Η Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο v.2

Ξεκίνησε από Λαμπράκης Μανώλης, 09 Ιουν 2013, 12:00:40 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

tsiko

Τις ΣΕΚ τις είδατε?!!!!!!!!
Τις ειδικότητες που ξαπέστειλε τις δίνει φιλετάκι στα ΙΙΕΚ ΜΕΤΑΓΥΜΝΑΣΙΑΚΑ


Γιάννης Αναγνωστάκης

Ακόμα και να ψηφιστεί αυτό το πράγμα, νομίζω έχουμε υποχρέωση (για την αξιοπρέπεια μας) να το παλέψουμε όσο μπορούμε και να τους ξεφτιλίσουμε...


fof

Λοιπόν το έχω προτείνει πολλάκις!!! αλλά καμιά απάντηση....

πρέπει να βρούμε έναν βουλευτή στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο και να καταθέσει ερώτηση.......  επιμένω!!!

Επίσης πρέπει ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ να συνεργαστούμε με ευρωπαϊκές - διεθνείς ενώσεις του Κλάδου μας και να ζητήσουμε υποστήριξη !!!


(πότε θα καταλάβουμε πως μας έχουν χεσμένους! Εμάς! και τον Κλάδο μας! ... και τον Αγώνα μας!!!)
http://eur-lex.europa.eu/Notice.do?val=252433%3Acs&lang=el&list=266435%3Acs%2C266794%3Acs%2C264686%3Acs%2C265482%3Acs%2C252433%3Acs%2C347481%3Acs%2C378266%3Acs%2C347473%3Acs%2C373598%3Acs%2C373605%3Acs%2C&pos=5&page=2&nbl=58&pgs=10&hwords=&checktexte=checkbox&visu=

seibei

Ντροπή τους, ξεφτίλα είναι.
6 ώρες χημεία !! Ήμαρτον!
Το έκανε ώστε με την αύξηση ωραρίου να μην πειραχτούν οι κλασσικές ειδικότητες
που είναι και η πλειοψηφία σε κάθε σύλλογο! Έτσι μας απομονώνει! Πολύ κρίμα.
Νιώθω πάνω απο όλα εξαπατημένος.

seibei

#829
2. Σκοποί του Γενικού Λυκείου είναι ιδίως :
...
...
η) Η ανάπτυξη δεξιοτήτων εφαρμογής της γνώσης και επίλυσης προβλημάτων,
ΧΩΡΙΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ

θ) Η καλλιέργεια της ικανότητας κάθε ατόμου για κριτική προσέγγιση και αξιοποίηση των
νέων τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνιών
ΧΩΡΙΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ  ;D
και
ι) Η καλλιέργεια δεξιοτήτων που θα διευκολύνουν την πρόσβαση των
μαθητών στην αγορά εργασίας. ΧΩΡΙΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ

Ήδη το πρόγραμμα δεν συμβαδίζει με 3 απο τους 9 σκοπούς που ΙΔΙΩΣ έθεσε!

Keep Growing

Παράθεση από: janag79 στις 10 Αυγ 2013, 01:50:31 ΠΜ
Ακόμα και να ψηφιστεί αυτό το πράγμα, νομίζω έχουμε υποχρέωση (για την αξιοπρέπεια μας) να το παλέψουμε όσο μπορούμε και να τους ξεφτιλίσουμε...

Αυτοί, "αύριο" δε θα υπάρχουν, εμείς όμως είμαστε εδώ. Το κεφάλι ψηλά και γεμάτο με τις (εξειδικευμένες) γνώσεις μας. Όταν είμαστε όλοι μαζί, όλα τα μπορούμε.
ΦΑΝΤΑΣΤΕΊΤΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΊΑ ΣΧΟΛΕΊΟΥ ΧΩΡΊΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΌ ΤΟ ΣΕΠΤΈΜΒΡΗ.
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

NiColas1957

Αφού λέγαμε πιέστε όπως μπορείτε ... είπα να στείλω και εγώ ένα e-mail

Πριν 10 ώρες ...... με διαβεβαίωναν κιόλας!
ΤΟ  δούλεμα!


