ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΩΣ ΜΑΘΗΜΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΣΤΑ ΛΥΚΕΙΑ

Ξεκίνησε από pthomop, 24 Μαρ 2009, 11:03:07 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

pthomop

Παράθεση από: nikosx στις 27 Μαρ 2009, 10:13:19 ΠΜ
καλημέρα,
τα νέα από την Αγγλία πάνω στο θέμα www.alfavita.gr/typos/typos27_3_9_801.php
Τολμήστε να πείτε στους φιλόλογους του Λύκειου σας ότι στο μέλλον θα πρέπει να διδάσκουν την ιστορία με πολυμεσικά μέσα και όχι οι μαθητές να την διαβάζουν παπαγαλία και θα γελάσει το παρδαλό κατσίκι. Εδώ έχουν θεσει βέτο να μην τοποθετηθούν στις αίθουσες πίνακες με μαρκαδόρους διότι τους πειράζει η μυρωδιά. Και αναπνέουμε όλον τον υγειινό ασβέστη από την κιμωλία .
Δυστυχώς ο κλάδος μας δεν έχει τη δύναμη και την πρόσβαση μέσα στα κέντρα αποφάσεων. Δείτε τι προβλήματα δημιουργήθηκαν φέτος στα ΕΠΑΛ. Για αυτό δεν είμαι καθόλου αισιόδοξος.

Καρκαμάνης Γεώργιος

Συζητώντας με φιλολόγους για την προσπάθεια που επιχειρεί το Υπουργείο, με την διάδοση του laptop των 100€ στους μαθητές του Γυμνασίου, ότι θα περιέχουν όλα τα βιβλία σε ηλεκτρονική μορφή, δεν μπορείτε να φανταστείτε τι απόψεις ακούστηκαν και τι οπισθοδρομικές απόψεις υπάρχουν!!!!!!!

pthomop

Παράθεση από: Καρκαμάνης Γεώργιος στις 28 Μαρ 2009, 07:01:10 ΜΜ
Συζητώντας με φιλολόγους για την προσπάθεια που επιχειρεί το Υπουργείο, με την διάδοση του laptop των 100€ στους μαθητές του Γυμνασίου, ότι θα περιέχουν όλα τα βιβλία σε ηλεκτρονική μορφή, δεν μπορείτε να φανταστείτε τι απόψεις ακούστηκαν και τι οπισθοδρομικές απόψεις υπάρχουν!!!!!!!

Νομίζω ότι μπορώ να φανταστώ!!!! >:D

EleniK

Ευτυχώς που υπάρχουν, αν και λίγες εξαιρέσεις φιλολόγων!!!
Ελένη Κοκκίνου
Καθηγήτρια Πληροφορικής, ΠΕ19

Σούλας Βασίλης

Στα Γυμνάσια και στα Λύκεια έχουν έρθει λογισμικά σχεδόν για όλα τα μαθήματα και πραγματικά αυτή η προσπάθεια είναι η καλύτερη που έχει γίνει σε σχέση με παλιότερες απόπειρες, με βιβλίο μαθητή, βιβλίο καθηγητή και τετράδιο ασκήσεων μαθητή. Ε λοιπόν από την συντριπτική πλειοψηφία των συναδέλφων υπάρχει πλήρης απαξία έστω και να ασχοληθούν να δουν τι είναι αυτά τα λογισμικά. Πίνακας, κιμωλία και άγιος ο θεός δηλαδή. Μόνο στα προγράμματα πιστοποίησης για υπολογιστές έτρεξαν όλοι να δουν περί τίνος πρόκειται και να πιστοποιηθούν,  οι συνάδελφοι Πληροφορικής με καταλαβαίνουν απόλυτα τι λέω γιατί τραβήξαμε πολύ κουπί με το συγκεκριμένο θέμα.
Σούλας Βασίλης
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός & Μηχανικός Η/Υ Δ.Π.Θ.
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ19
http://users.sch.gr/vasisoulas
http://eclass.sch.gr/modules/auth/opencourses.php?fc=%D4-52

