Εμπρακτος αγώνας.

Ξεκίνησε από toufeki, 30 Ιαν 2010, 12:05:12 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Keep Growing

Οι Κύπριοι κάτι κάνουν για τα σχολεία τους, εκμεταλλευόμενοι τις αδυναμίες του παρελθόντος.
Δείτε γιατί ο καθηγητής Γ. ΤΣΙΑΚΑΛΟΣ αρνείται να προσφέρει τις υπηρεσίες του στην Ελληνική πολιτεία:

http://www.alfavita.gr/ank_b/ank15_3_10_1100.php
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

dim

#331
Παράθεση από: jginis στις 15 Μαρ 2010, 03:37:40 ΜΜ
Είναι κωμικοτραγικό αυτό που συμβαίνει στο συγκεκριμένο topic του forum!!! Δείτε τον τίτλο που έχει το topic... τίποτα άλλο... ΤΙΠΟΤΑ
Μα επειδή βλέπουμε το topic αντιδρούμε με την κωμικοτραγική αντιμετώπιση συνάδελφου.

Επίσης επειδή σέβομαι που μπαίνουν μαθητές να προτείνω ............κάποια θέματα ίσως θα έπρεπε με κάποιο τρόπο να είναι "κλειδωμένα" να είναι μόνο για εκπαιδευτικούς.
Δεν βρίσκω κάτι εποικοδομητικό για ένα μαθητή στο  topic έμπρακτος αγώνας .. το e-school οι ασάφειες της ΑΕΠΠ, με όλα όσα συνεπάγεται.
Για την ΑΕΠΠ  θα μπορούσε να είναι ένα θέμα με καταστάσεις όπου καταλήγετε και όχι με όλες τις απορίες ασάφειες καθημερινά. Οπως και με το Διαγώνισμα της  ΑΕΠΠ
Θα μπορούσαν να μπαίνουν μόνο σε κάποια συγκεκριμένα topic.
Συγνώμη αν αυτό που λέω είναι αδύνατο. Μια ιδέα μόνο.

Λάμπρος Μπουκουβάλας

Παναγιώτη καλώς ήλθες ξανά στην παρέα μας. Ευθύνες έχουμε όλοι για τα πάντα! Και στάση ευθύνης είναι η παραμονή σου εδώ στο στέκι.
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

Keep Growing

#333
Σ' ευχαριστώ Λάμπρο.
Καλή συνεργασία να έχουμε λοιπόν.
.....
Τι να κάνουμε το καράβι της Πληροφορικής στην εκπαίδευση πρέπει να περνάει και από φουρτούνες καμιά φορά. Δεν θα ταξιδεύει πάντα με 2 μποφόρ αέρα.
Το πλήρωμα πρέπει να συνηθίσει να δουλεύει αποτελεσματικά και με την επίδραση της ναυτίας. Όλοι μαζί στο ίδιο καράβι είμαστε. Ο καθένας πρέπει να αναλαμβάνει τις ευθύνες του σύμφωνα με την θέση του και όποτε χρειάζεται να βοηθά και να συμβουλεύει τους υπόλοιπους με μοναδικό στόχο να παραμείνει το καράβι σταθερό στην πορεία του προς τον εξανθρωπισμό της εκπαίδευσης.  :)
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

Λάμπρος Μπουκουβάλας

Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

Keep Growing

#335
Σήμερα λάβαμε ένα mail από το ΠΣΔ υπόψιν του Διευθυντή και του καθηγητή Πληροφορικής.
Πάλι ξεχωρίζουν την ειδικότητά μας.

Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

alkisg

Δοκιμή - όλα ΟΚ.
Παναγιώτη έλαβα ένα αναφερόμενο μήνυμα ότι δεν μπορούσες να γράψεις σε αυτό το μήνυμα - να υποθέσω ότι λύθηκε;

Το ΠΣΔ βγάζει που και που κάτι access denied... μην ανησυχείς δεν έχουμε τέτοια επίπεδα λογοκρισίας!!!  ;D

Keep Growing

Ουφ και κόντεψα να πάθω εγκεφαλικό!!!  :'(
Τι συγκυρία και αυτή;  :D
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

alkisg

Δοκιμή ανάρτησης αρχείου με επέκταση .txt...

edit: Παναγιώτη όλα καλά και σ' αυτό το τεστ... μήπως τελικά ο Η/Υ σου κάνει κόλπα; :)

Keep Growing

Άμα μου κάνει κόλπα, θα τον διαγράψω από την ζωή μου και θα ξαναδώσω πανελλήνιες για φιλόλογος.  ;D
Καλύτερα να διορθώνω ένα κάρο γραπτά παρά να κάνουν πουλάκια τα μάτια μου.
Έλεος με την επιστήμη μου μέσα.  ;D
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

Circle

Παράθεση από: Keep Growing στις 16 Μαρ 2010, 02:30:48 ΜΜ
Σήμερα λάβαμε ένα mail από το ΠΣΔ υπόψιν του Διευθυντή και του καθηγητή Πληροφορικής.
Πάλι ξεχωρίζουν την ειδικότητά μας.



Κατεβάζω το αρχείο και όταν το ανοίγω με open office, βλέπω ένα κενό έγγραφο.
Μια και αφορά στους καθηγητές πληροφορικής, υπάρχει τρόπος να ανέβει με άλλη μορφή;

Keep Growing

Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

Λάμπρος Μπουκουβάλας

Όχι ρε Παναγιώτη... ό,τι άλλο θέλεις, αλλά ΟΧΙ φελόλογος! Έεεελεοοοοοςςς
;D ;D ;D ;D

(μόλις έγινα έρμαιο λογοκρισίας  :D)
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

Λάμπρος Μπουκουβάλας

Παναγιώτη, δεν είδα καλά... πού φαίνεται ότι ξεχωρίζουν εμάς;
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

Keep Growing

#344
Ναι Λάμπρο. Αλλά δεν στέλνω ακόμα μήνυμα διαμαρτυρίας γιατί θέλω να δω τι γνώμη έχουν οι συνάδελφοι.
Πάντως ενημέρωσα και την ΠΕΚΑΠ για το θέμα, και μου απάντησαν άμεσα ότι θα το κοιτάξουν.

Όταν έρχεται ένα έγγραφο που αφορά στην διοίκηση του σχολείου (δεν απευθύνεται ειδικά στο εργαστήριο Η/Υ, αλλά και κει ακόμα υπεύθυνος υπάρχει και είναι ο υπεύθυνος ΣΕΠΕΗΥ, ούτε στο αντικείμενο της Πληροφορικής ως αντικείμενο διδασκαλίας) πρέπει να είναι υπόψιν μόνο του διευθυντή ο οποίος στη συνέχεια με την βοήθεια του συλλόγου των εκπαιδευτικών αντιμετωπίζει το ζήτημα.
Γιαυτό πιστεύω Λάμπρο ότι μας ξεχωρίζουν ως ειδικότητα.

"Όχι ρε Παναγιώτη... ό,τι άλλο θέλεις, αλλά ΟΧΙ φελόλογος! Έεεελεοοοοοςςς"
Τουλάχιστον έτσι θα "επιπλέω" Λάμπρο. >:D
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).