Η αδικια

Ξεκίνησε από Panic, 04 Σεπ 2011, 12:34:04 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Panic

Πραγματικα οι φετινες εξετασεις με απογοητευσαν τρομερα. Υπολογισα με βαση της περσινες βασεις και ετσι εγραψα για καποιες σχολες που θελανε 7 - 8 που της επιανα ξαφνικα ανεβηκαν. Η ειρωνια ειναι οτι μονο στην ειδικοτητα τον πληροφορικων ανεβηκαν οι βασεις.Λεγανε συνεχως οτι οι βασεις θα πεσουν σε ΤΕΙ και ΑΕΙ και ετσι εγω το θεωρουσα "σιγουρο" οτι μπαινω σε μια σχολη εφοσων ειμαι και σε ειδικη κατηγορια γι'αυτο και πηρα και το πραγμα χαλαρα και δεν πηγα σε φροντιστηρια κτλπ κτλπ. Εγω εγραψα 8.5  και πιστευα οτι θα μπω σιγουρα. Ελα μου ντε οταν πηγα να δω τα αποτελεσματα επαθα πλακα στην αρχη νομιζα οτι κολλησε το site λεω δεν μπορει τουλαχιστον αρτα θα επιανα μετα που ειδα της βασεις επαθα πραγματικο σοκ και απογοητευση σαφως. Θελω την γνωμη σας για την αδικη συμπεριφορα του υπουργειου απεναντι στα Επαλ διοτι μας δινουν 30% μονο θεσεων σε ΤΕΙ σχολες που στο κατω κατω τα ΤΕΙ γινανε για εμας περισσοτερο και 70% παρακαλω σε ΑΕΙ αν ειναι δυνατον περασανε κηφηνες με 6 και δεν πηραν παιδια απο το ΕΠΑΛ που εχουν καλυτερες γνωσεις στον τομεα αυτο. Τωρα 1 χρονος μου εφυγε τσαμπα και αναγκαστηκα θα δωσω ξανα . Θα μου πειτε τωρα οτι ας διαβαζες εμ εγω τα ειχα υπολογιση αλλιως τα πραγματα και το πηρα χαλαρα οπως ειπα και πανω επεσα σε ατυχη χρονια τι να πω.

Υ.Γ συγνωμη αν εκανα σε λαθος section το ποστ.

tallis

Οι άνοδος φετινών βάσεων στα ΤΕΙ Πληροφορικής οφείλετε κατά ένα μεγάλο ποσοστό στα θέματα που πέσανε. Στα Δίκτυα τα θέματα μπορούν να χαρακτηριστούν ως αρκετά εύκολα σε σχέση με άλλες χρονιές.

Είναι κακή τεχνική να πας για έναν βαθμό που ίσα ίσα θα σε περάσει σε κάποιο ΤΕΙ με χαμηλή βάση.
Κάθε εμπόδιο σε καλό, προσπάθησε άλλη μια χρονιά αλλά αυτή την φορά να το πάρεις στα σοβαρά.
Απόστολος Γιόκας
ΠΕ20 - ΕΠΑΛ Ορεστιάδας

Panic

ωραια αυτα π λες αλλα αυτο που ειπα με τα ΑΕΙ και ΤΕΙ σ ειναι αδιαφορω ? δεν λεω φταιω και εγω αλλα ενταξει να δινουν 70% σε ΓΕλ ειναι αδικο.

Νίκος Αδαμόπουλος

Καταρχάς να σου πω ότι αρκετά χρόνια έκανα μάθημα σε ΤΕΕ-ΕΠΑΛ οπότε θεώρησε αυτά που λέω καλοπροαίρετα!

