκτός από αυτά που λες (κακές μεταφράσεις-αντιγραφές, κακοδιατυπωμένες έννοιες, μη αυστηροί/διφορούμενοι ορισμοί) είναι και η τεράστια έλλειψη σε ασκήσεις κατανόησης των βασικών εννοιών. Το τετράδιο μαθήτη είναι εξαιρετικά προχειρογραμμένο και επιεικώς απαράδεκτό για μάθημα δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, πόσο μάλλον για πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα. Έτσι αναγκάζονται οι μαθητές να αγοράζουν βοηθήματα του εμπορίου αφού το βιβλίο δεν τους καλύπτει, πράγμα που θεωρώ απαράδεκτο. Δηλαδή σε άλλα μαθήματα μπορεί να δουλέψει κάποιος (θεωρητικά) με το βιβλίο για οδηγό και τις σημειώσεις του καθηγητή. Εδώ αυτό δύσκολα μπορεί να γίνει
   
Αυτό όμως που με εκνευρίζει περισσότερο είναι ότι μέσα στο βιβλίο στη λεγόμενη "θεωρία" υπάρχουν λάθη τα οποία τα δεχόμαστε ως σωστά απλά επειδή "έτσι το λέει το βιβλίο".
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

sstergou

Για να μην δημιουργηθούν λάθος εντυπώσεις τονίζω ότι δεν κατηγορώ τα βοηθήματα. Αυτά καλώς υπάρχουν και μάλιστα μπορώ να πω ότι κάποια από αυτά καλύπτουν σε σημαντικό βαθμό την "απουσία" του βιβλίου. Κάνουν καλά τη δουλειά τους δηλαδή, βοηθούν τον μαθητή αλλά και τον καθηγητή.

Απλά η όλη διαδικασία με την οποία γράφονται τα περισσότερα σχολικά βιβλία της δευτεροβάθμιας που φαίνεται σαν μια φάρσα. Και αυτό μπορώ να το πω με σιγουριά κρίνοντας το τελικό αποτέλεσμα.

Laertis

Έχω 1 αντίτυπο του 1ου πακέτου -Κατωπόδης- Αντωνάκος κ.α- (βιβλιο μαθητή-καθηγητή -τετράδιο εργασίας) αλλά το έχω και σε pdf (ένεκα παλιός το πρόλαβα και μάλιστα πρόλαβα και το δίδαξα κιόλας  :) )
Το θέλει κανείς ;
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

sstergou

Δεν το έχω δει καθόλου και θα ήθελα. Αν μπορείς ανέβασε το κάπου. Ευχαριστώ.

Νίκος Αδαμόπουλος

Παράθεση από: Laertis στις 20 Μαρ 2009, 03:14:02 ΜΜ
Έχω 1 αντίτυπο του 1ου πακέτου -Κατωπόδης- Αντωνάκος κ.α- (βιβλιο μαθητή-καθηγητή -τετράδιο εργασίας) αλλά το έχω και σε pdf (ένεκα παλιός το πρόλαβα και μάλιστα πρόλαβα και το δίδαξα κιόλας  :) )
Το θέλει κανείς ;

Το έχω κι εγώ αλλά δεν το δίνω! Σε λίγα χρόνια θα έχει συλλεκτική αξία...  :)

Νίκος Αδαμόπουλος

Παράθεση από: evry στις 20 Μαρ 2009, 02:38:22 ΜΜ
Αυτό όμως που με εκνευρίζει περισσότερο είναι ότι μέσα στο βιβλίο στη λεγόμενη "θεωρία" υπάρχουν λάθη τα οποία τα δεχόμαστε ως σωστά απλά επειδή "έτσι το λέει το βιβλίο".

Κάτι σαν ιερό βιβλίο δηλαδή...  :angel:

evry

ιερό δε λες τίποτα, ούτε το κοράνι να ήταν

Γιώργο το pdf θα το ήθελα και γω, αν μπορείς ανεβασέ το ή στείλτο με email
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

ntzios kostas

Προσωπικά δεν έχω τόσο μεγάλο πρόβλημα με το σχολικό βιβλίο αλλά με ενοχλεί η αδιαφορία αυτών, που πέρσι έστειλαν την διευκρίνηση για το div και mod και πάψαμε πλέον να ασχολούμαστε τι γίνεται με τους αρνητικούς αριθμούς. Δεν λέω να αλλάξουν το βιβλίο, αλλά απλά να στείλουν διευκρινίσεις για διάφορα επίμαχα θέματα που έχουμε συζητήσει κατά καιρούς στο στέκι. Γνωρίζουμε και γνωρίζουν ότι το βιβλίο και κυρίως σε συνδυασμό με το τετράδιο μαθητή, φάσκει και αντιφάσκει σε πολλά σημεία, όμως με ένα φαξ Α4 (πόσο να κοστίζει) σε όλα τα σχολεία με λύσεις στα επίμαχα θέματα θα δρομολογούσε καλύτερα τη διδασκαλία του μαθήματος και τη διόρθωση των γραπτών. Μάλιστα αν δεν τα γνωρίζουν να τους τα καταγράψουμε.

Άραγε δεν μπαίνουν στο κόπο να διαβάσουν αυτά που λέμε;

Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

P.Tsiotakis