Η Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο v.2

Ξεκίνησε από Λαμπράκης Μανώλης, 09 Ιουν 2013, 12:00:40 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Keep Growing

Εγώ γιαυτό επέμενα σε προηγούμενα μηνύματά μου να τοποθετηθούν σύμβουλοι.

ps. Να σημειώσω εδώ ότι η δικά μας σύμβουλος Τσαμπίκα Καράκιτζα είναι εξαιρετική και αγωνίστρια και ενδιαφέρεται το ίδιο για όλες τις βαθμίδες.
Βέβαια ήταν και αυτή προβληματισμένη για το μέλλον της Πληροφορικής στο Λύκειο εδώ και χρόνια ...
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

gkatsion

Είστε τυχεροί, μα φέτος ολόκληρη σεζόν, 2012-2013 ήμουν σε 2 λύκεια και ένα γυμνάσιο, ούτε ένα email,
ρε παιδιά, ούτε ένα όλη τη χρονιά από τον σύμβουλο μας για τίποτα!!!!
ΈΞΟΔΟΣ_ΑΠΟ_ΛΥΚΕΙΟ <-- ΑΕΙ + PHD + ΑΣΕΠ

petrosp13

Εγώ αυτό που καταλαβαίνω είναι ότι οι άνθρωποι παίζουν με τις ζωές χιλιάδων ανθρώπων, χωρίς να έχουν ενημερωθεί, χωρίς να το έχουν ψάξει, χωρίς να έχουν συμβουλευτεί, χωρίς καν να έχουν ρωτήσει, απλά προσπαθώντας να κάνουν μια αλλαγή για την αλλαγή για να πουν ότι κάτι έκαναν
Ουδεμία συναίσθηση της ευθύνης και της πραγματικότητας
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

vtsakan

Παράθεση από: petrosp13 στις 02 Αυγ 2013, 11:27:24 ΜΜ
Εγώ αυτό που καταλαβαίνω είναι ότι οι άνθρωποι παίζουν με τις ζωές χιλιάδων ανθρώπων, χωρίς να έχουν ενημερωθεί, χωρίς να το έχουν ψάξει, χωρίς να έχουν συμβουλευτεί, χωρίς καν να έχουν ρωτήσει, απλά προσπαθώντας να κάνουν μια αλλαγή για την αλλαγή για να πουν ότι κάτι έκαναν
Ουδεμία συναίσθηση της ευθύνης και της πραγματικότητας

+1
Βασίλης Τσακανίκας
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός και Μηχανικός Υπολογιστών Ε.Μ.Π.

novaro

Παράθεση από: morfeus στις 02 Αυγ 2013, 10:54:37 ΜΜ
ώπα ώπα και γιατί ο κάθε Γκλαβάς δεν ζήτησε κάποιον επιστημονικό σύμβουλο, γιατί δεν είδε το χάρτη των τμημάτων, γιατί δεν ήδη τα υπάρχοντα μαθήματα, γιατί δεν συμβουλεύτηκε καθηγητές Τριτοβάθμιας,γιατί......!
Κατανοώ ότι ΔΕΝ γνωρίζει, αλλά όπως λέει και ένας "κωμικός": "Δεν ήξερες,ε δεν ρώταγες?!"

Δεν νομίζω ότι δεν γνώριζαν απλά θεώρησαν ότι οι διδασκαλία των ΤΠΕ είναι περιττή στο λύκειο αφού γίνεται στο δημοτικό και το γυμνάσιο. Ίσως πιστεύουν ότι στο λύκειο δεν γίνεται και σωστά να το πω απαλά απαλά, λόγω υποχρεώσεων των παιδιών με τις κατευθύνσεις κτλ. Εμείς είπα και παραπάνω την άποψή μου ίσως έπρεπε να κινηθούμε προς το θεωρητικό μέρος της πληροφορικής για να μπορέσουμε να χωθούμε στο διδακτικό πλαίσιο του λυκείου.

Κάποια μαθήματα που ενώ είναι μαθήματα πληροφορικής να προσφέρουν γνώση σε μαθητές όλου του πεδίου θετικών επιστημών και όχι μόνο σε όσους έχουν στόχο να μπουν σε τμήμα πληροφορικής. Ε λοιπόν τέτοια είναι μόνο τα μαθήματα όπως  π.χ Διακριτά Μαθηματικά , Σχεδίαση Αλγορίθμων, Λογική Θεωρία και πράξη (το επιλογής της Γ) , Σχεσιακές Βάσεις δεδομένων (μέσα σε μάθημα με γενικότερο πλαίσιο)  κτλ ώστε να φύγει από πάνω μας η ταμπέλα του κομπιουτερά.


