ΓΕΛ: Back to the Past

Ξεκίνησε από veni, 13 Μαΐου 2015, 12:22:20 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

xristos_ts

Παράθεση από: gpapargi στις 12 Ιουν 2015, 10:07:30 ΠΜ
Πιθανόν να υπάρχει παρεξήγηση. Άλλο οι ιδιοκτήτες φροντιστηρίου και άλλο οι φροντιστηριακοί καθηγητές. Το διαγώνισμα της ΟΕΦΕ είναι "προϊόν" των πρώτων ή των δεύτερων; Και όταν λέω "προϊόν" δεν εννοώ ποιος το παράγει. Εννοώ ποιος παίρνει το credit από αυτό. Σε ποιον ανήκουν τα "δικαιώματα".
Τα θέματα εκπονούνται από καθηγητές οι οποίοι ενδεχομένως, να είναι και ιδιοκτήτες φροντιστηρίων. Συχνά επιλέγονται καθηγητές από μεγάλα φροντιστήρια με ισχυρά ερίσματα στην ομοσπονδία.
Τα δικαιώματα προφανώς ανήκουν στην ΟΕΦΕ και στα μέλη της.

Η διαφορά σας ποια είναι ακριβώς;
Ποιοι καθηγητές είναι καλύτεροι προγραμματιστές;
Ποιοι καθηγητές είναι καλύτεροι εκπαιδευτικοί;
Ποιοι είναι οι ομορφότεροι;
Σας παρακαλώ πολύ αποφασίστε επιτέλους, ποιοι είναι οι κακοί και ποιοι οι καλοί; Του δημοσίου ή των φροντιστηρίων;
ΥΓ. Τους καθηγητές του δημοσίου που κάνουν ιδιαίτερα, τους θεωρούμαι ειδική κατηγορία;

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: gpapargi στις 12 Ιουν 2015, 10:07:30 ΠΜ
Πιθανόν να υπάρχει παρεξήγηση. Άλλο οι ιδιοκτήτες φροντιστηρίου και άλλο οι φροντιστηριακοί καθηγητές. Το διαγώνισμα της ΟΕΦΕ είναι "προϊόν" των πρώτων ή των δεύτερων; Και όταν λέω "προϊόν" δεν εννοώ ποιος το παράγει. Εννοώ ποιος παίρνει το credit από αυτό. Σε ποιον ανήκουν τα "δικαιώματα".

1. Τα δικαιώματα ανήκουν στα φροντιστήρια
2. Οι καθηγητές, 2-4 άτομα κάθε φορά, ασχολούνται με την παραγωγή θεμάτων αφιλοκερδώς
3. Η συμμετοχή στα διαγωνίσματα ΟΕΦΕ γίνεται κατόπιν καταβολής κάποιων χρημάτων απο το κάθε φροντιστήριο, για αυτό και δεν δημοσιοποιούνται

Και επειδή γράφτηκαν κάποια πράγματα λίγο απαξιωτικά να πω εν τάχει 2 λόγια

1. Το διαγώνισμα που βγάζει το Στέκι, προσωπικά, το θεωρώ ποιοτικότερο αλλά απευθύνεται σε διαφορετικό κοινό απο αυτό του ΟΕΦΕ, είναι φτιαγμένο απο μεγαλύτερο πλήθος καθηγητών σε πολύ μεγαλύτερο χρονικό διάστημα απο αυτό του ΟΕΦΕ

2. Η μη δημοσιοποίηση του είναι απόφαση του ΟΕΦΕ, όχι των καθηγητών που συμμετέχουν στα θέματα, και όταν μιλάμε για ΟΕΦΕ μην νομιζετε ότι η ειδικότητα μας έχει κάποιο ρεύμα στα φροντιστήρια ή ότι οι αλλες ειδικότητες έχουν την ίδια κουλτούρα με μας (περί ελεύθερης διακίνησης μπλα μπλα)

3. Αυτό με την τραγικότητα (ή οπως γράφτηκε) των θεμάτων, θα μπορούσε ίσως να ήταν γραμμένο λίγο πιο ευγενικά. Μπορεί να είναι προσωπική σου άποψη, προφανώς την σέβομαι. Προσωπικά και δεν το κρύβω εχω αποτελέσει στο παρελθον μέλος της επιτροπής θεμάτων και θεωρώ ότι τουλάχιστον κάποια θέματα δεν είναι τραγικά..Ουτε εμένα μου αρέσουν όλα τα θέματα, αλλά δεν θα τα έλεγα και τραγικά να είμαι ειλικρινης