pthomop

Παράθεση από: Σούλας Βασίλης στις 28 Μαρ 2009, 10:41:17 ΜΜ
Στα Γυμνάσια και στα Λύκεια έχουν έρθει λογισμικά σχεδόν για όλα τα μαθήματα και πραγματικά αυτή η προσπάθεια είναι η καλύτερη που έχει γίνει σε σχέση με παλιότερες απόπειρες, με βιβλίο μαθητή, βιβλίο καθηγητή και τετράδιο ασκήσεων μαθητή. Ε λοιπόν από την συντριπτική πλειοψηφία των συναδέλφων υπάρχει πλήρης απαξία έστω και να ασχοληθούν να δουν τι είναι αυτά τα λογισμικά. Πίνακας, κιμωλία και άγιος ο θεός δηλαδή. Μόνο στα προγράμματα πιστοποίησης για υπολογιστές έτρεξαν όλοι να δουν περί τίνος πρόκειται και να πιστοποιηθούν,  οι συνάδελφοι Πληροφορικής με καταλαβαίνουν απόλυτα τι λέω γιατί τραβήξαμε πολύ κουπί με το συγκεκριμένο θέμα.
Εκτός από την Βιολόγο η οποία είναι αναπληρώτρια και νέα σε ηλικία, δεν ενδιαφέρθηκε καμμια αλλη ειδικότητα για το υλικό που έλαβε το Λύκειο.

Νίκος Αδαμόπουλος

Παράθεση από: EleniK στις 28 Μαρ 2009, 09:35:35 ΜΜ
Ευτυχώς που υπάρχουν, αν και λίγες εξαιρέσεις φιλολόγων!!!

Π.χ.
http://www.netschoolbook.gr
http://blogs.sch.gr/tgiakoum

Πρόκειται όμως για φωτεινή εξαίρεση στο γενικό σκοτάδι που υπάρχει...

dimitrisyeah

Ναι αλλα σκεφτειτε επίσης πως αν αυξηθουν οι ώρες πληροφορικής τα παιδιά θα το επιλέγουν και τα περισσοτερα παιδια θα το επιλεγουν λόγο το οτι το θεωρουν γελιο και το οτι έχουν το σιγουρο 20.
[size=150]
ΑΕΠΠ ΦΟΡΟΥΜ
[/b][/size][/url]
[size=200]
Το Μπλόγκ μου :-)
[/color][/b][/size][/url]

pthomop

Παράθεση από: dimitrisyeah στις 07 Απρ 2009, 05:39:23 ΜΜ
Ναι αλλα σκεφτειτε επίσης πως αν αυξηθουν οι ώρες πληροφορικής τα παιδιά θα το επιλέγουν και τα περισσοτερα παιδια θα το επιλεγουν λόγο το οτι το θεωρουν γελιο και το οτι έχουν το σιγουρο 20.
Πιστεύω ότι αν γίνει κάτι τέτοιο, το μάθημα δεν θα είναι επιλογής και θα σταματήσει επιτέλους η πλάκα.
Το αστείο είναι ότι τα παιδιά της Α΄Λυκείου έρχονται με πολλή ορεξη για το μάθημα. Όμως μόλις πληροφορηθούν γυρω στα μέσα Νοέμβρη ότι δεν μετράει ο βαθμός τότε αρχίζει η γκρίνια και τα παράπονα(είμαστε κουρασμένοι, μάταιο να κουραζόμαστε για κάτι που δεν μας ανταμείβει , κλπ)

EleniK

παρόλο που δεν μετράει, το 20 δεν είναι δεδομένο!!! και δεν τους αρέσει να φαίνεται στον έλεγχο ένα 13 όταν οι υπόλυποι βαθμοί είναι στο 17!
Ελένη Κοκκίνου
Καθηγήτρια Πληροφορικής, ΠΕ19

Nikosn

Παράθεση από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 27 Μαρ 2009, 08:30:15 ΠΜ
Παράθεση από: Καρκαμάνης Γεώργιος στις 26 Μαρ 2009, 11:40:13 ΜΜ
Όπως είπα θα φανεί και η δύναμη που έχουμε σαν κλάδος (Νομίζω πως το γνωρίζετε πως είμαστε οι τρίτοι κατά σειρά σε αριθμό καθηγητών ανά ειδικότητα με πρώτους τους φιλόλογους και έπειτα τους μαθηματικούς)
Ωστόσο, είμαστε και ο κλάδος στην πρώτη θέση κατά σειρά αδιαφορίας σε ότι αφορά στη συμμετοχή στα κοινά, και στη μη συνειδητοποίηση του ποιοί είμαστε και πού θέλουμε να πάμε ...  :(