Συμφωνούμε με τις απόψεις σας για το μάθημα της πληροφορικής στη Γ΄ Λυκείου
Εχουμε θέσει το συγκεκριμένο θέμα στο διάλογο που γίνεται και εκφράζουμε τη βεβαιότητα ότι το αποτέλεσμα θα είναι θετικό

Ευχαριστούμε για την επικοινωνία

Δημήτρης Νικηφόρος
Γραμμ. Τομέα Παιδείας ΠΑΣΟΚ
6944410176


Keep Growing

Μπορεί να το πίστευε κιόλας αυτό που σου απάντησε.
Αυτή είναι η κατάσταση της σύγχρονης Ελλάδας του 2013.
ΚΑΙ ΕΜΕΊΣ ΑΚΌΜΑ ΚΟΙΜΌΜΑΣΤΕ!
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

NiColas1957

"Μπορεί να το πίστευε κιόλας" ...

Μακάρι να είναι έτσι, αυτό σημαίνει ότι έστω και στο στάδιο της διαβούλευσης θα χρειαστεί να πολλαπλασιάσουμε την όποια πίεση. 
Πίεση και τώρα αλλά και το Σεπτέμβρη!

ftsak

#834
Κάποια πράγματα γιατί είμαι εξαγριωμένος

ο "κύριος" Νικηφόρος αν θυμάμαι καλά δεν είναι απλά γραμματέας του τομέα παιδείας του ΠΑΣΟΚ αλλά και πρώην (νυν?)
αιρετός μας στο ΚΥΣΔΕ. Έτσι δεν είναι?
Φαντάζομαι ότι κάποιοι πληροφορικοί τον ψήφιζαν για να είναι τόσα χρόνια εκεί και να λύνει και να δένει.
Να τον χαίρεστε τώρα, ΠΑΣΟΚ δεν θέλατε? μα καλά τόσα χρόνια δε μάθατε και τους πιστεύατε ακόμα συνάδελφοι?
όλοι ΚΑΛΟΧΑΙΡΕΤΕΣ είναι... ΕΤΕΛΕΙΩΣΕ, ΕΤΕΛΕΙΩΣΕ
Ποιοι ευθύνονται που αυτοί οι άνθρωποι έχουν τις θέσεις που έχουν? όχι μόνο όσοι τους ψηφίζαν αλλά και όσοι δεν πηγαίναμε να ψηφίσουμε!!!

Παράθεση από: NiColas1957 στις 10 Αυγ 2013, 03:15:57 ΠΜ
Πριν 10 ώρες ...... με διαβεβαίωναν κιόλας!
ΤΟ  δούλεμα!
Δημήτρης Νικηφόρος
Γραμμ. Τομέα Παιδείας ΠΑΣΟΚ

Θέλω να πω και κάτι άλλο γιατί με πνίγει το δίκιο.
Πριν 1-2 μήνες γράφτηκα στο στέκι και προσπάθησα να ξυπνήσω τον κόσμο λέγοντας ότι τα δημοσιεύματα που έβγαιναν τότε έβγαζαν την πληροφορική από το λύκειο.
Όχι μόνο κανείς δεν ενδιαφέρθηκε τότε αλλά κάποιοι με ψιλοειρωνεύτηκαν κιόλας λέγοντας μου ότι έλα μωρέ, φήμες είναι και δεν είναι λογικό να βγει η πληροφορική και είναι τόσα πολλά ΑΕΙ-ΤΕΙ και κάτι τέτοια.

Αδιαφορία, εφησυχασμός αλλά πάνω από όλα ωχαδερφισμός κύριοι.
Αυτά που έγραψε ο κύριος Κατσιώνης είναι απολύτως σωστά. Για το μάθημα τρέχουν και έτρεχαν πάντα νέοι συνάδελφοι που ήταν στην διάθεση του ΠΥΣΔΕ και ήλπιζαν κάθε χρόνο ο "παλιός" ή η "παλιά" θεολόγος-πληροφορικός του σχολείου να τους "επιτρέψει" να πάρουν και κανένα τμήμα κατεύθυνσης ΑΕΠΠ, αλλά αυτοί τους φόρτωναν με τις επιλογές και την ΤΕΧΕΠ.
Οι περισσότεροι με οργανική είχαν δεμένο τον γάιδαρό τους (έτσι νόμιζαν) και το μόνο που τους ένοιαζε ήταν να έχουν ιδιαίτερα και να το παίζουν έμπειροι στο μάθημα άσχετα αν δεν είχαν πτυχίο πληροφορικής (λεπτομέρειες βρε αδερφέ).
Δηλαδή αν έμενε το μάθημα 3-4 ώρες τι θα γινόταν? ε θα βολεύονταν οι παλιοί οι οποίοι δε νομίζω και να ενδιαφέρονται πολύ για εμάς ούτε για την αναβάθμιση του μαθήματος. Ο κάθε ένας για τον εαυτούλη του (και δυστυχώς δεν εξαιρώ τον εαυτό μου). Έτσι μας έχουν κάνει.

Δεν λυπάμαι λοιπόν τόσο πολύ που φεύγει το μάθημα γιατί εμείς της διάθεσης ΠΥΣΔΕ είμασταν ούτως ή άλλως χαμένοι από χέρι.
Ας γευτούν τώρα την ανασφάλεια αυτοί που τόσο καιρό ήταν αραχτοί και δεν έκαναν απολύτως τίποτα (εκτός από ελάχιστες εξαιρέσεις μετρημένες στα δάχτυλα του ενός χεριού). Άντε να κάνετε ζωγραφική στο δημοτικό.
Δεν είμαι άνθρωπος που χαίρεται με τη δυστυχία του άλλου αλλά στους περισσότερους τους άξιζε.
Είναι ένα καλό μάθημα για όσους τόσα χρόνια

  • Έκαναν τα μαθήματα επιλογής ώρα του παιδιού
  • Έλεγαν στους μαθητές τους ότι στη ΓΛΩΣΣΑ γράφουμε με κεφαλαία
  • Έλεγαν στους μαθητές τους ότι αυτοί ξέρουν και στην αλλιώς_αν δεν μπορεί να υπάρχει αλλιώς
  • Εκφύλισαν το μάθημα σε ένα παπαγαλίστικο προγραμματισμό με συγκεκριμένες τεχνικές και όποιος πρότεινε κάτι πολύ δύσκολο τον ειρωνεύονταν και έλεγαν ότι αυτά δεν είναι για τα παιδάκια

Για αυτούς ειλικρινά χαίρομαι που θα πάνε στο δημοτικό.
Λυπάμαι ειλικρινά για τους πολύ λίγους άξιους συναδέλφους που είναι ανάμεσά τους, αλλά αυτοί είναι μάλλον παράπλευρες απώλειες.

Αν και πολλές φορές μέσω των μαθητών μου ήρθα σε κόντρα με πολλούς φροντιστές που δεν ήξεραν που παν τα τέσσερα, ειλικρινά λυπάμαι για αυτούς και τους καταλαβαίνω πραγματικά. Δεν θα ήθελα με τίποτα να ήμουν στη θέση τους.
Να έχω επενδύσει τόσα χρόνια σε ένα μάθημα με σημειώσεις, ασκήσεις, γνωριμίες κλπ και ξαφνικά να είμαι χωρίς αντικείμενο.
Κουράγιο μάγκες, κανείς που αξίζει δεν χάνεται. Μην απογοητεύεστε, θα είναι δύσκολα αλλά πρέπει να παλέψετε.

Με εκτίμηση σε όλους τους διαχειριστές τους στεκιού
και στην ομάδα διαγωνισμάτων που ειδικά τα τελευταία χρόνια προσπάθησε να βάλει τον πηχύ πολύ ψηλά αν και δεν συνεισέφερα τίποτα, απλά κατέβαζα τα διαγωνίσματά σας.
Αν και καθυστερημένα, ευχαριστώ για την ανιδιοτελή προσφορά σας.

Χαιρετισμούς σε όλους και ζητάω συγγνώμη αν ήμουν επιθετικός απέναντι σε κάποιους χρήστες όπως ο keep growing
αλλά

game over μάγκες

fof

Μη Βιάζεσαι συνάδελφε για την Κηδεία!!!

Ας αγωνιστούμε ! μπορεί να ζήσει ο ασθενής....

Λευτέρης Δουκέρης

Είναι προφανές ότι στόχος τους , είναι οι απολύσεις. Το εύκολο θύμα στην συγκεκριμένη συγκυρία είμαστε εμείς, ο κλάδος μας. Αυτό που μου στοίχισε πολύ , είναι η "αβάσιμη τελικά" αισιοδοξία που καλλιεργήθηκε στο στέκι ..... το λάθος δηλαδή που κάνουμε όλοι μας να εμπιστευόμαστε τα "σκυλιά του συστήματος".

Για μένα τώρα αρχίζει η μεγάλη προσπάθεια μας και πρέπει να είμαστε ενωμένοι και εστιασμένοι σε ένα και μόνο σκοπό
την επιβίωση του κλάδου μας , άρα και την δική μας επιβίωση.

Προσωπικά εχω στείλει δεκάδες mail σε βουλευτές και θα συνεχίσω να το κάνω , στοχεύοντας πλέων όμως περισσότερο στους βουλευτές της αντιπολίτευσης
ΛΕΥΤΕΡΗΣ  ΚΕΡΑΤΕΑ
http://glavrio.blogspot.com"Ο ιδανικός δάσκαλος είναι εκείνος που γίνεται γέφυρα για να περάσει αντίπερα ο μαθητής του και όταν , πια του διευκολύνει το πέρασμα , αφήνεται χαρούμενα να γκρεμιστεί , ενθαρρύνοντας το μαθητή του να φτιάξει τις δικές του γέφυρ

petrosp13

Για μένα η μόνη λύση είναι να μπει η αντιπολίτευση στο κόλπο και μιλάω κυρίως για ΣΥΡΙΖΑ και ΑΝΕΞ. Πρέπει να δημιουργηθεί θόρυβος γύρω από το νομοσχέδιο, πρέπει να φοβηθούν αυτοί που το έβγαλαν ότι θα έχουν μετακίνηση ψηφοφόρων αλλού. Μόνο οι ψήφοι τους νοιάζουν...
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Λευτέρης Δουκέρης

σταδιο 1

Αναφορά στο Ευρωπαικό κοινοβούλιο
http://www.europarl.europa.eu/aboutparliament/el/00533cec74/Petitions.html

Αν το θεωρείται σωστή ιδέα παρακαλώ κάντε το και σείς!!!!!!!!

Εκανα την εξής αναφορά:


Την παρασκευή το υπουργείο  Παιδείας ανακοίνωσε το σχέδιο του για το νέο λύκειο το οποίο  στην ουσία καταργεί τα μαθήματα της Πληροφορικής από το Λύκειο

Η θεσμοθέτησή του  παραπάνω σχεδίου έρχεται να αποτυπώσει κάποια γενικευμένη συνειδητοποίηση προβλημάτων και αναγκών της σύγχρονης εκπαίδευσης? Δεν οδηγεί στον ψηφιακό αναλφαβητισμό όταν δεν υπάρχει ούτε ένα μάθημα πληροφορικής?

Σε αυτή την «φιλοσοφία» κινείται το νέο λύκειο, με μόνες απαραίτητες ειδικότητες Φιλόλογους, Μαθηματικούς (που καλύπτουν το 75% των ωρών διδασκαλίας) την διάσωση κάποιων άλλων ειδικοτήτων οριακά, με την ενοποίηση τους και τον «εξοβελισμό» ειδικοτήτων (πληροφορικής, καλλιτεχνικών, μουσικής, ξένων γλωσσών, τεχνολόγων κ.α) που αποτέλεσαν τον κορμό «νέων γνωστικών αντικειμένων»

Δεν χρειάζεται κάθε φορά εμείς οι εκπαιδευτικοί πληροφορικής να προσπαθούμε να αποδείξουμε την αναγκαιότητα και την χρησιμότητα της διδασκαλίας της επιστήμης μας  στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση και ιδιαίτερα στο λύκειο, δεν χρειάζεται κάθε φορά να αποδεικνύουμε ότι η επιστήμη μας αποτελεί την αιχμή και το μοχλό για την πολυπόθητη ανάπτυξη που επιθυμεί η χώρα μας.

Σε ποια πολιτισμένη χώρα , σε ποια χώρα της ευρωπαϊκής ένωσης δεν διδάσκεται η πληροφορική?

Μπορεί το Ευρωπαϊκό κοινοβούλιο να αποτρέψει ένα τέτοιο έγκλημα ? Εχει αρμοδιότητα? και αν δεν εχεο αρμοδιότητα έχει την στοιχειώδη ευαισθησία να παρέμβει σε αυτό το "εκπαιδευτικό έγκλημα " που συντελείται σε μια οικονομικά και κοινωνικά εξαθλιωμένη χώρα?

Σας παραθέτω link με το προς ψήφιση νομοσχέδιο

....

http://www.likio.gr/uploads/kcfinder/file/Nomosxedio_YPAITH.pdf


ΛΕΥΤΕΡΗΣ  ΚΕΡΑΤΕΑ
http://glavrio.blogspot.com"Ο ιδανικός δάσκαλος είναι εκείνος που γίνεται γέφυρα για να περάσει αντίπερα ο μαθητής του και όταν , πια του διευκολύνει το πέρασμα , αφήνεται χαρούμενα να γκρεμιστεί , ενθαρρύνοντας το μαθητή του να φτιάξει τις δικές του γέφυρ

vistrian

Παράθεση από: ftsak στις 10 Αυγ 2013, 06:02:20 ΠΜ
Κάποια πράγματα γιατί είμαι εξαγριωμένος

ο "κύριος" Νικηφόρος αν θυμάμαι καλά δεν είναι απλά γραμματέας του τομέα παιδείας του ΠΑΣΟΚ αλλά και πρώην (νυν?)
αιρετός μας στο ΚΥΣΔΕ. Έτσι δεν είναι?
Φαντάζομαι ότι κάποιοι πληροφορικοί τον ψήφιζαν για να είναι τόσα χρόνια εκεί και να λύνει και να δένει.
Να τον χαίρεστε τώρα, ΠΑΣΟΚ δεν θέλατε? μα καλά τόσα χρόνια δε μάθατε και τους πιστεύατε ακόμα συνάδελφοι?
όλοι ΚΑΛΟΧΑΙΡΕΤΕΣ είναι... ΕΤΕΛΕΙΩΣΕ, ΕΤΕΛΕΙΩΣΕ
Ποιοι ευθύνονται που αυτοί οι άνθρωποι έχουν τις θέσεις που έχουν? όχι μόνο όσοι τους ψηφίζαν αλλά και όσοι δεν πηγαίναμε να ψηφίσουμε!!!
Άλλο ένα κομματόσκυλο
Παράθεση
Θέλω να πω και κάτι άλλο γιατί με πνίγει το δίκιο.
Πριν 1-2 μήνες γράφτηκα στο στέκι και προσπάθησα να ξυπνήσω τον κόσμο λέγοντας ότι τα δημοσιεύματα που έβγαιναν τότε έβγαζαν την πληροφορική από το λύκειο.
Όχι μόνο κανείς δεν ενδιαφέρθηκε τότε αλλά κάποιοι με ψιλοειρωνεύτηκαν κιόλας λέγοντας μου ότι έλα μωρέ, φήμες είναι και δεν είναι λογικό να βγει η πληροφορική και είναι τόσα πολλά ΑΕΙ-ΤΕΙ και κάτι τέτοια.

Αδιαφορία, εφησυχασμός αλλά πάνω από όλα ωχαδερφισμός κύριοι.
Αυτά που έγραψε ο κύριος Κατσιώνης είναι απολύτως σωστά. Για το μάθημα τρέχουν και έτρεχαν πάντα νέοι συνάδελφοι που ήταν στην διάθεση του ΠΥΣΔΕ και ήλπιζαν κάθε χρόνο ο "παλιός" ή η "παλιά" θεολόγος-πληροφορικός του σχολείου να τους "επιτρέψει" να πάρουν και κανένα τμήμα κατεύθυνσης ΑΕΠΠ, αλλά αυτοί τους φόρτωναν με τις επιλογές και την ΤΕΧΕΠ.
Οι περισσότεροι με οργανική είχαν δεμένο τον γάιδαρό τους (έτσι νόμιζαν) και το μόνο που τους ένοιαζε ήταν να έχουν ιδιαίτερα και να το παίζουν έμπειροι στο μάθημα άσχετα αν δεν είχαν πτυχίο πληροφορικής (λεπτομέρειες βρε αδερφέ).

Βαρέθηκα να με συγκρίνουν με το μαθηματικό που έκανε 1 μεταπτυχιακό στην Πληροφορική και τον θεωρούσαν Πληροφορικό
Βαρέθηκα να με συγκρίνουν με το φυσικό που έκανε 1 μεταπτυχιακό στην Πληροφορική και τον θεωρούσαν Πληροφορικό
Τέλος Βαρέθηκα να με συγκρίνουν με όλους τους άλλους που έναναν 400 ώρες σεμινάριο στην Πληροφορική (Ο Θεός να την κάνει Πληροφορική word excel κτλ) και τον θεωρούσαν Πληροφορικό.


ΠαράθεσηΔηλαδή αν έμενε το μάθημα 3-4 ώρες τι θα γινόταν? ε θα βολεύονταν οι παλιοί οι οποίοι δε νομίζω και να ενδιαφέρονται πολύ για εμάς ούτε για την αναβάθμιση του μαθήματος. Ο κάθε ένας για τον εαυτούλη του (και δυστυχώς δεν εξαιρώ τον εαυτό μου). Έτσι μας έχουν κάνει.

Δεν λυπάμαι λοιπόν τόσο πολύ που φεύγει το μάθημα γιατί εμείς της διάθεσης ΠΥΣΔΕ είμασταν ούτως ή άλλως χαμένοι από χέρι.
Ας γευτούν τώρα την ανασφάλεια αυτοί που τόσο καιρό ήταν αραχτοί και δεν έκαναν απολύτως τίποτα (εκτός από ελάχιστες εξαιρέσεις μετρημένες στα δάχτυλα του ενός χεριού). Άντε να κάνετε ζωγραφική στο δημοτικό.
Δεν είμαι άνθρωπος που χαίρεται με τη δυστυχία του άλλου αλλά στους περισσότερους τους άξιζε.
Είναι ένα καλό μάθημα για όσους τόσα χρόνια

  • Έκαναν τα μαθήματα επιλογής ώρα του παιδιού
  • Έλεγαν στους μαθητές τους ότι στη ΓΛΩΣΣΑ γράφουμε με κεφαλαία
  • Έλεγαν στους μαθητές τους ότι αυτοί ξέρουν και στην αλλιώς_αν δεν μπορεί να υπάρχει αλλιώς
  • Εκφύλισαν το μάθημα σε ένα παπαγαλίστικο προγραμματισμό με συγκεκριμένες τεχνικές και όποιος πρότεινε κάτι πολύ δύσκολο τον ειρωνεύονταν και έλεγαν ότι αυτά δεν είναι για τα παιδάκια

Για αυτούς ειλικρινά χαίρομαι που θα πάνε στο δημοτικό.
Βαρέθηκα να εξηγώ σε "συνάδελφο Πληροφορικό" τι πρέπει να κάνει για να ανοίξει ένα αρχείο που ήταν γραμμένο στο OpenOffice με το MSOffice

Βαρέθηκα να ρωτώ  "συνάδελφο Πληροφορικό" εάν έχει γράψει το κείμενο στο MSOffice και να μου απαντά "¨οχι στο Word το έγραψα"

Παράθεση
Λυπάμαι ειλικρινά για τους πολύ λίγους άξιους συναδέλφους που είναι ανάμεσά τους, αλλά αυτοί είναι μάλλον παράπλευρες απώλειες.

Αν και πολλές φορές μέσω των μαθητών μου ήρθα σε κόντρα με πολλούς φροντιστές που δεν ήξεραν που παν τα τέσσερα, ειλικρινά λυπάμαι για αυτούς και τους καταλαβαίνω πραγματικά. Δεν θα ήθελα με τίποτα να ήμουν στη θέση τους.
Να έχω επενδύσει τόσα χρόνια σε ένα μάθημα με σημειώσεις, ασκήσεις, γνωριμίες κλπ και ξαφνικά να είμαι χωρίς αντικείμενο.
Κουράγιο μάγκες, κανείς που αξίζει δεν χάνεται. Μην απογοητεύεστε, θα είναι δύσκολα αλλά πρέπει να παλέψετε.

Με εκτίμηση σε όλους τους διαχειριστές τους στεκιού
και στην ομάδα διαγωνισμάτων που ειδικά τα τελευταία χρόνια προσπάθησε να βάλει τον πηχύ πολύ ψηλά αν και δεν συνεισέφερα τίποτα, απλά κατέβαζα τα διαγωνίσματά σας.
Αν και καθυστερημένα, ευχαριστώ για την ανιδιοτελή προσφορά σας.

Χαιρετισμούς σε όλους και ζητάω συγγνώμη αν ήμουν επιθετικός απέναντι σε κάποιους χρήστες όπως ο keep growing
αλλά

game over μάγκες


Βαρέθηκα να μου λένε "Έσεις εκεί στο Στέκι δεν ξέρετε τπτ. Βγάζετε θέματα για φοιτητές και Όχι για μαθητές".
ΑΝ μπορείς κάτσε και λύστα
Βαρέθηκα να ΕΞΗΓΩ σε όλους τους άλλους πως η ΑΛΓΟΡΙΘΜΙΚΗ δεν έχει μόνο μια λύση (ένα δρόμο) για αυτό την καθιστά για μένα αλλά και για πολλούς  συναδέλφους ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΥΣ - ΦΥΣΙΚΟΥΣ ώς το καλύτερο μάθημα ΣΚΕΨΗΣ και δημιουργίας.

ΤΕΛΟΣ θα ήθελα να ευχαριστήσω  μέσα από την καρδιά μου τον καθηγητή μου -ΔΑΣΚΑΛΟ ΜΟΥ- (Αστέριο Φανίκο) που με έκανε να αγαπήσω την επιστήμη της Πληροφορικής το 1999 και να προσπαθώ κάθε μέρα να γίνομαι καλύτερος πάνω στο μάθημα.

ΓΙΑ Ένα πράγμα μου φένεται ότι δεν μπορώ να συγχωρήσω το ευατό μου: "Όταν τελείωσα το πανεπιστήμιο στην Αγγλία και μου έκαναν πρόταση να μείνω εγώ τους απάντησα ΟΧΙ θα πάω πίσω στην Ελλάδα για να διδάξω στα παιδιά και ....."

Ευχαριστώ
VR in Computing