Φρέσκα Μαντάτα από Υπουργό ΠΔΒΜΘ

Ξεκίνησε από astef, 22 Ιαν 2010, 09:06:16 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

panayotisk

Εμένα μου φαίνεται ότι η υπουργός δεν είναι εντελώς άσχετη. Δεν είναι δυνατό να μην ξέρει τι σημαίνει πληροφορική και τι χρησιμότητα έχει το μάθημα της πληροφορικής. Αλλού είναι το θέμα. Δεν υπάρχουν λεφτά για να πάρουν διοικητικούς - γραμματείς στα σχολεία. Χρειάζονται όμως τεχνική υποστήριξη τόσο τα εργαστήρια, όσο και οι μαθητές (με την ψηφιακή τάξη), όσο και οι Διευθυντές με e-school κλπ. Και εμείς είμαστε η ανέξοδη λύση.
Δεν είναι ότι δεν ξέρει, υποβαθμίζει τη δουλειά μας εσκεμμένα, ώστε να μας χρησιμοποιήσει αλλού. Ήταν προδιαγεγραμμένο εξάλλου όταν έπαιρναν ένα σωρό κόσμο της ειδικότητάς μας ενώ αυτό δεν χρειαζονταν από πλευράς διδακτικών ωρών. Δυστυχώς όπως φαίνεται την έχουμε άσχημα συνάδελφοι. Πρέπει το γρηγορότερο να αντιδράσουμε οργανωμένα.

toufeki

Πριν φτάσουμε στην οργανωμένη αντίδραση (γιατι στον δικό μας τον κλάδο είναι πολύ δύσκολο να συμβεί ) καλό είναι ο καθένας μας προσωπικά να λειτουργήσει ως πολλαπλασιαστής των (κοινών θέλω να πιστεύω)προβληματισμών μας.
Να ενημερώσουμε όσο περισσότερους συνάδελφους μπορούμε,
να πάρουμε πρωτοβουλία και να συζητήσουμε το θέμα με τους συμβούλους μας,
να επικοινωνήσουμε με τις τοπικές ΕΛΜΕ....

Εγώ προσωπικά επικοινώνησα με την σύμβουλό μου και αφού εξέφρασα τους προβληματισμούς μου, μου είπε πως θα συντάξει ΑΜΕΣΑ κείμενο και θα το στείλει προς όλες τις κατευθύνσεις.

Vangelis

Παράθεση από: astefanogiannis στις 23 Ιαν 2010, 12:07:10 ΜΜ
......
Οι προσβολές πρέπει να ξεπλυθούν,
να ειπωθεί επιτέλους η αλήθεια και να βγούμε και από επάνω ζητώντας όχι μόνο περισσότερες ώρες από το Γυμνάσιο, αλλά και τροποποίηση Αναλυτικού Προγράμματος με προσθήκη νέων Διδακτικών Ενοτήτων που θα έχουν Πρακτική Εφαρμογή (πέραση στην πιάτσα...) !
Άκουσε εκεί, ξέρουν από τo Δημοτικό...και ότι τους μαθαίνουμε πώς να χτυπούνε τα πλήκτρα στα computers...
Σα δε ντρεπόμαστε λέω εγώ!
Αυτά, κύριοι συνάδελφοι είναι η γνωστή γλώσσα του πεζοδρομίου και τα γνωστά λόγια που ακούμε από ψηφιακά αναλφάβητους πατεράδες και μανάδες για τα καμάρια τους, όχι από την ίδια την Υπουργό, η οποία εαν δεν ανήκει στην προηγούμενη περίπτωση, μάλλον έχει επικίνδυνους συμβούλους, καθηγηταράδες άλλων ειδικοτήτων...
Πρέπει η κοινωνία ολόκληρη να μάθει την αλήθεια, αλλιώς θα τη στρέψουν τεχνηέντως εναντίον μας (έχει ήδη αρχίσει αυτή η προσπάθεια, δυστυχώς)  και όλοι θα μας φτύνουν στο δρόμο.
...

