Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου

Ξεκίνησε από skoud, 02 Οκτ 2010, 11:50:30 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

mirtilo

#870
Παράθεση από: Laertis στις 23 Φεβ 2011, 09:05:55 ΜΜ
Οπότε δε βρίσκω κανένα τρόπο για να πειστείς απο οποιονδήποτε δε συμφωνεί μαζί σου για οποιοδήποτε θέμα.  Στο δικό σου μυαλό πάντα η ΠΕΚΑΠ θα είναι ο εχθρός. Δε νομίζω ότι χωράνε άλλες κουβέντες για εξηγήσεις ....
Αυτό που κολάει; Μίλησα γενικότερα για τους εκπροσώπους, δεν μίλησα αποκλειστικά για την ΠΕΚΑΠ.

Παράθεση από: Laertis στις 23 Φεβ 2011, 09:05:55 ΜΜ
Η απάντηση είναι απλή φίλε mirtilo:
Η κακοπιστία και η καχυποψία που σε διακατέχει θα σε έκανε να αμφισβητήσεις ακόμα και το βιντεάκι ή το ηχητικό ντοκουμέντο ως προϊόν ψηφιακής συνάρμοσης (για να το πω όπως το διδάσκω  :D ).

Ας βγάλουν βιντεάκι και ας είναι μονταρισμένο!

Αρκεί φυσικά να διαρκεί δύο ώρες, όσες ώρες περιμένουν και ξεροσταλιάζουν οι απέξω τους εκπροσώπους τους για να μπουν, να μιλήσουν και να βγουν από το υπουργείο. Και φυσικά ταυτόχρονα, εκτός απο το να παραδώσουν το βιντεάκι, θα μπορούσαν επίσης να μεταδίδουν και Online την συζήτηση στο διαδίκτυο, μέσα από κάποιο κινητό τηλέφωνο.

Αλλά δεν το κάνουν. Δεν παραδίδουν το βιντεάκι οι εκπρόσωποι ακριβώς με την έξοδό τους μετά από συνάντηση με τον υπουργό, ούτε φυσικά κατά διάνοια θα επιτρέψουν ποτέ Online μετάδοση στο διαδίκτυο.

Η τακτική των εκπροσώπων κοινή και γνωστή. Όλοι τους, μετά από δέκα ώρες, και μετά από ζυμώσεις κλπ βγάζουν την αφυδατωμένη "περίληψη".

Όσο και αν προσπαθείς να δικαιολογήσεις τα αδικαιολόγητα, δυστυχώς δεν τα καταφέρνεις, και τα επιχειρήματά σου είναι "φτηνά".


αν οποιοσδήποτε θεωρεί οποιοδήποτε μήνυμα μου προσβλητικό, παρακαλώ να μου πει ποιό είναι και θα το διαγράψω

skoud

Παράθεση από: fof στις 23 Φεβ 2011, 03:24:58 ΜΜ
Περιμένω από το Δ.Σ της ΠΕΚΑΠ να γίνει ποιο συγκεκριμένο λέγοντας μας λεπτομέρειες των όσων ειπώθηκαν.
Είπατε ότι η συνάντηση διάρκεσε δύο ώρες...  τα μόνα που ειπώθηκαν εκ μέρους του Υπουργείου σχετικά με το Λύκειο ήταν αυτά;;;
...τι ακριβώς εννοούν με το μάθημα επιλογής;  Ποιο θα είναι αυτό; Πόσες ώρες; Θα υπάρχει μόνο στην Γ' Λυκείου; Θα είναι ένα από τα μαθήματα αυξημένης βαρύτητας στα πλαίσια εξειδίκευσης των κατευθύνσεων;;   

Συνάδελφοι, χθες δεν δημοσιοποιήθηκε μέσω ΠΕΚΑΠ το όλο σχέδιο για το Νέο Λύκειο, ούτε ήταν δυνατόν να γίνει αυτό...
Μας ενημέρωσαν, βασικά ο υπεύθυνος του σχεδιασμού ο κ. Κουλαϊδής και μάλιστα σε μεγαλύτερο βαθμό απ' ότι περιμέναμε, μόνο για το τι έχουν σχεδιάσει για την Πληροφορική στο Λύκειο και τις υπόλοιπες βαθμίδες της εκπαίδευσης. Τίποτα άλλο. Δεν υπάρχουν άλλες σημαντικές λεπτομέρειες ή κάτι που δεν ανακοινώσαμε.

