Η Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο v.2

Ξεκίνησε από Λαμπράκης Μανώλης, 09 Ιουν 2013, 12:00:40 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

stpdt

Παράθεση από: Keep Growing στις 07 Αυγ 2013, 12:50:40 ΜΜ
Μήπως θα πρέπει σιγά σιγά να σκεφτόμαστε και να οργανώνουμε περισσότερο ανορθόδοξες μορφές αντίδρασης.
Αφού είναι πλέον αυταπόδεικτο ότι τα επιχειρήματα δε μετράνε.

Θα συμφωνήσω απόλυτα με τις ανορθόδοξες μορφές αντίδρασης.
Θα διαφωνήσω όμως κάθετα στην σκέψη αυτές οι μορφές δράσης να οργανωθούν εδώ, στο όνομα ενός συναδέλφου μας.
Το στέκι των πληροφορικών, μετά την κατάργηση της πληροφορικής στο λύκειο, χάνει ουσιαστικά τον ρόλο του.
Θα πρότεινα λοιπόν το σάιτ να κατέβει, να μεταφερθεί κάπου αλλού όπου την διαχείριση, το έλεγχο αλλά και την ευθύνη δεν θα φέρει ένας και μόνο συνάδελφός μας.
Και σε αυτό το σάιτ να μείνει μια μαύρη σελίδα, και ένα λινκ έτσι ώστε η κυριότερη περιουσία αυτού του μέρους Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΟΥ, να μην χαθεί.

Keep Growing

Αυτό που λέγατε να ενημερώσετε μέσα από τα forum, τους φοιτητές των σχολών, πόσοι το κάνανε;
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

Keep Growing

Παράθεση από: tropheus στις 07 Αυγ 2013, 01:04:48 ΜΜ
Αν είναι να ελπίζουμε σε αυτό ...
Για δες εδώ :

http://www.enikos.gr/politics/164913,Tatsopoylos:_Den_einai_tampoy_h_synergas.html

Προετοιμάζουν το έδαφος ...


Το ζήτημα δεν είναι να συνεχιστεί η ίδια απάνθρωπη πολιτική με άλλα πρόσωπα, το ζήτημα είναι να παλέψουμε για να κάνουμε την πολιτική περισσότερο ανθρώπινη.
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

itt

Τι παρωδία είναι οι κατευθύνσεις...Δηλαδή αυτοί της κατεύθυνσης ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΥΓΕΙΑΣ, θα εισάγωγονται σε σχολή Θετικών Επιστημών χωρίς να έχουν διδαχτεί απειροστικό λογισμό. Αυτοί που βγάζουν αυτό το πρόγραμμα θα πεισθούν με λογική; Το όλο θέμα δείχνει σημάδια μη ιάσιμης ηλιθιότητας.

panos_t

Η πληροφορική με τους κλάδους της δεν εμπεριέχει σε ένα βαθμό όλες τις θετικές επιστήμες; (υλικό υπολογιστών, εφαρμοσμένη πληροφορική, ρομποτική κ.α). Στην ουσία είναι ένα τέλειος συγκερασμός όλων των θετικών επιστημών σε μια νέα επιστήμη. Και αυτή δεν υπάρχει στο Νέο Λύκειο;
Απαράδεκτα πράγματα.
Έπρεπε να συνεχίζεται στην Α και Β Λυκείου σε προχωρημένο επίπεδο η Χρήση των ΤΠΕ και των εργαλείων της από όλους τους μαθητές (γενικής παιδείας μάθημα όχι επιλογής) και μάλιστα η ανάπτυξη εφαρμογών να διδάσκεται σε 2 χρονιές υποχρεωτικά στο 2ο Πεδίο, στην Β και Γ Λυκείου.
Στη Β Λυκείου να υπάρχει η ύλη μέχρι τις δομές επανάληψης όπου τα παιδιά θα κάνουν εκτενή πρακτική άσκηση σε υπολογιστή πως σχεδιάζουν, υλοποιούν και πώς εκτελούνται τα προγράμματά τους σε Η/Υ (πράγμα το οποίο δεν γίνεται στην Γ Λυκείου λόγω έλλειψης χρόνου - τα πάντα διδάσκονται στο χαρτί)
Στην Γ μπορούσε να  εμπλουτιστεί η ύλη της ΑΕΠΠ με χρήση αρχείων και αποθήκευση δομών δεδομένων σε αρχεία ή και μεθόδους οργάνωσης αρχείων αλλά και εισαγωγή σε εφαρμοσμένη πληροφορική (πχ αριθμητικές μέθοδοι) - τί ποιό τέλειο επίλυση μαθηματικών/φυσικών/χημείας προβλημάτων με υπολογιστές - τέλεια κατανόηση για το μαθητή.

Τέτοιο μίσος εναντίον της πληροφορικής γιατί;

ntzios kostas

Δεν είναι μόνο μίσος είναι και άγνοια.
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

Keep Growing

Παράθεση από: panos_t στις 07 Αυγ 2013, 01:39:17 ΜΜ
....

Τέτοιο μίσος εναντίον της πληροφορικής γιατί;


Δεν υπάρχει κανένα μίσος για την πληροφορική συνάδελφε και ούτε είναι ζήτημα ηλιθιότητας στο οποίο αναφέρθηκε ο συνάδελφος itt.
Είναι ένα "τσουνάμι" που ξεκίνησε και σαρώνει τα πάντα στο διάβα του.
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

Keep Growing

Εντάξει, ο Γκλάβας μπορεί να έχει μίσος για την Πληροφορική, αλλά αυτός ήταν μια επιλογή από τις πολλές (ευρωπαϊκές) επιλογές.
Γιατί; Όχι γιατί είναι άσχετοι, αλλά γιατί τους συμφέρει.
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

Katsadouros_Dhm

Για το νέο σχέδιο έχει ήδη γραφεί πόσο ανισόρροπο είναι, δέχεται ένα σωρό ενστάσεις, δε γράφω τα ίδια.

