Νιώθετε ότι η τεχνολογία σας προσπερνά;

Ξεκίνησε από dora, 29 Οκτ 2009, 04:46:51 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

dora

Γεια σας.

Πήρα το πτυχίο μου το 1997. Εργάστηκα ως χρήστης για 7 χρόνια .....ύστερα έγινα μάνα με δυο παιδιά για τρία χρόνια (τα παιδιά μου έχουν ένα χρόνο διαφορά) και συνεχίζω να είμαι μάνα.....τώρα είμαι καθηγήτρια σε γυμνάσιο εδώ και 4 χρόνια. Ξεκίνησα με windows 98 και τώρα για καλή μου τύχη δουλεύουμε σε windows 2000. Θέλω να σας ρωτήσω ...εσείς νοιώθετε μια αδυναμία με αυτά που «τρέχουν» στην πληροφορική ή εγώ πάω συνεχώς ψάχνοντας;

Ψάχνω συνεχώς τρόπους για να ενημερώνομαι (να είναι καλά το Internet) έχω πολλές απορίες για αστεία και σοβαρά θέματα και δεν έχω κανέναν να με βοηθήσει.

Κάποια στιγμή είπαν ότι θα μας επιμορφώσουν. 3000 καθηγητές της πληροφορικής θα επιμορφωθούν. Στην αρχή χτύπησα παλαμάκια και μετά ....το κεφάλι μου. Ζήτησα να πάρω μέρος, δεν κληρώθηκα αλλά με ειδοποίησαν τελευταία μέρα (του στυλ, σήμερα το  απόγευμα ξεκινάμε) και πέφτω από τα σύννεφα. Μου είπανε ότι είναι το απόγευμα 3μιση ώρες δύο φορές την εβδομάδα. Θέλω να ρωτήσω αυτούς που τα κανονίζουν:

Ξέρουν ότι έχουμε σπίτι, παιδιά, υποχρεώσεις;
Ξέρουν ότι δίνουμε 600 ευρώ για φύλαξη παιδιών και δεν μπορούμε να δώσουμε 900 (για να έχουμε φύλαξη και το απόγευμα);
Γιατί θέλουν καθηγητές δύο ταχυτήτων; (κάποια στιγμή μίλησα με έναν άλλο καθηγητή που πήρε τώρα το πτυχίο του και απορούσα εγώ τι έχω σπουδάσει;)

Γράφτηκα στο «στέκι» για να βρω τον άλλο συνάδελφο της πληροφορικής που ίσως μπορεί να μου λύση στις απορίες μου. 

Συγνώμη αν έγινα κουραστική πάντως χαίρομαι που τα είπα.
Πιστέψτε με θέλω ΠΟΛΥ να ακολουθώ την επιστήμη μου αλλά ...........δεν με ‘αφήνουν’.

pentsas

O Θεός είναι μεγάλος.
Εδώ και καιρό περίμενα ένα τέτοιο μήνυμα.
Εγώ πήρα το πτυχίο μου το 94.
Έχω ένα παιδί και μια γυναίκα.
Είχα χάσει τον μπούσουλα, αλλά τον ξαναβρήκα.
Πως τον ξαναβρήκα;
Διάβασα Αριστοφάνη.

Επανέρχομαι, ...

dora

Συνάδελφε "pentsas" αν εσύ νιώθεις έτσι, που πιστεύω ότι είσαι μέσα στα πράγματα, τότε εγώ αυτή την στιγμή έχω βάλει τα κλάματα.

pentsas

Το κλάμα είναι από λύπη, αλλά μπορεί να είναι και από χαρά.
Μη μου πείς ότι δεν έκλαψες ποτέ από χαρά;
Ποιος μπορεί να μας στερίσει τη χαρά; έ ποιος;
Ο καθένας έχει τους ρυθμούς του.
Οι περισσότερο δυστυχισμένοι είναι αυτοί που προσπαθούν να φτάσουν τους ρυθμούς των αποτυχημένων της ζωής.
Έτσι λοιπόν σου συνιστώ: Πρώτα ο άντρας, μετά τα παιδιά και τέλος η επιστήμη.
http://culture.ana.gr/view5.php?id=1869&pid=375

Circle

Γεια σου βρε dora με τα ωραία σου!!
Συνάδελφε Pentsa, respect!