Μου κάνει εντύπωση η έκπληξη!!!   Ρωτήσατε ποτέ τους φίλους σας (τους ψηφιακά αναλφάβητους !!!) που έχουν παιδιά σε σχολείο τι γνώμη έχουν για την Πληροφορική που κάνουν τα παιδιά τους στο σχολείο;   Τι μεταφέρουν τα παιδιά στο σπίτι τους;  Να ειπωθεί επιτέλεους η αλήθεια - που φωνάζει ο συνάδελφος επάνω!

Όταν έχει "μαλλιάσει" η γλώσσα μου από την παιδαγωγική μπαρούφα (και όχι μπούρδα - συγνώμη για την αλλαγή) ότι αν δεν πάρουμε εμείς σοβαρά το μάθημά μας δεν πρόκειται να το πάρουν στα σοβαρά οι άλλοι - τι να πω τώρα. 

Θέλετε να σας πω την προσωπική μου γνώμη σα γονιός από τον καθηγητή Πληροφορικής της κόρης μου;.  Του μίλησα δύο- τρείς φορές και δεν καταλάβαινε  καν τι είναι αυτό που του έλεγα "ότι αυτό που κάνει δεν είναι πληροφορική".  Η απάντηση ήταν "αυτά αρέσουν στα παιδιά". Στην πράξη ήταν αυτά που ο ίδιος ήξερε και αυτά που τον βόλευαν.
Νομίζετε ότι όταν σε ένα σχολείο η πληροφορική έχει γίνει  "η ώρα του παιδιού" αυτό παραμένει στα όρια του εργαστηρίου πληροφορικής και δεν διαχέεται στην κοινωνία και μάλιστα καλύπτει τη φήμη πολλών διπλανών σχολείων που κάνουν καλά τη δουλεία τους.

Το μεγαλύτερο άγχος μου είναι όταν προσπαθώ να πείσω κάποιον υπεύθυνο για τη χρησιμότητα της πληροφορικής στο σχολείο και για αλλαγές που πρέπει αν γίνουν, να μην έχει από τα δικά του παιδιά τις δικές μου εμπειρίες από τον καθηγητή της κόρης μου.  Αν έχει ακούσει από το παιδί του ότι στην ώρα της πληροφορικής παίζουν παιχνίδια και σερφάρουν στο Internet ότι επιχειρήματα και να πω εγώ για διαμόρφωση αλγοριθμικής σκέψης και ψηφιακής παιδείας μέσα από την πληροφορική θα πέσουν στο κενό.

Σχετικά με την "οριζοντιοποίηση"  πιστεύω ότι υπάρχουν δύο δρόμοι ο ένας είναι να επιμείνουμε ότι η πληροφορική είναι αποκλειστικά θέμα των πληροφορικών και οι άλλοι δεν καμία δουλειά με αυτήν και όσοι δεν το καταλαβαίνουν αυτό είναι ψηφιακά αναλφάβητοι.  Ο άλλος είναι να παραδεχθούμε την πραγματικότητα ότι η πληροφορική αναγκαστικά θα διαχυθεί σε όλες τις επιστήμες και μέσα σε αυτή τη διάχυση - οριζοντοποίηση αν θέλετε- να αναζητήσουμε το ρόλο μας. Φυσικά και δεν πρέπει να είναι ο ρόλος του βοηθού ή του χειριστή μηχανημάτων σε άλλους καθηγητές  αλλά θα πρέπει να συζητήσουμε για να δούμε εμείς  πρώτα το ρόλο μας στο αυριανό σχολείο.  Η περιχαράκωση και η άρνηση φοβάμαι ότι θα  οδηγήσουν στην επιβολή κάποιου ρόλου που σίγουρα δεν θα μας αρέσει. 
Ωραία η πρόταση για "εισαγωγή νέων διδακτικών ενοτήτων που έχουν πέραση στην πιάτσα" αλλά ποιες είναι αυτές; και τι θέση έχουν σε μια γενική εκπαίδευση;
Αν δεν δώσουμε εμείς την απάντηση τότε φοβάμαι ότι  θα κοιτάμε τον αφαλό μας και θα ψάχνουμε εχθρούς σε  "επικίνδυνους συμβούλους, καθηγηταράδες άλλων ειδικοτήτων..."
Ένα πρώτο βήμα είναι η ημερίδα για το μέλλον του μαθήματος ΑΕΠΠ  την Παρασκευή 29/01 ελπίζω να πάει καλά.