- Έχε υπόψη σου ότι τα ΤΕΙ θεωρούνται ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα.
- Και βέβαια δεν φτιάχτηκαν αποκλειστικά για τις σχολές της επαγγελματικής εκπαίδευσης!
- Το 30% ως ποσοστό ίσως δεν είναι μικρό αν δούμε τα ποσοστά των μαθητών που πηγαίνουν στα ΕΠΑΛ-ΓΕΛ.
- Είναι λάθος να συγκρίνεις βαθμούς ανάμεσα σε διαφορετικούς τύπους σχολείων με διαφορετικά προγράμματα σπουδών.
- Αδικίες πάντα θα υπάρχουν έτσι κι αλλιώς. Π.χ. αδικία ήταν και όταν πριν μερικά χρόνια, λόγω του μεγάλου αριθμού υποψηφίων μαθητών, για να περάσει κάποιος από ΤΕΕ στο τελευταίο ΤΕΙ πληροφορικής έπρεπε να βγάλει περίπου 14, ενώ σήμερα πλέον οι βάσεις έχουν καταποντιστεί!
- Κατά τη γνώμη μου είναι αδιανόητο να θέλει κάποιος να περάσει σε κάποια σχολή τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, και να βάζει ως στόχο το 8 με άριστα το 20!
- Δεν νομίζω ότι ήταν αναγκαίο να πας σε φροντιστήριο για να γράψεις καλύτερα. Πιστεύω όμως ότι είχες τοποθετήσει πολύ χαμηλά τον πήχη.

Panic

Ναι μονο που δινουν 70% στα ΓΕΛ αυτο ειναι το χαζο. Επισης δεν αντιλεγω οτι ειναι πιο δυσκολα ειναι γενικα το λεει και η λεξη μαθαινουν στον γενικο τομεα. Ενω εμεις απο τα ΕΠΑΛ ειμαστε πιο specific στον επαγγελματικο μας προσανατολισμο.Μην ελαφρυνουμε τα ΓΕΛ επειδη ειναι πιο "πανω" απο εμας, μην ξεχναμαι οτι εχουν προσβαση και στα ΑΕΙ ... Εμενα μου την δινει αυτο τους εχουν κανει θεους πραγματκα τι εμεις παιδια απο αλλο πλανητη ειμαστε? σωστη μεταχειρηση σε ολους τους κλαδους δεν λεω να μην δωσουν θεσεις στα ΓΕΛ απλα οχι τοσο μεγαλο αριθμο ακου εκει 70%  σε ΤΕΙ? Δεν ειμαι ο μονος που τα λεει αυτα απο το σχολειο μου 30 ατομα περασανε και παλι οχι εκει π θελανε 3-4 επιλογη.

Δλδ π περνανε παιδια απο ΓΕΛ πραγματικα με πολυ χαμηλους βαθμους δεν εχουν βαλει τον πηχη χαμηλα ? ο αλλος περασε φιλολογικη αθηνων με 2 αν ειναι δυνατον (επειδη ηταν πολυτεκνος).
Επισης δεν πηγα σαν  προβατο στην σφαγη εγω ειδα στα προηγουμενα χρονια της βασεις και εβλεπα οτι μενανε σταθερα και επισης επενδυσα στην ειδικη κατηγορια που ειμαι αλλα εγινε ενα χαος.

Θα σας πω πως εγινε το πραγμα επειδη τα παιδια απο τα ΓΕΛ γραψανε χαλια περασανε στην 2-3 επιλογη τους και τα παιδια απο πισω τους που ειχαν στοχο την 2-3 επιλογη αυτον να πανε και αυτη πισω ως συνεπεια να γινε ενα ντομινο και να πεσουν ολοι σχεδον εξω απο τα σχεδια τους.Γι'αυτο λενε και οτι εγινε "σφαγη" λογικο γραψανε χαλια ολα τα παιδια απο τα ΑΕΙ και οι χαμηλοβαθμοι περασανε σε ΤΕΙ που το εχουν σιγουρο δλδ οταν μπαινει ο αλλος με 6 στην σχολη που ηθελε δεν ειναι ακραιο?