Με Windows 98;;;
Τι να πούνε κι εκείνοι που ξεκινήσαν με ... Dos και το Αλτσχάιμερ τους φλερτάρει στενά και με επιτυχία;;;;   >:D   ;D   ;D






Corwin

Παράθεση από: Circle στις 29 Οκτ 2009, 07:09:59 ΜΜ
Γεια σου βρε dora με τα ωραία σου!!
Συνάδελφε Pentsa, respect!

Με Windows 98;;;
Τι να πούνε κι εκείνοι που ξεκινήσαν με ... Dos και το Αλτσχάιμερ τους φλερτάρει στενά και με επιτυχία;;;;   >:D   ;D   ;D

Όπως ακριβώς τα λες Circle... DOS, μετά Windows 3.1 και Novell κλπ κλπ.

Εκείνο το Αλτσχάιμερ που αναφέρεις όμως τι είναι ακριβώς; Το έχω ξεχάσει!  :D

pentsas


dora

Δεν με κατάλαβες φιλε circle και εγώ από DOS και BOOL (αν σου λέει κάτι) ξεκίνησα και το σέβομαι, γιατί είναι το μόνο που ξέρω καλά. Και εκνευριζομαι αφάνταστα όταν κάποιοι λενε ότι ξέρουν υπολογιστή επιδή κάνουν 'κλικ'  (Τους ζηλεύω - kαλοπροέρετα πάντα).

Τα καινούργια θέλω να μάθω, δηλαδή πως κάνουν το 'κλίκ', γι΄αυτά που ήδη ξέρω με εντολές. Γιατί κανείς δεν μας λέει τον τρόπο και όλο τρέχω για να το μάθω ΜΟΝΗ ΜΟΥ. Οπότε βρίσκομαι ανάμεσα στην κουζίνα, στο γραφείο του γιού μου (γράφει τεστ αύριο) και στον υπολογιστή -για να μην αναφέρω και τα υπόλοιπα, εγώ και η Παναγιωταρέα.

Laertis

Αγαπητή Συναδέλφισσα dora,

διαβάζω με μεγάλη συμπάθεια τους προβληματισμούς σου, και πίστεψέ με είναι κάτι που έχω νιώσει πολλές φορές στο παρελθόν αλλά μάλλον κακώς... Κακώς νιώθω έτσι γιατί αν φιλοσοφήσεις λίγο την εξέλιξη της τεχνολογίας δε θέλει πολλά επιπλέον για να καταλάβεις τι και πως γίνεται. Θεωρώ ότι οι σχολές Πληροφορικής δίνουν όλα τα απαραίτητα εφόδια για να προσαρμόσεις τις γνώσεις που απέκτησες στην εξέλιξη των τεχνολογιών.
Μπήκα στο ΤΕΙ Η/Υ Συστημάτων στον Πειραιά το 1985 και πήρα τελικά πτυχίο το 1991, όταν ακόμα τα Windows ήταν παραμύθι με δράκους, τη χρονιά που μπήκα στη σχολή υπήρχαν ακόμη διάτρητες κάρτες, έμαθα τα πάντα σε DOS και Unix , χρησιμοποίησα με περηφάνια τον πρώτο Mac στα προγράμματα Macwrite και Macpaint με ποντίκι και γραφικό περιβάλλον εργασίας ( που δε διαφέρει καθόλου απο τα τρέχοντα Windows ), οι γλώσσες που δίνουν και παίρνουν τώρα απο τους νέους συναδέλφους ,Java, Python, C ++ κ.α απλά δεν υπήρχαν τότε, κι έτσι δικαιούμαι να είμαι κι εγώ ένας απο αυτούς που η Τεχνολογία ξεπέρασε κατά πολύ ...
Αλλά είναι όντως έτσι ;
Χμμ εν μέρει ναι, αλλά η ισορροπία επανέρχεται μόλις βρεθεί ο χρόνος ή η ευκαιρία να ασχοληθείς λίγο με αυτά που σε "κατατρέχουν".
Έχοντας κι εγώ δύο παιδιά που μου γεμίζουν σχεδόν τον περισσότερο χρόνο της ημέρας με τα διαβάσματα και τις δραστηριότητες, μπόρεσα και παρακολούθησα με μεγάλη πίεση χρόνου την περιβόητη επιμόρφωση , για να δω και να ασχοληθώ με αυτα που δεν είχα ευκαιρία και δυνατότητα να ασχοληθώ. Το αποτέλεσμα ήταν ενθαρρυντικό όσον αφορά την εμπλοκή και ενασχόλησή μου με την "ύλη', απογοητευτικό δε όσον αφορά το σχεδιασμό, την οργάνωση  και την υλοποίηση της επιμόρφωσης (πράγμα που παρατήρησες κι εσύ επίσης).