Επίσης είμαστε και ο μόνος κλάδος όπου μέσα έχουμε ακόμη και θεολόγους +σεμιναρια=ΠΕ19, και άλλες ειδικότητες, αυτές λοιπόν οι λοιπές ειδικότητες δεν "καίγονται" να διδάξουν πληροφορική, αντιθέτως τους αρκεί που διορίστηκαν και θα προτιμούσαν να είναι γραμματείς. Όλοι εμείς βέβαια οι υπόλοιποι που έχουμε σπουδάσει καθαρά πληροφορική και αγαπάμε το αντικείμενο θέλουμε μόνο να διδάξουμε και όχι να γινόμαστε γραμματείς(εγώ πάντως στο σχολείο μου πολύ λίγα και βασικά πράγματα κάνω σε θέματα γραμματείας), εμείς λοιπόν οι υπόλοιποι θα πρέπει να συσπειρωθούμε και να γράψουμε κανα αρθρο, να κάνουμε καμια στατιστική έρευνα, κλπ, και να τα παρουσιάσουμε αυτά στο υπουργείο, και ως έσχατη λύση γιατί όχι και στα κανάλια με τίτλο: ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΟΥΝ/ΑΠΟΣΥΡΟΥΝ ΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΑΠΟ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΕΝ ΕΤΗ 2010.
Νομίζω πως είμαστε αρκετοί οι ενδιαφερόμενοι πραγματικά για την πληροφορική και αυτό το φόρουμ το αποδεικνύει, απλά κάτι πρέπει να κάνουμε εμείς(ναι εμεις εδώ στο φόρουμ) από μόνοι μας, απλά να συντονιστούμε πρέπει, δεν πρέπει να βασιζόμαστε σε άλλους. Μια μέρα ήρθαν στο σχολείο μου κάποιοι συνδικαλιστές να μας μιλήσουν, ο ένας ήταν ΠΕ19, τον ρώτησα λοιπόν για τα μαθήματα πληροφόρικής γενικά στο λύκειο και την αεππ, λέγοντας του γιατι δεν εισιγούνται αλλαγές(υποχρεωτικό το επιλογής, αύξηση ωρων αεππ σε 3 κλπ), ενω όλη η ευρώπη εχει την πληροφορική στις θετικες επιστημες εμεις τη βαζουμε εκτός και η απαντηση ήταν πως εμείς δεν κανουμε κατι σοβαρο, κανουμε δεξιοτητες! Λοιπόν μετα απο τετοια άποψη/απάντηση καταλαβα καταρχας ότι το βασικό πτυχιο του ήταν άσχετο με πληροφορική ή όχι απολύτως κοντά στην πληροφορική.\
  Προτείνω λοιπόν να φτιάξουμε μια σοβαρή ομάδα εδω μέσα που όλα τα μέλη της θα ενδιαφέρονται για την πληροφορική πραγματικά, να εχουν δηλαδή μεράκι για το μάθημα, και να αρχίσουμε και εμεις δειλα δειλα να πιέζουμε κάποιους, δε θελω να ακουστεί πως δε θα καταφερουμε τιποτα, δε το δεχομαι αυτο και όποτε ακούω μια τετοια άποψη καταλαβαίνω γιατι βρισκόμαστε σε αυτη τη κατάσταση....
Η γνώση κατακτάται μέσα από τα λάθη μας

