ΜΟΝΤΕΛΟ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ

Ξεκίνησε από ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΘΑΝΟΣ, 29 Μαρ 2006, 02:20:48 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΘΑΝΟΣ

ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΤΙ ΑΝ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΦΕΤΟΣ?ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΟΤΙ ΘΑ ΙΣΧΥΣΕΙ Η ΙΔΕΑ ΤΩΝ ΕΥΚΟΛΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΣΣΩΡΕΥΤΟΥΝ ΟΙ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΟ 1Ο?

Επισκέπτης


Αλήθεια περιμένεις να στο επιβεβαιώσει κάποιος αυτό (ακόμα κι αν είναι αλήθεια);

Κατά τη γνώμη μου δεν χρειάζεται να βάλουν πιο εύκολα ή πιο δύσκολα θέματα. Αρκεί να βάλουν τα ίδια ...

Η μήπως η προσέγγιση του 10 δεν ήταν μια απλή υπόθεση στο μάθημά μας (όλα τα χρόνια)...

Christos

Σαφώς και κανένας δεν μπορεί να το επιβεβαιώσει αυτό, αλλά είναι κοινώς παραδεκτό ότι φέτος είναι ακόμα μεγαλύτερη η αναγκαιότητα για εύκολη προσέγγιση του βαθμού 10.

Άλλωστε, στην ΑΕΠΠ, οι επιδόσεις των μαθητών είναι γενικά καλύτερες από άλλα μαθήματα (όπως Μαθηματικά ή Φυσική Κατεύθυνσης).

Τα περυσινά θέματα πάντως ήταν διαφορετικά από άλλες χρονιές σχετικά με τους βαθμούς μεγαλύτερους του 10. Κάτι ανάλογο σημειώθηκε και στις επαναληπτικές εξετάσεις. Νομίζω οτι στην ίδια κατεύθυνση θα είναι και φέτος.

bagelis1

το μάθημά μας πέρισυ είχε 50% κάτω από 10. Γενικά όλα τα χρόνια σε σχέση με άλλα μαθήματα (εκτός από τα μαθηματικά κατεύθυνσης που είναι το μάθημα με την μεγαλύτερη βαρύτητα) έχει ένα από τα υψηλότερα ποσοστά αποτυχίας.
ΓΕΝΙΚΑ τα στατιστικά δείχνουν ότι ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ και αν δεν βάλουν ευκολότερα θέματα θα έχουμε πάλι 50% κάτω από τη βάση!!!
Και στο κάτω κάτω δεν μπορώ να δεχθώ ότι πέρισυ η Βιολογία Κατεύθυνσης και η Χημεία Κατεύθυνσης (που είναι και μαθήματα βαρύτητας) είχαν 35% αριστούχους (18 - 20) και εμείς 11%. Πιστεύω ότι το μάθημα το έχουμε κάνει παραπάνω δύσκολο από ότι πρέπει, αν υπολογίσουμε ότι δεν είναι βαρύτητας, η τεχνολογική δεν είναι η καλύτερη κατεύθυνση του κόσμου, ότι διδάσκεται μόνο 2 ώρες στο σχολείο και δεν υπάρχει στους μαθητές κανένα άλλο προηγούμενο μάθημα που να σε βοηθάει.
Κατά τη ταπεινή μου γνώμη φέτος αν θέλουν φυσιολογική στατιστική ΠΡΕΠΕΙ να βάλουν συνολικά πιο εύκολα θέματα.


EleniK

Νομίζω ότι το θέμα το ανάλυσε πολύ καλά ο συνάδελφος bagelis1.

Προσωπική μου άποψη είναι ότι το επίπεδο των πανελληνίων εξετάσεων θα πρέπει να είναι κάτι ενδιαμέσο σε σχέση με το επίπεδο των θεμάτων του 2004 και του 2005. Το 2004 στα ημερήσια λύκεια οι σχετικά δύσκολες μονάδες ήταν μόλις 7 μόρια. Πέρσυ είδαμε τι έγινε, τόσο με το 3ο όσο και με το 4ο. Αν λοιπόν τα 'δύσκολα' μόρια είναι γύρω στα 15 είναι αρκετά καλά. Και σου αφήνει παράθυρο για να ξεχωρίσουν οι καλοί (3 μονάδες στις 20) και αρκετοί από τους υπόλοιπους δεν κινδυνεύουν να γράψουν κάτω από τη βάση ή πολύ χειρότερα.   

Η ΑΕΠΠ δεν είναι μάθημα που διδάσκεται χρόνια όπως η Φυσική και τα μαθηματικά όπου τα παιδιά έχουν εξοικειωθεί και έχουν αποκτήσει άποψη. Είναι παράλογο σε ένα μάθημα που διδάσκεται μόνο 2hr/wk να θέλουμε να εξετάσουμε εξεζητημένα πράγματα. Ας ελέγξουμε πρώτα αν έχουν καταλάβει τα βασικά (για τον περισσότερο κόσμο) και να αφήσουμε και τη δυνατότητα στους άριστους να ξεχωρίσουν.
Ελένη Κοκκίνου
Καθηγήτρια Πληροφορικής, ΠΕ19

apostol70

Λογικά στα περισσότερα μαθήματα θα επικρατήσει η λογική του "εύκολου 10" αλλά με μάλλον πιο αυξημένη κλιμάκωση των υπολοίπων.

Στο δικό μας μάθημα είναι σχετικά εύκολο να φτάσει κάποιος στο 10 άσχετα με το τι ξέρει αν έχουμε τη λογική των 40 μονάδων με σωστά - λάθος, πολλαπλή επλογή και αντιστοίχηση, θέματα που οι περισσότεροι μαθητές τα αντιγράφουν από αυτύς που ξέρουν (πόσες φορές στην διόρθωση δεν το έχουμε δει αυτό;)

Η τάση που είχε φανεί πέρισυ, ίδιως στις επαναληπτικές, ήταν η αύξηση του βαθμού δυσκολίας των θεμάτων. Πιστεύω ότι πρέπει να μείνουν στο ίδιο επίπεδο. Πιο εύκολα θέματα δεν είναι καλό για το μάθημα, γιατί αν γυρίσουμε στα επίπεδα του 2001-02, τότε τα παιδιά δεν θα το παίρνουν σοβαρά.