Εν ολίγοις, για να μη μακρυγορώ, ξέρω ότι το πρόβλημα είναι μόνο ο χρόνος που πρέπει να αφιερώσεις και όχι η ικανότητες που πρέπει να έχεις για να ασχοληθείς με ότι νέο προκύπτει. Το κακό είναι ότι η δική μας επιστήμη εξελίσσεται ραγδαία και δεν είναι ανθρωπίνως δυνατό να παρακολουθείς και να ξέρεις τα πάντα. Απλά πιστεύω ότι όλοι όσοι τελείωσαν σχολές Πληροφορικής έχουν τις βάσεις να ασχοληθούν με νέα "άγνωστα" αντικείμενα και να πάψουν να αισθάνονται ξεπαρασμένοι απο την Τεχνολογία. Εκτός απο την επιμόρφωση υπάρχουν ένα σωρό συνέδρια με εργαστήρια και σεμινάρια απο διάφορους φορείς  με τηλεκπαίδευση ή μη που δίνουν τη δυνατότητα να ασχοληθεί κάποιος.
Απλά είναι θέμα χρόνου που εγώ κι εσύ δεν μπορείς να διαθέσεις αλλά επίσης είναι θέμα χρόνου και θέλησης να το κάνεις αφου σου αρέσει η επιστήμη σου  ;)
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

dora

Συνάδελφε Laertis,

σ΄ ευχαριστώ πολύ για τα ενθαρρυντικά σου λόγια. Πίστεψέ με αυτό κάνω. Προσπαθώ να ενημερώνομαι με την παραμικρή ευκαιρία και σίγουρα έχουμε την παιδεία να παρακολουθήσουμε κάποια πράγματα.

Αλλά όπως πολύ σωστά λες ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΧΡΟΝΟΣ.  Έχασα το ένα...έχασα το άλλο ...έχασα την μπάλα. Σκέψου ότι το ‘avakio’ το ανακάλυψα φέτος...και όχι δεν πιστεύω ότι φταίω εγώ. Πιστεύω ότι φταίει η ΑΝενημέρωση που έχουμε. Όπως επίσης φταίει που θέλουν να μας έχουν παντογνώστες σε όλα.

Όχι δεν ξέρω να φτιάχνω έναν υπολογιστή αν χαλάσει.....
Όχι δεν ξέρω γιατί ο υπολογιστής του Γιαννάκη κάνει ΓΓΓΓΓΓΓΓΓΓΓ......
Όχι δεν ξέρω από δίκτυα...
Όχι δεν ξέρω από DOMAIN SERVER.....
Όχι δεν ξέρω γιατί το notebook του Γιαννάκη δεν συνδέεται ασύρματα στο δίκτυο ενώ συνδέεται ενσύρματα......
Όχι δεν έχω φτιάξει ποτέ ιστοσελίδα.....

Όχι δεν μου τα είπε κανείς και δεν ξέρω που να ψάξω σε αυτή την ΧΑΩΔΗΣ κατάσταση. 

Τις καλές ημέρες μπορώ να αφιερώσω χρόνο στο ψάξιμο (internet) και περιμένω πάλι άλλες καλές ημέρες για να συνεχίσω και μέχρι να βρω τα πρώτα έρχονται τα δεύτερα.

Γι΄ αυτό αναρωτιέμαι είμαι η μοναδική που βλέπει την τεχνολογία να την προσπερνά;;;;


Υ.Σ. k.p. Ευχαριστώ για τα ενθαρρυντικά σου λόγια τα είχα ανάγκη. 


Circle

#10
Συνάδελφοι, μπορεί να απάντησα με μια πιο ελεύθερη διάθεση στο προηγούμενο μήνυμά μου, μα ήταν για να δώσω κ εγώ ένα κουράγιο στον εαυτό μου! Και εγώ τα ίδια έχω πάθει κ αναφερόμουν αποκλειστικά σε εμένα ότι πια, με φλερτάει το Αλτσχάιμερ επιτυχώς ( και με δεδομένο ότι ξεκίνησα από τότε που οι υπολογιστές δεν είχαν ποντίκι, βάλτε πόσο θα είμαι!)! Ας τοποθετηθώ και ας πω τα πράγματα πως έχουν για μένα.