pgrontas

Το θέμα για μένα είναι το εξής: Θα παραμείνει αυτόνομο γνωστικό αντικείμενο η πληροφορική ή όχι;
Η πληροφορική στην εκπαίδευση έχει 3 σημαντικές συνιστώσες:
1. Αυτόνομο γνωστικό αντικείμενο
2. Ψηφιακός αλφαβητισμός (ΣΩΣΤΗ χρήση ΗΥ)
3. Εκπαιδευτικό εργαλείο για τα άλλα μαθήματα.

Εμείς πρέπει να κάνουμε τα δύο πρώτα. Οι καθηγητές των άλλων ειδικοτήτων τόσες επιμορφώσεις έκαναν. Ας τις χρησιμοποιήσουν επιτέλους.

Τώρα στο λύκειο με τις εφαρμογές, το ίδιο το υπουργείο μάς έχει σκάψει το λάκκο με την προαιρετικότητα των εφαρμογών και την μη διεξαγωγή εξετάσεων σε αυτές. Επιπλέον δεν νομίζω ότι πρέπει η πληροφορική να είναι 100% συνυφασμένη με το εργαστήριο. Ασφαλώς και τα παιδιά πρέπει να χρησιμοποιούν ΣΩΣΤΑ τον υπολογιστή (γιατί αλλιώς θα πατάνε πλήκτρα), αλλά υπάρχουν και ωραία θεωρητικά πράγματα που μπορούν να διδαχθούν.

Παράθεση από: Vangelis στις 24 Ιαν 2010, 04:20:49 ΜΜ
Ωραία η πρόταση για "εισαγωγή νέων διδακτικών ενοτήτων που έχουν πέραση στην πιάτσα" αλλά ποιες είναι αυτές; και τι θέση έχουν σε μια γενική εκπαίδευση;
Νομίζω ότι ο φόβος μην περάσουμε στην κατάρτιση, μας έχει κάνει εξίσου κακό, γιατί έχει στερήσει όμορφες πτυχές της επιστήμης μας. Δεν χρειάζεται να διδάξουμε στα παιδιά συγκεκριμένες τεχνολογίες αλλά τις αρχές στις οποίες αυτές βασίζονται, οι οποίες είναι καθολικές.
Κοίτα για παράδειγμα στο Computer Science Unplugged
με πόσα ωραία παραδείγματα διδάσκει προχωρημένες έννοιες όπως κρυπτογραφία, κώδικες διόρθωσης λαθών, συμπίεση κά. και χωρίς μάλιστα υπολογιστή. Και δεν νομίζω ότι οι γνώσεις αυτές είναι λιγότερο σημαντικές για την κατανόηση του κόσμου από αντίστοιχα θέματα της φυσικής, της χημείας κτλ.

Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

astef

#19
Συνάδελφε, Βαγγέλη
Όσον αφορά τις 4 πρώτες παραγράφους που γράφεις έχεις δίκιο μέχρι και την τελευταία τελέια.
Φταίνε και κάποιο από εμάς! Και ως γνωστόν στην Ελληνική κοινωνία κυριαρχούν οι γενικέυσεις και τα στερεότυπα!
Όσον αφορά την τελευταία παράγραφο, επέτρεψέ μου να διαφωνήσω στους δύο δρόμους που προτείνεις, διότι είναι λάθος εαν ακολουθηθεί αποκλειστικά μόνον ό ένας ή μόνον ο άλλος.
Η περιχαράκωση και η άρνηση μακριά από εμένα, αλλά εδώ βλέπεις ότι βγαίνει η Υπουργός και μας λέει τα παιδιά ξέρουν από το Δημοτικό και ότι δε χρειάζεται να τους μαθαίνουμε ... πώς να χτυπούνε τα πλήκτρα!
Αυτό σημαίνει μηδενισμός του έργου μας!
Μήπως πρέπει να πούμε και ευχαριστώ;
Οι αποφάσεις φαίνεται ότι έχουν ληφθεί και η όποια συζήτηση θα γίνει για να απαλύνει τις αντιδράσεις. Εμάς δε μας ρώτησε κανείς, ούτε πρόκειται να μας λάβουν υπόψη. Πώς ανακοινώνει η Υπουργός αποφάσεις, χωρίς να έχει προηγηθεί διαβούλευση, ε;
Όσον αφορά τις νέες διδακτικές ενότητες που λέω (της πιάτσας), ψάξε τα σχολικά βιβλία και θα τις βρεις ήδη μέσα. Πόσοι τις διδάσκουν; Πόσοι γονείς γνωρίζουν ότι διδάσκονται αυτά ή ότι θα έπρεπε να διδάσκονται; (Εδώ έρχονται αυτά που πολύ σωστά λες στις 4 πρώτες παραγράφους σου). Τα Αναλυτικά Προγράμματα πρέπει να ζητήσουμε να "αλλάξουν" περισσότερο για να αναβαπτιστούν στη συνείδηση της κοινωνίας, αλλά και στα μάτια ορισμένων από εμάς!
Τέλος, εκτός από το να κοιτάω τον αφαλό μου, επέτρεψέ μου να γνωρίζω (και όχι να ψάχνω)  το ρόλο ορισμένων απίθανων συμβουλατόρων του Υπουργείου και Φορέων του. Βέβαια στο ότι πρέπει να συζητήσουμε όλοι σοβαρά, έχεις απόλυτο δίκιο!
Ο φίλος Παναγιώτης είπε σωστά παραπάνω μία από τις διαστάσεις του θέματος σχετικά με το διοικητικό και τεχνικό προσωπικό και γνωρίζει και τα υπόλοιπα που έχουμε συζητήσει κατ' ίδίαν.
Βαγγέλη, εγώ πάντως δε περίμενα τις δηλώσεις της Υπουργού για να μάθω τι μέλει γενέσθαι.
Έχω αποκρυσταλλώσει αποψη εδώ και 2 χρόνια για το που πηγαίνουν τα πράγματα και στις επιμέρους κινήσεις δεν έχω πέσει ποτέ έξω ως τώρα.
Οι αποφάσεις έχουν παρθεί τα 3 τελευταία χρόνια. Δεν έχουν υλοποιηθεί ως τώρα παρά μόνο κάποια ελάχιστα.
Οι Υπουργοί και οι Κυβερνήσεις έρχονται και παρέρχονται, οι Συμβουλάτορες παραμένουν όμως οι ίδιοι Βαγγέλη! Αν ψάξεις, θα μάθεις!
Αυτά θα έρχονταν αργότερα ή γρηγορότερα, ανεξαρτήτως ποιος θα ήταν στην Κυβέρνηση!
Μην παρεξηγηθώ τώρα και για κομματικές απόψεις ! Μακριά από εμένα αυτά!
Ο ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΓΡΑΦΩ ΕΔΩ, ΕΙΝΑΙ ΓΙΑΤΙ ΚΟΙΜΟΜΑΣΤΕ ΟΡΘΙΟΙ.
ΕΧΩ ΣΤΕΙΛΕΙ ΤΑ ΜΑΝΤΑΤΑ ΣΕ ΠΟΛΛΟΥΣ, ΘΕΣΜΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΜΗ. ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ; ΜΗΔΕΝ!
ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ POST ΕΔΩ, ΠΟΣΟΙ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ; ΣΧΕΔΟΝ ΚΑΝΕΙΣ!
ΜΗΠΩΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΞΙΟΙ ΤΗΣ ΜΟΙΡΑΣ ΜΑΣ ΤΕΛΙΚΑ;
Ένας κλάδος παντός καιρού ...