Circle

Παράθεση από: Νάννος Νίκος στις 22 Νοε 2009, 11:21:41 ΠΜ


Επίσης είμαστε και ο μόνος κλάδος όπου μέσα έχουμε ακόμη και θεολόγους +σεμιναρια=ΠΕ19, και άλλες ειδικότητες, αυτές λοιπόν οι λοιπές ειδικότητες δεν "καίγονται" να διδάξουν πληροφορική, αντιθέτως τους αρκεί που διορίστηκαν και θα προτιμούσαν να είναι γραμματείς. Όλοι εμείς βέβαια οι υπόλοιποι που έχουμε σπουδάσει καθαρά πληροφορική και αγαπάμε το αντικείμενο θέλουμε μόνο να διδάξουμε και όχι να γινόμαστε γραμματείς(εγώ πάντως στο σχολείο μου πολύ λίγα και βασικά πράγματα κάνω σε θέματα γραμματείας), εμείς λοιπόν οι υπόλοιποι θα πρέπει να συσπειρωθούμε και να γράψουμε κανα αρθρο, να κάνουμε καμια στατιστική έρευνα, κλπ, και να τα παρουσιάσουμε αυτά στο υπουργείο, και ως έσχατη λύση γιατί όχι και στα κανάλια με τίτλο: ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΟΥΝ/ΑΠΟΣΥΡΟΥΝ ΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΑΠΟ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΕΝ ΕΤΗ 2010.
Νομίζω πως είμαστε αρκετοί οι ενδιαφερόμενοι πραγματικά για την πληροφορική και αυτό το φόρουμ το αποδεικνύει, απλά κάτι πρέπει να κάνουμε εμείς(ναι εμεις εδώ στο φόρουμ) από μόνοι μας, απλά να συντονιστούμε πρέπει, δεν πρέπει να βασιζόμαστε σε άλλους. Μια μέρα ήρθαν στο σχολείο μου κάποιοι συνδικαλιστές να μας μιλήσουν, ο ένας ήταν ΠΕ19, τον ρώτησα λοιπόν για τα μαθήματα πληροφόρικής γενικά στο λύκειο και την αεππ, λέγοντας του γιατι δεν εισιγούνται αλλαγές(υποχρεωτικό το επιλογής, αύξηση ωρων αεππ σε 3 κλπ), ενω όλη η ευρώπη εχει την πληροφορική στις θετικες επιστημες εμεις τη βαζουμε εκτός και η απαντηση ήταν πως εμείς δεν κανουμε κατι σοβαρο, κανουμε δεξιοτητες! Λοιπόν μετα απο τετοια άποψη/απάντηση καταλαβα καταρχας ότι το βασικό πτυχιο του ήταν άσχετο με πληροφορική ή όχι απολύτως κοντά στην πληροφορική.\
  Προτείνω λοιπόν να φτιάξουμε μια σοβαρή ομάδα εδω μέσα που όλα τα μέλη της θα ενδιαφέρονται για την πληροφορική πραγματικά, να εχουν δηλαδή μεράκι για το μάθημα, και να αρχίσουμε και εμεις δειλα δειλα να πιέζουμε κάποιους, δε θελω να ακουστεί πως δε θα καταφερουμε τιποτα, δε το δεχομαι αυτο και όποτε ακούω μια τετοια άποψη καταλαβαίνω γιατι βρισκόμαστε σε αυτη τη κατάσταση....

...αυτές λοιπόν οι λοιπές ειδικότητες δεν "καίγονται" να διδάξουν πληροφορική, αντιθέτως τους αρκεί που διορίστηκαν και θα προτιμούσαν να είναι γραμματείς.

Αγαπητέ, γενικεύετε αυθαίρετα και αν μη τι άλλο ο παραπάνω συλλογισμός είναι προσβλητικός!


εμείς λοιπόν οι υπόλοιποι

Αλοίμονο αν εμείς οι ίδιοι (οι πληροφορικοί ΠΕ19 κ Π20)  κάνουμε τους διαχωρισμούς...


...να φτιάξουμε μια σοβαρή ομάδα...

Με τις παραπάνω λογικές καμία  ομάδα δεν μπορεί να φτιαχτεί. :(


Δεν έχω επιχειρήματα να αντικρούσω τους συλλογισμούς σου συνάδελφε.  Δεν θέλω καν να μπω στη λογική να ξανασκεφτώ τους παραπάνω συλλογισμούς. Και με αυτό το δεδομένο δεν μπήκα καν στη διαδικασία να δω τι προτείνεις.