Μετά το πτυχίο φρόντιζα να παρακολουθώ κάθε ημερίδα, συνέδριο, επιμόρφωση, βιβλίο και περιοδικό που υπήρχε! Η δουλειά μου, μου επέτρεπε να είμαι μέσα στην αιχμή της τεχνολογίας και να ενημερώνομαι πολύ γρήγορα για κάθε τι νέο.

Με τον χρόνο να περνάει, τις υποχρεώσεις να αλλάζουν, τις απαιτήσεις της οικογένειας κτλ, σιγά - σιγά άρχιζα να μην μπορώ να παρακολουθώ όπως πριν τις εξελίξεις. Δεν υπήρχε χρόνος για να ψάχνω και να παρακολουθώ σεμινάρια. Η δουλειά μου άλλαξε, τα περιοδικά τα βαρέθηκα, τα βιβλία τα ελάττωσα κτλ. Έτσι σιγά σιγά κ εγώ άρχισα να νοιώθω ότι μένω πίσω. Τώρα λοιπόν, παρόλο που προσπαθώ να ενημερώνομαι ή να παρακολουθώ επιμορφώσεις, νοιώθω ότι πάντα κάτι μου λείπει! Η επιστήμη αυτή έχει τόσο μεγάλο εύρος και τόσο γρήγορες εξελίξεις όσο καμιά άλλη! Από τη μια οι ελλειπείς  επιμορφώσεις, από την άλλη η πίεση χρόνου και μου είναι δύσκολο να παρακολουθώ καθετί νέο. Και για να πω την αλήθεια δεν θα ήθελα να κόψω χρόνο από την οικογένειά μου ή από κάποιο άλλο αντικείμενο (πχ παιδαγωγικό) για να πειραματιστώ και να μάθω κάτι νέο στο τεχνικό κομμάτι!

Στο χάος αυτό που υπάρχει έγιναν κάποιες επιμορφώσεις με τα χαρακτηριστικά που αναφέρθηκαν παραπάνω! Αλλά πόσο μπορεί να μας βοηθήσει μια δίωρη επιμόρφωση πάνω σε ένα αντικείμενο;

Ναι, και εγώ ψάχνω στο ίντερνετ για να βρω και να μάθω κάτι που με ενδιαφέρει, μα δεν είναι η λύση. Κατά την επιμόρφωση είχαμε πρόσβαση σε κάποιο αντίστοιχο site και σε υλικό, δεν γνωρίζω αν ακόμη έχουμε πρόσβαση εκεί. Θα έλεγα αυτό ή κάποιο παρεμφερές site να μαζέψει υλικό από κάθε νέο αντικείμενο και να γίνει μια μόνιμη "βιβλιοθήκη" όπου ο κλάδος μας να μπορεί να αναφέρεται. Να μπορούμε να ενημερωνόμαστε από εκεί και να ενημερώνουμε. Δεν είμαι σε θέση αυτή τη στιγμή να θυμηθώ αν υπάρχει κάτι τέτοιο (... αλτσαχάιμερ γαρ  :( ) αλλά θα επανέλθω μόλις έχω λίγο χρόνο να ψάξω...

Και ένα τελευταίο, να θυμόμαστε ότι είμαστε και παιδαγωγοί και χρειαζόμαστε βοήθεια, ενημέρωση, επιμόρφωση και σε αυτόν τον τομέα.


[edit]
1. το site επιμόρφωσης: http://teklearn.cti.gr/yliko/login/index.php
Επίσης έχω βρει υλικό από πανεπιστήμια ή από διάφορα γραφεία ΠΛΗΝΕΤ ανα την Ελλάδα, μα σκέφτομαι κάτι πιο "γενικό" και "επίσημο"
2. Στο φινάλε πρώτα τα παιδιά, μετά ο άντρας  ή πρώτα ο άντρας, μετά τα παιδιά και οπωσδήποτε στο τέλος η επιστήμη!

[/edit]

Corwin

#11
 Για ανθρώπους σαν κι εμένα που πήραν το πτυχίο στα ξοφλήματα της δεκαετίας του '80 η τεχνολογία όντως φαίνεται να τρέχει με φρενήρεις ρυθμούς.