Αυτή η λογική της κατεδάφισης με ξεπερνά λίγο...Το να σχολιάζουμε χωρίς να ξέρουμε νομίζω δεν είναι ότι πιο δόκιμο υπάρχει

Για να ξεκαθαρίσω, δεν είμαι υπέρμαχος του ΟΕΦΕ, θεωρώ ότι έχει και θετικά και αρνητικά στοιχεία και ότι μπορεί να βελτιωθεί ως διαδικασία και φιλοσοφία...






pthomop

Συνάδελφοι εδώ σαν κλάδος εξαφανιζόμαστε σαν κλάδος από την δευτεροβάθμια και εμεις ασχολούμαστε με τα θέματα του ΟΕΦΕ; Οι τεχνολόγοι θα έχουν πολύ καλύτερη τύχη από εμας αν δεν σοβαρευτούμε και κινητοποιηθούμε. Θα καταντήσουν οσοι μείνουν γραφικοί σαν τους συναφέλφους της Καλλιτεχνικής Παιδείας στα γυμνάσια και θα γίνουν τα παιδιά για όλες τις δουλειές στα λύκεια.
Στις 26 Ιουνίου να είμαστε ολοι στην συνέλευση της ΠΕΚΑΠ. ΟΛΟΙ!!!

Και υπενθυμίζω: ο Κατρούγκαλος τον Σεπτέμβρη θα κάνει την δική του κινητικότητα στο υπουργείο Παιδείας. Ποια ειδικότητα εκπαιδευτικών περισσεύει σε επικίνδυνο  βαθμό ; Δύσκολη η απάντηση αλλά με λίγη σκέψη θα βρεθεί.

nikosx

Παράθεση από: pthomop στις 12 Ιουν 2015, 03:11:10 ΜΜ
Συνάδελφοι εδώ σαν κλάδος εξαφανιζόμαστε σαν κλάδος από την δευτεροβάθμια και εμεις ασχολούμαστε με τα θέματα του ΟΕΦΕ; Οι τεχνολόγοι θα έχουν πολύ καλύτερη τύχη από εμας αν δεν σοβαρευτούμε και κινητοποιηθούμε. Θα καταντήσουν οσοι μείνουν γραφικοί σαν τους συναφέλφους της Καλλιτεχνικής Παιδείας στα γυμνάσια και θα γίνουν τα παιδιά για όλες τις δουλειές στα λύκεια.
Στις 26 Ιουνίου να είμαστε ολοι στην συνέλευση της ΠΕΚΑΠ. ΟΛΟΙ!!!

Και υπενθυμίζω: ο Κατρούγκαλος τον Σεπτέμβρη θα κάνει την δική του κινητικότητα στο υπουργείο Παιδείας. Ποια ειδικότητα εκπαιδευτικών περισσεύει σε επικίνδυνο  βαθμό ; Δύσκολη η απάντηση αλλά με λίγη σκέψη θα βρεθεί.

++ (εκτός βέβαια από το κομμάτι με τους συνάδελφους της καλλιτεχνικής παιδείας οι οποίοι προσπαθούν -οι περισσότεροι- να κάνουν δουλειά κάτω από πολύ άσχημε συνθήκες και για αυτό τους αξίζουν συγχαρητήρια, σημ: το ξέρω ότι δεν το είπες για να τους προσβάλλεις)
Νίκος Ξένος
Καθηγητής Πληροφορικής
nxenos@sch.gr

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: pthomop στις 12 Ιουν 2015, 03:11:10 ΜΜ
Συνάδελφοι εδώ σαν κλάδος εξαφανιζόμαστε σαν κλάδος από την δευτεροβάθμια και εμεις ασχολούμαστε με τα θέματα του ΟΕΦΕ; Οι τεχνολόγοι θα έχουν πολύ καλύτερη τύχη από εμας αν δεν σοβαρευτούμε και κινητοποιηθούμε. Θα καταντήσουν οσοι μείνουν γραφικοί σαν τους συναφέλφους της Καλλιτεχνικής Παιδείας στα γυμνάσια και θα γίνουν τα παιδιά για όλες τις δουλειές στα λύκεια.
Στις 26 Ιουνίου να είμαστε ολοι στην συνέλευση της ΠΕΚΑΠ. ΟΛΟΙ!!!

Και υπενθυμίζω: ο Κατρούγκαλος τον Σεπτέμβρη θα κάνει την δική του κινητικότητα στο υπουργείο Παιδείας. Ποια ειδικότητα εκπαιδευτικών περισσεύει σε επικίνδυνο  βαθμό ; Δύσκολη η απάντηση αλλά με λίγη σκέψη θα βρεθεί.