Όλοι βέβαια το ίδιο λέμε με άλλα λόγια.

Katsadouros_Dhm

Η συνάντηση της ΠΕΚΑΠ με τους Υφυπουργούς αφήνει ένα (μικρό) παράθυρο αέρα για να μην πάθουμε ασφυξία μέχρι την επόμενη εβδομάδα της επίσημης κοινοποίησης του προγράμματος. Τότε δεν ξέρω τι θα γίνει...
Πάντως, ακόμα και αν τα προγράμματα είναι τα γνωστά... απαράδεκτα που κυκλοφόρησαν, να συνεχίσει η ΠΕΚΑΠ να το παλεύει, αλλά και όλοι μας όπως μπορεί ο καθένας, να μη θεωρηθεί τίποτα τετελεσμένο, πιστεύω ότι επειδή δε θα εφαρμοστούν στο σύνολό τους αμέσως, στο τέλος θα νικήσει η κοινή λογική και το δίκαιο, που είναι 100% μαζί μας.

*Συμφωνώ με το συνάδελφο novaro... αλλά και με τους υπόλοιπους που είπαν το ίδιο με άλλα λόγια.

P.Tsiotakis

Σχέδιο Κουλαϊδή 2011:
1ος κύκλος - Κλασικές και Ανθρωπιστικές Επιστήμες
Μαθήματα: Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία, Λατινικά, Ιστορία, Κοινωνιολογία, Εισαγωγή στο Δίκαιο και τους Πολιτικούς Θεσμούς, Λογοτεχνία ή Φιλοσοφία.
2ος κύκλος: Θετικές και Τεχνολογικές Επιστήμες
Μαθήματα: Μαθηματικά, Φυσική, Χημεία, Βιολογία, Επιστήμη Υπολογιστών, Ειδικά Θέματα Μαθηματικών ή Ειδικά Θέματα Βιολογίας.
3ος κύκλος: Οικονομικές, Κοινωνικές και Πολιτικές Επιστήμες
Μαθήματα: Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής, Εφαρμογές της Πληροφορικής, Οικονομία, Ιστορία, Κοινωνιολογία, Εισαγωγή στο Δίκαιο και τους Πολιτικούς Θεσμούς, Ειδικά Θέματα Οικονομίας ή ΑΟΔΕ.

Σχέδιο Γκλαβά 2013:
Ομάδα  μαθημάτων Ανθρωπιστικών Σπουδών
Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία, Λατινικά, Ιστορία
Ομάδα  μαθημάτων Θετικών Σπουδών
Μαθηματικά, Φυσική, Χημεία, Βιολογία
Ομάδα Οικονομικών , Πολιτικών και Κοινωνικών Σπουδών
Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής, Οικονομία, Ιστορία, Αρχές Φυσικών Επιστημών*, Οργάνωση και λειτουργία της Πολιτείας**

P.Tsiotakis

και για όποιον βρήκε αμέσως τις διαφορές στο προηγούμενο (μαζί με τις διαφορές θα βρήκε και απαντήσεις)
αντί καληνύχτας το συνημμένο αρχείο που (ξ)έχασε το ΙΕΠ



Νίκος Αδαμόπουλος

Παράθεση από: petrosp13 στις 02 Αυγ 2013, 10:03:27 ΜΜ
...θέσαμε το θέμα να υπάρχει εναλλακτική επιλογή στην Β και Γ τάξη του Λυκείου μεταξύ της Χημείας και της Πληροφορικής (2 ώρες στην Β Λυκείου και 6 στην Γ Λυκείου). Ο κ. Κεδίκογλου αναγνώρισε ότι υπάρχει θέμα και υποσχέθηκε ότι θα το ξαναδεί.

Άραγε στη συνάντηση:
- έγινε υπενθύμιση για το σχέδιο όπως είχε τελικά διαμορφωθεί πριν από 2 χρόνια;
- επισημάνθηκε η ύπαρξη 14 επερωτήσεων στη βουλή στο κοντινό παρελθόν για το θέμα αυτό, κάποιες από τις οποίες είχαν γίνει από νυν βουλευτές και υπουργούς;

Νίκος Αδαμόπουλος

Παράθεση από: vtsakan στις 02 Αυγ 2013, 10:24:22 ΜΜ
Μόνο μία άμεση αντίδραση από την Τριτοβάθμια ίσως να τους ταρακουνούσε λίγο, αν και μου φαίνεται σχεδόν απίθανο...

