Ημερήσια 2010

Ξεκίνησε από Γιαννούλης Γιώργος, 28 Μαΐου 2010, 08:49:31 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Πιστεύετε ότι η λύση με πίνακες στο Θέμα Γ  :

Είναι λάθος - να κοπούν 3-5 μονάδες
30 (8.7%)
Είναι λάθος - να κοπούν 1-2 μονάδες
23 (6.7%)
Είναι σωστή αλλά όχι ιδανική - να κοπούν 1-2 μονάδες
29 (8.5%)
Είναι σωστή αλλά όχι ιδανική - να μην κοπούν μονάδες
108 (31.5%)
Είναι σωστή - να μην κοπούν μονάδες
153 (44.6%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 341

amavidis

Παράθεση από: gthal στις 29 Μαΐου 2010, 02:43:24 ΜΜ
Χαίρομαι με αυτό το νέο.
Τόση πρέπει να είναι η διαφορά μεταξύ καλής και καλύτερης λύσης.
Γιατί επαναλαμβάνω, η δεύτερη ΔΕΝ ήταν λάθος.
Κι εγώ συμφωνώ με τις μονάδες. Η δεύτερη απάντηση ΕΙΝΑΙ λάθος .. αλλά δεν ωφελεί να το συζητάμε πια...

jkapsi

να κάψω τη συζήτηση λίγο λέγοντας ότι υπάρχουν script γλώσσες προγραμματισμού που επιτρέπουν τη χρήση πίνακα χωρίς να δηλωθεί πρώτα το όνομα ή και το μέγεθός τους;

script γλώσσα του Matlab
Είτε μας αρέσει είτε όχι είναι γλώσσα προγραμματισμού.

Να μην πληρώσουν τα παιδιά τα δικά μας λάθη και τα λάθη του βιβλίου και της ύλης.

Δημήτρης Δαλαγιώργος

Μόλις γύρισα απ' το βαθμολογικό κέντρο Κοζάνης. Και είμαι εξοργισμένος. Είμαι εξοργισμένος με την ΚΕΕ και την απαράδεκτη οδηγία που εξέδωσε χτες προς τα βαθμολογικά κέντρα σχετικά με το Θέμα Γ.

Για μένα δεν υπάρχει καμιά αμφιβολία ότι η ΚΕΕ ήθελε να εξετάσει τους μαθητές στη χρήση της Δομής Επανάληψης. Αρκούσε όμως, μια απλή σημείωση, κάτι του στυλ 'να μη γίνει χρήση πινάκων' για να αποφευθχεί το φιάσκο που ακολούθησε.

Πιστεύω ότι η ΚΕΕ διαπίστωσε με καθυστέρηση δύο ωρών ότι οι μαθητές λύνουν το θέμα με πίνακες. Επειδή όμως, είχε παρέλθει η ώρα ελάχιστης παραμονής στην αίθουσα, και δεν μπορούσε να στείλει πλέον διευκρίνηση στα εξεταστικά κέντρα, έστειλε στα βαθμολογικά προς τους βαθμολογητές που εξέταζαν τους φυσικώς αδυνάτους.

Απαράδεκτο!

Συντάσσομαι απόλυτα με όλους όσοι πιστεύουν πώς και η λύση με χρήση πινάκων είναι σωστή. Θεωρώ συνεπώς λανθασμένη και απαράδεκτη την οδηγία της ΚΕΕ και πιστεύω ότι θα έπρεπε να ανακληθεί αμέσως! Και αυτή είναι η απόψη των περισσοτέρων συναδέλφων στο βαθμολογικό κέντρο: δεν πρέπει να κοπεί κανένα μόριο από τους μαθητές που έδωσαν λύση στο Θέμα Γ κάνοντας χρήση πινάκων.

Τίθενται όμως, δύο σημαντικά ερωτήματα:

1) Οι οδηγίες της ΚΕΕ προς τους βαθμολογητές μας δεσμεύουν; Αν ναι, περιμένω να δω σε ποιο νόμο, σε ποιο άρθρο, σε ποια παράγραφο αναγράφεται αυτό. Αλλιώς, ως επιστήμονας Πληροφορικός, απόφοιτος του Πανεπιστημίου Αθηνών, του Τμήματος Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών, πιστεύω ότι η οδηγία είναι λανθασμένη και προτίθεμαι να την ανγοήσω.