Αυτά που θα γράψω δεν αποτελούν σε καμία περίπτωση μομφή προς τα σενα pthomop. Σαφώς και πρέπει να συμμετέχουν όλοι σε τέτοιες δράσεις

Τα θέμα όμως είναι ποιοι είναι οι ΟΛΟΙ

Εγώ που είμαι καθηγητής σε φροντιστήριο δεν μπορώ να γραφτώ στην ΠΕΚΑΠ ως κανονικό μέλος, παρά μόνο ως δόκιμο ή όπως αλλιώς λέγεται. Άρα δεν έχω δικαίωμα ούτε να ψηφίσω αυτόν που θεωρώ ικανότερο να με εκπροσωπήσει ούτε να θέσω υποψηφιότητα. Το θεωρείς ορθολογικό εσύ αυτό;;
Εγώ σου λέω ότι έχουν δίκιο..Είμαστε δύο διαφορετικοί κόσμοι..Υπάρχουν βέβαια και σοβαροί άνθρωποι στην ΠΕΚΑΠ  που έχουν προσπαθήσει πολύ

Σε μία από τις προηγούμενες λπν συνεδριάσεις είχα πάρει το μικρόφωνο και είχα ζητήσει να ενταχθούμε και μείς, οι "κακοί" φροντιστές κατά κάποιους, στην ένωση ενεργά, και να βοηθήσουμε. Συνάντησα αδιαφορία και  μάλιστα από κάποιους αντίδραση..Λες και εγώ δεν είμαι ένας εν δυνάμει συνάδελφος....Μου εξήγησαν ότι θέλει αλλαγή στο καταστατικό, πράγμα χρονοβόρο κτλ, αλλά δεν είδα να γίνεται κάποια κίνηση

Η ουσία λπν είναι ότι η ΠΕΚΑΠ είναι λπν η ένωση των καθηγητών του Δημοσίου. Τέλος..Όλοι οι υπόλοιποι απλά ακολουθείτε και κάνετε ότι επιδιώκει η  ΠΕΚΑΠ

Για να μην σου πω την νοοτροπία ορισμένων ότι κακώς επιδιώξαμε το πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα, γιατί έτσι χάνουμε ώρες απο τη Γ Λυκείου (Πράγματι, χάνετε ένα δίωρο από τα τμήματα της Θεωρητικής, τα παιδιά της οποίας από τώρα διαμαρτύρονται που δεν θα κάνουν ΑΕΠΠ). Όταν η ακαδημαική κοινότητα στο ζητάει, όταν παγκοσμίως η Πληροφορική συμμετέχει ενεργά στις εξετάσεις, υπάρχουν συνάδελφοι του δημοσίου που κοιτάνε την πάρτη τους και μόνο..Εχει ρωτήσει κανεις λπν, τους υπόλοιπους συναδέλφους του ιδιωτικού τομεά τι τραβάνε για να συμπληρώσουν αυτοί το ωράριο τους ή τι τραβήξανε απο θέμα ψυχολογίας τα τελευταία 2 χρόνια;;;

Πες μου λπν τώρα ένα λόγο, να κατέβω και γω στην γενική συνέλευση;; Για να υποστηρίξω αυτόν που προτιμάει το δίωρο γενικής παιδείας απο το πανελλαδικώς εξεταζομενο;; Για να νοιώθω παρείσακτος; Για να με κοιτάνε καλά καλά επειδή είμαι φροντιστής λες και εμείς είμαστε η ειδικότητα με τις πολλές φροντιστηριακές ώρες;

Δεν μπορούμε λπν σαν κλάδος να εξαρτιόμαστε απο 4-5 άτομα που τρέχουν στην ΠΕΚΑΠ και τους μόνιμους 50 που κατεβαίνουν στις συνελεύσεις..(Για να μην σου αναφέρω την συγκέντρωση έξω απο τη Βουλή τέλη Αυγούστου 2013...)

Στο δια ταύτα λπν...Χρειαζόμαστε 1 ένωση, όπου να μαστε όλοι οι Πληροφορικοί μαζί!! Αλλιώς θα συνεχίσουμε να διαβάζουμε την η 1 μέρα την ανακοίνωση της ΠΕΚΑΠ, την επόμενη την ανακοίνωση της ΕΠΕ και που και που καμία ανακοίνωση και απο την ΕΠΥ...Και όχι τπτ άλλο να μας τρολάρει ο καθε savant, o καθε Κοντοπίδης και η κάθε κότα που δεν έχει τα κότσια να διατυπώσει επώνυμα την άποψη της και να μας λέει συντεχνεία όταν απο το Υπουργείο Παιδείας τα τελευταία χρόνια μας π#$@#$ι κανονικά σαν ειδικότητα..


Το θεμα λπν της συγκέντρωσης, γενικής συνέλευσης θα έπρεπε να είναι πρώτα πως θα ενωθούμε όλοι οι Πληροφορικοί και ΟΧΙ η κινητικότητα του Κατρούγκαλου...







pthomop

Παράθεση από: nikosx στις 12 Ιουν 2015, 03:33:20 ΜΜ
++ (εκτός βέβαια από το κομμάτι με τους συνάδελφους της καλλιτεχνικής παιδείας οι οποίοι προσπαθούν -οι περισσότεροι- να κάνουν δουλειά κάτω από πολύ άσχημε συνθήκες και για αυτό τους αξίζουν συγχαρητήρια, σημ: το ξέρω ότι δεν το είπες για να τους προσβάλλεις)

Και βέβαια δεν υποτιμώ ούτε ειρωνεύομαι κανέναν συνάδελφο καμίας ειδικότητας. Η πλειοψηφία των συναδέλφων που έχω μιλήσει το τελευταίο διάστημα εκφράζουν την οργή τους για την υποβάθμιση της Πληροφορικής εκτός φυσικά κάποιων ελάχιστων Χημικών που θεωρούν ότι αποκαταστάθηκε η αδικία εις βάρος τους.

pthomop

Παράθεση από: Γιάννης Αναγνωστάκης στις 12 Ιουν 2015, 04:03:59 ΜΜ
Αυτά που θα γράψω δεν αποτελούν σε καμία περίπτωση μομφή προς τα σενα pthomop. Σαφώς και πρέπει να συμμετέχουν όλοι σε τέτοιες δράσεις

Τα θέμα όμως είναι ποιοι είναι οι ΟΛΟΙ

Εγώ που είμαι καθηγητής σε φροντιστήριο δεν μπορώ να γραφτώ στην ΠΕΚΑΠ ως κανονικό μέλος, παρά μόνο ως δόκιμο ή όπως αλλιώς λέγεται. Άρα δεν έχω δικαίωμα ούτε να ψηφίσω αυτόν που θεωρώ ικανότερο να με εκπροσωπήσει ούτε να θέσω υποψηφιότητα. Το θεωρείς ορθολογικό εσύ αυτό;;
Εγώ σου λέω ότι έχουν δίκιο..Είμαστε δύο διαφορετικοί κόσμοι..Υπάρχουν βέβαια και σοβαροί άνθρωποι στην ΠΕΚΑΠ  που έχουν προσπαθήσει πολύ

Σε μία από τις προηγούμενες λπν συνεδριάσεις είχα πάρει το μικρόφωνο και είχα ζητήσει να ενταχθούμε και μείς, οι "κακοί" φροντιστές κατά κάποιους, στην ένωση ενεργά, και να βοηθήσουμε. Συνάντησα αδιαφορία και  μάλιστα από κάποιους αντίδραση..Λες και εγώ δεν είμαι ένας εν δυνάμει συνάδελφος....Μου εξήγησαν ότι θέλει αλλαγή στο καταστατικό, πράγμα χρονοβόρο κτλ, αλλά δεν είδα να γίνεται κάποια κίνηση

Η ουσία λπν είναι ότι η ΠΕΚΑΠ είναι λπν η ένωση των καθηγητών του Δημοσίου. Τέλος..Όλοι οι υπόλοιποι απλά ακολουθείτε και κάνετε ότι επιδιώκει η  ΠΕΚΑΠ

Για να μην σου πω την νοοτροπία ορισμένων ότι κακώς επιδιώξαμε το πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα, γιατί έτσι χάνουμε ώρες απο τη Γ Λυκείου (Πράγματι, χάνετε ένα δίωρο από τα τμήματα της Θεωρητικής, τα παιδιά της οποίας από τώρα διαμαρτύρονται που δεν θα κάνουν ΑΕΠΠ). Όταν η ακαδημαική κοινότητα στο ζητάει, όταν παγκοσμίως η Πληροφορική συμμετέχει ενεργά στις εξετάσεις, υπάρχουν συνάδελφοι του δημοσίου που κοιτάνε την πάρτη τους και μόνο..Εχει ρωτήσει κανεις λπν, τους υπόλοιπους συναδέλφους του ιδιωτικού τομεά τι τραβάνε για να συμπληρώσουν αυτοί το ωράριο τους ή τι τραβήξανε απο θέμα ψυχολογίας τα τελευταία 2 χρόνια;;;