Το ζητούμενο δεν είναι βέβαια να είναι κανείς πανεπιστήμονας ειδικά στην Πληροφορική με τους τόσους κλάδους και τα τόσα αντικείμενα, αλλά να μπορεί να "μένει στην κούρσα", στον τομέα του. Κι αυτό δύσκολο είναι θα μου πείτε, μιας και ο τομέας μας, η δευτεροβάθμια εκπαίδευση, απαιτεί πολλή προσπάθεια για να μείνεις σε επαφή με τις εξελίξεις τόσο στην οργάνωση και τη νοοτροπία του μαθήματος (άλλες οι στοχεύσεις και οι κανόνες τη δεκαετία του '90 που τα περισσότερα παιδιά δεν είχαν ή δεν ήξεραν καν τι είναι το "κομπιούτερ" και άλλες σήμερα) όσο και στα εργαλεία που υπάρχουν στη διάθεσή μας τα οποία ή  "πρέπει" ή "καλό θα ήταν" να γνωρίζουμε και να χρησιμοποιούμε στο μάθημά μας.

  Πώς μπορεί κανείς να αντεπεξέλθει στα κελεύσματα των καιρών; Δυστυχώς κι αυτό επαφίεται στη φιλοτιμία, στην καλή θέληση και στην αυτοθυσία του καθενός μας. Αλλά στην πλειοψηφία των περιπτώσεων αυτό δεν δουλεύει ή τουλάχιστον δεν δουλεύει σωστά. Ελάχιστοι εξ ημών έχουν στη διάθεσή τους το χρόνο που απαιτείται για να "αυτοεπιμορφωθούν" γιατί είναι μια διαδικασία τρομακτικά χρονοβόρα.

Προσωπικό παράδειγμα: για να μάθω να κατασκευάζω (υποτυπωδώς) δικτυακούς τόπους, μια γνώση που δεν είχα αποκτήσει φυσικά στα φοιτητικά μου χρόνια τη δεκαετία του '80, κατανάλωσα εκατοντάδες ώρες "trial and error" ενώ θα αρκούσε ένα σεμινάριο μερικών δεκάδων ωρών το οποίο θα με έκανε 20 φορές καλύτερο "webmaster" (χα χα εδώ γελάνε) στο ένα δέκατο του χρόνου.

Μια λύση θα ήταν να υπάρχει ένα ειδικό μεταπτυχιακό διάρκειας ενός έτους ειδικά για εκπαιδευτικούς της δευτεροβάθμιας το οποίο να μπορούν να επιλέγουν εθελοντικά όσοι από μας αισθάνονται ότι μένουν πίσω ή απλά ότι θέλουν να πλατύνουν και να βαθύνουν τις γνώσεις τους και τις ικανότητές τους.

Ένα τέτοιο πρόγραμμα στημένο σωστά και υποστηριζόμενο από κάποια πανεπιστήμια θα μπορούσε να μας κάνει και καλύτερους στη δουλειά μας και να δώσει τη δυνατότητα σε νέους συναδέλφους να αποκτήσουν διδακτική εμπειρία μιας και θα αναπλήρωναν τους απόντες καθηγητές Πληροφορικής στα σχολεία. Φυσικά μιλάω για χορήγηση εκπαιδευτικής άδειας ενός έτους όπως θα καταλάβατε.

Μπορεί να φαίνεται κάπως "απογειωμένη" η λύση που σκέφτομαι αλλά είναι σαφώς προτιμότερη νομίζω από τα πρόχειρα οργανωμένα επιμορφωτικά σεμινάρια, τα οποία είναι πολλές φορές αποσπαματικά και λειψά και απαιτούν κι από πάνω να έχεις και τα απόγευματά σου ελεύθερα. Τελικά καταλήγουν να είναι μια αγγαρεία για όλους, και επιμορφούμενους και επιμορφωτές.

Προς το παρόν και ελλείψει μιας τέτοιας επίλογής όπως αυτή που ανέφερα πιο πάνω προσανατολίζομαι στο να κάνω ένα μεταπτυχιακό σε όσο πιο συμβατό με την ιδιότητά μου αντικείμενο μπορώ με την προϋπόθεση να μου χορηγηθεί εκπαιδευτική άδεια φυσικά. Ελπίζω πως με αυτό τον τρόπο και τις γνώσεις μου θα "αναβαπτίσω" αλλά και θα μπορέσω να μάθω καινούρια πράγματα με έναν οργανωμένο τρόπο.

Βέβαια αν υπήρχε κάτι σαν αυτό που περιέγραψα παραπάνω θα ήταν σαφώς προτιμότερο.

