Ροή ύλης ΑΕΠΠ

Ξεκίνησε από virk, 08 Ιαν 2022, 05:31:11 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

virk

Καλησπέρα σε όλους και καλή χρονιά να έχετε.

Ως νέα εκπαιδευτικός και ειδικά στο μάθημα ΑΕΠΠ μπορώ να πω πως τα έχω βρει λίγο σκούρα σχετικά με τη ροή της ύλης. Όταν ανέλαβα την τάξη (αρχές Νοέμβρη), η προηγούμενη εκπαιδευτικός μου σύστησε να συνεχίσω το κεφ.2 η οποία ήδη τους είχε διδάξει μέχρι και τη δομή ακολουθίας. Οπότε και εγώ συνέχισα το κεφάλαιο 2 και πλέον έχουμε φτάσει έως και τις Ουρές του κεφ.3. Διαπιστώνω όμως ότι όσα παιδιά παρακολουθούν και συμμετέχουν, αρχίζουν να δυσκολεύονται και μου εκφράζουν παράπονα τύπου ακόμα αυτά δεν τα έχουμε κάνει στο φροντιστήριο και μας έχετε προχωρήσει πολύ.

Το ερώτημά μου είναι, συνεχίζω με το κεφάλαιο 3 ή το πάω σύμφωνα με το προτεινόμενο πρόγραμμα ΙΕΠ? Εσείς σε ποιό σημείο της ύλης βρίσκεστε και πως το έχετε πάει έως τώρα?

Σας ευχαριστώ

Laertis

Αγαπητή συνάδελφε,

Καλή χρονιά και καλή δύναμη. Το προτεινόμενο πρόγραμμα απο τις οδηγίες του ΙΕΠ είναι σχεδόν υποχρεωτικό πλέον. Δεν πρέπει να επιλέγεις εσύ σειρά διδασκαλίας της ύλης, εκτός μικροαλλαγών, γιατί μπορεί να έχεις σοβαρότατα προβλήματα (π.χ. σε περίπτωση περικοπής ύλης), κάτι που συνέβη την 1η χρονιά της πανδημίας σε πολλά σχολεία. Εξάλλου, όλοι οι συντονιστές Πληροφορικής αυτό συνιστούν.
Μαζί με το 2ο κεφάλαιο, έχεις διδάξει το 6, 7 και 8ο? Ακολουθεί η εκσφαλμάτωση και μετά το 3ο κεφάλαιο. Δες τις οδηγίες και βρες τη σειρά. Αν έχεις πρόβλημα σου συνιστώ να έρθεις σε επαφή με το συντονιστή της περιοχής που ανήκει το σχολείο σου.

Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

virk

Σε ευχαριστώ συνάδελφε για την απάντησή σου. Από τα 6,7 και 8 μόνο το 8 τους έχω διδάξει. Κατάλαβα πως έχω κάνει λάθος, και μεγάλο μάλιστα. Έχω δει τις οδηγίες ναι, και θα ξεκινήσω με το 6 από τώρα. Ελπίζω να μην τους μπερδέψω πολύ. Δηλαδή εσείς τώρα βρίσκεστε για να καταλάβω σε ποιό κεφάλαιο?

petrosp13

Αν διδάσκουμε παράλληλα το 2 με τα 7 και 8, ποιος ο λόγος να ασχοληθούμε με το 6;
Απλά ρωτάω για να καταλάβω εδώ και χρόνια
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

George Eco

Παράθεση από: petrosp13 στις 09 Ιαν 2022, 05:35:55 ΜΜ
Αν διδάσκουμε παράλληλα το 2 με τα 7 και 8, ποιος ο λόγος να ασχοληθούμε με το 6;
Απλά ρωτάω για να καταλάβω εδώ και χρόνια
Ρε παιδί μου, το 6 μπορείς να το αφήσεις και  για ΣΧΕΔΟΝ στο τέλος. Μπορείς να το διδάξεις ανεξάρτητα, αλλά προτιμώ να διδάσκεται αργότερα, γιατί έχει αναφορά στη GOTO, πράγμα που θα κάνει εύκολο το μάθημα να έχουν μάθει δομημένο προγραμματισμό, για να καταλάβουν το γιατί όχι GOTO. Πριν τον αντικειμενοστραφή θα το δίδασκα εγώ το 6.

Laertis

Παράθεση από: petrosp13 στις 09 Ιαν 2022, 05:35:55 ΜΜ
Αν διδάσκουμε παράλληλα το 2 με τα 7 και 8, ποιος ο λόγος να ασχοληθούμε με το 6;
Απλά ρωτάω για να καταλάβω εδώ και χρόνια

Οι οδηγίες είναι σαφείς, όχι απαραίτητα σωστές. Εμείς στα δημόσια σχολεία ακολουθούμε οδηγίες, ακόμα κι αν διαφωνούμε, οπότε αν εσυ Πέτρο & Γιώργο θέλετε να κάνετε τα δικά σας, κανένας δε σας εμποδίζει αλλά είναι δική σας ευθύνη.  :police:
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

George Eco

Παράθεση από: Laertis στις 09 Ιαν 2022, 07:34:00 ΜΜ
Οι οδηγίες είναι σαφείς, όχι απαραίτητα σωστές. Εμείς στα δημόσια σχολεία ακολουθούμε οδηγίες, ακόμα κι αν διαφωνούμε, οπότε αν εσυ Πέτρο & Γιώργο θέλετε να κάνετε τα δικά σας, κανένας δε σας εμποδίζει αλλά είναι δική σας ευθύνη.  :police:
Καλά ναι, κανείς δε θα σας κατηγορήσει, αν ακολουθείτε κατά γράμμα τις οδηγίες σε Δημόσιο Σχολείο, αν μη τι άλλο είναι κι η ασφαλής οδός. Στο φροντιστήριο έχεις τη ευχέρεια να το προσεγγίσεις αλλιώτικα. Αν δίδασκα ως Αναπληρωτής δε ξέρω αν θα απόκλινα από τις οδηγίες κι εγώ. Γιατί να το κάνω άλλωστε; Είναι ένα standard που δίνει το Υπουργείο κι έχω το κεφάλι μου ήσυχο. Απόλυτα κατανοητό αυτό που λέτε.

pgrontas

Πάντως για να λέμε και του στραβού το δίκιο, είναι αδικαιολόγητο ο δομημένος προγραμματισμός να μπαίνει πριν την δομή επανάληψης και μάλιστα στην αρχή του μαθήματος.
Είναι σαν να σου λένε θα το μάθεις παπαγαλία και χωρίς ασκήσεις.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

George Eco

Ε για αυτό είπε κι ο Λαέρτης "Οι οδηγίες είναι σαφείς, όχι απαραίτητα σωστές." το μάθημα έχει θεματάκια. Να δούμε τι θα γίνει με το νεο βιβλίο.