Πες μου λπν τώρα ένα λόγο, να κατέβω και γω στην γενική συνέλευση;; Για να υποστηρίξω αυτόν που προτιμάει το δίωρο γενικής παιδείας απο το πανελλαδικώς εξεταζομενο;; Για να νοιώθω παρείσακτος; Για να με κοιτάνε καλά καλά επειδή είμαι φροντιστής λες και εμείς είμαστε η ειδικότητα με τις πολλές φροντιστηριακές ώρες;

Δεν μπορούμε λπν σαν κλάδος να εξαρτιόμαστε απο 4-5 άτομα που τρέχουν στην ΠΕΚΑΠ και τους μόνιμους 50 που κατεβαίνουν στις συνελεύσεις..(Για να μην σου αναφέρω την συγκέντρωση έξω απο τη Βουλή τέλη Αυγούστου 2013...)

Στο δια ταύτα λπν...Χρειαζόμαστε 1 ένωση, όπου να μαστε όλοι οι Πληροφορικοί μαζί!! Αλλιώς θα συνεχίσουμε να διαβάζουμε την η 1 μέρα την ανακοίνωση της ΠΕΚΑΠ, την επόμενη την ανακοίνωση της ΕΠΕ και που και που καμία ανακοίνωση και απο την ΕΠΥ...Και όχι τπτ άλλο να μας τρολάρει ο καθε savant, o καθε Κοντοπίδης και η κάθε κότα που δεν έχει τα κότσια να διατυπώσει επώνυμα την άποψη της και να μας λέει συντεχνεία όταν απο το Υπουργείο Παιδείας τα τελευταία χρόνια μας π#$@#$ι κανονικά σαν ειδικότητα..


Το θεμα λπν της συγκέντρωσης, γενικής συνέλευσης θα έπρεπε να είναι πρώτα πως θα ενωθούμε όλοι οι Πληροφορικοί και ΟΧΙ η κινητικότητα του Κατρούγκαλου...







Φίλε Γιάννη δεν γνώριζα ότι η ΠΕΚΑΠ δεν δέχεται μέλη εκτός από διορισμένους στο δημόσιο καθηγητές. Και συμφωνώ μαζί σου ότι πρέπει να δημιουργηθεί ένας φορέας που θα εκπροσωπεί τον κλάδο με αξιοπρέπεια και επιτυχία, κάτι που θα το υποστηρίξω στην συνελευση. Και μην νομίζεις, καμια 60αριά θα παραβρεθούν.

Από το 2004 που διορίστηκα είχα φτάσει με  μέχρι το ΠΙ να διαμαρτυρηθώ γιατί δεν μετρά και δεν εξετάζεται το μάθημα ξεχωριστά στο Γυμνάσιο και  η βαθμολογία των μαθημάτων επιλογής στο Λύκειο. Συμπαραστάτης ουδείς.  Πολλοί συνάδελφοι δεν το καταλάβαιναν και δεν τους πείραζε. Όταν το μάθημα που διδάσκεις δεν μετρά στον μέσο όρο τότε ναι, το μάθημα σου καταντά δεύτερης κατηγορίας. Και οι 'βολεμένοι' συνάδελφοι στο γυμνάσιο θα πρέπει να το λάβουν υπόψη τους. Η ύλη που διδάσκεται εκεί, διδάσκεται πολύ πιο αναλυτικά και αποτελεσματικά από τους συναδέλφους που μετατάχθηκαν στο δημοτικό.

Δυστυχώς τον κίνδυνο τον είχα προβλέψει από τότε διότι τα 14 χρόνια προϋπηρεσίας σε 5 εταιρίες πριν διοριστώ με είχαν διδάξει ότι τίποτα δεν είναι μόνιμο και κάθε στιγμή μπορούν να ανατραπούν τα πάντα( Αρβανιτόπουλος). Άποψη μου είναι ότι η κατάσταση που έχει δημιουργηθεί τώρα είναι μη αναστρέψιμη για τα επόμενα 10 χρόνια τουλάχιστον  αφού με το νέο σύστημα εξετάσεων είναι σχεδόν όλες οι ειδικότητες βολεμένες.

pthomop

Παράθεση από: Γιάννης Αναγνωστάκης στις 12 Ιουν 2015, 04:03:59 ΜΜ

Για να μην σου πω την νοοτροπία ορισμένων ότι κακώς επιδιώξαμε το πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα, γιατί έτσι χάνουμε ώρες απο τη Γ Λυκείου (Πράγματι, χάνετε ένα δίωρο από τα τμήματα της Θεωρητικής, τα παιδιά της οποίας από τώρα διαμαρτύρονται που δεν θα κάνουν ΑΕΠΠ). Όταν η ακαδημαική κοινότητα στο ζητάει, όταν παγκοσμίως η Πληροφορική συμμετέχει ενεργά στις εξετάσεις, υπάρχουν συνάδελφοι του δημοσίου που κοιτάνε την πάρτη τους και μόνο..Εχει ρωτήσει κανεις λπν, τους υπόλοιπους συναδέλφους του ιδιωτικού τομεά τι τραβάνε για να συμπληρώσουν αυτοί το ωράριο τους ή τι τραβήξανε απο θέμα ψυχολογίας τα τελευταία 2 χρόνια;;;

Πράγματι το άκουσα από μερικούς αυτό για το μάθημα της γενικής. Δυστυχώς δεν έχουν καταλάβει ότι αν ειδικότητα δεν έχει μάθημα πανελλαδικώς εξεταζόμενο είναι μοιραίο να παραγκωνιστεί και να εξαφανιστεί.

gpapargi

Παιδιά ηρεμήστε, επιμένω ότι έχει γίνει παρεξήγηση. Κανείς καθηγητής δημοσίου σχολείου δεν επιτέθηκε σε κανένα καθηγητή φροντιστηρίου. Ασκήθηκε κριτική στη λογική της ΟΕΦΕ (δηλαδή των ιδιοκτητών φροντιστηρίων και όχι των εργαζομένων σε αυτά) να φτιάχνει ένα διαγώνισμα και να το δίνει σε στενό κύκλο δηλαδή μόνο σε όσους έχουν πληρώσει το οικονομικό αντίτιμο. Και είναι λογικό να υπάρχει αυτή η άποψη από άτομα που φτιάχνουν ένα αντίστοιχο διαγώνισμα και το δίνουν χωρίς κανένα οικονομικό αντίτιμο.
Κατά τα άλλα οι καθηγητές φροντιστηρίων, δημοσίων σχολείων και ιδιωτικών σχολείων είναι όλοι συνοδοιπόροι και δεν έχουν να μοιράσουν τίποτα. Ας σταματήσει αυτή η παρεξήγηση.

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: gpapargi στις 12 Ιουν 2015, 04:48:35 ΜΜ
Παιδιά ηρεμήστε, επιμένω ότι έχει γίνει παρεξήγηση. Κανείς καθηγητής δημοσίου σχολείου δεν επιτέθηκε σε κανένα καθηγητή φροντιστηρίου. Ασκήθηκε κριτική στη λογική της ΟΕΦΕ (δηλαδή των ιδιοκτητών φροντιστηρίων και όχι των εργαζομένων σε αυτά) να φτιάχνει ένα διαγώνισμα και να το δίνει σε στενό κύκλο δηλαδή μόνο σε όσους έχουν πληρώσει το οικονομικό αντίτιμο. Και είναι λογικό να υπάρχει αυτή η άποψη από άτομα που φτιάχνουν ένα αντίστοιχο διαγώνισμα και το δίνουν χωρίς κανένα οικονομικό αντίτιμο.
Κατά τα άλλα οι καθηγητές φροντιστηρίων, δημοσίων σχολείων και ιδιωτικών σχολείων είναι όλοι συνοδοιπόροι και δεν έχουν να μοιράσουν τίποτα. Ας σταματήσει αυτή η παρεξήγηση.


Απο την πλευρά μου δεν υπάρχει καμία κόντρα..Υπάρχει όμως μία οργή για τις αντιλήψεις ορισμένων και για την διάσπαση του κλάδου όπως και για την αντιμετώπιση του απο ορισμένους και ορισμένες...

ntsgeor

Παράθεση από: dkonetas στις 12 Ιουν 2015, 02:17:02 ΠΜ
σε συντομία καθότι δεν θα απαντήσω εκτός πλαισίου των υπόλοιπων συμφραζομένων - όπως παρακάλεσα να κάνετε και εσείς- και μάλιστα σε άσχετο  θέμα με αυτό το οποίο διατυπώθηκαν:
- αν διαφωνείτε με όσα έγραψα παρακαλώ καταγράψτε το κάτω από το σχετικό κείμενο-διάλογο. Να επεικτείνω την παράκληση αυτό να γίνει επί της ουσίας θα ήταν υπερβολικό;;;
- η παράθεση επιλεκτικών αποσπασμάτων προφανώς αποτελεί παραποίηση
@dkonetas
Aν η παράθεση ολόκληρων παραγράφων από ένα μήνυμα οι οποίες μάλιστα είναι και σε μορφή κουκκίδων αποτελεί παραποίηση, νομίζω ότι δεν έχει νόημα καμία συζήτηση. Επίσης επειδή επιμένετε να σχολιάσω τα υπόλοιπα που γράφετε στα μηνύματα από τα οποία έγινε η παράθεση, θα το κάνω λέγοντας ότι σε πολύ μεγάλο ποσοστό συμφωνώ με τις απόψεις σας.
Διαφωνώ όμως με τα συγκεκριμένα σχόλια σας τα οποία και παρέθεσα στο προηγούμενο μου μήνυμα. Θεωρώ ότι αυτά τα σχόλια περιέχουν απόψεις που έπαιξαν ρόλο στο να οδηγηθούν τα ΓΕΛ back to the past. Πιστεύω ότι πρέπει ο κλάδος να ενωθεί. Διαχωρισμοί του τύπου γνώστες και μη, προγραμματιστές και μη, έμπειροι και μη, καθαροί πληροφορικοί και μη, φροντιστές και μη δεν συμβάλλουν σε μία ενωτική διαδικασία. 



Παράθεση
Προφανώς συνεχίζεις να μην καταλαβαίνεις ή να κάνεις ότι δεν καταλαβαίνεις. Ίσως ο ειρωνικός τόνος που χρησιμοποίησα να αποτελεί αιτία παρερμηνείας.
Κι εγώ διορθώνω γραπτά των πανελλαδικών αλλά σε καμία περίπτωση δεν θίγομαι απο την κριτική που ασκείται στην ΚΕΕ και σε αυτούς που επιλέγουν κατα καιρούς τα θέματα. Και προφανώς ούτε λόγος να την απαγορεύσω (την κριτική). Η κριτική είναι αποδεκτή αρκεί να είναι τεκμηριωμένη. Εσύ γιατί δεν καθέτεις την "άλλη" άποψη, υπερασπιζόμενος τη συμβολή και τα θετικά των εξετάσεων προσομοίωσης του ΟΕΦΕ στην ΑΕΠΠ για να γίνει διάλογος, αλλά αντίθέτως επιλέγεις να αναδείξεις ότι έχω προσωπικό πρόβλημα με τους συναδέρφους ;

Δε μπορώ να καταλάβω, είσαι ιδιοκτήτης φροντιστηρίου ή απλός εργαζόμενος ; Ποιός ο λόγος να θίγεσαι απο την κριτική μου στην ηθελημένη και εσκεμμένη μυστικοπάθεια και τον υπεβολικό βαθμό δυσκολίας ή των λάθος θεμάτων που κάθε χρόνο βλέπουμε στην προσομοίωση του ΟΕΦΕ ; Έχω εξηγήσει τους λόγους που το κάνω, και θα συνεχίζω να το κάνω χωρίς να θέλω να θίξω ΚΑΝΕΝΑΝ εργαζόμενο συνάδερφο σε φροντιστήριο.

