ΓΕΛ: Back to the Future

Ξεκίνησε από odysseas, 27 Νοε 2014, 06:19:11 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

ntzios kostas

Ακόμα δεν άλλαξε τίποτα. Ούτε αυτός δεν ξέρει τι θέλει να κάνει και πώς να το κάνει. Απλά αν δεις τις επιθυμίες των σχολών μόνο αυτή η λύση υπάρχει. Γρήγορη, εύκολη και δίκαιη.
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

peter13

Προσωπική άποψη είναι ότι το υπουργείο μπορεί να διαλέξει την διπλωματική απάντηση του Μετσόβειου (Σου λέει θέλω όλους τους καλούς μαθητές ανεξαρτήτως μαθήματος (κάπως θα το καλύψουμε το κενό). Οπότε αυτή η διεύρυνση των επιλογών που λέει η κυβέρνηση μπορεί να γίνει ανεξαρτήτως μαθήματος και στις δυο σχολές.
Εμένα αυτό που με προβληματίζει είναι οι υποδομές που χρειάζονται τα παιδιά για έξτρα μάθημα σε φροντιστήριο... Γενικότερα κατά τη γνώμη μου φροντιστήρια δε θα πρέπει να υπάρχουν αλλά εφόσον υπάρχουν και οι γονείς στέλνουν τα παιδιά για καλύτερη προετοιμασία κάποιο φροντιστήριο θα πρέπει να αγοράσει εργαστήριο πληροφορικής και να προγραμματίζουν τα παιδιά σε python? Αυτό φοβάμαι πως τρομάζει και πολλοί εξαιτίας αυτού θα διαλέξουν χημεία αφού θα είναι το " περισσότερο σίγουρο" θεωρητικό μάθημα. Φοβάμαι μήπως η python μας οδηγήσει σε μάθημα που στο μυαλό των παιδιών και των γονέων είναι αντίστοιχο του σχεδίου που πάνε οι αρχιτέκτονες.

petrosp13

Οι σχολές που απάντησαν σύμφωνα με το δημοσίευμα είναι 92 από τις 200+ του πεδίου.
Απουσιάζουν αρκετές σχολές Πολυτεχνείου και όλα τα ΤΕΙ.
Αποτελέσματα που αφορούν την Πληροφορική:

ΑΓΡΟΝΟΜΩΝ ΚΑΙ ΤΟΠΟΓΡΑΦΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (1/2)
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (4/5)
ΓΕΩΓΡΑΦΙΑΣ (1/1)
ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ (1/1)
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (1/1)
ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ (5/6)
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ (7/8)
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (2/2)
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ (1/1)
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ (2/2)
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ (1/1)     
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ (1/1)     
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ (1/1)     
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΧΩΡΟΤΑΞΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ (2/2)     
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (6/6)
ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (1/5)
ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (1/1)
ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ (1/1)
ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ (1/1)

Δηλαδή      
40 σχολές από τις 92 επέλεξαν την Πληροφορική,

ενώ 11 σχολές των εξής αντικειμένων επέλεξαν και τις 2 επιστήμες:

ΑΓΡΟΝΟΜΩΝ ΚΑΙ ΤΟΠΟΓΡΑΦΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ     
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ     
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ     
ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ     
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ     
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΜΕΤΑΛΛΕΙΩΝ ΜΕΤΑΛΛΟΥΡΓΩΝ     
ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ     
ΝΑΥΠΗΓΩΝ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ     
ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ     
ΤΜΗΜΑ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΑΣ (Μ.Ι.Θ.Ε.)    
ΧΗΜΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (!!!)     
ΧΗΜΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (!!!)

Συνεπώς, τουλάχιστον οι μισές σχολές του δείγματος απαιτούν εξέταση σε μάθημα Πληροφορικής.
Η αναγωγή στις 200+ σχολές του πεδίου επιφέρει αναλογικά την δημιουργία δυο μεγάλων πεδίων με ισάριθμες περίπου σχολές μεταξύ τους (100-100).
Αυτό που λέμε δηλαδή από την πρώτη μέρα παρουσίασης του Νέου Λυκείου.
Αναμένεται αναδίπλωση...  
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

evry

Μόνο οι ΗΜΜΥ του ΕΜΠ ζητάνε και Χημεία.
Παράξενο δεν είναι ?
Επίσης ακόμα πιο παράξενο δεν είναι ότι οι απόφοιτοι του συγκεκριμένου τμήματος που θέλουν να εξετάζονται και στην Χημεία ανήκουν στον κλάδο ΠΕ19?
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

thana$i$

Παράθεση από: evry στις 13 Φεβ 2015, 07:05:32 ΜΜ
Μόνο οι ΗΜΜΥ του ΕΜΠ ζητάνε και Χημεία.
Παράξενο δεν είναι ?
Επίσης ακόμα πιο παράξενο δεν είναι ότι οι απόφοιτοι του συγκεκριμένου τμήματος που θέλουν να εξετάζονται και στην Χημεία ανήκουν στον κλάδο ΠΕ19?

Νομίζω ότι είναι συνολική απόφαση του ΕΜΠ το «νίπτω τας χείρας μου». Το μόνο που φαίνεται άμεσα εφικτό, στα πλαίσια της διεύρυνσης των επιλογών,  είναι η πρόσβαση σε όλες (ή πολλές κοινές) σχολές του πεδίου με ελεύθερη επιλογή τέταρτου μαθήματος.

evry

Λυπάμαι, αλλά αδυνατώ να το καταλάβω. Τι θα πει απόφαση του ΕΜΠ. Αν είναι έτσι να πάρει και μια απόφαση το ΕΚΠΑ  να εξετάζονται όλοι στα αρχαία.
Τέλος πάντων, θεωρώ αδιανόητο ότι μια σχολή που δίνει επαγγελματικά δικαιώματα στον κλάδο ΠΕ19, ζητάει Χημεία.
Όλα τα άλλα ΗΜΜΥ  ζητάνε πληροφορική, το ΕΜΠ γιατί διαφέρει? τι είναι άλλο κρατίδιο, με άλλους νόμους?

Παράθεση από: thana$i$ στις 13 Φεβ 2015, 07:15:39 ΜΜ
Νομίζω ότι είναι συνολική απόφαση του ΕΜΠ το «νίπτω τας χείρας μου». Το μόνο που φαίνεται άμεσα εφικτό, στα πλαίσια της διεύρυνσης των επιλογών,  είναι η πρόσβαση σε όλες (ή πολλές κοινές) σχολές του πεδίου με ελεύθερη επιλογή τέταρτου μαθήματος.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

thana$i$

Παράθεση από: evry στις 13 Φεβ 2015, 08:28:21 ΜΜ
Λυπάμαι, αλλά αδυνατώ να το καταλάβω. Τι θα πει απόφαση του ΕΜΠ. Αν είναι έτσι να πάρει και μια απόφαση το ΕΚΠΑ  να εξετάζονται όλοι στα αρχαία.
Τέλος πάντων, θεωρώ αδιανόητο ότι μια σχολή που δίνει επαγγελματικά δικαιώματα στον κλάδο ΠΕ19, ζητάει Χημεία.
Όλα τα άλλα ΗΜΜΥ  ζητάνε πληροφορική, το ΕΜΠ γιατί διαφέρει? τι είναι άλλο κρατίδιο, με άλλους νόμους?

Προς Θεού evry, δεν τους δικαιολογώ. Απλά εικάζω ότι αυτό είναι το σκεπτικό τους.

evry

ναι, βρε δεν ήταν μομφή σε σένα.
Αλλά υποψιάζομαι γιατί συμβαίνει αυτό. Επειδή οι καλύτεροι φοιτητές δηλώνουν ΗΜΜΥ συνήθως μετά ως 2η επιλογή βάζουν κάποια άλλη σχολή του ΕΜΠ. Ο διαχωρισμός με τη Χημεία τους χάλασε αυτή τη φάμπρικα. Όλοι ξέρουν ότι η πρώτη προτίμηση είναι οι ΗΜΜΥ, και ότι αυτοί θα δείξουν τον δρόμο.
Για αυτό τον λόγο και οι Χημικοί Μηχανικοί διάλεξαν πληροφορική. Για φανταστείτε κάποιον να εισάγεται στους Χημικούς Μηχανικούς χωρίς να έχει διδαχθεί Χημεία.
Υπενθυμίζω ότι με το νέο σύστημα δεν υπάρχει Χημεία κατεύθυνσης στη Β και έχει μεταφερθεί όλη στη Γ
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

petrosp13

Δεν είναι απαραίτητη η χημεία της Β για την διδασκαλία στην Γ...
Το διασταύρωσα
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