Θέλω μόνο να εκφράσω την αντίθεσή μου και την θλίψη μου.

Και, όχι δεν είμαι θεολόγος._

evry

Το θέμα νομίζω το έχουμε συζητήσει πολλές φορές. Σίγουρα υπάρχουν πολλοί καθηγητές πληροφορικής που είναι παντελώς άσχετοι με το αντικείμενο λόγω διαφορετικού πτυχίου, π.χ. μαθηματικοί, φυσικοί, θεολόγοι κλπ. Δεν μπορούμε όμως να γενικεύουμε και να αποδίδουμε σε αυτούς τους ανθρώπους την σημερινή κατάσταση. Η ευθύνη είναι καθαρά πολιτική σε αυτή την περίπτωση, δηλαδή στα κέντρα αποφάσεων.
    Να σημειώσω πάντως ότι ξέρω και πολλούς απόφοιτους πληροφορικής που είναι επίσης παντελώς άσχετοι με το αντικείμενο. Απλά πήραν κάποια στιγμή ένα πτυχίο, δεν μπορούσαν να δουλέψουν έξω και βρήκαν καταφύγιο στην εκπαίδευση. Για να μην θυμίσω τις παλιές καλές εποχές της δεκαετίας του 90 που όλοι οι πληροφορικοί σνόμπαραμε την εκπαίδευση και το παιζαμε στελέχη επιχειρήσεων. Θυμάμαι όταν διορίστηκα οι θέσεις ήταν περισσότερες από τους υποψηφίους!!! Στη συνέχεια φυσικά όταν βρήκαμε τα σκούρα στην βιομηχανία μας έπιασε ξαφνικά η αγάπη για την εκπαίδευση και για το λειτούργημα του εκπαιδευτικού που παλιά σνόμπαραμε.
   Τώρα αν θέλετε να μιλήσουμε για το ποιος μπορεί και ποιος όχι να διδάξει πληροφορική στα σχολεία τότε να τα βάλουμε όλα στα τραπέζι. Δηλαδή εμένα προσωπικά δεν μπορεί κανείς να με πείσει ότι ένας απόφοιτος κάποιου περιφερειακού ΤΕΙ που τυχαίνει να έχει και τον όρο "Πληροφορική" στον τίτλο του ξέρει περισσότερα από έναν απόφοιτο του μαθηματικού Αθήνας που έχει πάρει όλα τα μαθήματα που προσφέρει το μαθηματικό για την πληροφορική και έχει και μεταπτυχιακό στην πληροφορική.  Μάλιστα αυτός ο μαθηματικός έχει πάρει περισσότερα μαθήματα πληροφορικής από έναν ηλεκτρολόγο μηχανικό που έχει επιλέξει την κατεύθυνση της ενέργειας στο πολυτεχνείο και ο οποίος έχει τα ίδια δικαιώματα με έναν απόφοιτο πληροφορικής.
      Αλλά αυτό θίγει τον κλάδο των "καθαρών" πληροφορικών έτσι δεν είναι?

   Επίσης  όταν λες ότι όλοι η Ευρώπη έχει την πληροφορική στις θετικές επιστήμες τι εννοείς? Ότι έχουν στο πρόγραμμα σπουδών τους την πληροφορική σαν βασικό μάθημα? δηλαδή κάνουν αλγορίθμους? σε ποιες ευρωπαϊκές χώρες αναφέρεσαι, γιατί χωρίς να είμαι σίγουρος έχω την εντύπωση ότι στις πιο πολλές χώρες αυτό δεν ισχύει, για παράδειγμα στη Γαλλία νομίζω ότι η πληροφορική σαν γνωστικό αντικείμενο έχει βγει από τα σχολεία.