2) Ποια στάση θα κρατήσουν τα υπόλοιπα βαθμολογικά κέντρα; Αν υπάρχει ομοφωνία μεταξύ των βαθμολογικών κέντρων ότι πρέπει να γίνει σεβαστή η διευκρίνηση της ΚΕΕ, τότε θα αναγκαστώ κι εγώ να συμμορφωθώ, για λόγους ομοιομορφίας.

Φέτος, για πρώτη φορά λειτουργεί κλειστό forum για τους συντονιστές των βαθμολογικών κέντρων. Ελπίζω οι ενστάσεις μας και η δυσφορία μας να καταγραφούν και ειλικρινά εύχομαι να συμφωνήσουν όλοι να αγνοηθεί η διευκρίνηση της ΚΕΕ. Διότι, πέραν οποιασδήποτε άλλης επιστημονικής ένστασης, κανείς δεν μπορεί να με πείσει ότι οι μαθητές που το έλυσαν το Θέμα Γ με πίνακες το έλυσαν έτσι επειδή δεν ξέρουν να το λύσουν χωρίς πίνακες και άρα είναι χειρότεροι και άρα πρέπει να φανεί η διαφορά.

Επιπλέον, η διευκρίνηση μιλάει για αφαίρεση μορίων ανά ερώτημα. Αυτομάτως αυτό μεταφράζεται σε τουλάχιστον τέσσερα μόρια. Αντιλαμβανόμαστε όλοι, ότι έτσι αδικούμε μόνο τους άριστους μαθητές.

Ό,τι κι αν γίνει πάντως, εύχομαι κι ελπίζω η Υπουργός να πετάξει στα σκουπίδια αυτό το απαράδεκτο βιβλίο, αυτό το απαράδεκτο, γεμάτο ασάφειες και αντιφάσεις 'διδακτικό πακέτο' και οι επόμενοι που θα γράψουν κάτι ανάλογο, ας γράψουν βεβαιωθούμε τουλάχιστον ότι έχουν διδαχθεί 'Γλώσσες προγραμματισμού' και 'Compilers', ότι έχουν κάνει τουλάχιστον μια άσκηση σε YACC όταν ήταν φοιτητές, διότι, για τους τωρινούς συγγραφείς πολύ αμφιβάλλω.

Κλείνω με τις πολύ εύστοχες παρατηρήσεις ενός συναδέλφου: έχουμε ξεφύγει. Ως κλάδος. Ως βαθμολογητές. Καθόμαστε και διυλίζουμε τον κώνωπα και καταπίνουμε την κάμηλο. Καθόμαστε και μαλλώνουμε για το αν θα πρέπει να έχει η λύση του μαθητή Γράψε ή Εμφάνισε, διπλά η μονά αυτάκια κ.ο.κ. τη στιγμή που οι ενδεικτικές λύσεις βρίθουν τέτοιων λαθών!

Και ένα τελευταίο: Προφανώς η ΚΕΕ νομίζει ότι εξετάζει συνεχώς τους ίδιους μαθητές και ότι αυτοί οι μαθητές εξελίσσονται κάθε χρόνο και καταλαβαίνουν όλο και καλύτερα τον προγραμματισμό: δεν εξηγείται αλλιώς το ότι η ταξινόμηση πριν από δυο-τρία χρόνια ήταν ο πυρήνας της άσκησης στο τέταρτο θέμα και έπιανε 8-10 μόρια και τώρα είναι μια υποσημείωση και πιάνει 1-2 μόρια!

Έλεος!
Ενάντια στην ηλιθιότητα, ακόμα και οι θεοί, μάταια αγωνίζονται.
Friedrich Schiller

##Panos##

Αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω με τίποτα είναι το εξης:
Κάποιο που δέχονται ότι η λύση με πίνακες είναι σωστή, λένε να κοπούν 1-2 γιατί κάποιος που το έλυσε χωρίς πίνακες έδωσε πιο αποδοτική/καλύτερη λύση και πρέπει να ανταμοιφθει.

Αν είναι δυνατόν!!! Υπάρχει καμια οδηγια/σημείωση/κανόνας ότι η καλύτερη λύση βαθμολογείται με περισσότερες μονάδες;; !!!!!!!!!!! φοβερό


bagelis

Παράθεση από: amavidis στις 29 Μαΐου 2010, 02:53:46 ΜΜ
Κι εγώ συμφωνώ με τις μονάδες. Η δεύτερη απάντηση ΕΙΝΑΙ λάθος .. αλλά δεν ωφελεί να το συζητάμε πια...
και πως αντιπαρέρχεσαι το λυμένο παράδειγμα σελ. 90 ΣΧΟΛΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟ? το αγνοείς?

amavidis

Παράθεση από: papaki7777 στις 29 Μαΐου 2010, 02:50:34 ΜΜ
.. για να μην το λυσεις με πινακα,πρεπει ή να εχεις μπαρμπα με 150.000 πτυχια στην πληροφορικη που να σ εχει πει τα παντα,ή να εισαι εντελως στοκος,αφου σε περιορισμενο χρονο θα προσπαθησεις να λυσεις ενα θεμα με τον πιο δυσκολο τροπο..

δεν έχεις δίκιο.. μάλλον δεν είδες σωστά τις λύσεις

Παράθεση από: papaki7777 στις 29 Μαΐου 2010, 02:50:34 ΜΜ
τωρα,για τους καθηγητες που υποστηριζουν οτι πρεπει να κοπουν μορια..πρεπει να καταλαβετε οτι δεν μας εξεταζετε σε επιπεδο πολυτεχνειου..επισης,δεν ειμαστε στελεχη της microsoft για να ξερουμε τα παντα απο προγραμματισμο..ορισμενοι απο εσας ασχολεισται δεκαετιες ολοκληρες,ενω εμ εις μολις λιγους μηνες..

Σε αυτό συμφωνώ απόλυτα. Για το λόγο αυτό η βαθμολογία σας πρέπει πάντα να κρίνεται επιεικώς.

Παράθεση από: papaki7777 στις 29 Μαΐου 2010, 02:50:34 ΜΜ
τωρα,για αυτους που λενε οτι αν δεν κοπουν μορια ειναι αδικια για τους μαθητες που το ελυσαν με πινακα θα απαντησω με ενα απλο παραδειγμα..στο ποδοσφαιρο ας πουμε,ενα γκολ με αναποδο ψαλιδι,και ενα γκολ με πεναλτυ το ιδιο δεν μετρανε??οντως το ψαλιδακι ειναι πιο εντυπωσιακο και θελει πολλες ικανοτητες..το αποτελεσμα ομως δεν ειναι το ιδιο??για σκεφτειτε το..

Ωραίο παράδειγμα, αλλά πάλι κάνεις λάθος. Όσοι υποστήριξαν ότι πρεπει να κοπούν μονάδες δεν συμφωνούν με την καλή και καλύτερη λύση. Λέμε ότι απλά η δεύτερη είναι εσφαλμένη σύμφωνα με τη θεωρία του βιβλίου.

Παράθεση από: papaki7777 στις 29 Μαΐου 2010, 02:50:34 ΜΜ
εχω να πω ενα μπραβο στους καθηγητες που βλεπω εδω και υπερασπιζονται τους μαθητες με τεκμηριωμενες αποψεις,και επισης "συγχαρητηρια" στους υπολοιπους που απλα λενε να κοπουν μορια,για να φανουν εξυπνοι και να κερδισουν περισσοτερα ιδιαιτερα..μπραβο κυριοι
με 2 λογια..στην βαθμολογηση θα φανει πιοι ειναι καθηγητες με αρχ@@δια και πιοι αρχ@@δια καθηγητες..γεια σας κυριοι
Εδώ μας αδικείς όλους. Ο καλός δεν είναι αυτός που σε κολακεύει και δήθεν υποστηρίζει το καλό σου! Μερικοί (προφανώς όχι όλοι) απλά καλύπτουν έτσι τις δικές τους αδυναμίες.

Καλά αποτελέσματα..

tnbd

Είμαι επίσης ένας μαθητής που το έλυσε με πίνακα(όχι,δεν θα μειώσω κανέναν,άκουσα όλες τις απόψεις)

Μπορώ να ρωτήσω γιατί στην Δευτέρα Λυκείου διδασκόμαστε το (20 χρόνων σε ηλικία) βιβλίο της Τεχνολογίας των επικοινωνιών,και κάνουμε αυτό το μάθημα γενικότερα?Γιατί να μην ξεκινήσει η (σωστή αυτήν τη φορά) εκμάθηση της ανάπτυξης των εφαρμογών σε προγραμματιστικό περιβάλλον?Πώς διδάσκεται χημεία η θετική κατεύθυνση ήδη από την δευτέρα (θα μπορούσε επίσης να προσθέσει κάποιος πως και τα 2 καινούρια μαθήματα της τεχνολογικής κατεύθυνσης του κύκλου πληροφορικής και υπηρεσιών είναι τελείως καινούρια,εν αντιθέσει με χημεία και βιολογία,κείμενα και ιστορία,που οι μαθητές έχουν ξανακάνει στο γυμνάσιο και το λύκειο).Πρώτα διδάξτε σωστά το μάθημα και μετά απαιτήστε κάτι τέτοιο(προς το υπουργείο,προς θεού σίγουρα πολλοί καθηγητές είναι αξιόλογοι και προσπαθούν,αλλά πόσα να προλάβεις να διδάξεις σε μερικούς μήνες?)

Αυτά από μένα,τα θέματα προσωπικά μου άρεσαν(αν εξαιρέσεις την γκάφα το τρίτο).

gthal

Παράθεση από: Δημήτρης Δαλαγιώργος στις 29 Μαΐου 2010, 02:55:20 ΜΜ
1) Οι οδηγίες της ΚΕΕ προς τους βαθμολογητές μας δεσμεύουν; Αν ναι, περιμένω να δω σε ποιο νόμο, σε ποιο άρθρο, σε ποια παράγραφο αναγράφεται αυτό. Αλλιώς, ως επιστήμονας Πληροφορικός, απόφοιτος του Πανεπιστημίου Αθηνών, του Τμήματος Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών, πιστεύω ότι η οδηγία είναι λανθασμένη και προτίθεμαι να την ανγοήσω.

2) Ποια στάση θα κρατήσουν τα υπόλοιπα βαθμολογικά κέντρα; Αν υπάρχει ομοφωνία μεταξύ των βαθμολογικών κέντρων ότι πρέπει να γίνει σεβαστή η διευκρίνηση της ΚΕΕ, τότε θα αναγκαστώ κι εγώ να συμμορφωθώ, για λόγους ομοιομορφίας.
Κατανοώ την οργή σου Δημήτρη, κι εγώ έτσι είμαι από χθες
αλλά πιστεύω ότι πλέον πρέπει να συμμορφωθείτε όλοι με την οδηγία που δόθηκε, είτε θα θέλατε περισσότερες ή λιγότερες μονάδες να κοπούν.
Για χάρη της ομοιομορφίας της βαθμολόγησης.
Αλλιώς θα καταστρέψουμε όλη την εξέταση.
Φιλικά,
Γιώργος Θαλασσινός

amavidis

Παράθεση από: jkapsi στις 29 Μαΐου 2010, 02:54:33 ΜΜ
να κάψω τη συζήτηση λίγο λέγοντας ότι υπάρχουν script γλώσσες προγραμματισμού που επιτρέπουν τη χρήση πίνακα χωρίς να δηλωθεί πρώτα το όνομα ή και το μέγεθός τους;

script γλώσσα του Matlab
Είτε μας αρέσει είτε όχι είναι γλώσσα προγραμματισμού.

Να μην πληρώσουν τα παιδιά τα δικά μας λάθη και τα λάθη του βιβλίου και της ύλης.

Τα παιδιά ΔΕΝ εξετάζονται ούτε σε Matlab ούτε σε C++ κτλ κτλ. Εξετάζονται στην σχολική ύλη. Μη τα διαστρέφουμε όλα!

bagelis

Παράθεση από: amavidis στις 29 Μαΐου 2010, 03:03:47 ΜΜ
Τα παιδιά ΔΕΝ εξετάζονται ούτε σε Matlab ούτε σε C++ κτλ κτλ. Εξετάζονται στην σχολική ύλη. Μη τα διαστρέφουμε όλα!

https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=2937.0

Άρης Κεσογλίδης

Κάποιος έγραψε:
"Το Υπουργείο δεν έστειλε διευκρίνιση στους μαθητές για τη μη χρήση πινάκων γιατί ήταν προφανές. "

Πολύ καλή απάντηση:
Παράθεση από: noname στις 29 Μαΐου 2010, 01:24:26 ΜΜ
Για ποιο λόγο τότε  έστειλε οδηγία στους εξεταστές-βαθμολογητές αφού ήταν τόσο προφανές; Μήπως επειδή και οι εξεταστές θα έκαναν το ίδιο λάθος;  ;)