Συγγνώμη αν σας κούρασα με τις ασυναρτησίες μου αλλά σήμερα, Σάββατο μεσημέρι γαρ, μιας και βρήκα 30 λεπτά ησυχίας, του έδωσα και κατάλαβε!

stratosg

Παράθεση από: dora στις 30 Οκτ 2009, 05:16:48 ΜΜ
Συνάδελφε Laertis,

σ΄ ευχαριστώ πολύ για τα ενθαρρυντικά σου λόγια. Πίστεψέ με αυτό κάνω. Προσπαθώ να ενημερώνομαι με την παραμικρή ευκαιρία και σίγουρα έχουμε την παιδεία να παρακολουθήσουμε κάποια πράγματα.

Αλλά όπως πολύ σωστά λες ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΧΡΟΝΟΣ.  Έχασα το ένα...έχασα το άλλο ...έχασα την μπάλα. Σκέψου ότι το ‘avakio’ το ανακάλυψα φέτος...και όχι δεν πιστεύω ότι φταίω εγώ. Πιστεύω ότι φταίει η ΑΝενημέρωση που έχουμε. Όπως επίσης φταίει που θέλουν να μας έχουν παντογνώστες σε όλα.

Όχι δεν ξέρω να φτιάχνω έναν υπολογιστή αν χαλάσει.....
Όχι δεν ξέρω γιατί ο υπολογιστής του Γιαννάκη κάνει ΓΓΓΓΓΓΓΓΓΓΓ......
Όχι δεν ξέρω από δίκτυα...
Όχι δεν ξέρω από DOMAIN SERVER.....
Όχι δεν ξέρω γιατί το notebook του Γιαννάκη δεν συνδέεται ασύρματα στο δίκτυο ενώ συνδέεται ενσύρματα......
Όχι δεν έχω φτιάξει ποτέ ιστοσελίδα.....

Όχι δεν μου τα είπε κανείς και δεν ξέρω που να ψάξω σε αυτή την ΧΑΩΔΗΣ κατάσταση. 

Τις καλές ημέρες μπορώ να αφιερώσω χρόνο στο ψάξιμο (internet) και περιμένω πάλι άλλες καλές ημέρες για να συνεχίσω και μέχρι να βρω τα πρώτα έρχονται τα δεύτερα.

Γι΄ αυτό αναρωτιέμαι είμαι η μοναδική που βλέπει την τεχνολογία να την προσπερνά;;;;


Υ.Σ. k.p. Ευχαριστώ για τα ενθαρρυντικά σου λόγια τα είχα ανάγκη.

Α να χαθείς μανούλα. Τι μας λές καλέ; Δηλαδή εμείς τα ξέρουμε όλα; Τα ξέραμε μήπως κι από πριν; Σε ένα μήνα περιμένω το δεύτερο παιδί και ήδη είμαι σε κατάσταση πανικού μιας και ο πρώτος κοιμάται ελάχιστες ώρες. Και μη νομίζεις αγαπητή μου Dora, κανείς δεν μου έμαθε πως να κάνω τί. Αν κάνει ΓΓΓΓΓ ρίχτου μια ψιλή μάλλον είναι ανεμιστηράκι, αν πάρεις κι ένα σταυροκατσάβιδο τότε μπορείς να το φτιάξεις, αν το λαπιτοπι δεν πιάνει ασύρματο τότε ή δεν πατησε ο Γιαννάκης το κουμπί ενεργοποίησης της ασύρματης κάρτας ή δεν έβαλε τους ντράιβερς. Όσον αφορά στα δίκτυα και τα Ντομέην - Μπομέην Κοκοψοψα και ψιψικια, δεν είναι τίποτα, απλά πάσχουμε από έλλειψη χρόνου. Αλλά όλα αυτά τα ξέρεις, μην αγχώνεσαι δεν είσαι η μόνη.

Κι εγώ νοιώθω να έχω χάσει το τραίνο των εξελίξεων, αλλά τι να γίνει. Όπως μπορεί ο καθένας πορεύεται κι όσο μπορώ ενημερώνομαι. Αν μη τι άλλο νομίζω πως είμαι και είσαστε σε θέση να κάνουμε εξαιρετικό μάθημα στα παιδιά μας. Άλλωστε αν μπει κάποιο τόσο καινουριο μάθημα έχουμε το υπόβαθρο να χτίσουμε νέες γνώσεις.