Τέλος πάντων, ο κλάδος μας είναι αυτός που είναι και δεν πρόκειται να αλλάξει δραματικά τα επόμενα χρόνια εκτός αν γίνει κάτι συνταρακτικό (αύξηση των ωρών πληροφορικής στα γυμνάσιο (πολύ πιθανό) ή άνοιγμα θέσεων στα δημοτικά (μάλλον δύσκολο)), αφού ούτε οι παλιοί πρόκειται να φύγουν σύντομα με συντάξεις ούτε κενές θέσεις υπάρχουν για τους νέους. Θα πρέπει λοιπόν να πορευτούμε με αυτούς που έχουμε και να είμαστε ενωμένοι αν θέλουμε να έχουμε δυναμική και να διεκδικήσουμε επιπλέον ώρες από τις άλλες ειδικότητες.
   Σε αντίθετη περίπτωση αν συνεχίσουμε να μιλάμε διασπαστικά για θεολόγους-πληροφορικούς τότε θα συνεχίσουμε να είμαστε του κλώτσου και του μπάτσου.

Παράθεση από: Circle στις 22 Νοε 2009, 12:35:53 ΜΜ
Και, όχι δεν είμαι θεολόγος._
έγω πάντως για μαθηματικό σε κόβω  :D
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Nikosn

#28
   Τελικά   η έλλειψη ενότητας φταίει για όλα, οι πολιτικοί ακολουθούν αυτα που τους λένε τα συνδικάτα. Στα ΕΠΑΣ εξαφασνίστηκε η πληροφορική λόγω μη ύπαρξης υπευθύνου για να προτείνει μαθήματα... Επίσης φταιει το ότι ο καθενας μας κοιτάει τη δική του εξέλιξη δίχως να ενδιαφέρεται για τιποτε άλλο. Επίσης είμαστε στη 3η θέση σε αριθμο εκπαιδευτικών πληροφορικής, οπότε μπορούμε να κινησουμε νηματα.Aρα δε φταινε οι πολιτικοι αλλά εμείς οι ιδιοι....
Επίσης δεν μίλησα για έλλειψη γνώσεων ή όχι, εχω δει και υποτιθεμενους καθαρούς πληροφορικούς με πολύ λιγότερες γνώσεις "πληροφορικής" ακόμη και από έναν θεολόγο, εγώ μίλησα για έλλειψη ενδιαφέροντος σχετικα με την διδασκαλία της πληροφορικής.
   Νομίζω πως παρεξήγησες τη θέση μου συνάδελφε, απλά αυτό που λέω είναι να δείξουμε ΟΣΟΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΣΤΕ για διδασκαλία πληροφορικής (διότι οι άλλες άσχετες ειδικότητες που μπήκαν απλά πιστεύω πως σε πολυ μεγαλο βαθμό όχι ολοι βεβαια, ενδιαφερθηκαν μονο για διορισμό και αυτό λόγω της ελλειψης γνωσεων που αναποφευκτα εχουν, βέβαια πρέπει να πούμε πως και αρκετοί  καθαροί πληροφορικοί έχουν έλλειψη ενδιαφέροντος...). Ενωμενοι για να προτείνουμε κατι στο υπουργείο πρέπει να είμαστε όλοι, αλλά αυτο δε γίνεται οπότε επειδή πιστευω πως όσοι λαμβάνουν μέρος στο φορουμ αυτό έχουν κάποιο ενδιαφέρον για τη διδασκαλία της πληροφορικής ας κάνουμε κάτι εμείς που είμαστε εδώ έστω και λίγοι.


ps Ελπίζω να ξεκαθάρισα τη θέση μου, δεν κατηγορώ κανεναν, απλά ψαχνω να βρω το λόγο για τον οποίο ειμαστε τοσο απαθείς σαν κλάδος, και όπως φαίνεται όλοι εχουμε μερίδιο ευθυνης γι'αυτο....
ΔΕΝ είμαι μαθηματικος, είμαι απόφοιτος πολυτεχνείου(ΕΜΠ)με ροή ΗΥ συστηματων,και κατεύθυνση ηλεκτρονικος συστηματων και ΤΕΙ ΗΥ Συστηματων Πειραιά και συνεχίζω την εξελιξη....


Η γνώση κατακτάται μέσα από τα λάθη μας

evry

 Όταν είπα μαθηματικός, δεν εννοούσα εσένα αλλά τον circle. Πάντως η στάση του διαχωρισμού σε αυτούς που έχουν πτυχίο πληροφορικής και αυτών που δεν έχουν δεν θα βγει σε καλό.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr