πίνακες τιμών

Ξεκίνησε από elenitaaaaa, 06 Σεπ 2011, 09:36:04 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

elenitaaaaa

στις ασκησεις τυπου : τι θα εμφανισει ο αλγοριθμος, οταν εχει την εντολη "Εμφανισε α, β, γ" οι αριθμοι δεν εμφανιζονται ενωμενοι? κ πως ειναι σωστο να το γραψουν οι μαθητες? Για παραδειγμα βρηκα στην http://users.sch.gr/aistos/aepp/aepp_epilogi1.htm αυτην την ασκηση:

1.Τι εμφανίζει ο παρακάτω αλγόριθμος;
Αλγόριθμος Ασκ_2
Α ← 2
Β ← Α + 3^2
Γ ← Α * Β - 3
Εμφάνισε Β, Α, Γ
Α ← (Γ - Α) div 3
Β ← Β mod Α
Γ ← Γ - (Α + Β)
Εμφάνισε Α, Β, Γ
Α ← Γ + Α * Β
Β ← Α mod Γ div 2
Εμφάνισε Α, Β + 3, Γ - 3
Τέλος Ασκ_2
   
Η σωστή απαντσηση δεν ειναι:

11219
5113
18510 ???????
αυτο π εμφανιζει κ ο αλγοριθμος δλδ αν τον εκτελεσουμε..

P.Tsiotakis

έχεις απόλυτο δίκιο σε αυτό
παρόλα αυτά θεωρώ λογικό τα παιδιά να τοποθετούν κενά ανάμεσα

άλλωστε και ο διερμηνευτής νομίζω, δίνει τη δυνατότητα (μέσω των επιλογών) να τοποθετείται κενό στην εμφάνιση δεδομένων
και αυτό γιατί είναι εκπαιδευτικό προγραμματιστικό περιβάλλον και όχι μεταγλωττιστής ή διερμηνευτής γλώσσας προγραμματισμού (original)

elenitaaaaa

το δοκιμασα και με το διερμηνευτη κ μ βγηκε το αποτελεσμα ακριβως οπως το εβαλα. δεν ξερω αν εχει καποια αλλη επιλογη που να το εμφανιζει με κενα. απλα στο ιντερνετ σαν λυση της ασκησης αυτης ετσι :
11,2,19
5,1,13
18,5,10
και αλλες παρομοιες, οχι με κενο αλλα με κομμα. .. ειναι σωστη αυτη σαν απαντηση?
επιπλεον στο καθαρο πρεπει να παρουσιαζουν κ τον πινακα τιμων?υπαρχει σαν θεωρια στο βιβλιο?

διορθωση: βρηκα την επιλογη στον διερμηνευτη. απλα αυτο π με ενδιαφερει ειναι το πως πρεπει να το γραψουν οι μαθητες αν τους ζητηθει

P.Tsiotakis

κάνε αναζήτηση στο στεκι για παλιότερες συζητήσεις με το θέμα αυτό

τα τελευταία χρόνια ζητείται ο πίνακας τιμών με συγκεκριμένο μορφότυπο!
δε νομίζω να κόψει κανείς μονάδες σε αυτό

Νίκος Αδαμόπουλος

Η καλύτερη τακτική είναι με κενό ενδιάμεσα...

elenitaaaaa

κ εγω αυτο θεωρω πιο σωστο. μιας κ δε μ αρεσει να δινει συνεχομενους τους αριθμους,αλλα δεν εμφανιζει κ κομμα απο μονο του.
ευχαριστω

Καρκαμάνης Γεώργιος

Σε τέτοιου τύπου ασκησεων, ως διαχωριστικό μεταξύ των αριθμών που εμφανιζονται, πολλοί μαθητές αλλά και καθηγητές χρησιμοποιούν  το κόμμα ή το κενό.

Οσο αφορά τη βαθμολογηση των γραπτών, σε πολλά γραπτά ( από προσωπική εμπειρία) οι μαθητές χρησιμοποιούν το κόμμα ως διαχωριστικό και εννοείται ότι δεν υπάρχει καμία επίπτωση στη βαθμολόγηση.