Όποιος θέλει βέβαια το πιστεύει αυτό, όποιος δεν έχει εμπιστοσύνη, ότι τουλάχιστον είμαστε ειλικρινείς, θα πιστεύει πάντα ότι κάτι κρύβουμε. Δεν μπορώ να κάνω τίποτα για αυτό, ούτε με αφορά η λάσπη που πέφτει συνεχώς, ούτε θα απαντήσω στις προκλήσεις, κάνοντας τη χάρη σε όσους ανώνυμους θέλουν τον κλάδο να τρώγεται με τις σάρκες του στην πιο δύσκολη στιγμή από την σύστασή του. Όποιος με γνωρίζει ξέρει αν λέω αλήθεια ή όχι και αν υπάρχει κάποια υστεροβουλία εκ μέρους μου.

Στις σχεδόν 2 ώρες που είμαστε εκεί ειπώθηκαν βέβαια και άλλα πολλά που θεωρώ ότι δεν είναι σημαντικά για το θέμα μας. Π.χ. για το πως βλέπουν το Νέο σχολείο γενικά (τα ξέρετε υποθέτω αυτά), γιατί θεωρούν ότι το Λύκειο δεν παίζει σήμερα το ρόλο του, γιατί πρέπει να γίνουν συγχωνεύσεις στα μικρά σχολεία κ.λπ., κ.λπ.,  που επειδή τα έχω ακούσει χιλιάδες φορές δεν έδωσα βάρος για να τα σημειώσω. Επίσης μιλήσαμε και εμείς και για πολλή ώρα, αναλύσαμε τις θέσεις μας, είπαμε τι συμβαίνει στις άλλες χώρες, μας είπαν για το Γαλλικό μοντέλο που έχουν πάρει ως βάση (που αν το ψάξετε για να δείτε τι συμβαίνει σχετικά με την Πληροφορική θα τρομάξετε!) και πολλά άλλα. Σε ένα δελτίο τύπου όμως δεν μπορούν να συμπεριληφθούν όλα αυτά. Γράφονται τα σημαντικά που μας αφορούν και είναι η ουσία. Άλλο είναι ο προφορικός λόγος. Για παράδειγμα σήμερα στην πορεία με βρήκαν πολλοί συνάδελφοι (πριν τη βροχή των δακρυγόνων...) και τους ενημέρωσα, ανάφερα διαλόγους, επιχειρήματα ένθεν και ένθεν, κ.λπ. Όποιος τέλος πάντων θέλει ας με πάρει ένα τηλ. να του δώσω ότι διευκρινήσεις θέλει.

Άλλο βέβαια είναι να υπάρχουν απορίες που έχουν να κάνουν με τη συγκεκριμένη διατύπωση του κειμένου. Αυτές προσπάθησα να τις απαντήσω εδώ και επαναλαμβάνω όλα αυτά και μόνο αυτά μας είπαν: Η Πληροφορική «δεν εξαφανίζεται» (sic) από το Λύκειο. Θα είναι μάθημα επιλογής σε μια κατεύθυνση. Μετά από πίεση και πολλές ερωτήσεις μας απάντησαν ότι θα είναι η θετική κατεύθυνση. Δεν μας είπε ούτε πόσες κατευθύνσεις, ούτε με ποια άλλα μαθήματα, ούτε ποιο θα είναι το περιεχόμενο αυτού του μαθήματος -δεν το ρωτήσαμε κιόλας αυτό γιατί θεωρούμε ότι είναι υπόθεση του κλάδου να επιβάλλει με επιστημονικά κριτήρια το περιεχόμενο- , ούτε πως θα γίνεται η εισαγωγή στα πανεπιστήμια και αν θα υπάρχουν μαθήματα αυξημένης βαρύτητας, ούτε τίποτα άλλο!  Αυτά θα τα ανακοινώσουν επίσημα. Τους ρωτήσαμε πότε? Δεν μας απάντησαν. Μάλιστα είπα στην κα Χριστοφιλοπούλου ότι στην τελευταία της συνέντευξη  πριν 1-2 ημέρες είχε πει ότι για την Α' Λυκείου θα γίνουν ανακοινώσεις έως τέλος Μαρτίου, αλλά ούτε αυτό το επιβεβαίωσε.

Αύριο, έχουμε έκτακτο ΔΣ της ΠΕΚΑΠ (στις 5μμ λόγω Τσικνοπέμπτης) με βασικό θέμα την εκτίμηση της κατάστασης και την προετοιμασία μιας έκτακτης ΓΣ που θα πάρει και τις τελικές αποφάσεις για το τι θα κάνουμε από εδώ και πέρα. Φαντάζομαι όλοι οι συνάδελφοι που διατυπώνουν απορίες, ή προτάσεις ή καλής θέλησης κριτική, να είναι εκεί...

Ενώ οι μαθητές ξέχασαν από καιρό τα λάθη του δασκάλου, αυτός ακόμα τα θυμάται...

mirtilo

#872
Παράθεση από: skoud στις 23 Φεβ 2011, 09:45:59 ΜΜ
Αύριο, έχουμε έκτακτο ΔΣ της ΠΕΚΑΠ (στις 5μμ λόγω Τσικνοπέμπτης) με βασικό θέμα την εκτίμηση της κατάστασης και την προετοιμασία μιας έκτακτης ΓΣ που θα πάρει και τις τελικές αποφάσεις για το τι θα κάνουμε από εδώ και πέρα. Φαντάζομαι όλοι οι συνάδελφοι που διατυπώνουν απορίες, ή προτάσεις ή καλής θέλησης κριτική, να είναι εκεί...

Χωρίς να θέλω να παρέμβω στα "εσωτερικά" της ένωσης, έχω απορίες.

Όταν καλείς όλους, πρέπει να έχεις φροντίζει να χωράνε όλοι. Η αίθουσα που θα γίνει το ΔΣ τους χωράει όλους;
Ή τελικά το "όλοι" είναι απλώς "τρόπος του λέγειν" και δεν το εννοούμε πραγματικά;

Επίσης, πολύ σημαντικό, αυτά που θα συζητήσετε στο έκτακτο ΔΣ είναι δημόσια ή ιδιωτικά;
Αν είναι δημόσιες συζητήσεις, όπως αφήνεις να εννοηθεί με την πρόσκλησή σου σε όλους να έρθουν, γιατί δεν μεταδίδετε τον ήχο στο διαδίκτυο;

Μήπως είναι καλύτερο, αντί να έρθουν όλοι στο έκτακτο ΔΣ, το έκτακτο ΔΣ να πάει σε όλους;

αν οποιοσδήποτε θεωρεί οποιοδήποτε μήνυμα μου προσβλητικό, παρακαλώ να μου πει ποιό είναι και θα το διαγράψω

sarakiniotis

Παράθεση από: mirtilo στις 23 Φεβ 2011, 09:58:30 ΜΜ
Χωρίς να θέλω να παρέμβω στα "εσωτερικά" της ένωσης, έχω την εξής απορία.

Αυτά που θα συζητήσετε στο έκτακτο ΔΣ είναι δημόσια ή ιδιωτικά;

Αν είναι δημόσιες συζητήσεις, όπως αφήνεις να εννοηθεί με την πρόσκλησή σου σε όλους να έρθουν, γιατί δεν μεταδίδετε τον ήχο στο διαδίκτυο;

Μήπως είναι καλύτερο, αντί να έρθουν όλοι στο έκτακτο ΔΣ, το έκτακτο ΔΣ να πάει σε όλους;
εφ'οσον η ανακοίνωση για την αυριανή συνάντηση γίνεται δημόσια μέσα από το ΣΤΕΚΙ , προφανώς δεν θα είναι Ιδιωτική.
Αντί να πιστεύεις οτι γίνονται συνωμοσίες , μπορείς να βρίσκεσαι εκεί (αν εισαι απο Αθηνα βεβαια) , αλλιώς ειναι αδύνατον να στηθεί σύστημα καταγραφής και μετάδοσης της συζήτησης.
Ας μην είμαστε τελικά τοσο καχύποπτοι με την ΠΕΚΑΠ .

mirtilo

#874
Παράθεση από: sarakiniotis στις 23 Φεβ 2011, 10:16:05 ΜΜ
Αντί να πιστεύεις οτι γίνονται συνωμοσίες

Ειπα ότι γίνονται συνωμοσίες; Εσύ το λές.

Παράθεση από: sarakiniotis στις 23 Φεβ 2011, 10:16:05 ΜΜ
αλλιώς ειναι αδύνατον να στηθεί σύστημα καταγραφής και μετάδοσης της συζήτησης.
Δεν έχετε ένα τηλεφωνάκι ή ένα δημοσιογραφικό κασετοφωνάκι να καταγράψετε τι θα πείτε;
Και να το ανεβάσετε στο τέλος στο διαδίκτυο;

Δεν είναι ανάγκη να είναι hifi ο ήχος!  Βάλτε 800 bit/s  ήχο (360 kbyte η ώρα).
Μπορεί να μην καταλαβαίνουμε ποιός μιλάει, θα καταλάβουμε όμως τι λέγεται.

Τόσο δύσκολο είναι;

Δεν είναι ρητορική ερώτηση μου, πραγματικά περιμένω απάντηση αν θεωρείτε δύσκολο να
καταγράψετε μια συζήτηση και να την ανεβάσετε στο δίκτυο.


αν οποιοσδήποτε θεωρεί οποιοδήποτε μήνυμα μου προσβλητικό, παρακαλώ να μου πει ποιό είναι και θα το διαγράψω

andreas_p

mirtilo ,
είσαι κακόπιστος και κακόβουλος !!!

Δεν αντέχεσαι ...

Αν μπορείς δώσε λύση σε πρόβλημα και όχι πρόβλημα σε προσπάθεια λύσης !!!!

mirtilo

Παράθεση από: andreas_p στις 23 Φεβ 2011, 10:41:59 ΜΜ
Αν μπορείς δώσε λύση σε πρόβλημα και όχι πρόβλημα σε προσπάθεια λύσης !!!!

Μα ακριβως αυτό, λύση σε πρόβλημα δίνω!

Υποθέτοντας ότι πραγματικά θέλετε όλοι να έρθoυν στο έκτακτο ΔΣ, και εφόσον δεν μπορούν στην πράξη να έρθουν όλοι , η λύση είναι να πάει το έκτακτο ΔΣ σε όλους.

Η λύση είναι να καταγράψετε το έκτακτο ΔΣ και να ανεβάσετε την συνομιλία στο δίκτυο.

Δικαιολογίες του στυλ "αυτό δεν είναι τεχνικά δυνατό" δεν μπορώ πραγματικά να τις καταλάβω, ιδίως μάλιστα όταν λέγονται από θαμώνες ενός χώρου που ονομάζεται "Στέκι Πληροφορικών". Πείτε άλλα επιχειρήματα γιατί δεν θέλετε να γίνεται καταγραφή, ίσως κάποια από αυτά να έχουν νόημα.
Η δικαιολογία όμως των "τεχνικών δυσκολιών" δεν είναι πιστευτή.
αν οποιοσδήποτε θεωρεί οποιοδήποτε μήνυμα μου προσβλητικό, παρακαλώ να μου πει ποιό είναι και θα το διαγράψω

fof

Παράθεση από: skoud στις 23 Φεβ 2011, 09:45:59 ΜΜ
Στις σχεδόν 2 ώρες που είμαστε εκεί ειπώθηκαν βέβαια και άλλα πολλά που θεωρώ ότι δεν είναι σημαντικά για το θέμα μας. Π.χ. για το πως βλέπουν το Νέο σχολείο γενικά (τα ξέρετε υποθέτω αυτά), γιατί θεωρούν ότι το Λύκειο δεν παίζει σήμερα το ρόλο του, γιατί πρέπει να γίνουν συγχωνεύσεις στα μικρά σχολεία κ.λπ., κ.λπ.,  που επειδή τα έχω ακούσει χιλιάδες φορές δεν έδωσα βάρος για να τα σημειώσω.

Ευχαριστώ για τις διευκρινήσεις....
Έπρεπε να το φανταστώ και να το περιμένω, με πολιτικούς μιλήσατε χαχα...! (2 ώρες γεμάτες να μιλούν χωρίς να λένε τίποτα!)

Vangelis

Μιρτιλο
Έλα να καταγράψεις εσύ την συζήτηση.  Επιτέλους να κάνεις και κάτι πέρα απο το να λες τι πρέπει να κάνουν οι άλλοι.

Α ξέχασα:  Δίπλα στο σχολείο είναι ένα στάδιο αν έρθουν όλοι θα πάμε εκεί για το ΔΣ.
 

mirtilo

#879
Παράθεση από: Vangelis στις 24 Φεβ 2011, 12:17:08 ΠΜ
Μιρτιλο
Έλα να καταγράψεις εσύ την συζήτηση.  Επιτέλους να κάνεις και κάτι πέρα απο το να λες τι πρέπει να κάνουν οι άλλοι.

Η καταγραφή επιτρέπεται να γίνει μόνο εφόσον συναινούν αυτοί που θα καταγραφούν.
Υπάρχει κάποια ανακοίνωση από την ένωση ότι στα Δ.Σ (έκτακτα ή μη) επιτρέπεται καταγραφή των συνομιλιών;
Αλλιώς τζάμπα ο κόπος.


Να και ένα παράδειγμα , από τον σύλλογο των υδραυλικών, όπου προβλέπεται καταγραφή των συνεδριάσεων του Δ.Σ. με ηλεκτρονικά μέσα. (βλέπε Άρθρο 5.
Κλείσιμο και αρχειοθέτηση των αποφάσεων του Δ.Σ)

Οι υδραυλικοί μπορούν, οι πληροφορικοί όχι;
αν οποιοσδήποτε θεωρεί οποιοδήποτε μήνυμα μου προσβλητικό, παρακαλώ να μου πει ποιό είναι και θα το διαγράψω

Stefania

ΠαράθεσηΖητήθηκε επίσης η γνώμη της Π.Ε.ΚΑ.Π. για το θέμα της μείωσης του διδακτικού ωραρίου στους συναδέλφους που θα αναλάβουν την τεχνική ή/και την γραμματειακή υποστήριξη στα σχολεία. Η αντιπροσωπεία της Π.Ε.ΚΑ.Π. έκανε ξεκάθαρο ότι αυτό το θέμα δεν είναι του κλάδου μας, αλλά αφορά τη συνολική λειτουργία του σχολείου και όλους τους εκπαιδευτικούς και επιφυλάχτηκε να απαντήσει. Για το θέμα αυτό θα υπάρξει διαβούλευση μεταξύ των μελών της Π.Ε.ΚΑ.Π. ώστε, αν υπάρξει πρόταση του κλάδου, να δοθεί στην πολιτική ηγεσία.

Με αυτό το θέμα, τι προτιθέμεθα να κάνουμε; Ξεκάθαρα εννοώ την τεχνική και ΟΧΙ την γραμματειακή υποστήριξη.

skoud

Γαλλικό μοντέλο!

Επειδή στο υπουργείο προχθές "μας ζάλισαν" με το Γαλλικό μοντέλο, η Κατερίνα Φυσσάκη, μέλος του ΔΣ της ΠΕΚΑΠ επικοινώνησε χθες με Γάλλο συνάδελφο που της εξήγησε τι γίνεται στη Γαλλία σε σχέση με την Πληροφορική.

Σε γενικές γραμμές ισχύουν τα παρακάτω:

Οι καθηγητές με πτυχίο Μαθηματικών-Φυσικής -Χημείας-Πληροφορικής (ΜΑΤΗ) αποτελούν μία ειδικότητα (ένα κλάδο!) και συντονίζονται ανά ΑΚΑΔΗΜΙΑ από κάποιον επιθεωρητή (= σχολικό σύμβουλο), που παρέχει σεμινάρια με τη βοήθεια έμπειρων μονίμων καθηγητών (= μέντορας!) σε αρχάριους και αναπληρωτές καθηγητές (χαμηλόμισθοι 1500 ευρώ/φτηνό καθηγητικό δυναμικό, οι μόνιμοι έχουν μισθό πάνω από 3.000 ευρώ). Οι περισσότεροι αναπληρωτές ηλικίας 35 ετών και άνω παραμένουν μια ζωή αναπληρωτές γιατί δεν έχουν τη ΓΑΛΛΙΚΗ εθνικότητα και είναι και οι πλέον αδιάφοροι.