Παράθεση
Παιδιά ηρεμήστε, επιμένω ότι έχει γίνει παρεξήγηση. Κανείς καθηγητής δημοσίου σχολείου δεν επιτέθηκε σε κανένα καθηγητή φροντιστηρίου. Ασκήθηκε κριτική στη λογική της ΟΕΦΕ (δηλαδή των ιδιοκτητών φροντιστηρίων και όχι των εργαζομένων σε αυτά) να φτιάχνει ένα διαγώνισμα και να το δίνει σε στενό κύκλο δηλαδή μόνο σε όσους έχουν πληρώσει το οικονομικό αντίτιμο. Και είναι λογικό να υπάρχει αυτή η άποψη από άτομα που φτιάχνουν ένα αντίστοιχο διαγώνισμα και το δίνουν χωρίς κανένα οικονομικό αντίτιμο.
Κατά τα άλλα οι καθηγητές φροντιστηρίων, δημοσίων σχολείων και ιδιωτικών σχολείων είναι όλοι συνοδοιπόροι και δεν έχουν να μοιράσουν τίποτα. Ας σταματήσει αυτή η παρεξήγηση.
@Laertis
Εργάστηκα σε φροντιστήριο για αρκετά χρόνια. Δεν εργάζομαι πια σε φροντιστήριο αλλά σε σχολείο.
Εφόσον λοιπόν διατυπώνεται με αυτόν τον τρόπο ότι στόχος δεν είναι οι εργαζόμενοι στα φροντιστήρια νομίζω πως ξεκαθαρίζονται κάποια θέματα.
Συνεχίζω όμως να προβληματίζομαι. Οι μαθητές ακόμη και αν δεν φοιτούν σε φροντιστήριο που συμμετέχει στην διαδικασία μπορούν να προσέλθουν και να εξεταστούν εντελώς δωρεάν. Τους παρέχονται επίσης τόσο τα θέματα όσο και οι λύσεις. Επίσης δεν υποχρεώνει κανείς τους μαθητές να προσέλθουν και να εξεταστούν. Μια δωρεάν παροχή είναι η οποία γίνεται προφανώς για διαφημιστικούς λόγους. Όσο για την δυσκολία τους, ναι είναι μάλλον μεγάλη αλλά μήπως και στο στέκι κάποια θέματα δεν ήταν παραπάνω από το συνηθισμένο δύσκολα;
Τελικά ποιους αφορά το πρόβλημα, τους μαθητές ή τους καθηγητές που δεν έχουν πρόσβαση στα θέματα αν δεν πληρώσουν. Η επίθεση στην διαδικασία των διαγωνισμάτων της ΟΕΦΕ στην οποία συμμετέχουν τόσοι συνάδερφοι, έγινε γιατί δεν παρέχονται τα θέματα στην ώρα τους στους υπόλοιπους καθηγητές; Αν συνέβη αυτό τότε σε λάθος ώρα έγινε. Λειτούργησε αποπροσανατολιστικά την ώρα που συντελέστηκε η μεγαλύτερη οπισθοδρόμηση και έπρεπε να αναζητηθούν παντού σύμμαχοι.

tdrivas

http://xenesglosses.eu/2015/06/ta-aei-pliroforikis-sto-mixanografiko-2016/

όλοι βλέπουν πλέον τον παραλογισμό, Πληροφορικοί και μη..
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

meteo_xampos

Καλημέρα σας!!! υπάρχει καμία πιθανότητα αυτό να αλλάξει μέχρι το Σεπτέμβριο; Και αν ναι πώς;;; Δεν υπάρχει κάποιος που να μας δώσει οδηγίες για το τι πρέπει να κάνουμε; Ένα κοινό κείμενο να συντάξουμε για να το στείλουμε σε βουλευτές; Από Δευτέρα γίνεται νομίζω δημόσια διαβούλευση για το νομοσχέδιο...

papaluk


Νίκος Αδαμόπουλος

Παράθεση από: papaluk στις 13 Ιουν 2015, 11:58:40 ΠΜ
http://www.kathimerini.gr/819135/article/epikairothta/ellada/prosexws-kleiston-se-panepisthmia-kai-tei

Αναφέρεται το άρθρο και στην ΑΕΠΠ..

ΠαράθεσηΤην ίδια στιγμή, επανέρχονται οι αντιδράσεις για τη θέση του μαθήματος της Πληροφορικής στο νέο σύστημα εισαγωγής σε ΑΕΙ/ΤΕΙ, που θα εφαρμοστεί για πρώτη φορά από το 2016. Τρεις πρυτάνεις, ένας κοσμήτορας σχολής και 12 πρόεδροι τμημάτων, σε επιστολή προς τον κ. Μπαλτά, αναφέρουν ότι «το νέο σύστημα αδικεί την κοινότητα της Πληροφορικής, καθώς περιορίζει σημαντικά τις επιλογές των μαθητών που θα ενδιαφερθούν για σπουδές Πληροφορικής, ενώ ταυτόχρονα τους υποβάλλει στο εξεταστικό άγχος ενός μαθήματος που κατά κανέναν τρόπο δεν είναι απαραίτητο για τις μετέπειτα σπουδές τους (τη Χημεία)». Μάλιστα, και παρότι για το θέμα αρμόδιος είναι ο αναπληρωτής υπουργός Τάσος Κουράκης, οι 16, στην επιστολή τους προς τον κ. Μπαλτά, του υποδεικνύουν ότι «δεν βρισκόμαστε στο 1980, όπου η έννοια της υπολογιστικής σκέψης και των σπουδών Πληροφορικής πρωτοεμφανίστηκαν χωρίς να προσδιορίζουν επακριβώς τότε την επιστημονική τους αυταξία», και προτείνουν οι υποψήφιοι στο 2ο επιστημονικό πεδίο να επιλέγουν και να εξετάζονται σε Χημεία ή Πληροφορική και η επιλογή τους αυτή να τους επιτρέπει την πρόσβαση στις αντίστοιχες σχολές.