Έχω να πω το εξής: Επειδή ΔΕ θα εφαρμοστεί φέτος στο σύνολό του (μόνο στην Α' Λυκείου θα εφαρμοστεί) θα είμαστε φέτος (προσωρινά) με περισσότερες ώρες στα Λύκεια, άρα θα έχουμε ακόμα λόγο (To Die Hard προηγουμένως είναι όλα τα λεφτά...).

Ακόμα και αν ψηφιστεί στο σύνολό του ( αν πιέζαμε να ψηφιστεί ΜΟΝΟ για την Α' Λυκείου;) έχουμε έναν ολόκληρο χρόνο μπροστά μας ή να αλλάξουμε τα πράγματα ή... να χαθούμε. Ακόμα και αν ψηφιστεί, πιστεύω ότι μπορεί να αλλάξει.
Εδώ που τα λέμε πολλά, πάρα πολλά μπορεί να αλλάξουν σε ένα χρόνο. Ξαναθυμίζω ότι το προηγούμενο σχέδιο (εντάξει, δεν είχε ψηφιστεί...) εφαρμόστηκε για τρεις χρονιές μόνο στην Α' Λυκείου.

Συμφωνώ με την ἀποψη άμεσης συνάντησης της ΠΕΚΑΠ με το Υπουργείο (όχι με τους Υπουργούς, με τους υπεύθυνους της επιτροπής, από εκεί τελικά παίρνονται οι αποφάσεις...)

ΣΧΟΙΝΑΣ ΚΩΣΤΑΣ

Συναδελφοι τελικα τα χασαμε ολα Αεππ  δομημενο προγραμματισμο  δικτυα υπλογιστων δεν εμεινε τιποτα;
Καθηγητής πληροφορικής ΠΕ20

itt

#565
Παράθεση από: Keep Growing στις 07 Αυγ 2013, 01:54:01 ΜΜ
Δεν υπάρχει κανένα μίσος για την πληροφορική συνάδελφε και ούτε είναι ζήτημα ηλιθιότητας στο οποίο αναφέρθηκε ο συνάδελφος itt.
Είναι ένα "τσουνάμι" που ξεκίνησε και σαρώνει τα πάντα στο διάβα του.

Eγώ δεν αναφέρθηκα όμως στο ότι δεν υπάρχει πληροφορική. Το τσουνάμι που σας πήρε, δεν ήταν της ηλιθιότητας, ήταν της "μείωσης των δ.υ". Το να μην κάνουν μαθηματικά είναι άλλης μορφής πρόβλημα, που δεν αφορά αυτή τη συζήτηση αλλα απλούστατα μου φάνηκε γελοίο (τουλάχιστον) .

ntzios kostas

Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

Keep Growing

Το ίδιο λέμε.
Η ταχύτητα και η προχειρότητα, δεν είναι κατά ανάγκη δείγμα ηλιθιότητας, μπορεί να κρύβει από πίσω άλλα πράγματα...
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

vtsakan

Σχετικά με την νεα διαδικασία οπου το 50% των θεμάτων θα ειναι απο τράπεζα θεματων, θεωρω πως πρόκειται για νεωτερισμο για τα ματια του κόσμου.  Τελικα μονος του ο καθηγητής θα διαλεγει θεματα. Εκει θα καταληξει το θεμα.
Βασίλης Τσακανίκας
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός και Μηχανικός Υπολογιστών Ε.Μ.Π.

stpdt

#569
Παράθεση από: vtsakan στις 07 Αυγ 2013, 04:04:50 ΜΜ
Σχετικά με την νεα διαδικασία οπου το 50% των θεμάτων θα ειναι απο τράπεζα θεματων, θεωρω πως πρόκειται για νεωτερισμο για τα ματια του κόσμου.  Τελικα μονος του ο καθηγητής θα διαλεγει θεματα. Εκει θα καταληξει το θεμα.

Η υπονόμευση του θεσμού των πανελληνίων εξετάσεων (μέσω της μοριοδότησης του βαθμού στις προηγούμενες τάξεις) σκοπεύει στην κατάργηση της αξιοκρατίας.

Το τι "λάδι Καλαμάτας" έχουν να λάβουν οι καθηγητές λυκείου για να βάζουν βαθμούς, δεν λέγεται! Το ίδιο λάδι θα λαμβάνουν φυσικά και οι καθηγητές πανεπιστημίου, όταν αργότερα περάσει στα χέρια τους η δυνατότητα να ελέγχουν ποιος και πως θα μπαίνει στην σχολή τους. Κάτι που όποιος άκουσε την συνέντευξη του υπουργού, είναι ήδη αποφασισμένο, και δεν υλοποιήθηκε άμεσα απλούστατα γιατί δεν υπάρχει ακόμα η υποδομή να δεχτούν οι πανεπιστημιακές σχολές τον κόσμο για να δώσει τις εξετάσεις.

Δεν είναι τυχαίο ότι εμάς, τους ανθρώπους της πληροφορικής, με έντονη (λόγω επαγγέλματος) στους περισσότερους από εμάς την δημοκρατική παιδεία και συνείδηση , μας πετούν έξω από αυτό το πανηγύρι-φαγοπότι που ετοιμάζονται να στήσουν, πάνω στις σάρκες του εξαθλιωμένου και πολιτικά απαίδευτου λαού μας.