Οι Γάλλοι ΜΑΤΗ καθηγητές, στο πλαίσιο των αναλυτικών τους προγραμμάτων είναι υποχρεωμένοι να περάσουν γνώσεις ΤΠΕ μέσα από τα Μαθηματικά, Φυσική, Χημεία.
Τόσο στο 5ετές Δημοτικό, όσο και στο 4ετές Γυμνάσιο και στο 3ετές Λύκειο (Γενικό ή Επαγγελματικό) οι δάσκαλοι - καθηγητές οφείλουν να βεβαιώσουν στο τέλος της κάθε βαθμίδας, ότι ο κάθε μαθητής τους έχει συγκεκριμένες πληροφορικές δεξιότητες που τις έλαβε λύνοντας κάποιες ασκήσεις και κάνοντας κάποιες εργασίες.
Οι πιστοποιήσεις αυτές υπογράφονται από το διευθυντή του σχολείου μετά την εισήγηση του ΜΑΤΗ καθηγητή!!! (ούτε Πανελλήνιες, ούτε τύπου Ecdl, ούτε εξέταστρα)

Μέχρι σήμερα, παρά το ότι τα τελευταία 5 χρόνια δουλεύουν με αυτή τη λογική, οι βεβαιώσεις δεν ζητούνται ούτε για να βρεις δουλειά, ούτε είναι απαραίτητες για να συνεχίσει το παιδί στην επόμενη βαθμίδα. Το ίδιο συμβαίνει και με τις ξένες γλώσσες - Ελάχιστο ποσοστό Γάλλων αποφοίτων διαθέτουν αποδεικτικά στοιχεία για τη πιστοποίηση της αγγλικής. Γράφεις στο βιογραφικό σου ότι ξέρεις αγγλικά και είναι αρκετό!!! Θεωρούν ότι ο πολίτης λέει πάντα αλήθεια! (εθνική υπερηφάνεια!;)

Σε ελάχιστα τεχνικά λύκεια διδάσκονται ΑΛΓΟΡΙΘΜΙΚΗ-ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ.
Όποιος τελειώνει το ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ, πηγαίνει στο ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ και αν σπουδάσει ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ τελειώνοντας μπορεί να γίνει καθηγητής ΜΑΤΗ (ένα μικρό ποσοστό το κάνει αυτό)!!!

Τα συμπεράσματα για το που μας πάνε, δικά σας
Ενώ οι μαθητές ξέχασαν από καιρό τα λάθη του δασκάλου, αυτός ακόμα τα θυμάται...

Gnirut

Πάνω στο γαλλικό μοντέλο.
skoud δες το post που έκανα για την ανάθεση και άλλων μαθημάτων σε εμάς. Να δούμε πως μπορούμε να συντάξουμε πρόταση πάνω σε αυτό.

Είναι η μόνη λύση να συμπληρώνουμε το ωράριο μας αξιοπρεπώς και να μην γίνουμε οι φιλιπινέζες του σχολείου.

skoud

Παράθεση από: Stefania στις 24 Φεβ 2011, 09:02:04 ΠΜ
Με αυτό το θέμα, τι προτιθέμεθα να κάνουμε; Ξεκάθαρα εννοώ την τεχνική και ΟΧΙ την γραμματειακή υποστήριξη.

και για τα δύο, τεχνική και γραμματειακή υποστήριξη, προτιθέμεθα να κάνουμε μια εσωτερική διαβούλευση του κλάδου (μελετάμε τον τρόπο) και αν υπάρξει πρόταση στην οποία θα συμφωνούμε οι περισσότεροι, θα την καταθέσουμε. Θα είναι και ένα από τα θέματα που θα συζητήσουμε σήμερα στο ΔΣ και κύρια στην ΓΣ.
Ενώ οι μαθητές ξέχασαν από καιρό τα λάθη του δασκάλου, αυτός ακόμα τα θυμάται...

skoud

Παράθεση από: Gnirut στις 24 Φεβ 2011, 10:38:37 ΠΜ
Πάνω στο γαλλικό μοντέλο.
skoud δες το post που έκανα για την ανάθεση και άλλων μαθημάτων σε εμάς. Να δούμε πως μπορούμε να συντάξουμε πρόταση πάνω σε αυτό.

Είναι η μόνη λύση να συμπληρώνουμε το ωράριο μας αξιοπρεπώς και να μην γίνουμε οι φιλιπινέζες του σχολείου.


Όλες τις προτάσεις συνάδελφε, και τις εναλλακτικές όπως η δική σου, θα τις συζητήσουμε όλοι μαζί την κατάλληλη στιγμή.  Προς το παρόν δίνουμε τη μάχη για να μην υπάρξει αυτή η στιγμή... (το ίδιο ισχύει και για το προηγούμενο που έγραψα σε σχέση με την τεχνική υποστήριξη)
Ενώ οι μαθητές ξέχασαν από καιρό τα λάθη του δασκάλου, αυτός ακόμα τα θυμάται...