astef

#20
Παράθεση από: pgrontas στις 24 Ιαν 2010, 04:50:11 ΜΜ
Οι καθηγητές των άλλων ειδικοτήτων τόσες επιμορφώσεις έκαναν. Ας τις χρησιμοποιήσουν επιτέλους.

Σωστό.
Αυτή η κουβέντα μου θυμίζει την κινέζικη παροιμία με τα ψάρια ... και έχω βαρεθεί να την ανακαλώ στη μνήμη μου κάθε τρεις και λίγο. Αποτελεί κομμάτι μιας μεγάλης και πονεμένης κουβέντας του Ελληνικού Δημοσίου Τομέα-Καμπαρέ και ιδιαίτερα του Δημόσιου Σχολείου!
Πρέπει να μαζευτούμε σύντομα όλοι και να κάνουμε μια σοβαρή συζήτηση με προτάσεις για το πώς φανταζόμαστε το ρόλο μας στο Νέο Σχολείο!
Μήπως πρέπει να επιληφθεί ο υπεύθυνος του forum;
Καλό είναι να γίνει αυτό εδώ μέσα, πριν αρχίσει οποιοδήποτε είδος επίσημης "διαβούλευσης"!
Να είμαστε έτοιμοι!
Ένας κλάδος παντός καιρού ...

Vangelis

Στο πλαίσιο της "οριζοντοποίησης"  :) θα ήθελα αν ακούσω τις απόψεις σας  για το παρακάτω θέμα.

Είναι γνωστό ότι εμείς δεν έχουμε καμιά δεύτερη ανάθεση και υπάρχει μια τάση των μαθηματικών να πάρουν  σα δεύτερη ανάθεση ένα μάθημα αλγοριθμικής.
Αναρωτιέμαι λοιπόν αν  πάρουν οι Μαθητικοί σα δεύτερη ανάθεση την πληροφορική και οι Πληροφορικοί σα δεύτερη ανάθεση τα μαθηματικά θα ήταν προς το συμφέρον μας (σα κλάδο μιλάω πάντοτε) ή οχι;

Για τους καχύποπτους η ερώτηση είναι θεωρητική και προσωπικά δεν έχω διαμορφώσει άποψη.


Vangelis

pgrontas συμφωνώ ότι υπάρχουν ωραιότατα θέματα πληροφορικής που δεν απαιτούν εργαστήριο, προσπαθώ να μεταφράσω και να τροποποιήσω ορισμένα από αυτά.
Ήδη έχω φτιάξει (τροποποιήσει) ένα που αναφέρεται στην κωδικοποίηση αριθμών και γραμμάτων. 

astef

Παράθεση από: Vangelis στις 24 Ιαν 2010, 05:36:48 ΜΜ
Στο πλαίσιο της "οριζοντοποίησης"  :) θα ήθελα αν ακούσω τις απόψεις σας  για το παρακάτω θέμα.

Είναι γνωστό ότι εμείς δεν έχουμε καμιά δεύτερη ανάθεση και υπάρχει μια τάση των μαθηματικών να πάρουν  σα δεύτερη ανάθεση ένα μάθημα αλγοριθμικής.
Αναρωτιέμαι λοιπόν αν  πάρουν οι Μαθητικοί σα δεύτερη ανάθεση την πληροφορική και οι Πληροφορικοί σα δεύτερη ανάθεση τα μαθηματικά θα ήταν προς το συμφέρον μας (σα κλάδο μιλάω πάντοτε) ή οχι;

Για τους καχύποπτους η ερώτηση είναι θεωρητική και προσωπικά δεν έχω διαμορφώσει άποψη.
Η ερώτησή σου είναι εντελώς άσχετη και άσκοπη με το πώς το Ψηφιακό Σχολείο θα διαπεράσει οριζόντια το Νέο Σχολείο!
Δεν έχει να κάνει με τις αναθέσεις, όπως τις γνωρίζουμε σήμερα!
Ένας κλάδος παντός καιρού ...

Vangelis

Παράθεση από: astefanogiannis στις 24 Ιαν 2010, 05:46:52 ΜΜ
Η ερώτησή σου είναι εντελώς άσχετη και άσκοπη με το πώς το Ψηφιακό Σχολείο θα διαπεράσει οριζόντια το Νέο Σχολείο!
Δεν έχει να κάνει με τις αναθέσεις, όπως τις γνωρίζουμε σήμερα!

Μπορεί να μην είναι τόσο άσχετο όσο φαντάζεσαι και πιστέυω ότι έχει σχέση με το ρόλο μας.
Σε κάθε περίπτωση θα ήθελα να ακούσω απόψεις γιατί μπορεί να το θέσουν οι μαθηματικοί από την δική τους πλευρά. 
Μας συμφέρει να πάρουμε σα δεύτερη ανάθεση μαθηματικά ή όχι.

astef

Παράθεση από: Vangelis στις 24 Ιαν 2010, 05:54:23 ΜΜ
Μπορεί να μην είναι τόσο άσχετο όσο φαντάζεσαι και πιστέυω ότι έχει σχέση με το ρόλο μας.
Σε κάθε περίπτωση θα ήθελα να ακούσω απόψεις γιατί μπορεί να το θέσουν οι μαθηματικοί από την δική τους πλευρά. 
Μας συμφέρει να πάρουμε σα δεύτερη ανάθεση μαθηματικά ή όχι.
Επιμένεις,ε;
Έχεις μεγάλο κόλλημα !
Μάλλον δεν έχεις καταλάβει καθόλου τί σημαίνει οριζοντιοποίηση.
Ξαναλέω, η Πληροφορική (Ψηφιακό Σχολείο) θα διαπερνάει οριζόντια το Νέο Σχολείο σε δύο επίπεδα (διδακτικό+διοικητικό)!
Καλό είναι να μην εκτοξεύεις σενάρια επιστημονικής φαντασίας που αποπροσανατολίζουν τον κόσμο.
Ας συγκεντρωθούμε σε αυτά που είναι προ των πυλών και όχι σε φιλοσοφικές συζητήσεις μηδενικής πρακτικής αξίας!
Έλεος!
Ένας κλάδος παντός καιρού ...

Vangelis

Το επίπεδο των εκφράσεων που χρησιμοποιεί ο καθένας εκφράζει και το επίπεδο του.  Παρακαλώ οι προσωπικές αντιπαραθέσεις να γίνονται με pm. 

astef

Παράθεση από: Vangelis στις 24 Ιαν 2010, 06:12:44 ΜΜ
Το επίπεδο των εκφράσεων που χρησιμοποιεί ο καθένας εκφράζει και το επίπεδο του.  Παρακαλώ οι προσωπικές αντιπαραθέσεις να γίνονται με pm.
Κάποιοι προβοκάτορες αποκαλύφθηκαν και προσπαθούν να βάλουν φωτιά στο θέμα...
Ενοχλήθηκαν πολύ, φαίνεται!
Λυπάμαι για την κατάντια μας.
ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΞΙΟΙ ΤΗΣ ΜΟΙΡΑΣ ΜΑΣ!

Γεια σας
Ένας κλάδος παντός καιρού ...