Τεσπα το θεμα ελειξε απλα οφειλα να πω το προβλημα μου να δω αποψεις για μενα δεν υπαρχει δικαιολογια. Μιλατε για τον βαθμο μου οκ δεν ειπα οτι ειναι καλος απλα οσο ηθελα εγραψα δεν διαβασα (ειπα τον λογο) το λεω ξερω λαθος. Τωρα πλεον θα αλλαξουν αυτα.

Ευχαριστω για της απαντησεις σας !

Λάμπρος Μπουκουβάλας

Το θέμα σου είναι το 70-30 ή το γεγονός ότι τελικά το αποτέλεσμα της προσπάθειάς σου δεν σε οδήγησε στο επιθυμητό αποτέλεσμα;

Αν έμπαινες στη σχολή που "υπολόγιζες" και ήσουν ικανοποιημένος, θα έθετες πάλι το ζήτημα του 70-30; Έβαλα το "υπολόγιζες" σε εισαγωγικά, όχι φυσικά για να ειρωνευτώ, αλλά για να τονίσω ότι οι περισσότερες εξετάσεις της ζωής μας ΔΕΝ είναι μαθηματικά, για να μπορούμε να κάνουμε υπολογισμούς και να έρχεται το "σωστό" αποτέλεσμα, σύμφωνα με τη θεωρία!

Εγώ θα φέρω ένα παράδειγμα: ένας αθλητής ενδιαφέρεται να διακριθεί σε κάποιο αγώνισμα. Το λογικό είναι να θέσει έναν στόχο υψηλότερο από αυτόν που πραγματικά επιθυμεί και να αγωνιστεί με το 100% των δυνατοτήτων του για τον σκοπό αυτό.

Συμβαίνει τελικά, αν δεν διακριθεί, να ψάχνει ελαφρυντικά, για να αποδείξει στον εαυτό του ότι δε φέρει το 100% της ευθύνης. Το γήπεδο ήταν βρεγμένο, φύσαγε μαΐστρος κ.λπ.

Αγαπητέ πάνικ, - και το αγαπητέ το εννοώ - θεωρώ ότι δεν υπάρχουν 100% δίκαιες καταστάσεις, μιας και τους κανονισμούς τους συντάσσουν άνθρωποι. εγώ έδωσα πανελλήνιες με τις δέσμες. ήταν άδικο να δίνω φυσική με δύσκολα θέματα και να γράφω 12,75, που ήταν ο 2ος καλύτερος βαθμός στο μεταξύ μερικών εκατοντάδων μαθητών του δήμου που ζούσα, και να περνάει σε μια σχολή ένας άλλος υποψήφιος, που δεν έδωσε φυσική, γιατί διατήρησε τον βαθμό φυσικής της προηγούμενης χρονιάς, που τα θέματα ήταν της πλακός...

Το παιχνίδι τότε παιζόταν έτσι, φέτος παίζεται αλλιώς κι εμείς ακολουθούμε. Το μπάσκετ παίζεται με τα χέρια και όχι σε πισίνα, κι ας διαφωνώ εγώ.

Εν τέλει, θα πρότεινα να βγάλεις την αγωνιστική σου δυνατότητα και δημιουργικότητα για το καλό σου. Καλή συνέχεια!
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

Panic

Το θεμα μου ειναι το 70-30 αλλα τεσπα τι να κανουμε θα ξανα δωσω αυτη την φορα με καλυτερα σχεδια.
Ευχαριστω παντως για το ευστοχο παραδειγμα. Απλα με πειραζει γιατι μονο στην Ελλαδα γινονται αυτα.

Stavros

ΠαράθεσηΤο θεμα μου ειναι το 70-30

ΠαράθεσηΤο 30% ως ποσοστό ίσως δεν είναι μικρό αν δούμε τα ποσοστά των μαθητών που πηγαίνουν στα ΕΠΑΛ-ΓΕΛ.


Κι αυτό όμως σωστό είναι!!!!
Stavros
3ετής φοιτητής πληροφορικής


Το νέο φοιτητικό site
www.universitas.gr
www.csforces.gr/forums
All about computers!!!
Join us!!!!