Καλησπέρα,
κάποιοι μαθητές μου έφεραν μια άσκηση που τους έβαλαν στο σχολείο, κάτι σχετικό με το να βρουν αν μια μεταβλητή είναι άρτια ή περιττή, και να βρουν αν μια μεταβλητή είναι ακέραια ή πραγματική και το δεκαδικό μέρος, χωρίς να χρησιμοποιήσουν την εντολή αν. Εγώ δεν βρίσκω λύση (αν οι μαθητές μου μετέφεραν σωστά την άσκηση γιατί και τα παιδιά δεν ήταν σίγουρα - ούτε λύθηκε στην τάξη). Γνωρίζει κάποιος αν λύνεται και πως;
Ευχαριστώ,
Ελένη
άρτια <- αριθμός mod 2 = 0
Αντίστοιχα και οι άλλες...
Ευχαριστώ, δεν το είχα σκεφτεί καθόλου έτσι. Το αν είναι δεκαδικός μπορεί να λυθεί χωρίς τη συνάρτηση Α_Μ(Χ)?
Πως θα βρεις ΑΝ ειναι κατι χωρις τη χρηση της ΑΝ??
Η ασκηση μαλλον ειναι αυτη : Να γράψετε αλγόριθμο σε ΓΛΩΣΣΑ για τα παρακάτω προβλήματα:
a. Εισαγωγή αριθμού ακέραιου και έλεγχος αν είναι άρτιος ή περιττός
b. Εισαγωγή πραγματικού αριθμού και έλεγχος αν ανήκει στους ακεραίους ( πρέπει το ακέραιο μέρος του να είναι ίδιο με την τιμή του αριθμού)
Παράθεση από: elenitaaaaa στις 10 Οκτ 2011, 10:52:43 ΜΜ
Εισαγωγή πραγματικού αριθμού και έλεγχος αν ανήκει στους ακεραίους ( πρέπει το ακέραιο μέρος του να είναι ίδιο με την τιμή του αριθμού)
Αυτό που έχεις γράψει είναι το κριτήριο, το οποίο μπορείς να το εκχωρήσεις σε λογική μεταβλητή όπως ήδη ειπώθηκε
Παράθεση από: alkisg στις 10 Οκτ 2011, 04:04:27 ΜΜ
άρτια <- αριθμός mod 2 = 0
Παράθεση από: elenitaaaaa στις 10 Οκτ 2011, 10:52:43 ΜΜ
Πως θα βρεις ΑΝ ειναι κατι χωρις τη χρηση της ΑΝ??
Η ασκηση μαλλον ειναι αυτη : Να γράψετε αλγόριθμο σε ΓΛΩΣΣΑ για τα παρακάτω προβλήματα:
a. Εισαγωγή αριθμού ακέραιου και έλεγχος αν είναι άρτιος ή περιττός
b. Εισαγωγή πραγματικού αριθμού και έλεγχος αν ανήκει στους ακεραίους ( πρέπει το ακέραιο μέρος του να είναι ίδιο με την τιμή του αριθμού)
Η εκφώνηση είναι όπως την έγραψα και γίνεται χωρίς αν - είναι η απάντηση που έδωσε ήδη ο alkis
πάντως θα χρειαστεί δομή επιλογής στη συνέχεια
Αν άρτια = αληθής τότε
Εμφάνισε "είναι άρτιος"
Αλλιώς
Εμφάνισε "δεν είναι άρτιος"
Τέλος_αν
γιατί το
Εμφάνισε άρτια
που θα εμφανίσει την τιμή αληθής ή την τιμή ψευδής, δε νομίζω ότι κάνει
αυτο εννοουσα με το
Παράθεση από: elenitaaaaa στις 10 Οκτ 2011, 10:52:43 ΜΜ
Πως θα βρεις ΑΝ ειναι κατι χωρις τη χρηση της ΑΝ??
δεν μπορει να γινει αυτο χωρις την χρηση της αν.
Νομίζω ότι μπορεί να μας κάνει το εξής:
Διάβασε αριθμός
άρτια ← αριθμός mod 2 = 0
Γράψε 'Είναι', άρτια, '(ές) ότι είναι άρτια η τιμή της μεταβλητής'
Έχω την εντύπωση ότι το θέμα το εξετάσεων φαίνεται να ρυμουλκεί για ακόμα μία φορά την διδακτική μας...
Παράθεση από: elenitaaaaa στις 10 Οκτ 2011, 10:52:43 ΜΜ
Να γράψετε αλγόριθμο σε ΓΛΩΣΣΑ για τα παρακάτω προβλήματα:
a. Εισαγωγή αριθμού ακέραιου και έλεγχος αν είναι άρτιος ή περιττός
b. Εισαγωγή πραγματικού αριθμού και έλεγχος αν ανήκει στους ακεραίους
Σπύρο το είχα σκεφτεί λίγο διαφορετικά, αλλά ήθελα να δω ποιος διεστραμμένος θα το γράψει :D ;D
Εμφάνισε "Είναι άρτιος;;;;", άρτια
εγώ δεν το βρίσκω κακό, αλλά ως Σ/Λ ή τέλος πάντων στο θέμα 1
όχι σε άσκηση να το τραβάς από τα μαλλιά για να το αναδείξεις...
Μου επιτρέπεις;
Εμφάνισε "Είναι άρτιος;;;;", άρτια, "(ές)"
:D
Παράθεση από: Παναγιώτης Τσιωτάκης στις 13 Οκτ 2011, 09:44:41 ΠΜ
Σπύρο το είχα σκεφτεί λίγο διαφορετικά, αλλά ήθελα να δω ποιος διεστραμμένος θα το γράψει :D ;D
Εμφάνισε "Είναι άρτιος;;;;", άρτια
Παράθεση από: eleni_p στις 10 Οκτ 2011, 04:08:47 ΜΜ
Ευχαριστώ, δεν το είχα σκεφτεί καθόλου έτσι. Το αν είναι δεκαδικός μπορεί να λυθεί χωρίς τη συνάρτηση Α_Μ(Χ)?
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ακεραιοςΗδεκαδικος
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
ΑΚΕΡΑΙΕΣ: ι
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ: χ, υ
ΛΟΓΙΚΕΣ: φλαγκ
ΑΡΧΗ
ΔΙΑΒΑΣΕ χ
υ <- χ
ΑΝ χ < 0 ΤΟΤΕ
χ <- -χ
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
φλαγκ <- ΨΕΥΔΗΣ
ι <- 0
ΟΣΟ ι <= χ ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ !εχω ακεραιο βημα οποτε αν πεσω πανω στο χ σιγουρα αυτος ειναι ακεραιος
ΑΝ ι = χ ΤΟΤΕ
φλαγκ <- ΑΛΗΘΗΣ
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ι <- ι + 1
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΑΝ φλαγκ = ΨΕΥΔΗΣ ΤΟΤΕ
ΓΡΑΨΕ "πραγματικος το ", υ
ΑΛΛΙΩΣ
ΓΡΑΨΕ "ακεραιος το ", υ
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