Σε τελική θα μπορούσε κάθε τρια με πέντε έτη να περνάμε ένα ετήσιο απντέιτ για να επιμορφωνόμαστε από τη μια, αλλά για να γλιτώνουμε και από το μπερνάουτ (κάψιμο εγκεφαλικών κυττάρων). Εννοείται ότι υπάρχουν πολλοί της ειδικότητας που μπορούν να μας αντικατασήσουν για ένα έτος και ότι αυτό θα πρέπει να γίνεται ώρες σχολείου κι όχι απογευματινές. Π.χ. Αν είμαι τυχερός (λόγο κλήρου) θα παρακολουθήσω σεμινάριο Joomla, για μια εβδομάδα από τις 15:00 μέχρι τις 22:00, αφήνοντας πίσω ένα δίχρονο διαολάκι με μια μάνα που θα είναι ήδη στο μήνα της. Ωραία επιμόρφωση.
Να φοβάσαι εκείνον που δεν έχει να χάσει τίποτα.

dora

Συνάδελφε circle η πρότασή σου ίσως είναι ότι καλύτερο έχω ακούσει τα τελευταία 5 χρόνια και αφορά τον κλάδο μας. Συνάδελφοι τις ΠΕΚΑΠ ΑΚΟΥΣΤΕ ΜΑΣ και βοηθήστε μας. Είμαστε παιδαγωγοί όχι παντογνώστες.

Ευχαριστώ για τους φίλους που βρήκα και με καταλαβαίνουν.

Υ.Σ.
Στο φινάλε πρώτα η οικογένεια (ο άντρας και μετά τα παιδιά) και οπωσδήποτε στο τέλος η επιστήμη!

Το βλέπω να γίνεται slogan ..... των πληροφορικών που έχουν οικογένεια.

dora

Φίλε stratosg
έκανα τρία χρόνια να κοιμηθώ καθώς έγινα μανούλα. 9 μηνών ο μπέμπης ξανά να περιμένω παιδί εγώ. Ο άντρας μου μού είχε πει έντρομος ‘πλάκα κάνεις΄ αλλά δεν γέλασε κανένας. Δεν πειράζει όλα καλά. Έχω μια κούκλα μπαλαρίνα 6μιση χρονών και έναν κούκλο 8 χρονών. Που όλη την ώρα ένα μαμά ξέρουν να λένε. Είσαι τυχερός που είσαι μπαμπάς. Τα παιδιά σπάνια φωνάζουν μπαμπά.
Να λείψω από το σπίτι ούτε λόγος. Έχει καταρρεύσει η οικογένεια. Ακούς εκεί σεμινάριο εκτός βελινεκούς  χα χα χα.

Συγνώμη από τους υπόλοιπους δεν μπορώ να στείλω προσωπικό μήνυμα.
Μου γράφει internet explorer can not open the internet site.

Corwin

  Όπως και να'χει το πράγμα για ένα δε μπορώ να παραπονεθώ. Επειδή έχω δουλέψει για χρόνια στον ιδιωτικό τομέα και σαν ελεύθερος επαγγελματίας -την εποχή που οι εφαρμογές σε Clipper πούλαγαν σα ζεστό ψωμί  :o  - αλλά και σαν εξαρτημένος υπάλληλος - η χειρότερή μου - το να είμαι εκπαιδευτικός σε δημόσιο σχολείο έχει κάποια συντριπτικά πλεονεκτήματα όσον αφορά στην επαφή και τη συμμετοχή μου μέσα στην οικογένεια μου.

Από τότε που έγινα δάσκαλος - το καθηγητής μου πέφτει λίγο βαρύς σαν τίτλος να με συμπαθάτε - μπόρεσα να αφιερώσω πολύ περισσότερο χρόνο στην οικογένεια απ' ότι πριν. Τα λεφτά ήταν - και είναι - σαφώς λιγότερα αλλά εξαρτάται με το τι εννοεί ο καθένας όταν λέει "ποιότητα ζωής". Εντάξει και ποιος δε θα ήθελε να τα έχει όλα, και λεφτά και χρόνο αλλά εγώ τουλάχιστον δεν κατάφερα να τον καταστρώσω αυτόν τον αλγόριθμο.

Με κάτι άλλο που συμβιβάστηκα εκ των πραγμάτων, είναι η απώλεια κάποιων δεξιοτήτων που είχα όταν πρωτοδιορίστικα και τώρα πια δεν τις έχω. Δεν είμαι ας πούμε ο προγραμματιστής που ήμουνα πριν από 15 χρόνια, δεν έχω επαφή με την αγορά και έχω αποκτήσει και μια κάποια δυσκολία στην προσαρμογή με τους ολοένα επιταχυνόμενους ρυθμούς αλλαγής του λογισμικού κυρίως - συνήθως είμαι σε μια διαφορά φάσης έξι μηνών και βάλε.

