Μία πρώτη υπεύθυνη τοποθέτηση

Ξεκίνησε από AlgoBill, 30 Μαΐου 2010, 08:06:06 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

ntzios kostas

Στέλνω την τελευταία παράγραφο της Κεντρικής Επιτροπής Εξετάσεων η οποία έφτασε στο ΒΚ μου στις 11:35 την Παρασκευή, ενώ τα παιδιά περιμένανε να εξεταστούν.

...
  Επομένως όσα ερωτήματα του θέματος απαντήθηκαν με χρήση πίνακα ΔΕΝ πρέπει (το ΔΕΝ το έχει η ΚΕΕ κεφαλαίο) να βαθμολογηθούν με το σύνολο των μονάδων που τους αναλογούν. Οι μονάδες που θα αφαιρεθούν ανά ερώτημα είναι στην κρίση του εξεταστή-βαθμολογητή.

Τα 56 παιδιά του βαθμολογικού μου, βαθμολογηθηκαν ήδη με αυτή την οδηγία. Ας προσέχουν λοιπόν οι διάφοροι υπεύθυνοι φορείς τι λένε.
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

Crazy_Waters

Εξακολουθώ να πιστεύω ότι η λύση είναι να μην κόψουν οι βαθμολογητές μονάδες για τη λύση με πίνακες και όχι η εφαρμογή της λανθασμένης οδηγίας σε ΟΛΟΥΣ τους μαθητές αφού εφαρμόστηκε σε κάποιους. Τώρα βέβαια συγκρίνουμε τη μικρή με τη μεγάλη αδικία... Οι ανακοινώσεις των φορέων είναι περισσότερο για να "αναγκαστεί" η ΚΕΕ να πάρει επίσημη θέση ή για να προσέχει πολύ περισσότερο του χρόνου.

gthal

Παράθεση από: gthal στις 31 Μαΐου 2010, 12:25:06 ΠΜ
Εγώ ρωτώ, αφού όλη η υπόλοιπη βαθμολόγηση είναι στην υποκειμενική κρίση του βαθμολογητή,
τι νόημα έχει μια οδηγία για ένα συγκεκριμένο ζήτημα;
Θέλω να πω δηλαδή, με ποιο κριτήριο αποφασίζουν και στέλνουν οδηγία "για το συγκεκριμένο σφάλμα θα κόψετε περίπου τόσες μονάδες και όλα τα άλλα είναι στην κρίση σας" ;;;;
Δεν είναι λίγο σαν να λένε ..
"Κοιτάξτε παιδιά, εμάς μόνο αυτό μας ενδιαφέρει σ' αυτή την εξέταση. Αυτό είναι το σπουδαίο σημείο της."
Γιατί μπορεί το κάνουν αυτό; Εντελώς αθώα ρωτάω, δεν έχω βαθμολογήσει ποτέ και δεν ξέρω πώς γίνεται.
Σαν ένα παιδάκι που παρακολουθεί κάποια παράδοξα στον κόσμο γύρω του και ρωτάει. Γιατί αυτό διευκρινίζεται και τα άλλα όχι;

Σαν καχύποπτος ενήλικας τώρα, από τα παραπάνω μπορεί και να συμπεράνω ότι πρέπει να πόνταραν πολύ σ' αυτό το σημείο και έσπευσαν να το υποστηρίξουν με την οδηγία (μα καλά, μπορεί να έχουν τόσο πρόβλημα?). Ή ότι ήταν λάθος τους και έσπευσαν να το καλύψουν με την οδηγία.

Και ποιο είναι δηλαδή αυτό το κεντρικό σημείο; Να δουν αν ξέρει ο μαθητής πότε πρέπει και πότε δεν πρέπει να χρησιμοποιήσει πίνακα. Κι έτσι, φαίνεται ότι ένα 90-95% (κάτι τέτοιο θα μας βγει? ή και χειρότερα; ) δεν ξέρει!

Εσείς έτσι πιστεύετε; Ότι 90-95% δεν κατάλαβαν όλο το χρόνο πότε γίνεται χρήση πίνακα (τόσο κακή δουλειά κάναμε φέτος!); Ή μήπως ότι τους παραπλάνησε η διατύπωση (που δόθηκε έτσι εσκεμμένα ή εσφαλμένα) ;
Φιλικά,
Γιώργος Θαλασσινός

Crazy_Waters

Παράθεση από: gthal στις 31 Μαΐου 2010, 01:07:40 ΠΜ

Ή ότι ήταν λάθος τους και έσπευσαν να το καλύψουν με την οδηγία.

Ελπίζω να είναι αυτό. Όχι ότι δικαιολογείται η ΚΕΕ να κάνει λάθη, αλλά σίγουρα είναι πολύ χειρότερο να παγιδεύει εσκεμμένα τους υποψήφιους.

gthal

Κι εγώ αυτό πιστεύω και θέλω να ελπίζω
αλλά όσο δεν το παραδέχεται με οδηγεί να πιστεύω το πρώτο  :-\
Φιλικά,
Γιώργος Θαλασσινός

petrosp13

Το μεταφέρω και εδώ:

Όλοι μας έχουμε αποκτήσει εμπειρία στο θέμα της δημιουργίας θεμάτων
Άνθρωποι με την μισή από την εμπειρία που έχουμε αποκομίσει θα είχαν καταλάβει (στην πράξη) ότι θέμα σαν το προηγούμενο οδηγεί τους μαθητές στην χρήση πίνακα
Άρα, θα έπρεπε να αλλάξει κάτι στην εκφώνηση το οποίο να οδηγήσει τον μαθητή να καταλάβει ότι δεν θα κάνει χρήση πίνακα (αναφέραμε πολλές τέτοιες περιπτώσεις)
Και εκεί είναι η απορία μου: Εγώ και οι περισσότεροι εδώ μέσα θα το ξέραμε και θα το προλαμβάναμε. Η επιτροπή δεν το έκανε. Άρα, πιθανές εκδοχές που μπορώ να δώσω είναι οι εξής:
- Η επιτροπή είναι άπειρη σε ζητήματα δημιουργίας θεμάτων
- Η επιτροπή δεν είναι και πολύ σχετική με θέματα παιδαγωγικά πάνω στην πληροφορική
- Η επιτροπή δεν έδωσε και πολύ σημασία σε ένα θέμα που της φαινόταν σαφές, αλλά λόγω εμπειρίας θα έπρεπε να ξέρει ότι δεν ήταν. Η προχειρότητα αποδεικνύεται από το τηλεφώνημα που έκανε καθηγητής από το φόρουμ στην Επιτροπή την ώρα της βαθμολόγησης των προφορικών, όταν, αφού ήρθε η επίμαχη οδηγία για την βαθμολόγηση, εκείνος παρέθεσε απλά 2-3 παραδείγματα χρήσης πινάκων με αόριστο μέγεθος από το βιβλίο και εκείνοι σάστισαν, απαιτώντας χρόνο για να το επεξεργαστούν.

Αλήθεια, ξέρει κάποιος ποιοι αποτελούν την επιτροπή που επιλέγει τα θέματα; Όχι τα ονόματα τους. Είναι καθηγητές δευτεροβάθμιας; Είναι έκτακτοι ή τακτικοί υπάλληλοι του υπουργείου Παιδείας; Πώς επιλέγονται; Ποιος τους ελέγχει; Σε ποιον λογοδοτούν;
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

tom

Παράθεση από: gthal στις 31 Μαΐου 2010, 12:25:06 ΠΜ
Εγώ ρωτώ, αφού όλη η υπόλοιπη βαθμολόγηση είναι στην υποκειμενική κρίση του βαθμολογητή,
τι νόημα έχει μια οδηγία για ένα συγκεκριμένο ζήτημα;
Θέλω να πω δηλαδή, με ποιο κριτήριο αποφασίζουν και στέλνουν οδηγία "για το συγκεκριμένο σφάλμα θα κόψετε περίπου τόσες μονάδες και όλα τα άλλα είναι στην κρίση σας" ;;;;
Πάντως στο βαθμολογικό που ήμουν εγώ πριν ξεκινήσουμε την εξέταση των Φ.Α. ζητήσαμε από τον πρόεδρο διευκρίνηση, για το αν θα είναι αποδεκτές και οι δύο λύσεις, με πίνακες ή χωρίς. Είπε θα υποβάλλει την ερώτηση. Η διευκρίνηση έφτασε μια ώρα μετά.

Και εγώ γενικά πιστεύω ότι ακόμα και ένας μαθητής να αξιολογήθηκε με βάση την οδηγία είναι άδικο να ανακληθεί, όσο άδικη και να είναι.
Θωμάς Σκυλογιάννης

- Ζήσε σα να' ταν να πεθάνεις αύριο. Μάθε σα να' ταν να ζεις για πάντα.
                                                                                     Μαχάτμα Γκάντι

karaberis

Αγαπητέ συνάδελφε,

Παράθεση από: tom στις 31 Μαΐου 2010, 01:34:32 ΠΜ
Πάντως στο βαθμολογικό που ήμουν εγώ πριν ξεκινήσουμε την εξέταση των Φ.Α. ζητήσαμε από τον πρόεδρο διευκρίνηση, για το αν θα είναι αποδεκτές και οι δύο λύσεις, με πίνακες ή χωρίς. Είπε θα υποβάλλει την ερώτηση. Η διευκρίνηση έφτασε μια ώρα μετά.

Και εγώ γενικά πιστεύω ότι ακόμα και ένας μαθητής να αξιολογήθηκε με βάση την οδηγία είναι άδικο να ανακληθεί, όσο άδικη και να είναι.

Επειδή βλέπω ότι ανησυχείς για την αδικία που θα γίνει στους ΦΥΣ.ΑΔΥ. αν ανακληθεί η οδηγία, αναφέρω τα εξής που έχω πεί και αλλού, αλλά δυστυχώς περνούν απαρατήρητα μέσα στον χαμό των μηνυμάτων:

Επειδή είναι ακόμα πιο άδικο να καούν οι πολλοί υποψήφιοι που εξετάζονται με τον κανονικό τρόπο αν ισχύσει η οδηγία, "προτείνω" αντί να αφαιρεθούν από τους "πολλούς" 1-2 μονάδες, να δώσουμε στους "λίγους" ΦΥΣ.ΑΔΥ. 1-2 μονάδες. Ο πελάτης έχει πάντα δίκιο. Εξ' άλλου οι ΦΥΣ.ΑΔΥ. δεν θα δυσανασχετήσουν με το μικρό "δωράκι" και ούτε αγωνίζονται (οι περισσότεροι φαντάζομαι) για σχολές με υψηλές βάσεις, όπως αυτοί από τους οποίους επίκειται η αφαίρεση των 1-2 μορίων, στους οποίους μπορεί να στοιχίσει 5 χρόνια "εξορίας" και οικονομικής αφαίμαξης καιι οι οποίοι αδικούνται και έναντι των συνυποψηφίων τους της θετικής κατεύθυνσης. Είδατε ότι στη Φυσική Κατεύθυνσης έγινε η σφαγή του Δράμαλη, αν τους "καθαρίσουμε" και στην ΑΕΠΠ πάνε οι ελπίδες των καλών μαθητών της Τεχνολογικής για περιζήτητες σχολές.

(Συγνώμη για τη μακροσκελή και πιθανά ασύντακτη φράση μου)...Ελπίζω να έγινα κατανοητός.

tom

Παράθεση από: karaberis στις 31 Μαΐου 2010, 01:56:34 ΠΜ
Επειδή είναι ακόμα πιο άδικο να καούν οι πολλοί υποψήφιοι που εξετάζονται με τον κανονικό τρόπο αν ισχύσει η οδηγία, "προτείνω" αντί να αφαιρεθούν από τους "πολλούς" 1-2 μονάδες, να δώσουμε στους "λίγους" ΦΥΣ.ΑΔΥ. 1-2 μονάδες.
No problema.

Παράθεση από: karaberis στις 31 Μαΐου 2010, 01:56:34 ΠΜ
Εξ' άλλου οι ΦΥΣ.ΑΔΥ. δεν θα δυσανασχετήσουν με το μικρό "δωράκι" και ούτε αγωνίζονται (οι περισσότεροι φαντάζομαι) για σχολές με υψηλές βάσεις, όπως αυτοί από τους οποίους επίκειται η αφαίρεση των 1-2 μορίων.
Στους 8 που εξετάσαμε οι 2 είχαν 92 και 95 % αντίστοιχα, οπότε αυτό που λες δε γενικεύεται.
Θωμάς Σκυλογιάννης

- Ζήσε σα να' ταν να πεθάνεις αύριο. Μάθε σα να' ταν να ζεις για πάντα.
                                                                                     Μαχάτμα Γκάντι

karaberis

Παράθεση από: tom στις 31 Μαΐου 2010, 02:02:15 ΠΜ
No problema.
Στους 8 που εξετάσαμε οι 2 είχαν 92 και 95 % αντίστοιχα, οπότε αυτό που λες δε γενικεύεται.
Ίσως να είναι και αυτοί καλοί μαθητές και να κάνω λάθος. Αυτό πάντως δεν σημαίνει ότι δεν μπορούμε να τους δώσουμε αυτά τα δύο μόρια. Πόσοι είναι πανελλαδικά οι ΦΥΣ.ΑΔΥ.; Ποιό είναι το ποσοστό τους σε σχέση με τους κανονικούς; Εκτός αν μιλάμε για αρκετές χιλιάδες (τι γίνεται ρε παιδί μου, γέμισε η Ελλάδα ΦΥΣ.ΑΔΥ;;;).

bagelis

Συγνώμη που γίνομαι κακός απέναντι σε μαθητές αλλά γενικά οι ΦΑ μάλλον ευνοούνται στο τρόπο βαθμολόγησης, έτσι δεν είναι?

exw_aporia

Προς κ. Ντζιο:
Παρακολουθώντας τις αποψεις σας, έχω να παρατηρησω το εξής:
ως βαθμολογητης αφού λαβατε την οδηγια της ΚΕΕ, δε σκεφτηκατε να επικοινωνησετε αμεσα μαζι τους, αντι να αρχισετε να κοβετε μορια από τους Φ.Α. που εξεταζατε; Δεν φανταστηκατε οτι υπαρχει προβλημα;
Να σας ενημερωσω ότι εξ οσων γνωριζω, σε άλλα βαθμολογικα την στιγμη που ελαβαν την οδηγια, αρνηθηκαν να την υπακουσουν, δεν την ελαβαν υποψη τους.
Νομιζω ότι το επιχειρημά σας ειναι ότι "αφου ήδη αδικησαμε τους Φ.Α. ας αδικησουμε και τους άλλους εξισου..." και δε μου αρεσει ομολογω.
Η άμεση λύση σαφως θα ήταν:
- Η άρση της οδηγιας και
- η παραιτηση των μελών της ΚΕΕ (διοτι έστειλαν ΠΟΛΥ ΑΡΓΑ την οδηγια, σε ένα θέμα που οι καθηγητες Πληροφορικης εχουν έντονες διαφωνιες)

Η μακροπροθεσμη λύση θα ήταν η αλλαγη του συγκεκριμενου σχολικου βιβλιου που μονο προβληματα δημιουργει.

Υ.Γ. Αν έχετε προχειρα στατιστικά στοιχεια, μας ενημερωνετε σας παρακαλω (χοντρικα) για το ποσοστό των μαθητων που έλυσαν το θεμα Γ χωρις πίνακα; Δεν θα αμφισβητησουμε την ορθοτητα της απαντησης σας...
ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΑΜΕΣΑ !

exw_aporia

Προς gthal:
Επειδη βλεπω το επιχειρημα "...στην ψηφοφορια έχουν μπει και πολλοι μαθητες που αλλοιωνουν το αποτελεσμα της..." να επαναλαμβανεται (και εκ μερους σας) θα ήθελα να παρατηρησω τα εξης:
1. Αν είστε τοσο σιγουρος ότι ειναι τοσο πολλοι αυτοι οι μαθητες που η συμμετοχη τους είναι καθοριστικη για να αλλοιωσει το αποτελεσμα της ψηφοφοριας, γιατι δεν ζητατε να γινει ονομαστικη ψηφοφορια που να αλεγχει ποιος καθηγητης ψηφιζει; Θεωρειτε ειλικρινα ότι τα αποτελεσματα θα ηταν διαφορετικά;
2. Ακομη κι αν δεχτουμε οτι ειναι πολλοι οι μαθητές που ψηφιζουν (το θεωρω επιεικώς ασημαντο), ποιος σας λεει ότι αυτοι είναι υπερ της χρησης πίνακα; Δεν υποτιθεται ότι καποιοι μαθητες το έλυσαν χωρις πίνακα; Αυτοι γιατι να μην μπουν και να ψηφισουν; Δεν ενδιαφερονται κι αυτοι για τα μοριά τους; Εκτος κι αν παραδεχεστε ότι τετοιοι μαθητες ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΑΝ ! (οποτε μαλλον θα επρεπε να προβληματιστειτε σχετικά με το τι θα πρεπει να γινει απο εδω και μπρος στη βαθμολογηση)...
ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΑΜΕΣΑ !

exw_aporia

Μπραβο στη Φλωρινα!
Οι υπολοιποι ΕΥΘΥΝΟΦΟΒΟΙ πού ειναι; Άλλους νομούς η Ελλάδα δεν έχει; (θα μετακομίσω...)
Οι συμβουλοι Πληροφορικης πού είναι;
ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΑΜΕΣΑ !

dummyKEE

Παράθεση από: ntzios kostas στις 31 Μαΐου 2010, 12:28:56 ΠΜ
Στέλνω την τελευταία παράγραφο της Κεντρικής Επιτροπής Εξετάσεων η οποία έφτασε στο ΒΚ μου στις 11:35 την Παρασκευή, ενώ τα παιδιά περιμένανε να εξεταστούν.

...
  Επομένως όσα ερωτήματα του θέματος απαντήθηκαν με χρήση πίνακα ΔΕΝ πρέπει (το ΔΕΝ το έχει η ΚΕΕ κεφαλαίο) να βαθμολογηθούν με το σύνολο των μονάδων που τους αναλογούν. Οι μονάδες που θα αφαιρεθούν ανά ερώτημα είναι στην κρίση του εξεταστή-βαθμολογητή.

Τα 56 παιδιά του βαθμολογικού μου, βαθμολογηθηκαν ήδη με αυτή την οδηγία. Ας προσέχουν λοιπόν οι διάφοροι υπεύθυνοι φορείς τι λένε.

....και εφαρμόσατε αυτή την απαράδεκτη οδηγία και ενώ είχατε ήδη εξετάσει κάποιους μαθητές και ενώ άλλα Βαθμολογικά (όπως το 38ο που γνωρίζω) δε την έλαβαν καθόλου υπόψη? Δηλαδή σας φάνηκε λογική η οδηγία τη στιγμή που το σημείο που μνημονεύει μιλά καθαρά για τη φάση του προγραμματισμού και όχι για την ανάπτυξη του σχετικού αλγόριθμου? Πότε στα χρονικά έχει έρθει οδηγία που να λέει κόψε ότι νομίζεις ακόμα και όλο το θέμα? Αλλά από ερασιτέχνες τι να περιμένεις!!!!!