P.Tsiotakis

Αντώνη, καλώς ήρθες στο στέκι,

όλα όσα γράφεις στο πρώτο μήνυμα είναι πολύ σημαντικά και ανησυχητικά και βέβαια όπως γράφεις όσοι παρακολουθούμε ΛΙΓΟ τα πράγματα (συνέδρια, συναντήσεις κλπ) το βλέπαμε...

Οριζοντιοποίηση σημαίνει  δυο πράγματα:
1. Η στάση ενός πεθαμένου

2. Η κατάργηση της πληροφορικής ως αυτόνομου γνωστικού αντικειμένου και η διδασκαλία της μέσω των άλλων αντικειμένων. Ως φυσική συνέπεια έρχεται η αξιοποίηση των καθηγητών πληροφορικής σε διοικητικές εργασίες.

Όπως εύκολα προκύπτει, εδώ μιλάμε για το δεύτερο.

ΥΓ: Τελικά θα το πάρουμε το επίδομα πληροφορικής ως γραμματείς  :D

evry

@astefanogiannis
Αν έχεις αντίρρηση σε κάτι μπορείς να την διατυπώσεις πιο κόσμια και χωρίς προσωπικούς χαρακτηρισμούς. Δεν νομίζω ότι σε έθιξε κάποιος εδώ μέσα για να μιλάς έτσι.

Όσο για το χαρακτηρισμό "προβοκάτορες" νομίζω ότι πρέπει να ανακαλέσεις γιατί σε αυτή την κοινότητα δεν έχουν θέση τέτοιοι χαρακτηρισμοί μεταξύ συναδέλφων.

Επίσης όσον αφορά αυτό που είπες παραπάνω δεν κατάλαβα γιατί πρέπει να επιληφθεί ο υπεύθυνος του φόρουμ. Να κάνει τι? Δηλαδή τι αντίληψη είναι αυτή να τα περιμένουμε όλα από τους άλλους? Μπορείς να ανοίξεις ότι θέμα θέλεις και να καλέσεις άτομα στη συζήτηση, να διατυπώσεις ελεύθερα τις απόψεις σου και να γίνει διάλογος

@vangelis
Αυτό που λες για τις αναθέσεις δεν το θεωρώ σωστό και θα σου πω γιατί. Πρώτον, η τεράστια πλειοψηφία των μαθηματικών είναι παντελώς άσχετοι από πληροφορική. Δεύτερον ένα πολύ σημαντικό μέρος των πληροφορικών δεν έχουν επίσης ιδέα από μαθηματικά. Αυτό φαίνεται και από το μάθημα της Ανάπτυξης Εφαρμογών. Εξετάζοντάς το λοιπόν από τη πλευρά του μαθητή τα αποτελέσματα θα ήταν τραγικά.

Αν το δούμε τώρα συντεχνιακά να σου πω τι θα γίνει?  Αρκετοί μαθηματικοί θα προσπαθήσουν να πάρουν την Ανάπτυξη (που είναι πανελλαδικό μάθημα με ότι αυτό συνεπάγεται ;)) και θα μας φορτώσουν ότι μαθηματικά θέλουν να αποφύγουν, π,χ, Γεωμετρία Α λυκείου (λέμε τώρα). ή θα μας πουν : Ε πληροφορικοί είστε εσείς κάντε office που το ξέρετε καλά και αφήστε την επιστήμη για τους επιστήμονες.
  Γενικά δεν πιστεύω ότι είναι καλό να μπλέξουμε με αναθέσεις των μαθηματικών γιατί είναι πολύ πιο δυνατός και συσπειρωμένος κλάδος από εμάς και δεν θα έχουμε καμία τύχη

Για να μην παρεξηγηθώ δεν μπορώ να φανταστώ ότι υπάρχει τέτοιο θέμα, απλά είπα κάποιες σκέψεις φωναχτά. Τώρα εσύ για να το αναφέρεις ως παλαιότερος κάτι θα ξέρεις :(
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr