Φανή δεν καταλαβαίνω γιατί ο μαθητής αυτός δεν χρησιμοποίησε ξανά τον αλγόριθμο της φυσσαλίδας!! Ο αλγόριθμος φαίνεται σωστός (με την παρατήρηση που είπες οτι πρέπει να ξεκινάει από 1 η επανάληψη) αλλά ... δεν έχω το κουράγιο να το ψάξω περισσότερο, άλλωστε είμαι σίγουρος οτι το έχεις κάνει ήδη

Για το θέμα της αύξουσας ή φθίνουσας αλφαβητικής ταξινόμησης θέλω να πω οτι εννοείται αύξουσα αλλά δεν θεωρώ οτι είναι λάθος αν κάποιος μαθητής έκανε φθίνουσα (πόσο μάλλον αν ο μαθητής αναφέρει οτι κάνει φθίνουσα !!)
Εκλεκτέ συνάδελφε Α. Βερνάρδε (Άρης έτσι; ), δεν έχει πέσει ακόμη στα χέρια μου το βοήθημα που έχετε δημιουργήσει για το μάθημα αν και πιστεύω οτι θα είναι πολύ καλό, παρότι εγκατέλειψες τον δικτυακό σου κόμβο. Κατά τη γνώμη μου κάνεις πολύ καλά που αναφέρεις οτι είχες συμπεριλάβει τη συγκεκριμένη άσκηση
Πρέπει βέβαια να τονίσουμε οτι αντίστοιχη άσκηση με το ερώτημα 4δ υπάρχει στο τετράδιο μαθητή. Είναι η άσκηση ΔΣ9 του κεφαλαίου 9, η οποία επανάλαμβάνεται ως ΔΣ2 στο κεφάλαιο 10 που ζητείται με υποπρόγραμμα. Είχα παρουσιάσει τις λύσεις των συγκεκριμένων θεμάτων σε ανύποπτο χρόνο αλλά τις τροποποίησα ώστε να ταιριάζουν με το συγκεκριμένο ερώτημα !!
Στη λύση της άσκησης μπορείτε να οδηγηθείτε από την ιστοσελίδα:
http://users.kor.sch.gr/ptsiotakis/aepp/aepp.htmΣε άλλο θέμα του forum αναφέρεται άρθρο της κυριακάτικης καθημερινής για την τύχη του μαθήματος της ΑΕΠΠ, άντε να δούμε άσπρη μέρα
Με την απαιτούμενη εκτίμηση,