Έρχονται Απολύσεις?

Ξεκίνησε από lala, 31 Μαΐου 2013, 08:34:42 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

lala

Τι ακριβώς γίνεται με τους Πληροφορικούς? Όλοι μιλάνε για απολύσεις απο εμάς πρώτα..Μιλάνε για 2500 υπεράριθμους. Μα κάθε χρόνο παίρνει αναπληρωτές ...

evry

Οι αναπληρωτές καλυπτούν κενά που δημιουργούνται από αποσπάσεις. Με την μείωση των ωρών του μαθήματος και ταυτόχρονα την αύξηση του ωραρίου (+εργαστήριο) θα βγουν πολλοί υπεράριθμοι. Με πρόχειρους υπολογισμούς δεν μπορώ να φανταστώ Λύκειο με 2 καθηγητές με τα νέα δεδομένα, όσο μεγάλο και να είναι.
Δεν ξέρω αν είναι 2500 αλλά σίγουρα είναι πολλοί.
Είναι προφανές ότι σαν κλάδος έχουμε στοχοποιηθεί με ότι αυτό συνεπάγεται (βλέπε δημοσίευμα Καθημερινής).


ΥΓ. Θυμάμαι πριν διοριστώ που ενώ δούλευα παράλληλα έκανα αιτήσεις σε διάφορες υπηρεσίες του δημοσίου. Πολλές φορές οι διατάξεις σε κάποιες από αυτές ήταν τόσο φωτογραφικές που φαινόταν με την πρώτη ματιά.
  Επιτέλους για πρώτη φορά βλέπω και μια φωτογραφική διάταξη που είναι για μένα
     Αν είσαι καθηγητής πληροφορικής και υπεράριθμος και προυπηρεσία < 12.0 Τότε
             Πήγαινε στο Τέλος Αλγορίθμου
    Τέλος_αν
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

chrisk

Οντως κατι ακουγεται και καθε μερα γινεται ολοένα και φανεροτερο....

για μας δεν παιζει υποχρεωτικη μεταθεση γιατι παντου εχουμε κοσμο. επισης δεν παιζουν μεταθεσεις....

το χειροτερο ειναι οτι αποφασιζουν για οργανικα κενα, υπεραριθμιες τωρα, χωρις να λαβουν υπ οψιν γονικες άδεις, αδειες ανευ αποδοχων το καλοκαιρι, αποσπασεις, διαθεσεις στην πρωτοβαθμια.

ετσι θα δημιουργηθει το εξης οξυμωρο: να εχουμε μπει σε διαθεσιμοτητα ή απόλυση και να μεινουν κενα πισω στα οποία θα σε επαναδιαθεσουν τον οκτωβριο ή στην χειρότερη θα προσλαβουν εσενα σαν αναπληρωτη μειωμενου ωραριου!!!!

χαρμα οφθαλμων ειμαστε....

odysseas

Παράθεση από: evry στις 31 Μαΐου 2013, 09:18:24 ΠΜ
ΥΓ. Θυμάμαι πριν διοριστώ που ενώ δούλευα παράλληλα έκανα αιτήσεις σε διάφορες υπηρεσίες του δημοσίου. Πολλές φορές οι διατάξεις σε κάποιες από αυτές ήταν τόσο φωτογραφικές που φαινόταν με την πρώτη ματιά. Επιτέλους για πρώτη φορά βλέπω και μια φωτογραφική διάταξη που είναι για μένα

Δεν είναι για σένα, δε λέει τίποτα για μπάσκετ.  ;)

ntzios kostas

To κακό είναι ότι περιμένουμε απλά τι θα γίνει. Τέτοια παθητική στάση δεν έχει ξανά υπάρξει στα χρονικά. Θέλω να ελπίζω ότι τις επόμενες μέρες θα ακούσουμε ενέργειες από τα συνδικαλιστικά μας όργανα. Αλλιώς GOTO Τελος Σχολείο.
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

P.Tsiotakis

η επιστράτευση γι αυτό έγινε και όχι για τις πανελλαδικές εξετάσεις φίλοι μουμ το πιστεύω αυτό που το διάβασα κάπου
όλα θα γίνουν άμεσα στις επόμενες εβδομάδες θα το δείτε

lala

Πιστεύω όμως οτι δεν έχει νομική βάση να πάρει έστω και έναν αναπληρωτή μετά αν κάνει απολύσεις. Πως θα δουλέψουν τα σχολεία? Δηλαδή εμείς του περισσεύουμε και μας απολύει και μετά προσλαμβάνει αναπληρωτές?

sstergou

Δεν νομίζω ότι υπάρχει τέτοιο πρόβλημα. Οι μόνιμοι καλύπτουν οργανικά κενά, οι αναπληρωτές λειτουργικά.

ntzios kostas

O πρώτος και μοναδικός στόχος του είναι να κανει απόλύσεις. Τους αναπληρωτές, αν θα τους πάρει θα τους πάρει Νοέμβριο με μισθό 600 ευρώ. Μέχρι τότε θα έχει ανακοινώνει στους Ευρωπαίους απολύσεις.

Το χειρότερο κακό είναι ότι οι απολύσεις θα γίνουν χωρίς καμία αξιολόγηση. Ο τίτλος του πτυχίου, η κατοχή μεταπτυχιακών τίτλων, η επιτυχία στο ΑΣΕΠ, πάνε όλα κάδο.

Σίγουρα υπάρχουν ενέργειες που μπορούμε να κάνουμε και όντας επιστρατευμένοι.

Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

sstergou

Εκτός των υπαλλήλων των ΟΤΑ και εκπαιδευτικοί σε διαθεσιμότητα έως το τέλος του χρόνου.

http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=368709

pgrontas

Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

Keep Growing

Άσε που θα αρχίσουν να αποθρασύνονται τα αρχαίγωνα ένστικτα αυτοσυντήρησης και θα γίνουμε πραγματική ζούγκλα ...
...
Τελικά το πείραμα πέτυχε. Ο βάτραχος (σχεδόν) έβρασε χωρίς να κάνει κιχ ...
...
Το κουφάρι του βατράχου θα ταΐσει τα ερπετά, τα ερπετά με τη σειρά τους θα ταΐσουν τα αρπαχτικά   ... και η ζωή (στη νέα της πλέον μορφή) συνεχίζεται ...

ps. Είναι εντυπωσιακή η απάθεια με την οποία διαβάζω αυτά τα άρθρα. Και μιλάω για τον εαυτό μου, για αποφυγή παρεξηγήσεων.
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

Katsadouros_Dhm

Διαβάστε και αυτό:
http://www.alfavita.gr/arthra/%CF%84%CE%BF-%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%B1%CE%BC%CF%8D%CE%B8%CE%B9-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CF%80%CE%BB%CE%B5%CE%BF%CE%BD%CE%B1%CE%B6%CF%8C%CE%BD%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%BA%CE%B1%CE%B8%CE%B7%CE%B3%CE%B7%CF%84%CF%8E%CE%BD-%CF%80%CE%BB%CE%B7%CF%81%CE%BF%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%B9%CE%BA%CE%AE%CF%82-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%BA%CF%89%CE%BD%CF%83%CF%84%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%AF%CE%BD%CE%BF%CF%85-%CE%B4%CE%AD%CE%B4%CE%B1

Το μόνο που έχω να συμπληρώσω είναι ότι το κλειδί είναι οι ώρες πληροφορικής, που θα πρέπει να διατηρηθούν (αυξηθούν) στα σχολεία (Αθμιας και Βθμιας). Προς τα εκεί πρέπει να πιέσουν όλες οι ενώσεις.

poursali

Παράθεση από: Keep Growing στις 09 Ιουν 2013, 10:46:08 ΜΜ
ps. Είναι εντυπωσιακή η απάθεια με την οποία διαβάζω αυτά τα άρθρα. Και μιλάω για τον εαυτό μου, για αποφυγή παρεξηγήσεων.

"κοίτα μαμά πως εξατμίζεται η πέτσα από το κορμί μου"
"δεν πονάει καθόλου"
μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ

OpenSource

Παράθεση από: Katsadouros_Dhm στις 09 Ιουν 2013, 11:12:36 ΜΜ
Διαβάστε και αυτό:
http://www.alfavita.gr/arthra/%CF%84%CE%BF-%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%B1%CE%BC%CF%8D%CE%B8%CE%B9-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CF%80%CE%BB%CE%B5%CE%BF%CE%BD%CE%B1%CE%B6%CF%8C%CE%BD%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%BA%CE%B1%CE%B8%CE%B7%CE%B3%CE%B7%CF%84%CF%8E%CE%BD-%CF%80%CE%BB%CE%B7%CF%81%CE%BF%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%B9%CE%BA%CE%AE%CF%82-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%BA%CF%89%CE%BD%CF%83%CF%84%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%AF%CE%BD%CE%BF%CF%85-%CE%B4%CE%AD%CE%B4%CE%B1

Το μόνο που έχω να συμπληρώσω είναι ότι το κλειδί είναι οι ώρες πληροφορικής, που θα πρέπει να διατηρηθούν (αυξηθούν) στα σχολεία (Αθμιας και Βθμιας). Προς τα εκεί πρέπει να πιέσουν όλες οι ενώσεις.

μακαρι και η ΠΕΚΑΠ να εγραφε κατι παρομοιο...