... ειδικά τον μήνα Αύγουστο που 'ναι παχιές οι μύγες...

Νίκος Αδαμόπουλος

Παράθεση από: pgrontas στις 02 Αυγ 2013, 10:37:14 ΜΜ
Το λύκειο είχε αφεθεί στην τύχη του εκτός από κάποιες μεμονωμένες φωνές που γράφουν και στο στέκι. Με απλά μαθηματικά, όμως, λόγω του υπάρχοντος προσωπικού δημοτικό και λύκειο δεν βγαίνει. Πήραμε λοιπόν το δημοτικό.


Θέλεις να πεις ότι τελικά δεν θα περισσέψει κανείς; Δεν νομίζω!

Όσο για το Λύκειο... ίσως είναι ακατάλληλη η στιγμή να δούμε πώς οι ίδιοι οι συνάδελφοι των ΓΕΛ υποστήριξαν τις ώρες τους...

Νίκος Αδαμόπουλος

Παράθεση από: janag79 στις 02 Αυγ 2013, 10:48:09 ΜΜ
Έχω την εκτίμηση ότι το να τα χώνουμε τώρα στον κάθε Γκλάβα δεν έχει κανένα νόημα...

Εγώ δεν αποκλείω καν το ενδεχόμενο να μην καταλαβαίνει καν τι είναι Προγραμματισμός, Αλγοριθμική κ.ο.κ..Εσείς το αποκλείετε; Είναι συνταξιούχος φιλόλογος αν δεν κάνω λάθος..

Μία είναι για μένα η βασική ιδέα..Να απαιτήσουμε (Η ΠΕΚΑΠ εννοώ) συνάντηση μαζί του..Άμεσα! Να του εξηγήσουμε πραγματικά με τι ασχολούμαστε..

Και μετά, αν εξακολουθήσει να λέει τα ίδια, τότε μαζί σας...

Δηλαδή ένα άτομο μόνο του έφτιαξε το σχέδιο; Δεν είχε συμβούλους; Αν δεν ήξεραν, δεν είδαν το προηγούμενο σχέδιο που είχε ετοιμαστεί; Μήπως να πακετάρουμε σε έναν τόμο τις αναφορές/πηγές/άρθρα/εργασίες (https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=3337.0) και να τις δώσουμε να τις μελετήσουν;

Νίκος Αδαμόπουλος

Παράθεση από: Παναγιώτης Τσιωτάκης στις 03 Αυγ 2013, 12:28:23 ΠΜ
αντί καληνύχτας το συνημμένο αρχείο που (ξ)έχασε το ΙΕΠ

Η ομάδα που επεξεργάστηκε το ΠΣ για το μάθημα Πληροφορικής στο Νέο Λύκειο, τι εισηγήθηκε τελικά; Ή μήπως δεν πρόλαβε να εισηγηθεί κάτι;

P.Tsiotakis

Δεν ενεργοποιήθηκε ποτε
Παρα μόνο την αντικατάσταση στο μεταβατικό διάστημα της τεχνολογίας επικοινωνιών με ην επιστήμη υπολογιστών. Αυτα προς το παρον
Και κανεις δεν υπενθύμισε την ύπαρξη της

Νίκος Αδαμόπουλος

Άραγε, για τα Γυμνάσια οι διευθυντές (των σχολείων) υπολόγισαν 1 ή 2 πληροφορικούς για κάθε ώρα;

Παρακαλούνται οι Διευθυντές των σχολείων να αποστείλουν ανυπερθέτως μέχρι την Παρασκευή 2 Αυγούστου 2013 και ώρα 10.00 π.μ.συμπληρωμένο τον επισυναπτόμενο πίνακα σύμφωνα με τα νέα ωρολόγια προγράμματα που επισυνάπτονται
για τα Γυμνάσια, Γενικά Λύκεια και Νέα Επαγγελματικά Λύκεια. Ο υπολογισμός κενών-πλεονασμάτων σύμφωνα με το νέο ωρολόγιο πρόγραμμα θα γίνει μόνο για την Α΄ Τάξη. Τα κενά και πλεονάσματα για τις υπόλοιπες τάξεις θα γίνουν σύμφωνα με τα παλιά ωρολόγια προγράμματα. Οι πίνακες να αποσταλούν ηλεκτρονικά και με faxυπογεγραμμένο και σφραγισμένο από τον Διευθυντή του σχολείου ή τον νόμιμο αναπληρωτή του.


Πηγή