Από την άλλη πιστεύω πως είμαι πολύ καλύτερος δάσκαλος, και λόγω εμπειρίας και λόγω του ότι είμαι γονιός και έχω άποψη και από πρώτο χέρι για το πως βλέπουν τα παιδιά μου το σχολείο αλλά και γιατί ανακάλυψα ότι αυτή η δουλειά μου αρέσει και με ενδιαφέρει, άρα ασχολούμαι με το αντικέιμενο όσο μπορώ.

Αυτό που έχω διαπιστώσει είναι πως δεν είναι αναγκαία η συνεχής συσσώρευση γνώσεων ως αυτοσκοπός για να γίνεις καλύτερος και πιο μεταδοτικός δάσκαλος. Αν θέλεις να φτιάξεις μια παρουσίαση ας πούμε και δεν ξέρεις να την κάνεις σε flash, την κάνεις με το PowerPoint ή το Impress, αν θέλεις να φτιάξεις ένα site για να πειραματιστούν οι μαθητές δεν είναι ανάγκη να το κάνεις σε php αν δεν έχεις καιρό να τη μάθεις, το κάνεις με ότι πιο απλό μπορείς. Προφανές είναι ότι όσο πιο πολλά εργαλεία κατέχεις τόσο περισσότερο ευέλικτο μάθημα μπορείς να κάνεις, πάντως είδα ότι μπορώ να κινήσω το ενδιαφέρον των μαθητών μου και με πολύ απλά πράγματα, τα οποία όμως τους επιτρέπουν να συμμετέχουν σε μια ομάδα και να δημιουργήσουν κάτι.

Με λίγα λόγια μάλλον έπαψα να θεωρώ τον εαυτό μου "επιστήμονα" και να με βλέπω σα δάσκαλο και πιστέψτε με δε με ενοχλέι καθόλου αυτό.   :)

Στην πραγματικότητα το ότι έγινα είμαι δάσκαλος μου επέτρεψε να μην έχω να αντιμετωπίσω διλήμματα του τύπου "πρώτα ή οικογένεια ή πρώτα δουλειά" διαπίστωσα ότι μπορούν να γίνουν και τα δύο παράλληλα σε αντίθεση με την κατάσταση που υπάρχει στον ιδιωτικό τομέα για τον περισσότερο κόσμο.

stratosg

Παράθεση από: dora στις 01 Νοε 2009, 05:16:36 ΜΜ
Φίλε stratosg
έκανα τρία χρόνια να κοιμηθώ καθώς έγινα μανούλα. 9 μηνών ο μπέμπης ξανά να περιμένω παιδί εγώ. Ο άντρας μου μού είχε πει έντρομος ‘πλάκα κάνεις΄ αλλά δεν γέλασε κανένας. Δεν πειράζει όλα καλά. Έχω μια κούκλα μπαλαρίνα 6μιση χρονών και έναν κούκλο 8 χρονών. Που όλη την ώρα ένα μαμά ξέρουν να λένε. Είσαι τυχερός που είσαι μπαμπάς. Τα παιδιά σπάνια φωνάζουν μπαμπά.
Να λείψω από το σπίτι ούτε λόγος. Έχει καταρρεύσει η οικογένεια. Ακούς εκεί σεμινάριο εκτός βελινεκούς  χα χα χα.

Συγνώμη από τους υπόλοιπους δεν μπορώ να στείλω προσωπικό μήνυμα.
Μου γράφει internet explorer can not open the internet site.

Πλάκα μου κάνεις; Ο δικός μου μας έχει μοιράσει 50 - 50 τις αρμοδιότητες. Τροφός η μαμά, παιχνίδι ο μπαμπάς, κακάκια, βολτίτσα, πυρετούλης, και οι δύο. Οποιαδήποτε αλλαγή στην ισορροπία του κόσμου του είναι καταστροφική για όλους μας.

Corwin τώρα απλά μπορώ να ταυτιστώ με τα γραφόμενά σου. Έτσι ακριβώς αισθάνομαι κι εγώ.Απλά λίγο στριμωγμένος οικονομικά
Να φοβάσαι εκείνον που δεν έχει να χάσει τίποτα.