P.Tsiotakis


peter13

Αν αυτός δεν είναι ο ορισμός του πληρωμένου δημοσιεύματος... ποιος είναι;

http://www.alfavita.gr/arthron/%CF%80%CE%B1%CE%BD%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%B1%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%AD%CF%82-%CE%B5%CE%BE%CE%B5%CF%84%CE%AC%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82-2016-%CE%BC%CE%B9%CE%BA%CF%81%CF%8C-%CF%80%CF%81%CE%BF%CE%B2%CE%AC%CE%B4%CE%B9%CF%83%CE%BC%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CF%87%CE%B7%CE%BC%CE%B5%CE%AF%CE%B1%CF%82-%CE%AD%CE%BD%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%B9-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CF%80%CE%BB%CE%B7%CF%81%CE%BF%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%B9%CE%BA%CE%AE%CF%82

ΠαράθεσηΤις προτάσεις τους προς την Αρχή Διασφάλισης της Ποιότητας στην Ανώτατη Εκπαίδευση (ΑΔΙΠ) για το ποιο θα είναι το 4ο μάθημα (Πληροφορική ή Χημεία) στο οποίο θα εξεταστούν οι υποψήφιοι των Πανελλαδικών οι οποίοι θα επιλέξουν την επόμενη χρονιά τμήματα του επιστημονικού πεδίου θετικών και τεχνολογικών επιστημών, έστειλαν οι πρόεδροι των αντίστοιχων τμημάτων στα πανεπιστήμια.
Σύντομα θα γνωρίζουν οι υποψήφιοι των Πανελλαδικών Εξετάσεων σε ποιο μάθημα, Χημεία ή Πληροφορική, θα εξεταστούν του χρόνου στο πεδίο θετικών και τεχνολογικών επιστημών

Το λέει λες και γίνεται ένας διαγωνισμός ποιο θα βγει το επικρατέστερο μάθημα για να πάρει όλο το πεδίο...

P.Tsiotakis

Καλημέρα φίλοι μου, θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας μια παρατήρηση, μιας και μας διαβάζουνε πολλοί.

Είναι άραγες τυχαίο το γεγονός ότι όλοι αυτοί οι ερευνητές, σύμβουλοι, αναλυτές, εφημεριδογράφοι, σημαντικοί εκπαιδευτικοί κ.λπ. που ανησυχούν για τον μεγάλο εγκλωβισμό των πεδίων με την ακύρωση της κατάργησης της Πληροφορικής από την Εκπαίδευση (!!) από τον μνημονιακό Λοβέρδο και φώναζαν ότι είναι ένα αντικείμενο που δεν απαιτείται η εξέτασή του πουθενά, εύκολο και μη σημαντικό κ.λπ. κ.λπ. κ.λπ.

τώρα αρθογραφούν κατά της κατάργησης της τράπεζας θεμάτων, της κατάργησης των εξετάσεων στα πειραματικά, της αλλαγής του τρόπου προαγωγής στο λύκειο και μάλιστα με πολύ αιχμηρές διατυπώσεις - επιθέσεις στη νέα πολιτική ηγεσία.

Χωρίς να παίρνω θέση για τα τελευταία, μιας και δεν κατέχω κάποια από τις ιδιότητές τους, οφείλω να αναφέρω ότι με εντυπωσιάζει τα μάλα.

Είναι όπως το:
"τι σαλάτα προτιμάτε;"
"τι έχετε;"
"Χωριάτικη ή πράσινη σαλάτα;"
"Και τα δύο"
και φέρνει 2 σαλάτες... (τι Δέσμη τελείωσε ο σερβιτόρος;)

Obelix

Η σημερινή Εφ.Συν. έχει συνέντευξη του Κουράκη, όπου επαναλαμβάνει πως τα βιβλία του χρόνου θα είναι τα ίδια με φέτος.

P.Tsiotakis

Ουάου, έμαθαν και το ετικετοσύννεφο εκει στο ΙΕΠ

Παραδίδει.... Ωωωωω Νέο Γυμνάσιο; Ωωωωω νέο ΠΣ; Ωωωωω  copyright 2015

http://www.iep.edu.gr/neosxoleio/


Δεν παραληρώ, απλά σφίγγω τα δόντια.

P.Tsiotakis