Και όταν έβγαζε τα θέματα η επιτροπή, αν ήθελε να εξετάσει τους μαθητές στη χρήση πινάκων, γιατί δεν μίλησε για ΓΛΩΣΣΑ να τελείωνε η υπόθεση;;;
Φαντάζομαι οι κύριοι της επιτροπής λένε όταν διδάσκουν το μάθημα (το διδάσκουν;;;??), ότι σε ψευδογλώσσα πρέπει να γνωρίζουμε το πλήθος των στοιχείων του πίνακα.......γιατί θα το "δηλώσουμε κάπου"!;;?!;?!
Άρης Κεσογλίδης
Μαθηματικός
Μεταπτυχιακό στη "Θεωρητική Πληροφορική και Θεωρία Συστημάτων και Ελέγχου"

panagioths

Ειμαι και εγω ενας μαθητης που χθες εξεταζοταν στο μαθημα της αναπτυξης... Χθες λοιπον ενω εγραφα συνειδητοποιησα μιση ωρα πριν το τελος οτι το 3ο θεμα δεν επρεπε να λυθει με πινακα ενω εγω το ειχα λυσει με αυτον τον τροπο. Ετσι το διεγραψα και ξεκινησα να το λυνω με δομες επαναλληψης ...
Αφου μιλησα με τον καθηγητη μου καταλαβα οτι εχω χασει το τελευταιο υποερωτημα ( 5 μορια) το οποιο ειναι πιο δυσκολο να λυθει με την μεθοδο των δομων επαναλληψης. Αν το ειχα αφησει με πινακες θα εχανα 3-4 μορια, συμφωνα με τις οδηγιες σας, καθως και λιγοτερο χρονο αφου ηταν αντικειμενικα ευκολοτερος τροπος ...
Για το λογο αυτο θεωρω αδικια να βαθμολογηθω με κατωτερο βαθμο απο καποιον που εχει λυσει το θεμα με πινακα .
Εδω πρεπει να τονιστει και το γεγονος οτι το μαθημα εχει σκοπο να μας διδαξει σωστη αλγοριθμικη σκεψη κατι που αμεσως απορριπτει τη λογικη λυσης του 3ου θεματος  με πινακα.Ευχαριστω πολυ.

jkapsi

Παράθεση από: amavidis στις 29 Μαΐου 2010, 03:03:47 ΜΜ
Τα παιδιά ΔΕΝ εξετάζονται ούτε σε Matlab ούτε σε C++ κτλ κτλ. Εξετάζονται στην σχολική ύλη. Μη τα διαστρέφουμε όλα!

Αυτό λέω και γω! Με βάση την ύλη της ψευδογλώσσας, οι πίνακες και το μέγεθός τους δεν δηλώνονται, όπως και οι υπόλοιπες μεταβλητές (όπως και το παράδειγμα που ανέφερα). Άρα η λύση με πίνακες είναι σωστή. Το λάθος της παρανόησης βαραίνει τους συντάκτες των θεμάτων αλλά και τις τρύπες της ψευδογώσσας. Γιατί λοιπόν να χάσουν τα παιδιά μονάδες;

Γιάννης Αναγνωστάκης

Ανεξάρτητα από τις απόψεις του καθενός, έχουμε γίνει ρεζίλι με αυτά που λέει ο ένας στον άλλο..Χαλαρώστε λιγάκι
Μπορεί να μην πείσει κανείς πότε ο ένας τον άλλο..
Ακόμα και group στο facebook γίναμε...

Και προς όνομα του θεού, μην αρχίζετε και λέτε ο καθένας τι έχει κάνει στη ζωή του, τι έχει σπουδάσει και τι βαθμούς πήρε στα πτυχία του..Δεν κάνουμε κόντρα γνώσεων, πτυχίων κτλ..Συζητάμε ένα θέμα για ένα συγκεκριμένο μάθημα για μία συγκεκριμένη τάξη..Δεν γράφουμε εμπορική εφαρμογή και ούτε κάνουμε συγκρίσεις ποιος ξέρει πιο καλά προγραμματισμό.

Διχάζουμε τα παιδιά, και κάνουμε το μάθημα, εκεί που είναι από τα πιο αγαπητά , να γίνεται αυτομάτως μισητό....

Αν θέλετε να την πείτε ο ένας στον άλλο, ανταλλάξτε email




Petros

Παράθεση από: amavidis στις 29 Μαΐου 2010, 03:03:47 ΜΜ
Τα παιδιά ΔΕΝ εξετάζονται ούτε σε Matlab ούτε σε C++ κτλ κτλ. Εξετάζονται στην σχολική ύλη. Μη τα διαστρέφουμε όλα!

+1 από μένα. 

Το θέμα αν λυθεί με πίνακες είναι λάθος. Τώρα αν θέλουμε να επιβραβεύσουμε το λάθος με επιχειρήματα στυλ Matlab κλπ. τι να πω...